Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Nisam pratio na času neko vreme - da li postoji neki plan za nastavak SMT-a prema Pančevu (recimo od one krivine među njivama)?
..i da li ima nešto novo u vezi obećanog povećanja brzine na tom delu?
 
Нисам нигде видео такав план, а потпуно се слажем са тобом да би помнетим наставком СМТ добио на значају. Овако је прилично неискоришћен и користи се само за везу сремског дела БГ са Банатом и то пре свега Зрењанином и деловима Борче. Ја чак када идем из Земуна за Панчево чешће користим Панчевац осим када су гужве у граду јер не завијам као што завија СМТ, још плус кад додамо дебилно ограничење...
 
To ograničenje je glavni razlog što se još uvek nema veće količine saobraćaja na SMT. Jer je mučenje za psihu vozača da na putu sa tri vozne trake po smeru vozi 50. To nije autoput, ali je put sa karakteristikama istog. Prema tome 100-tka bez problema, uz pravljenje ograde montažno-demontažnog tipa na sredini, to obavezno. I svakako neki krak do Pančeva, da se ne kruzi, najgore je kada nešto ima potencijal da se vrlo lako unapredi mnogo, a nema ljudi koji su nadležni da to hoće da pokrenu. Lično razumem da ne može sve odmah i sada, ali isto tako znam da kada se nešto hoce, može da se pokrene i da se radi na tome.
 
Nastavak verovatno sledi sa izgradnjom ostatka obilaznice i mosta kod Vinče, za jedno 50 godina. Ko je mlad pa dočeka super, ko nije jbg :)
 
Nije neophodna petlja (iako je svakako najbolje rešenje ali je i preskupo). Kružni tok bi za drastično manje novca rešio i taj problem bezbednosti, a kamoli protočnosti. Ova raskrsnica je jedan od najboljih primera za kružni tok.
 
ма цео Панчевачки пут треба да има кружне токове на раскрсницама
 
Zapravo trebalo bi da postoje funkcionalne paralelne servisne saobraćajnice, 2 ili 3 kružna toka i nekoliko pasarela. Potreban je samo 1 semafor (na samom početku kod skretanja za Krnjaču, zbog velikog broja pešaka.
 
problem na celom pancevackom putu su slabi semafori, nek stave neke jake led diode, pa nece biti potrebe za petljama i kruznim tokovima
 
Ako pogledamo na mapi teritorijalnu pripadnost problematike
Pančevo nema problem jer postoji savremena obilaznica
Beograd ima problem jer stari put je samo proširen i nema brzu obilaznicu vec je isprekidan semaforima

Na mapi jasno se vidi da je to mali deo saobracajnice i da postoji dovoljno mesta
ili za proširenje postojeceg - gde zbog raskrsnica i nema neke velike vajde za ubrzavanje saobracaja
ili za izgradnju posebne brze saobracajnice ( uz Dunavsku stranu radi povezivanja sa Pančevačkom obilaznicom izbegava raskrsnice)

To malo parče bi moralo da se uradi , ako več kačimo most preko ADE HUJE
te dobijamo drektu vezu - produžetak ove severne Tangte plus vezu sa PA obilaznicom

Kako bi predupredili naknadne probleme koj ce se javiti po izgradnji Vinčanskog mosta ,
navijam za
izgradnju paralelne posebne saobracajnice bliže Dunavskoj obali koja izbegava sve raskrsnice

:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542756#p542756:3v8gu262 je napisao(la):
vucko » Tue Jun 05, 2018 6:20 am[/url]":3v8gu262]Troje ljudi je poginulo prekjuče na raskrsnici, bravo id.... što niste konstruisali petlju na autoputu.
Konstruisali su, za SC Kovilovo, par kilometara od te raskrsnice. To je petlja koju dnevno koristi 5 do 10 automobila, većina ljudi ne zna ni čemu služi, jedna od bizarnijih stvari koje sam video. Ali tu je neko podmazao gde treba da bi njegovo zemljište i hotel imali vrednost jer sada imaju svoju ličnu petlju sa SMT-a, da ne moraju ne daj bože da idu 3km duže. A narod iz Borče/Ovče/Pančeva ko j***, treba da budu srećni ako semafori rade kako treba.

