Šta je novo?

Novi savski most

Mogu da se poplocaju i Sava i Dunav i ponovo ce biti guzva. U ekonomiji se sve definise na uproscenom primeru dve drzave ili dva grada. Ako stanovnici Novog Sada rade u Beogradu a stanovnici Beograda rade u Novom Sadu. Koliko bi traka auto puta bilo potrebno da se u spicu prevezu svi od posla do kuce ?
 
Mostovi se ipak grade. Pre par godina su izgradjeni most na Adi i

Pupinov most, a uskoro će Novi savski most i most preko Ada Huje.

Ako bude "sreće" :) biće izgradjen i bici-pešački od Ade do Bloka70.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=525993#p525993:3piinbch je napisao(la):
Armatura » Sun Mar 18, 2018 10:31 pm[/url]":3piinbch]Mogu da se poplocaju i Sava i Dunav i ponovo ce biti guzva. U ekonomiji se sve definise na uproscenom primeru dve drzave ili dva grada. Ako stanovnici Novog Sada rade u Beogradu a stanovnici Beograda rade u Novom Sadu. Koliko bi traka auto puta bilo potrebno da se u spicu prevezu svi od posla do kuce ?

Ne mora biti ni jedna traka ako postoji dobra zicara.

Salim se ali ne sasvim.
Stvar je tome koja prevozna sredstva koristimo. Posto u BG-u koriste u najvecem postotku drumska vozila (u to cesto spada i tramvaj) onda se namece potreba za neprestanom izgradnjom drumskih saobracajnica ili njihovim prosirenjem. Kad se u tome pretjera onda se grad neminovno razara. Umjesto grada za ljude, on postaje grad za automobile.

Da bi se to sprecilo, mora se ulagati u vozila koja ne koriste drumske saobracajnice, odnosno infrastukturu za ta vozila.

Mnogi veliki gradovi ulazu u metro ili neke vrste sinskih sistema. To je skupo i cijena je osnovna prepreka realizaciji metroa u BG do sada. No, postavlja se pitanje. Da li BG izbjegavanjem da ulozi u metro zapravo placa vecu cijenu nego da pocne ulagati u metro?

Mislim da je davno doslo vrijeme da Beograd pocne ozbiljno ulagati u svoju infrastrukturu i traziti izlaz iz kruga neprestanog sirenja "asfaltiranih saobracajnica" kojima politicari svaki put obecavaju da ce donijeti "rasterecenje" a njega nigdje. Nece ga ni biti jer ne moze da ga bude.

P.S. za kraj, da se vratim zicari...
LaPaz, u Boliviji, je po broju stanovnika slican Beogradu. Doskora grad se gusio u broju automobila i autobusa na ulicama. Posto nisu imali para za metro odlucili su da prave sofisticirani sistem zicara u sluzbi javnog prevoza.
 
Rio poradi nesto u vezi banjsluckog zelenog mosta stalno su guzve i mani se beogondole i la plaza latinske amerike
 
Direktore, nisam zagvornik gondole ali jesam toga da se pocne ulagati i u druge tipove saobracajnica a ne samo u drumske.
 
Ja sam mislio da si ti ljubitelj zeleznica.
Ali, to si 'samo' mrzitelj svega sto ima veze sa drumskim saobracajem.
Otuda valjda i podrska prici o gondoli, a verovatno bi sutra podrzao i 'katalultiranje' izmedju TC Rajiceva i TC Usce... ;)

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Da li planiraju da saniraju kolovoz na postojećem mostu ili će ono ostati onako dok ne krene sklanjanje mosta?
 
verovatno ne, pa ce da nam pricaju "aaa vidite kako je razvaljen moramo ga menjamo nema mu spasa, svaka nam cast sto ga menjamo"
 
Znaci, savski most ce biti uklonjen, pa sve dok novi ne bude pusten u promet - nece biti nikakvog mosta.
 
Ma nema ništa od gradnje novog SSM-barem u neko skorije vreme. Preveliki je to poduhvat za ovu vlast, rekonstrukciju staze na Brankovom su predstavljali kao svetsko čudo..sve su to bile predizborne bajke i lepi crteži.
 
Polako da cip isprojektuje pa revizija projekta polako cemu zurba
 
Hehe, prošlog juna je objavljen onaj render i rečeno je da se ove godine kreće sa gradnjom. Uvek mora da se laže, a od milion najavljenih projekata za ovu godinu-izgleda da neće biti ništa.
 
