Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Ja nemam kola, zivim tu, ali mi ne bi smetalo da se parkiranje uredi na nacin da postoje garaze. Svestan sam da se automobili nece nikada ukloniti iz Dusanove pa je onda makar bilje da to parkiranje bude uredjeno, kao i drvored, kao i trotoari, kao i tramvajske sine.

Послато са Lenovo K53a48 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544446#p544446:3afifda9 je napisao(la):
CASTELBIANCO » Uto Jun 12, 2018 8:23 pm[/url]":3afifda9]Ja nemam kola, zivim tu, ali mi ne bi smetalo da se parkiranje uredi na nacin da postoje garaze. Svestan sam da se automobili nece nikada ukloniti iz Dusanove pa je onda makar bilje da to parkiranje bude uredjeno, kao i drvored, kao i trotoari, kao i tramvajske sine
Jedino isplatljivo rešenje je da se odradi parking , jer prostora za graraže duž pomenutih ulica baš i nema , a da pri tom mogu da zasdovolje potrebe celog poteza.
 
Dosta kola stalo bi unutar blokovskih dvorista kad bi se sredila
 
Ovde izgleda ima mnogo onih koji nikad volan u ruke uzeli nisu, pa ih bas svrbe parking mesta po gradu.
SUS motori ce za par decenija biti proslost, nestaje ekoloski problem ali ce kola i dalje zauzimati istu povrsinu.

Garaze svakako treba graditi ali pre svega zbog hronicno deficitarnog mesta za parkiranje, ako vec imamo mafijasku drzavu i zelenaske akcize ne mora bas toliko goriva (i zivaca) da se spuca na besomucna kruzenja u potrazi za parkingom.

A unutar blokovske povrsine u starom gradu su idealna mesta za mini parkove i humaniji zivotni prostor, daleko pre nego za parking. U normalnom svetu to odavno postoji.
 
Informacije koje imam je da je ZOBS menjan zbog nedostatka parking mesta u Beogradu, pa je tako ukinuto da parking mesta ne mogu biti na 5 ili koliko m od pešačkog prelaza. Bojim se da grad neće odustati od parking mesta jer nema pravu strategiju kako da reši problem parkiranja, a da ne uloži brdo para u podzemne garaže. Ipak je profit od farbanja parking mesta farbom i angažovanja radnika za mali novac trenutni jedan trošak, laka lova.
 
To je samo za jednosmerne ulice i to posle pešačkog što realno i ne smeta.

A što se tiče odlaska u prošlost SUS vozila, oni koji se razumeju kažu da su elektro vozila veći ekološki problem od SUS jer tu struju treba napraviti nekako (a još smo daleko od nestanka termoelektrana), a i problem baterija je skoro pa nerešiv.

Strategija za parkiranje se lako napravi kada se obiđu glavni gradovi Evrope. Mnogo skupih garaža u centru, nulta tolerancija za bahate, ukidanje parking mesta na trotoarima, Park & Ride po obodima šireg centra grada uz brz i čist (metro) prevoz do centra.
 
Унутарблоковски простори по старом делу града су углавном неугледни, сиви, са ужасним фасадама, избетонирани скроз, са шупама и којекаквим накарадним стамбеним објектима грађеним као у Бангладешу. Ја сам до сада видео пар лепо уређених унутрарблоковских дворишта, код КУД Лола у Ресавској и код легата Паје Јовановића у Краља Милана.
Ја сам за гараже на местима неугледних оронулих зграда или празних плацева, ево на прву имам пар великих плацева у центру, око Славије, лева страна Булевара ослобођења, у Београдакој исто један празан плац и једна оронула празна приземуша, као и на самој Славији плац где је сада паркинг, може да се сагради фина гаража спратности околних објеката. Исто имамо сличне ситуације и са бројним баракама у центру, по улицама типа Ломине, Гаврила Принципа, и сл. Све те локације могу да се искористе. Ослобађањем само једне стране од паркинг места у многим улицама би омогућило прављење двосмерних бициклистичких стаза по централним градаким улицама мањег капацитета где стазе за бициклисте највише и фале.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544539#p544539:3irih4qe je napisao(la):
astrodule » Sre Jun 13, 2018 12:03 am[/url]":3irih4qe]A što se tiče odlaska u prošlost SUS vozila, oni koji se razumeju kažu da su elektro vozila veći ekološki problem od SUS jer tu struju treba napraviti nekako (a još smo daleko od nestanka termoelektrana), a i problem baterija je skoro pa nerešiv.
Kada bi to bila istina, onda bas i ne bi trebalo uopste forsirati ni tramvaje i elektrobuse, zar ne? :wink:

