Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549963#p549963:15u6m6e6 je napisao(la):
solecar » Суб Јул 07, 2018 11:30 pm[/url]":15u6m6e6]Evo šta sam do sada uradio.


Соле, свака част на труду, али морам да исправим једну грешку, на плану ходника си скроз заротирао пероне и колосеке, на ћирилици се види да је на дну I перон, који уствари још увек није ни изграђен, а ту си обележио 10. колосек на II перону.
 
Zakon je jasan ko snima Prokop podleze Krivicnom Zakoniku Srbije u clanu 315. pa se vi igrajte,ko se buni taj je ionako strani plcenik
Špijunaža
Član 315.
(1) Ko tajne vojne, ekonomske ili službene podatke ili dokumente saopšti, preda ili učini dostupnim stranoj
državi, stranoj organizaciji ili licu koje im služi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
(2) Ko za stranu državu ili organizaciju stvara obaveštajnu službu u Srbiji ili njom rukovodi,
kazniće se zatvorom od pet do petnaest godina.
(3) Ko stupi u stranu obaveštajnu službu, prikuplja za nju podatke ili na drugi način pomaže njen rad,
kazniće se zatvorom od jedne do deset godina.
(4) Ko pribavlja tajne podatke ili dokumente u nameri da ih saopšti ili preda stranoj državi, stranoj organizaciji ili
licu koje im služi,
kazniće se zatvorom od jedne do osam godina.
(5) Ako su usled dela iz st. 1. i 2. ovog člana nastupile teške posledice za bezbednost, ekonomsku ili vojnu moć
zemlje,
učinilac će se kazniti zatvorom najmanje deset godina.
(6) Tajnim se smatraju oni vojni, ekonomski ili službeni podaci ili dokumenti koji su zakonom, drugim propisom ili
odlukom nadležnog organa donesenim na osnovu zakona proglašeni tajnim, a čije bi odavanje prouzrokovalo ili
bi moglo da prouzrokuje štetne posledice za bezbednost, odbranu ili za političke, vojne ili ekonomske interese
zemlje
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550198#p550198:xbxbih6p je napisao(la):
Zuma » 08 Јул 2018 09:41 pm[/url]":xbxbih6p]Pa sam video ti je dokaz da nije tako. Pogledaj refleksiju u staklu prozora vagona. Čovek nosi običan mobini telefon u ruci.

Баш се лик исцимао да га спречи, онако, баш се потрудио, звао обезбеђење, полицију, претио ...
 
Dzigi Bau
Mora da se šališ citirajuci navedeno koje nema dodira sa Prokopom

Prokop nije vojni vec civilni objekat, nije ni ekonomski niti službeni podatak vec javni infrastrukturni objekat
Beobuild nije strana država a sem Igora i Steve niko drugi nije ni u Beobuildovoj službi

Postavljanje pogrešnih znakova ograničenja i zabrana sa ciljem dovodjenje u bilo kakvu zabludu gradjana takodje jeste kažnjivo
te bolje im je da takve okačene gluposti i znake uklone pre nego što se neko doseti pa ih i tuži
:sesir:
 
Boco prokop jeste od strateskog znacaja to je visenamjenski objekat
Probaj u sofiji da fotkas metro
 
U zakonu ne piše strateške vec jasno napisano za vojne objekte i podatke i to vezano za inostrani faktor

Strateški objekti su i mostovi ,
ne samo da je dozvoljeno uobičajeno nj. fotografisanje, vec su ne zaobilazni u svim TV prilozima kao i non-stop javno emitovanje posebnih kamera za stanje saobracajne gužve
Pa da apsimo TV voditelje i reportere kad ne samo da fotografišu, nego kamerom snimaju Brankov most, Gazelu i dr. :lol:

Da li su strateške stvari zabranjene za fotografisanje ?
Naravno da nisu na pr:
Beograd kao posebnu stratešku povoljnost čini Sava i Dunav, a skoro najveci broj fotografija prikazuju Bgd ušce - obe reke
pritom istim rekama plove , vojna, policiska, vatrogasna i dr. plovila
pa jel treba zabraniti fotografisanje reka, puteva, pruge, mostova, žel. stanica
samo zato sto te strateške (svima i za svašta najkorisnije tačke-stavke) ponekad koristi vojska :roll:

Naravno da NE :grand:

Ripli (verovali ili ne) zabeležio je gomilu zastarelih - tupavih - smešnih - prevazidjenih zakona koj još nisu ukinuti
zaboravio sam gde ali negde u americi još uvek važi zakonska odreba
zabranjeno je bacanje krava iz aviona :lol: :lool: :lol:

Opustite se malo , profesionalci u nadležnim službama ,,balkanske špijune,, prepoznaju i vide i pre nego što se uhvati fotoaparata
:sesir:
 
Boco moj ne tumacis zakone lose ti to ide uhvatio si se jednog clana kz a postoje i drugi clanovi koji pokrivaju
 
Da zaključimo:
http://www.pravno-informacioni-sistem.r ... 9f0aa5eb8c


На основу члана 67. став 2. Закона о одбрани („Службени гласник РС”, број 116/07) и члана 43. став 1. Закона о Влади („Службени гласник РС”, бр. 55/05, 71/05 – исправка, 101/07 и 65/08),

Влада доноси





ОДЛУКУ

о објектима од посебног значаја за одбрану

„Службени гласник РС“, број 112 од 10. децембра 2008.





