Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=519979#p519979:eqjyq94a je napisao(la):
vucko » 26 Feb 2018 12:44 am[/url]":eqjyq94a]Odložena sednica komisije da se ne bi rušila idila pred izbore.
Da, dobili smo obaveštenje i to je prvo što sam pomislio, da ga odlažu zbog izbora.
Na obaveštenju piše takođe da je oglas za Javni uvid bio objavljen u Informeru. Dakle uradili su sve što su mogli, poštujući zakon, da što manje ljudi sazna za Javni uvid. Sve to zajedno, plus najnovije odlaganje sednice komisije, toliko smrdi na neka nečista posla da nije čudno što su ljudi sumnjičavi. Videćemo...
 
Битно је да га је Мали још једном поменуо међу предвиђеним капиталним пројектима што се тиче саобраћајне инфраструктуре:
Što se tiče saobraćajne infrastrukture, osim autobuske stanice, kako je rekao, gradiće se novi Savski most, zatim most preko Ade Huje, centralni tunel koji će povezivati Savski amfiteatar sa Bulevarom despota Stefana, metro od 2020. godine.
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=02&dd=28&nav_id=1363884

Видећемо да ли ће га помињати у другој половини марта.
 
Pošto je blisko vezan za "projekat od nacionalnog značaja" verujem da će ga raditi ako ovi ostanu na vlasti. Za razliku od većine njihovih projekata ovaj ne donosi štetu gradu, pitanje je svakako da li je prioritet kakvim ga predstavljaju.
 
Evo danas Vesic u BG hronici rece da bi tunel trebao da pocinje na mestu sadasnje autobuske i da se ulazi iz Karadjordjeve.
Mislim da je to stvarno pametnije resenje od ulaza Iz G.Principa ali nisam siguran koliko je izvodljivo.
 
Jedino ako žele da prave akvarijum a ne tunel.
 
oni renderi, sto ih okacih, radjeni su po usvojenoj projektnoj dokumentaciji arh studija za grad... ako ima nekih dilema, tamo je valjda sve vidljivo...

Sent from my SM-G955F using Tapatalk
 
Gradski menadžer Goran Vesić obišao je danas pripremne radova na postavljanju tramvajskih šina na Mostu na Adi i istakao da je ugovorom koji je danas potpisan sa „Energoprojektom” predviđeni rok za njegovo izvođenje, 420 dana.

On je izrazio zadovoljstvo jer je ugovor o izvođenju radova potpisan sa konzorcijumom koji će predvoditi domaća renomirana kompanija koja, kako je naglasio, ima reference i znanje za ovakav posao.

– Grad Beograd je za postavljanje 2,7 kilometara tramvajskih šina izdvojio skoro dve milijarde dinara. Ovo je jedan od većih projekata koji se trenutno izvodi u prestonici i važan je iz nekoliko razloga. Tek završetkom ovog posla delimično će biti kompletiran Most na Adi – istakao je Vesić, uz podsećanje da su prošle godine završene pristupne saobraćajnice od Tošinog bunara, dok će se sledeće godine raditi pristup od Ulice Pere Velimirovića sa rakovičke strane.

On je naglasio da će dogovereni rokovi biti strogo kontrolisani, jer od završetka tog posla zavisi početak izgradnje novog savskog mosta i tunela koji će povezivati Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana.

– Tokom ovih radova završiće se projektovanje tunela i novog savskog mosta, koje izvodi kompanija CIP, kako bismo početkom sledeće godine raspisali tendere za njihovu realizaciju. Čim prođu tramvaji preko Mosta na Adi u maju naredne godine, bićemo spremni za uklanjanje Starog savskog mosta, njegovo repariranje i preseljenje na novu lokaciju. Tada kreće izgradnja novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro – istakao je gradski menadžer.

