Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549803#p549803:15unpqm9 je napisao(la):
dejjan » Sub Jul 07, 2018 10:19 am[/url]":15unpqm9]AB i dalje većinu letova realizuje sa kašnjenjem.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Pa kako ovo mozes napisati !
 
Tako što sam u poslednja 2 meseca 3 puta kasnio, a imaš i na sajtu...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Pa napisao si vecina letova kasni .A ako mislis na kasnjenja do pola sata to i nisu kasnjenja .
Pa jutarnji prvi talas nikako ne kasni kao ni ponocni cetvrti.
Drugi nije toliko prebukiran i na njemu su retko kasnjenja.
Poslepodnevni 3 talas po nekad ima ali nista strasno.
Uvek se moze desiti neki kvar a i ova kasnjenja sto se dese su vise posledica kasnjenja aviona pri povratku sto odmah prizvodi kasnjenja pri sledecem poletanju iz Bg.
 
Ako ja zakasnim pola sata na check in, onda sam propustio let koji nisam jeftino platio. Znači pola sata jeste kašnjenje.

Ne znam šta je koji talas, ali možeš na sajtu da se informišeš o kašnjenjima u svim talasima.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549850#p549850:20zxulpo je napisao(la):
dejjan » Sub Jul 07, 2018 12:44 pm[/url]":20zxulpo]Ako ja zakasnim pola sata na check in, onda sam propustio let koji nisam jeftino platio. Znači pola sata jeste kašnjenje.

Ne znam šta je koji talas, ali možeš na sajtu da se informišeš o kašnjenjima u svim talasima.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Ja znam zato ti i pricam ali dobro.
 
Za putnika je to nebitno. Svi letovi kasne, to je suština koja putnika tera da izbegava taj aerodrom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Meni je kasnio let sa tesle 4 sata krivicom kompanije spajanjem letova a ne aNT
 
dejjan":2ftkl8pv je napisao(la):
Za putnika je to nebitno. Svi letovi kasne, to je suština koja putnika tera da izbegava taj aerodrom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


I koliko si kasnio na odrediste zbog tih kasnjenja?
 
Kasnjenje uglavnom nema veze sa aerodromom!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549864#p549864:6pc1ot2o je napisao(la):
dejjan » 07 Јул 2018, 14:28[/url]":6pc1ot2o]Za putnika je to nebitno. Svi letovi kasne, to je suština koja putnika tera da izbegava taj aerodrom.

како ли си закључио да сви летови касне? и када то тврдиш, очито ниси летео са великих аеродрома попут Хитроа, Шарл де Гола и других
 
Што ДС започе, СНС довршава... Хоће ли и овај аеродром бити под управом републичког ЈП Аеродроми Србије?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550820#p550820:yr9qk3by je napisao(la):
Дошљак » Sre Jul 11, 2018 3:54 am[/url]":yr9qk3by]Што ДС започе, СНС довршава... Хоће ли и овај аеродром бити под управом републичког ЈП Аеродроми Србије?

Glupost na kvadrat. Cenej nikada nece biti komercijalni aerodrom.
 
И ја се надам, али отприлике је још прошла власт имала такве сулуде идеје, кад су учланили брдо својих ботова у аероклуб како би изгурали своју идеју.
 
Imaš li možda opis situacije, da li se gradi novi terminal itd? Kakvi su dugoročni planovi? Ovde deluje da će samo proširiti hodnik sa avio-mostovima i izgleda kao da će terminal dva izaći na kolovoz sa proširenjem.
 
Je l ovo razlog sto je pomerena 72? Pre neki dan sam isao na aerodrom i na Bezaniji je skrenula na autoput, sto je odlicno, za 35-40 minuta od Zelenjaka do Tesle.
 
Jeste, rade put od Vojvodjanske ulice do aerodroma. Potpuno je zatvoren, otvorili su alternativu kroz njivu. Nema asfalta, samo za manja vozila.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
Ova privremena promena trase iz perskektive zaposlenih na aerodromu je ravna udaru meteora. Ogroman broj zaposlenih zivi u blokovima,surcinu,ledinama, pa sad moraju da kruze ohoho do posla. Kad bi 72 vratili kroz Vojvodjansku,kao sto su pricali pre dve godine (vise se i ne secam sto je prebacena da ide preko Bezanijske kose),to bi bio dobar potez.
Jos bolji potez bi bio uvodjenje jos koje linije gradskog prevoza, ima pristojan broj putnika koji idu autobusom do ANT,narocito mladji,mada ima ih raznih, i u dolasku i u odlasku.
INace trasa autoputem obesmisljena je ogranicenjem od 50km/h za gradski prevoz, od Tosinog bunara do ANT vozi oko 20 minuta (skoro isto kao redovnom trasom, mozda do 5 minuta duze,zavisi od saobracaja).
Ali,avaj, mislim da previse ocekujem od onih koji su se setili tek u 21. veku da uopste uvedu liniju gradskog prevoza do jedinog medjunarodnog civilnog aerodroma u gradu (uvek lakse bilo doci do batajnickog,sto se javnog prevoza tice).
 
Gradski autobusi nisu projektovani za brzine preko 50kmh.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Da li je moguce da ce da pocnu rekonstrukciju saobracajnica od nadvoznjaka prema terminalima, a da nisu zavrsili put od Vojvodjanske ulice? Napravice haos...namerno uzgleda!

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
радови крећу када се заврше ка Војвођанској, а они би требало да су готови
 
Juce do 20 h nisu ni poceli asfalt da stavljaju, jos uvek se radilo na podlozi.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552740#p552740:oa7ex1bu je napisao(la):
gosha » Thu Jul 19, 2018 8:33 am[/url]":oa7ex1bu]Ova privremena promena trase iz perskektive zaposlenih na aerodromu je ravna udaru meteora. Ogroman broj zaposlenih zivi u blokovima,surcinu,ledinama, pa sad moraju da kruze ohoho do posla. Kad bi 72 vratili kroz Vojvodjansku,kao sto su pricali pre dve godine (vise se i ne secam sto je prebacena da ide preko Bezanijske kose),to bi bio dobar potez.
Jos bolji potez bi bio uvodjenje jos koje linije gradskog prevoza, ima pristojan broj putnika koji idu autobusom do ANT,narocito mladji,mada ima ih raznih, i u dolasku i u odlasku.
INace trasa autoputem obesmisljena je ogranicenjem od 50km/h za gradski prevoz, od Tosinog bunara do ANT vozi oko 20 minuta (skoro isto kao redovnom trasom, mozda do 5 minuta duze,zavisi od saobracaja).
Ali,avaj, mislim da previse ocekujem od onih koji su se setili tek u 21. veku da uopste uvedu liniju gradskog prevoza do jedinog medjunarodnog civilnog aerodroma u gradu (uvek lakse bilo doci do batajnickog,sto se javnog prevoza tice).

Razumem da ima dosta radnika kojima vise odgovara preko Ledina, cak sam i razmisljao o ovima iz JAt tehnike koliko moraju da pesace kada im je privremeno ukinuto stajaliste sada, ali mnogo je prakticnije ovako preko autoputa i brze. Bilo bi super kad bi ostalo ovako a da uvedu neku liniju starim putem do Grand kafe i onda da produzi pravo da se okrene u blokovima. Glupo je sto ima ogranicenje, ali opet se ustedi na vremenu jer ne staje na stanice na kojima je stajao pre.
 
Vrh