1. Овом одлуком одређују се објекти од посебног значаја за одбрану Републике Србије.



2. Врсте објеката од посебног значаја за одбрану у смислу ове одлуке су:


[...]


д) одређени инфраструктурни објекти, и то:

– државни путеви I и II реда, општински путеви, некатегорисани путеви и улице преко 5 km,

– јавна железничка инфраструктура, индустријска железница и метрои,

– путни објекти на прузи (мостови, надвожњаци, подвожњаци, вијадукти, аквадукти, пропусти, тунели, галерије, потпорни и обложни зидови и сл.) дужине више од 10 m,

– објекти на вештачким пловним путевима, луке, пристаништа и пристани на дубинама већим од 2 m,

– далеководи, трансформаторске станице и расклопна постројења у систему далековода напона 35 kV и већег,

– нафтоводи и гасоводи свих капацитета;

Dakle, reč je o podzakonskom aktu proisteklom iz Zakona o odbrani. Žalite se Ani Brnabić ili Vulinu. :mrgreen:
Čak su "zbrinuli" i metro unapred.

EDIT: Odluka je pre četiri godine dopunjena i uredbom o bližem preciziranju, doduše, na osnovu Zakona o privatnom obezbeđenju: http://fzp.singidunum.ac.rs/demo/wp-con ... ektima.pdf

Član 2.
Obavezno obezbeđeni objekti, u smislu ove uredbe, jesu objekti energetike, saobraćaja,
vodoprivrede, industrije, zaštite životne sredine i drugi objekti, i to:
[...]
7) objekti saobraćajne infrastrukture (autobuske i železničke stanice) za grad od 50.000 i
više stanovnika;
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550423#p550423:1bec0fks je napisao(la):
direktor » 09 Jul 2018 07:42 pm[/url]":1bec0fks]Boco prokop jeste od strateskog znacaja to je visenamjenski objekat
Probaj u sofiji da fotkas metro
U čitavom svetu još uvek postoji niz zastarelih zakona koji su postali neprimenljivi ili besmisleni. U jednoj ulici u Torontu je i dalje zabranjeno da se nedeljom vuku mrtvi konji. Ako neko sa zlim namerama baš želi da slika stanicu, danas ima na raspolaganju desetine lakih načina da to uradi ili nađe fotografije koje već postoje. Zbog toga je sprečavanje da to rade oni koji zaista imaju razloga jednostavno štetno po NAŠE interese. Tj tim pravilom se pravi šteta bez da od njega postoji ikakva korist. Koliko se sećam u svetu postoji i pravna praksa koja daje preporuke za rešavanje problema sa zastarelim zakonima.

Recimo Engleska je veoma ugrožena terorizmom pa je tamo slikanje dozvoljeno.

Photography

Taking photographs on stations is permitted providing it is for personal use. For any commercial photography, prior permission must be sought from the appropriate train operator or, from Network Rail at their 17 major stations. On busy stations the use of a tripod may cause a dangerous obstruction to passengers and you may be asked not to use one. In addition, tripod legs must also be kept away from platform edges and behind the yellow lines. Flash photography on platforms is not allowed as it may distract the attention of train drivers and train despatch staff and is therefore a potential safety hazard. You are also not allowed to take photographs of security related equipment such as CCTV cameras.
http://www.nationalrail.co.uk/stations_ ... 51952.aspx
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550386#p550386:1bec0fks je napisao(la):
stf » 09 Jul 2018 04:58 pm[/url]":1bec0fks]
Баш се лик исцимао да га спречи, онако, баш се потрудио, звао обезбеђење, полицију, претио ...
Nebitno. Zabranio mu je da slika i to je dovoljno. Način na koji je to uradio nije važan.

Zašto je cela ova priča sa slikanjam vredna pomena? Zato što je to divan proimer pogrešnog pristupa poslu koji nas polako uništava. Pristup koji bi trebalo da sledimo je ovaj:

- Šta bih JA mogao da uradim da bolje obavljam svoj posao, da mušterija ili klijent budu srećniji? Koja je to inovacija koja bi stanje promenila nabolje?