@boca-ica, da ne citiram bezveze poruku pre moje -
Mislim da je taj plan sa još jednim putem previše ambiciozan. Pančevački put je i sada prilično prohodan i dobar, ima dosta traka, vozio sam se njime dosta puta i kolima i bajsem i uvek mi je bilo prilično opušteno (ograđujem se da nisam išao u periodima kada je špic, možda je tada drugačije). Kada bi se, kao što je GOJE naveo, napravili kružni tokovi, paralelne saobraćajnice i neka pasarela, lepo bi to funkcionisalo.

Dosta koristim SMT sa raznim vrstama prevoza (bus, auto, skuter, bajs :mrgreen: ) i na osnovu tog iskustva mogu da kažem navedem sledeće probleme i rešenja:
1. Besmisleno ograničenje brzine zbog toga što su trake preuske i nema razdelnika. Treba ga sa 3 uže trake pretvoriti u 2 normalne + 1 uska zaustavna i dodati nekakvu ogradu po sredini. Realno, jednostavan posao. Ovo za širinu traka mi je delovalo ranije kao glupost, ali dešavalo mi se da velika vozila pri velikoj brzini (preko 80-90 km/h) počnu da se ljuljaju i zanose levo-desno i da "jedu" deo moje trake pa moram da bežim od njih. To ipak ne bi smelo sutra da se dešava na putu na kome je ograničenje 100.
2. Sramotno prekidanje bici staze na pola puta iz Zemuna ka Borči, sve je napisano o tome, nema svrhe da smaram. Ovo bi se isto rešilo donekle ako bi se uvela zaustavna traka jer bi tada biciklisti vozili po njoj a ne bi delili krajnju desnu sa ljudima koji pored njih prošišaju 100 na sat.
3. Cela obilaznica potpuno maši Borču. Da bi se iz naselja došlo do nje ide se delom Zrenjaninskog puta koji je širine 1+1 i raspada se. Jadno je što je to par km puta koji je mogao da se brzo i lako uradi kada je rađen SMT, ovako sada imamo suženje puta sa 3+3 na 1+1 :bash: Šta mi znači obilaznica ako posle provdem 15-20 min u koloni dok se dovučem do skretanja za Borču.

Sve u svemu, veliki infrastrukturni projekat koji je zbog malih ali veoma bitnih stvari, o kojima niko nije vodi računa, ispao 70% neiskorišćen. Nekada vozim bajs na SMT i pretekne me jedan auto na svakih par minuta, a na Zrenjaninskom i Ovčanskom putu gužve i haos
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542756#p542756:rqaofbu0 je napisao(la):
vucko » 05.Jun.2018/7:20 am[/url]":rqaofbu0]Troje ljudi je poginulo prekjuče na raskrsnici, bravo id.... što niste konstruisali petlju na autoputu.

https://www.blic.rs/vesti/hronika/glava ... za/t5rjsle

Petlja bi pomogla ali i semafor je ovde odgovarajuci, u sustinis e doslo skoro do kraja obilaznice pa bi saobracaj svakako trebalo "usporiti". Ja koliko sam shvatio jedan od njih je prosao na crveno i izazvao udes.
- Da ne bude zabune, svakako bi mi vise odgovaralo da je tu petlja i da i ne znam da postoji to iskljucenje..

Jedino sto treba promeniti na ovom putu su ograde na sredini puta izmedju onih bandera - i tu bi se mogle staviti one betonska barijera da nikome ne smetaju farovi, a i lako se uklanja ako zatreba.
 
@boca-ica, da ne citiram bezveze poruku pre moje -
Mislim da je taj plan sa još jednim putem previše ambiciozan. Pančevački put je i sada prilično prohodan i dobar, ima dosta traka...

Da... put nije loš ali svi ukazuju isto da postoji potreba za brže kretanje - dopiranje do Pančeva i obrnuto do Krnjače

Kada svaki dat predlog za ,,ubrzavanje,, saberemo i podvucemo crtu, za te pare uz malo dodavanja dobijamo ceo novi put :idea:
osim toga
mnogo što šta ce se izmeniti izgradnjom mosta preko ade Huje ( naročito urbanistički Dunavska obala izmedju dva mosta...)
tako da potreba za saobracajnicama (ne miruje ) samo raste ... koliko ?