Vesić je dodao da će novi tunel – prirodni nastavak novog savskog mosta, omogućiti brzu vezu kroz stari deo grada i smanjenje koncetracije saobraćaja u centru od 11 do 14 procenata, a istovremeno će se rasteretiti Brankov most. Paralelno će se raditi i saobraćajnice Vladimira Popovića i Zemunski put koje sa novobeogradske strane treba da prime saobraćaj sa novog savskog mosta, zaključio je Vesić.

izvor: beograd.rs
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=526616#p526616:1pd5tsfy je napisao(la):
JohnnyLee » 21 Mar 2018 11:11 am[/url]":1pd5tsfy]420 дана???

750.000 RSD/m' sina ??
 
Svejedno, cini mi se da je to najskupljih 2km tramvaja u BG a uz to 2km bez stajalista. No, vratimo se temi.
 
Biće stanica na petlji Radnička.
Ako uspeju na vreme da završe , da ne probiju rok , biće super. Pa da taman pred sledeće izbore počnu tunel. :)
 
Danas sam se vozio Karadjordjevom i nazad do Dorcola i razmisljao o ovom predlozenom tunelu. Donekle mi je jasna ideja da se bolje povezu Savski Amfiteatar sa Donjim Dorcolom - pogotovu gledajuci kroz prizmu predlozenih velikih razvojnih projekata na obe lokacije.

Medjutim tunel koji se zavrsava na raskrsnici Takovske i 29. Novembra - tj u jednoj od najvecih saobracajnih crnih rupa ovog grada mi je totalna besmislica. Takodje u kontekstu malog tunela sa 1+1 ili 2+2 trake mi nije jasno kome je tunel namenjen. A pogotovu sto postojeca veza oko Kalemegdana uopste nije preterano opterecena. Zapravo je jedini problem Karadjordjeva u delu ispod Brankovog Mosta.

Zar ne bi mozda vise smisla imalo unaprediti taj koridor? Ako bi se tramvaj u delu od pre zeleznicke stanice pa do Beton Hale premestio na postojeci zeleznicki koridor uz reku oslobodilo bi se dosta dodatnih traka u Karadjordjevoj. Takodje ako se produzi Brace Krsmanovica do Tramvajskog mosta (a to je valjda svakako deo projekta tj bul. Vudroa Vislona, zar ne?) zatvara se komplet prsten da se napravi jednosmerni saobracajni cvor na najzakrcenijem delu na potezu izmedju Nemanjine, Tramvajskog mosta i Brankovog mosta. Put koji obilazi donji Kalemegdan se lako moze prosiriti na 2+2 trake.

Evo skicirao sam nesto, pa mi recite da li je ovo bolja opcija nego tunel za automobile izmedju Dorcola i Savskog Amfiteatra? Pritom je u pitanju daleko manja investicija - pa onda te novce preusmeriti negde smislenije.... A tramvaj koji ide uz reku bi bio bas simpatican.



Na skici je zeleno tramvaj, a zuto i crveno saobracajnica u jednom i drugom smeru.

P.S. Izvinjavam se sto na Tramvajskom mostu prelazim u Engleze i vozim pogresnom stranom na ovoj skici :D
 
Sve trase koje mogu da se unaprede, treba unapredjivati a to se i sad čini, do duše ne dovoljno brzo , koliko nama treba
niti može sve nadzemno da se reši iz prostog razloga
što čitav Bg život se odigrava u više vertikalnih tačaka (rad, odmor, zabava) a gotovo samo u jednoj vertikalnoj tački se obavlja kretanje
izuzev nekih ukrštanja koja doživljavamo kao spasenje po vertikalnom saob. rasterečivanju
a to spasenje ne privatamo za auto tunele :(

S'druge strane, besmisleno i tupavo je ne koristiti ,,prečice,, i rasterecenje nadzemnog saobracaja na brdovitom Bgdu ne praveci tunele

Naj jeftiniji i sa najviše različitih saobracajnih sredstava i različitih grupa korisnika jesu auto tuneli
bez obzira na pravac i veličinu

Pa gotovo jedini Teraziski auto tunel koliko nam znači a i dalje se oteže sa na izgradnji - probijanju ikakvog drugog