A ono što se stvarno dešava je ovaj pristup:

- Svaka inovacija je rizik koji može ispasti i loše, pa zašto bih u tom slučaju JA bio kriv? Najbolje da se ponašam tako da mi "leđa" uvek budu pokrivena, tj da je sve što radim formalno ispravno čak i ako je očigledno da je u suštini štetno. Tako mi niko ništa ne može, a usput je i posao najlakši jer uopšte ne moram da mislim pošto se prosto mehanički ponavlja ono što se do radilo i do sada.

A ovaj pristup je u savremenom visoko konkuretnom svetu prava tragedija koja onima koji ga slede pravi bitno veću štetu nego bilo kakvi teroristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550382#p550382:sfyokzid je napisao(la):
Дошљак » Pon Jul 09, 2018 5:37 pm[/url]":sfyokzid]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=549963#p549963:sfyokzid je napisao(la):
solecar » Суб Јул 07, 2018 11:30 pm[/url]":sfyokzid]Evo šta sam do sada uradio.


Соле, свака част на труду, али морам да исправим једну грешку, на плану ходника си скроз заротирао пероне и колосеке, на ћирилици се види да је на дну I перон, који уствари још увек није ни изграђен, а ту си обележио 10. колосек на II перону.
:kk: Hvala na ukazivanju. Sad kad reče , video sam šta sam uradio. Ispraviću to.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550433#p550433:m41tz3xi je napisao(la):
DzonTravolta » 09 Jul 2018 08:11 pm[/url]":m41tz3xi]Da zaključimo:
http://www.pravno-informacioni-sistem.r ... 9f0aa5eb8c
Tu se samo navodi šta je od posebnog značaja za obranu, što nema veze sa načinom njihove odbrane, tj sa odlukom o fotografisanju objekata koji su istovremeno i javni objekti.

Dodatno, cela ta filozofija i niz takvih pravila potiču iz vremena hladnog rata kad smo bili ugroženi sa obe strane, a invazija iz Vršavskog pakta se čekala maltene svaki dan. Takođe, foto aparat nije svako nosio kao deo svoje privatne, lične opreme, već je po definiciji bio profesionalni uređaj korišćen skoro isključivo za profesionalne namene. Pa ako fotograf nije slikao mladence u svom studiju ili bio novinar, nego baš važne javne institucije, zaista se postavljalo legitimno pritanje šta će mu to, budući da nije postojao ni Internet ni socijalne mreže gde bi se takve slike mogle plasirati.

Čitav svet se od tada promenio, pa bi zaista bilo vreme da to uradimo i mi. Delija je to dobro uočio, to je prosto upečatljiva "slika" naše inercije i neznanja.
 
Dobro, što bi rekli, ti navali da skupljaš potpise za promenu regulative, ja ću prvi potpisati.
Uostalom, i ovih mojih par reportaža o BG vozu i stanicama su ostale uskraćene za foto-dokumentaciju zbog toga što nisam hteo da ulazim u konflikt sa obezbeđenjem stanica.
 
Evo, spomenuo si već prvi primer štete zbog takvog pravila. Zar ne bi sada kroz ovakve slike turista i putnika trebalo da se hvalimo kako imamo novu i modernu železničku stanicu što bi obični ljudi u inostranstvu automatski interpretirali kao znak ekonomskog napretka? Propaganda se danas širi društvenim mrežama, a ne kroz par profi slika na zvaničnim sajtovima koje niko ne čita. Kako je moguće da to niko kod nas ne zna, pa ljudima zabranjuju da ih reklamiraju? Doduše, trenutno stanje stanice nije baš za reklamu, ali možemo da se nadamo da će osnovne greške biti brzo ispravljene, a sada ionako govorimo samo o principu i opštem pristupu odgovornih.
 
Toliko forumaša je godinama fotografisalo kako Prokop, tako i ostalu infrastrukturu sa tek sporadičnim problemima. Ovo je samo jedna u nizu gluposti koje služe pojedincima na forumu da radosni napišu omiljenu mantru "Severna Koreja" ...
 
Ево, моје неко искуство за последњих 5 година како сликам железницу по БГу јесте да ме је једном на станици НБГ железничарка која је дошла да промени ручно скретницу на северном крају станице питала имам ли дозволу али сам јој рекао да не сликам железницу већ ромско насеље (које се тада налазило на траси УМП) :D А што се тиче обезбеђења, ево сећам се колико пута сам се провлачио око старе ложионице и сликао како њу тако и локомотиве паркиране ту и испред, као и да сам једном поприлично лепо ушао у Макиш.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550458#p550458:1z9xhct0 je napisao(la):
stf » 09 Jul 2018 10:08 pm[/url]":1z9xhct0]Toliko forumaša je godinama fotografisalo kako Prokop, tako i ostalu infrastrukturu sa tek sporadičnim problemima. Ovo je samo jedna u nizu gluposti koje služe pojedincima na forumu da radosni napišu omiljenu mantru "Severna Koreja" ...
Ja sam je stavio na avatar jer me mrzi stalno da podsećam na činjenicu da smo Severna Koreja u srcu Evrope.