Bilo bi dobro vec sada izračunati neku projekciju buduceg saobracaja ove Tangete koj se deliti na više pravaca :

- Ka pravcu Pančeva i buduceg Vinčanskog mosta
- Ka pravcu u produžetku mosta preko ade Huje
- Ka pravcu starog Pančevaćkog mosta

Tek sa dobijenom projekcijom mogli bi smo ozbiljnije govoriti o odbacivanju ili prihvatanju ponudjenih rešenja i opcija
ovakvo sve ostaje u domenu ličnih uverenja i želja

:sesir:
 
e al ja mislim da ce kako se izgradi most u vinci da se smanji protok sadasnjeg pancevackog puta, sto dda se cimas da ides 60 kad mozes 120 a put je niej duplo duzi nego nesto manje?

ispravite me ako gresim oko duzine
 
Pa jest ko ide odud al onud hm... morace ipak sa tangete Pupinov most, pa na ,,Politiku,, i ondak
jopet preko sporog semaforizovanog Pančevačkog puta do Vinčanca, kalaj klaj ....

a kad bi smo taj kratki deo napravili uz Dunav , mogo bi da produži ka buducem mostu preko Ade Huje
i pre njega da skrene ka Pančevalkoj obilaznici (ka Vinčancu) pa i obrnutom smeru
uz obalu te vozeći po kratkoj saobracajnici adekvatnoj kvalitetu severne tangete :)

Po učestalosti semafora i tekucem razvoju uz putne gradnje Pančevački put mic po mic , postaje ulica a to baš i ne ubrzava ič saobracaj
:sesir:
 
Да покушам да следим њихову логику:

Због учесталих погубних удесам смањити максималну брзину на 30км/х, ставити лежеће на сваких 100м а на сваких 200 семафоре. овим мерама дефинитивно ће се смањити број удеса са погинулима. Добро, можда ће се повећати гужва и број удеса на Панчевцу јер нико више неће користити Северну тангенту, ал бар ћемо решити тангенту.
 
УПОЗОРЕЊЕ!!!
У средњој траци у смеру према Борчи, када се већ пређе Дунав и почне силажење са моста - појавила се РУПА која сада већ има око 40 цм!!!
Немам слику, али ако неко буде у могућности нека фотографише!
"Квалитет" радова домаћих приватника тј. фирме "МБА" долази до изражаја! :notok:
 
O ruupa ?.... pa valjda je još u garanciji . te ce je za djabe dobro popraviti da se ne brukaju
a i zbog prava na buduca tendereska prijavljivanja :)
 
Панчевачки пут је у садашњем облику булевар само што за сад нема ништа око њега

А СМТ не знам стварно шта представља, прави се аутопутем али није категоризован тако

А Винчанац је више за камионе и возове са југа који иду за Панчево, то је наставак обилазнице и ваљда аутопут
 
За СМТ ће бити мост преко Аде Хује. Мост код Винче је наравно део обилазнице аутопута. Део где се обилазница аутопута и СМТ допуњују јесте баш потез од Змаја преко Пупиновог моста до Панчевачког пута, пошто сумњам да ће икада градити северни крак обилазнице. Зато и отприлике опонаша аутопут. Да је памети, од моста до Панчевачког пута би СМТ био пут резервисан за моторна возила, али пропустили су да денивелишу сва укрштања, као и да поставе ограду на разделном острву.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546994#p546994:33yawfb4 je napisao(la):
Nick Slaughter » Ned Jun 24, 2018 5:33 pm[/url]":33yawfb4]
"Квалитет" радова домаћих приватника тј. фирме "МБА" долази до изражаја! :notok:
Kamen im ne bih dao da ga čuvaju/održavaju...
 
SMT je fušerski odrađen, ruku na srce. To što smo mi navikli da se saobracajnice ne izgrađuju, pa kažemo: ,,Ćuti, samo neka su napravili" , je nešto drugo.

Ono sto bi se u nekog drugoj zemlji podrazumevalo za ovakvu saobraćajnicu, na primer, da budu raskrsnice u nivoima, razdelna ograda, put sa karakteristikama autoputa bar,...Kod nas se ne podrazumeva.

Ali...Gde počinje Srbija, tu prestaje logika.
 
Plaćamo, plaćali smo i plaćaćemo. Ništa nam nije izgrađeno džabe. A plaćamo bar 3 puta više nego što stvarno vredi i košta i navikli smo na to, iz istog razloga jer smo navikli da se ništa ne gradi, pa kažemo: ,,Neka košta i 5 puta više, samo neka se izgradi".
 
Vrh