Sve to zahvaljujuci gotovo više deceniskog sanjanja metro tunela , koje ce koristi samo šinska vozila
ni vatrogasci, ni hitna pomoc ni jedna dr. ( interventna )služba ne može postati brža i bolja

Taj preskup usko grudni i sebičan ,,san,, su koristili kao opravdanje za NEunapredjenje infrastrukture
za koje smo davali i dajemo pare , te se presipaju u nešto drugo kao da auto tuneli nisu izmišljeni nikada

Beogradska saob.nesreca je upravo u NEdostatku i ne korišćenju prirodnih odlika grada tj. nedostatak auto tunela

Evo vidimo kolilo se decenija pa i sada oteže i razvlači sa konkretnim započinjanjem radova i na ovom tunelu ....
Kada ce stvarno ,,zagristi ,, prve metre auto tunela i dalje ostaje u domenu želja i misterija
:sesir:
 
Био би симпатичан трамвај уз реку, али онда се онда поприлично удаљава од Карађорђеве између два моста у којој за сада јединој постоје стамбени објекти.
 
Da, to uz reku je super kao u Budimpešti, ali tamo je stambeno tkivo uz reku dok kod nas nije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545108#p545108:2akw766n je napisao(la):
vucko » 15 Jun 2018 05:56 pm[/url]":2akw766n]Da, to uz reku je super kao u Budimpešti, ali tamo je stambeno tkivo uz reku dok kod nas nije.

pa bice, zar ne.....
 
Упитно је, и кад се изгради тај део приобаља где је сад паркинг БАСа опет ће траса у Карађорђевој бити приступачнија и ближа већем броју грађана, садржаја и већем броју стамбених објеката.
 
Da, ali zasto sav saobracaj trpati na jednu ulicu? Mislim da je Markov predlog u pogledu tramvajskog saobracaja dobar, samo sto bih ja tramvaj produzio kroz beton halu, cjelom trasom pruge do Dorcola. Dobio bi se i brzi tramvaj i protocnija Karadjordjeva.
Jedino s cim se ne slazem je automobilski saobracaj kroz Donji Grad. Mislim da ga treba izmjestiti.
 
Треба избацити друмски транзит са потеза ГЖС-Калемегдан-Дорћол. Трамвај треба да буде ближи његовим корисницима, у самом постојећем урбаном ткиву. Трамвај око Калемегдана изгледа лепо за туристе, али би био празан, стамвено је простор железничке пруге уз обалу мртав.
 
Razmisljam o kupovini nekretnine u zapadnom delu profesorske kolonije, Djusina i Draze Pavlovica. Kad sagledam sve dobre i lose strane, prednosti i mane, deluje mi kao dobar izbor. Ono sto me brine i onespokojava je gradnja ovog tunela koji ce, po svemu sudeci, prolaziti 50-100 m dalje, a nedaleko odatle ce mu biti i izlaz. Jedan razlog za nespokoj su sami radovi. Koliko ce se to osecati na povrsini i koliko moze da osteti zgrade na tom potezu? Drugi razlog je nepoznanica koliko ce tunel, kad bude gotov, uticati na citav kraj. Danas prof. kolonija jos uvek ima taj neki svoj sarm zavucenosti.

Kad vec pitam, znam da nije pravo mesto, da li ste svesni nekih drugihurbanistickih nedaca koje bi pod ovom vlascu mogle da snadju te ulice?

Jako ce mi znaciti vase misljenje, hvala vam svima unapred!

Ovo mi je prvi post na forumu. Dugo vas citam i pratim. Mozda najkvalitetniji "profesionalni" forum na koji sam ikad naisao. :sesir:
 
50 до 100 метара? Неће ништа бити од копања, можда бука само

А за остале пројекте, тај део је под директном применом плана што значи да је малтене оформљена целина, тако да неће ни ту бити премештања и великих ширења улица
 
Sigurno će odvući veliki deo saobraćaja tako da možeš imati samo čistiji vazduh i manje buke.
 
Vrh