Inače. da te podsetim da su mene "uhapsili" zaštitari zbog fotkanja na rasputnici G ( "Modernizacija železnice" str. 280)
 
Вас који трипујете Северну Кореју бих лепо спаковао на чартер лет и о трошку пореских обвезника обезбедио тромесечни боравак у Северној Кореји јер немате појма о чему волите да причате.

За фотографисање железничке инфра требају дозволе, то је тако деценијама, не видим разлог да се сад појединци скандализују. Застарео је, превазиђен, као и све остало на железници, али постоји деценијама. Баш зато што је застарео и бесмислен на њега ретко ко обраћа пажњу па се инфра у 90% случајева може фотографисати без проблема, али да могу да цимају ако хоће, могу - и имају пуно право. Колико год било бесмислено.
 
"... али да могу да цимају ако хоће, могу - и имају пуно право. Колико год било бесмислено."

To je i razlika između iracionalnog i racionalnog ponašanja. Pojedincu, osobi, bi se ovo prvo još i moglo oprostiti. Ali kad to radi država, a njeni podanici to odobravaju, onda je to veoma brzi put u propast.
 
Na jesen u Prokop stižu liftovi
https://www.ekapija.com/news/2186951/na ... zu-liftovi

Prethodnih dana železnički saobraćaj u novoj glavnoj železničkoj stanici Beograd centar u Prokopu funkcionisao je bez problema i ova stanica potvrđuje da može da primi 195 putničkih vozova i veliki broj putnika, saopštila je Infrastruktura železnice Srbije.

Ova firma je u Prokopu otvorila i Info pult za putnike, kako bi im pomogli da brže i lakše stignu do blagajne, čekaonice ili perona sa kojih polaze vozovi, ali i da se snađu kako da stignu do pojedinih delova grada. Postavljeni su i automati za hladne i tople napitke, a narednih dana Poštanska štedionica će postaviti i bankomat.

Infrastruktura železnice Srbije postaviće u stanici Beograd centar i dva lifta, saopšteno je iz ove kompanije. Građevinska dozvola je dobijena i pokrenut je postupak nabavke liftova, pa se očekuje da za oko tri meseca u Prokopu počnu da rade i novi liftovi.
 
Да, поставим и ја.

Док сам цртао схватио сам да је WLABmz био у праву за поделу на секторе, мени је нејасно где заправо стаје воз.
Кад је постављен у смеру ка Новом Београду да ли стоји рецимо на колосеку 3 сектор А или на колосеку 3 сектор Ц,
аналогно кад иде ка Вуковом споменику да ли је то колосек 2 сектор Е или колосек 2 сектор Ц?

Све ознаке су произвољне и неодговарају стању на терену...

 
Liftovi. Najmoderniji i najlepši u ovom delu poznatog univerzuma.
Verovatno ćemo za eskalatore da se "ubrišemo".
 
Podela na sektore bi, inače, imala smisla i na Vuku, s obzirom na to da su "Putinke" dosta kraće od RVR-ova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=550534#p550534:1orwc4tl je napisao(la):
Nurko7000 » Uto Jul 10, 2018 11:17 am[/url]":1orwc4tl]Или је можда овако јасније...

file.php
Ova slika je jasnija , s tim što bih ubacio na kojim kolosecima staje BG: voz i za koji smer , plus što bih dopunio i pored oznake za ulaz stavio i da je to ulaz iz pravca Bulevara kneza Aleksandra Karađorđevića i / ili Muzeja Jugoslavije (Titov grob). Koliko god to čudno zvučalo , dosta ljudi zna na šta mislim kada kažem kod Titovog groba , dok kada kažem kod Muzeja "25.maj" , gotovo svi se prebace na bazene kod okretnice 24 i 79 na Dorćolu.
 
Kућа цвећа или Музеј историје Југославије би била боља и лепша одредница него Титин гроб :D Иначе, што више посматрам Прокоп и његову локацију, све размишљам да је грешка што није померен неких 200-300 метара на запад, ка булевару Војводе Путника, да буде тачно испод њега. Истина, морало би онда да се руши около Штипске, Вучитрнске и Праховске, али би улаз у само станицу био право са булевара, а тролејбуске станице мање удаљене од перона. Мада је и овако доста пара потрошено.
 
Vrh