Ali ne bih se bas slozio da ce za par decenija termoelektrane dominirati pored toliko obnovljivih izvora energije, one i danas imaju znacajno smanjen udeo u razvijenim zemljama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544369#p544369:3k95hflq je napisao(la):
CASTELBIANCO » 12 Jun 2018 02:42 pm[/url]":3k95hflq]Evo par primera iz Dušanove.
file.php

file.php

file.php

file.php
Može i tako, ali mislim da mora da padne jedna opšta slika, makar u prolazu:

 
Ponavljam se, ali šta ću kad moram. Drvored u Cara Dušana je prosto spektakularan - jedan od najstarijih i najlepših u Beogradu. Stvarno bi bilo gre'ota seći ga, naročito ako u njemu još ima raskoši i života, a da bi se dobilo šta??!? Naročito treba imati u vidu činjenicu da je saobraćaj ovde sve slabiji i da je trend takav da nam preti maltene pustoš (izgradnjom tunela Kamenička i rekonstrukcijom Dunavske). Možda je najbolje sačekati da se smisli nešto preterano efikasno za tramvaj i parkiranje pa onda udri!

Sve ovo što sam napisao važi isključivo za potez Kalemegdan-Bajloni, dok za potez Bajloni-Vuk saobraćaj već sada jeste problematičan i nema trend pada.
 
Око паркинга већ се зна штаје једино решење али то неће бити скоро, али искрено ако неко живи ту ни не треба му ауто
 
Pa i nije baš da mu ne treba auto.

Treba održavati napore da se automobilski saobraćaj u centru a i generalno dovede u neki red, ali ne treba ići u ekstreme. Krenulo se od toga da ljudima između Kneza i Brankove ne trebaju kola, pa se ta ''zona'' (mislim oblast obuhvaćena tim stavovima) proširila na potez Cara Dušana- Jug Bogdanova. Kolko vidim za par meseci će da bude zaključak da u stvari svima koji žive između Save, Dunava i Autokomande ne trebaju kola...


Što se tiče prostora za garaže, Beograd ima na desetine potencijalnih lokacija za njih, uglavnom u vidu zapuštenih neuglednih ruina koje stoje a da niko ne zna ni zašto stoje, sem da budu domaćini pacovima i opasnost po prolaznike ispod. Amerikanci tu imaju najbolju praksu, kad god se oslobodi neki plac za koji se ne zna šta dalje, ruši se i pretvara u privremeni parking, dok se ponovo nešto ne izgradi. Grad zadovoljan jer nema gužvi a dobija svoj deo od zarade. Privatnik zadovoljan jer pokriva troškove dok se ne reši status i ne izgradi nešto novo. Stanovnici zadovoljni jer imaju gde da parkiraju a da pritom i ne brinu za kola. A zadovoljni i pešaci jer se sva kola smeštaju van ulica i trotoara. Ali takav model traži efikasnu gradsku upravu, zakone koji nisu pisani u doba socijalizma i ukidanje monopola Grada i Parking servisa da budu jedini koji smeju da regulišu i naplaćuju parkiranje...
 
A šta kad se odluči da se umesto garaže prostor privede nameni , tj. izgradi nova stambena zgrada , sa potencijalno novim broje automobila? Kako to da rešimo kada nismo u stanju ni postojeći broj vozila da rešimo? Naši sve rade kao što je u inostranstvu , osim jedne "male" sitnice. Ne grade metro.
Da li je izvodljivo da se nekako uglavi neka garaža / dodatna parking mesta u 27. marta i Kraljice Marije , obzirom da ne odgovara svima podzemna garaža kod Vuka?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544407#p544407:4zrocstl je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Јун 2018 05:04 pm[/url]":4zrocstl]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544376#p544376:4zrocstl je napisao(la):
stf » Uto Jun 12, 2018 3:06 pm[/url]":4zrocstl]Тако је. Трамвајске шине до тротоара функционишу нормално ИСКЉУЧИВО ако НЕМА паркинг места на тротоару.
Tramvajske sine u resavskoj i bul oslobodjenja POTPUNO NORMALNO funkcionisu
Ресавска је потпуни неуспех, не видим шта то тамо функционише.

А Булевар ослобођења функционише нормално искључиво због умереног броја паркинг места. Не може да се пореди са Душановом где је у плану преко 400 паркинг места. У Булевару ослобођења их нема ни 100.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544407#p544407:4zrocstl je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Јун 2018 05:04 pm[/url]":4zrocstl]pored parkinga koji je PROPISNIH dimenzija i pod najoptimalnijim uglom sto ce biti slucaj i na ovom delu posle obnove.

Паркинг прописаних димензија? Онај који заузима 70% површине тротоара? Ти то називаш успехом? Фасцинантно.

На страну то што у Душановој нема места за прописна паркинг места као у Булевару ослобођења. Једноставно нема.
 