Haha, vala kako je krenulo-biće joj potrebna po jedna rekonstrukcija svake godine.
 
Градња не може да почне док не оспособе шине на Мосту на Ади, исто као што ни обнова Савске и Савског трга не може да крене док не заврше комплетно нови Булевар Вудроа Вилсона, који ће тако да преузме саобраћај из Савске, све друго су најаве само.
 
Ne računajte da novi projekti počnu pre dve godine. Vlast je upravo osvojila mandat i para se nema pa će dve godine lepo da akumuliraju koliko hoće i onda će da krenu sa nekim radovima koji će se razvlačiti( kao sa Slavijom) da bi pred nove izbore to započeto bilo završeno ali sve to sa upitnim kvalitetom, cenom i potrebama.
 
Istina, inače prođoh 13icom pre neki dan i vidim da ima nekih radova na dovršetku trase tramvajske sa mosta na adi. Tj Kopaju nakon one rampe koja vodi sa mosta ka banovom. Sramota koliko dugo stoji ceo jedan segment mosta neiskorišćen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=543776#p543776:2m8tprfo je napisao(la):
Gorstak89 » 10 Jun 2018 09:33 am[/url]":2m8tprfo]Istina, inače prođoh 13icom pre neki dan i vidim da ima nekih radova na dovršetku trase tramvajske sa mosta na adi. Tj Kopaju nakon one rampe koja vodi sa mosta ka banovom. Sramota koliko dugo stoji ceo jedan segment mosta neiskorišćen.

Mnogo je veca sramota sto ce biti iskoriscen za tramvaj umesto za metro!!!!
 
Па ван је свих планираних траса метроа.
 
Mnogo je veca sramota sto ce biti iskoriscen za tramvaj umesto za metro!!!!
NIJE
Samo dok nabavimo sve potrebne segmente za uspostavljanje metroa stajece još dugo prazan i NE KORISTAN
ko na mostu na Adi

za to vreme ODMAH sad uključenje i poboljšanje postojeceg sistema javnog transporta putnika što jeste OPŠTE KORISNO
a kad nabave sve i iskopaju potrebno
lako je skinuti tramvajsku instalaciju i postaviti metrovsku
Davali smo i dajemo pare, NE da stoji prazno čekajuči da se sve ispuni i ,,kockice,, sklope , nego DA se što pre KORISTI na opšte dobro

jednostavno zar ne :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545068#p545068:1e9u0os3 je napisao(la):
boca-ica » Pet Jun 15, 2018 4:24 pm[/url]":1e9u0os3]
Mnogo je veca sramota sto ce biti iskoriscen za tramvaj umesto za metro!!!!
NIJE
Samo dok nabavimo sve potrebne segmente za uspostavljanje metroa stajece još dugo prazan i NE KORISTAN
ko na mostu na Adi

za to vreme ODMAH sad uključenje i poboljšanje postojeceg sistema javnog transporta putnika što jeste OPŠTE KORISNO
a kad nabave sve i iskopaju potrebno
lako je skinuti tramvajsku instalaciju i postaviti metrovsku
Davali smo i dajemo pare, NE da stoji prazno čekajuči da se sve ispuni i ,,kockice,, sklope , nego DA se što pre KORISTI na opšte dobro

jednostavno zar ne :D

slazem se u potpunosti sem jedne male zackoljice, nije opste korisno da platimo te proste sine kao da su od srebra a ne celika
 
Pa bez potrebno ugradjivanje u cenu mita, provizije korupcije postoji kada neko ko radi za javnost i zajednicu
ne veruje ni u tu javnost nii u to drustvo vec sakuplja i zbira bogatsvo da kad ta javnost i zajednica nestane
da ima da prebegne na drugo mesto u drugu zajenicu kako bi nastavio normalno da zivi

Te sine cemo dobiti po pravoj ceni samo onda ako akteri veruju u svoj ,,posao,, i ono sto rade
jednostvno na ta mesta moraju biti ljudi koj veruju, te im ne treba nikakvo ,,obezbedjivanje,, sa strane
:sesir:
 
Drug koji ima veze sa Energoprojektom mi je napomenuo da ce oni biti ili su vec na tenderu za izgradnju Savskog novog mosta, pre ce ipak biti ono prvo jer mi se cini da ne moze krenuti njegova izgradnja dok se ne pusti tramvajski prevoz preko sina koje se sada grade na mostu na Adi.
 
Vrh