I u resavskoj je planirano manje parking mjesta pa su uz manjez ubacili nova nakon pobune stanara gdje ce da parkiraju Za uzvrat su divni stanari pocupali stubice da mogu da guraju kola na trotoar preko 80 stubica je izvaljeno Naj gore parkiranje je kod stajalista tas u smjeru ka nemanjinoj
 
Сад сам већ за то да се стубићи замене бедемима са титанијумском арматуром и електричном жицом и тако у целом граду од Калемегдана до Лазаревца па да видимо ко ће да чупа

Паркирање да се врши на парцели и крај. Нек се снађу како хоће. Држава треба да ово пропагира бескомпромисно
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544769#p544769:3jdzx0di je napisao(la):
stf » Sre Jun 13, 2018 11:13 pm[/url]":3jdzx0di]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544407#p544407:3jdzx0di je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Јун 2018 05:04 pm[/url]":3jdzx0di]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544376#p544376:3jdzx0di je napisao(la):
stf » Uto Jun 12, 2018 3:06 pm[/url]":3jdzx0di]Тако је. Трамвајске шине до тротоара функционишу нормално ИСКЉУЧИВО ако НЕМА паркинг места на тротоару.
Tramvajske sine u resavskoj i bul oslobodjenja POTPUNO NORMALNO funkcionisu
Ресавска је потпуни неуспех, не видим шта то тамо функционише.

А Булевар ослобођења функционише нормално искључиво због умереног броја паркинг места. Не може да се пореди са Душановом где је у плану преко 400 паркинг места. У Булевару ослобођења их нема ни 100.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=544407#p544407:3jdzx0di je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 12 Јун 2018 05:04 pm[/url]":3jdzx0di]pored parkinga koji je PROPISNIH dimenzija i pod najoptimalnijim uglom sto ce biti slucaj i na ovom delu posle obnove.

Паркинг прописаних димензија? Онај који заузима 70% површине тротоара? Ти то називаш успехом? Фасцинантно.

На страну то што у Душановој нема места за прописна паркинг места као у Булевару ослобођења. Једноставно нема.
1.U resavskoj je problem guzva, to nema blage veze sa parking mestima.

2.Naravno da u bul osl. ima visestruko manje parking mesta kad je parce od slavije do tirsove visestruko krace od dusanove. Krajnje jednostavna logika...

3.Trotoar u dusanovoj ce biti isti kao i sada, a mozda i malo siri ako kolovoz bude 3+2.
Ono sto je fascinantno je da sirinu trotoara komentarise osoba koja je zestoko branila fantomsku zgradu na bulevaru koja trotoar uopste NEMA.

4.Dusanova uza od pocetnog dela bul. oslobodjenja??? Sad vec postaje smesno...
 
Prošao sam danas ovom ulicom od početka do kraja biciklom. Dobar deo je pun udžerica i ruševnih dvorišta, svakako bi se prebacivanjem tramvaja na sredinu modernizovao bulevar, ovako me podseća na loš način na Bulevar pre rekonstrukcije sa sve lavirintom između drveća, parkiranih automobila i građevinskih frontova,
 
Kad započinje rekonstrukcija ulice Cara Dušana?
 
Otkazano je za narednu godinu kao i Dzodza Vasingtona,27 Marta, Kraljice Marije,Kneza Milosa,cak ni celu Karadjordjevu nece ove godine a ni Nusicevu posto je tender propao.Nista bolje nece proci ni 4 garaze,Toplicin venac,onaj prolaz koji spaja Knez Mihailovu i Obilicev venac...I JOS MNOGO TOGA
 
Pa nije valjda da su slagali i to baš za vreme predizborne kampanje?

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552951#p552951:a8hxvean je napisao(la):
astrodule » Pet Jul 20, 2018 8:49 am[/url]":a8hxvean]Da se ne lažemo - ova vlast nema kapacitete za ovako velike rekonstrukcije. Zato se odgađaju i Kneza Miloša i Cara Dušana - Džordža Vašingtona - 27. marta i Karađorđeva.
Potez Cara Dušana (Bulevar Vojvode Bojovića) - Kraljice Marije bi mogao da se radi u etapama , i to tako što bi se paralelno krenulo sa sređivanjem Bulevara Vojvode Bojovića , raskrsnice sa Tadeuša Košćuškog , kao i rekonstrukcija Tadeuša Košćuškog od Strahinjića Bana do Cara Dušana , uključujući i izgradnju predviđenog platoa kona uglu sa Strahinjića Bana.
 
Ne da bi mogao, već bi morao u etapama. Ali, to je trenutno tako daleko da ne verujem da će se za mandata ove vlasti uopšte početi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=548522#p548522:1qoimai5 je napisao(la):
astrodule » Ned Jul 01, 2018 11:43 am[/url]":1qoimai5]Pa nije valjda da su slagali i to baš za vreme predizborne kampanje?

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Pa ako se nesto desava sa svim ovim sto sam nabrojao onda nisu ali posto se ne desava NISTA onda sta da ti kazem.
 
Vrh