Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

I nije neka sustina ako treba da uvredi nekoga ;)

Sve moze da se kaze na lepsi nacin.
 
Ovde se vredjanje odavno tolerise, samo selektivno. :)
Moj predlog ne podrazumeva brisanje necijeg posta, ne podrzavam bilo kakav oblik cenzure, samo bi odredjeni postovi bili sakriveni, radi fluidnijeg citanja. No, nebitno. :sesir:
 
a sta je shadow-banning ako ne cenzura?

mene iskreno nervira sto vecina clanova ovde botovanjem smatra samo podrzavanje ideja sns, a ako neko stalno gura propagandu bilo koje druge stranke (sem mozda demokrata), to je kao ok, botovanje je ili i jedno i drugo, ili ni jedno ni drugo
 
Zavisno od ugla gledanja, svasta se ovde moze podvesti pod trolovanje i botovanje, ove uporne kme-kme zalopojke kojima se ne vidi kraj takodje mnogima bas i ne prijaju previse, najblaze receno. :wink:

Posle vise od 100 godina, beograd je konacno docekao da mu se sa OGROMNE povrsine u samom srcu grada ukloni i zeleznicko (savska strana) i industrijsko (dunavska strana) ruglo kao vise nego neprirodne prepreke silasku na reke. Ironija jeste sto na tom krajnje neprocenjivo pozitivnom dogadjaju mozemo da zahvalimo krajnje pogubnoj vlasti kojoj svakako glavni cilj nije bio ovako epohalan dogadjaj, ali eto spletom dogadjaja on se na svu srecu ovog grada ipak desio.

Takodje, patetika i prenemaganje da grad gubi centralnu stanicu, svakako nemaju veze sa istinom. Lokacija savskog trga u odnosu na beograd pre 150 god je daleko veca periferija (da ne kazem PM u ono vreme), nego sto je prokop u odnosu na sadasnji beograd, gde je nova stanica udaljena bukvalno na 500m od ubedljivo najvaznije saob tacke citavog grada (mostar), i na 200m od najvaznijeg gradskog koridora.

Gvozdeni lanci sa obala se konacno i nepovratno skidaju, a ako bude pameti skinuce se i onaj raspali i potpuno nepotrebni žel most, koji ce biti od najbolje koristi ako se kao sirovina upotrebi za neki novi, npr kod vince.

I naziv teme bi se trebao promeniti je ovo vise nije ni stanica, ni zeleznicka, ni glavna. Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv.
 
Није још ослобођена Дунавска обала, и Лука, и фабрике које раде и не раде су и даље ту.

Што се тиче саме теме, пошто мења намену, зграда може у реконструкције, али првобда сачекамо пројекат историјског музеја.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:31n8l44d je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 11:13[/url]":31n8l44d]...I naziv teme bi se trebao promeniti je ovo vise nije ni stanica, ni zeleznicka, ni glavna. Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv....

Temu zaključati jer stanice više nema

Otvoriti novu u podforumu rekonstrukcije i obnove - zgrada stare železničke stanice -
a i to je kratkog veka dok zgrada i ne dobije novo ime-namenu , do selidbe u završene projekte .
:sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:ysucpvh4 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 10:13 am[/url]":ysucpvh4]
Posle vise od 100 godina, beograd je konacno docekao da mu se sa OGROMNE povrsine u samom srcu grada ukloni i zeleznicko (savska strana) i industrijsko (dunavska strana) ruglo kao vise nego neprirodne prepreke silasku na reke. Ironija jeste sto na tom krajnje neprocenjivo pozitivnom dogadjaju mozemo da zahvalimo krajnje pogubnoj vlasti kojoj svakako glavni cilj nije bio ovako epohalan dogadjaj, ali eto spletom dogadjaja on se na svu srecu ovog grada ipak desio.
Pa zar i OVO mora da se objašnjava? Uklanjanje šina nikada nije bilo samo sebi svrha da bi se moglo BEZUSLOVNO hvaliti. Uklanjane je trebalo da omogući da se na tom mestu napravi nešto što Beogradu zaista treba. Ali ako se taj prostor protraći, onda je i ta gradnja i uklanjanje šina samo napravilo štetu jer ogromna potencijalna vrednost JEDINOG velikog i ravnog prostora na obali i u nivou reke, u samom srcu grada, NIJE realizovana nego je trajno upropašćena. Tada uklanjanje šina uopšte nije čak ni pozitivan događaj, a kamoli "neprocenjivo pozitivan dogadjaj". Da pruga nije uklonjena prostor bi i dalje bio raspoloživ za neku bolju buduću gradnju od koje bi stvarno imali trajne koristi (nedostajući most, rekreativna obala, javne institucije, kultura, biznis), pa bi grad bio bolji i zbog TAKVE gradnje i zbog toga što je najzad u punoj meri realizovana vrednost šinama zauzetog zemljišta (jer je to tako tek kada se na zemljištu dešava ono za šta je ono najbolje, što su njegove prirodne predispozicije, ali i što je u DUGOROČNOM smislu gradu najkorisnije). Šine bi tada i dalje čuvale za grad neprocenjivo vredno zemljište od olakog rasparčavanja i traćenja, kao što su to radile i do sada.

Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv.
Ovo je toliko netačno da ga nema smisla čak ni komentarisati.

Belgrade_Railway_Station.jpg

file.php

 
Дошљак":s4p46b25 je napisao(la):
Није још ослобођена Дунавска обала, и Лука, и фабрике које раде и не раде су и даље ту...

Лука Београд (садашња) је у самртном ропцу и овако и онако, а ово дизање пруге ће им бити последњи ексер у ковчегу. Њихов дични газда је тим поводом скоро надлежнима књигу ситну натопљену његовим крупним бизМисменским сузама писао на шта су се они онако искрено расплакали.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:2rwpmorr je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sub Jul 14, 2018 11:13 am[/url]":2rwpmorr]Zavisno od ugla gledanja, svasta se ovde moze podvesti pod trolovanje i botovanje, ove uporne kme-kme zalopojke kojima se ne vidi kraj takodje mnogima bas i ne prijaju previse, najblaze receno. :wink:

Posle vise od 100 godina, beograd je konacno docekao da mu se sa OGROMNE povrsine u samom srcu grada ukloni i zeleznicko (savska strana) i industrijsko (dunavska strana) ruglo kao vise nego neprirodne prepreke silasku na reke. Ironija jeste sto na tom krajnje neprocenjivo pozitivnom dogadjaju mozemo da zahvalimo krajnje pogubnoj vlasti kojoj svakako glavni cilj nije bio ovako epohalan dogadjaj, ali eto spletom dogadjaja on se na svu srecu ovog grada ipak desio.

Takodje, patetika i prenemaganje da grad gubi centralnu stanicu, svakako nemaju veze sa istinom. Lokacija savskog trga u odnosu na beograd pre 150 god je daleko veca periferija (da ne kazem PM u ono vreme), nego sto je prokop u odnosu na sadasnji beograd, gde je nova stanica udaljena bukvalno na 500m od ubedljivo najvaznije saob tacke citavog grada (mostar), i na 200m od najvaznijeg gradskog koridora.

Gvozdeni lanci sa obala se konacno i nepovratno skidaju, a ako bude pameti skinuce se i onaj raspali i potpuno nepotrebni žel most, koji ce biti od najbolje koristi ako se kao sirovina upotrebi za neki novi, npr kod vince.

I naziv teme bi se trebao promeniti je ovo vise nije ni stanica, ni zeleznicka, ni glavna. Nema tu osnova za previse sentimentalnosti, jer osim spoljnog izgleda zgrade, tamo nista drugo nikada nije ni bilo reprezentativno. Bas naprotiv.

slazem se potpuno, al kad kazes da si za uklanjanje glavne, ovde ispadne da si bot
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551726#p551726:2v8lyl9g je napisao(la):
Astrotrain » Суб Јул 14, 2018 7:57 pm[/url]":2v8lyl9g]
Дошљак":2v8lyl9g je napisao(la):
Није још ослобођена Дунавска обала, и Лука, и фабрике које раде и не раде су и даље ту...

Лука Београд (садашња) је у самртном ропцу и овако и онако, а ово дизање пруге ће им бити последњи ексер у ковчегу. Њихов дични газда је тим поводом скоро надлежнима књигу ситну натопљену његовим крупним бизМисменским сузама писао на шта су се они онако искрено расплакали.

Истина је да је власник луке планирао још за време прошле власти њену пренамену из њене основне делатности у стамбено-пословни комплекс. Али около саме луке постоје и друга предузећа и фабрике по Белим водама, неки и раде.
 
Вероватно си мислио на Вилине воде, али разумели смо се.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551657#p551657:xxrz9mc3 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 14 Jul 2018 10:13 am[/url]":xxrz9mc3]Zavisno od ugla gledanja, svasta se ovde moze podvesti pod trolovanje i botovanje, ove uporne kme-kme zalopojke kojima se ne vidi kraj takodje mnogima bas i ne prijaju previse, najblaze receno. :wink:

itd.
ББ замолио бих вас да не вређате друге чланове са изнешеним супротним ставовима. Осим жалопојки, ту је било далеко више конструктивне критике, предлога пропраћених чак и волонтерски израђеним рендерима, систем деловања кроз медије, званичне предаје примедби, па чак и непосредан излазак на улицу са прецизно истакнутим ставовима!

Потпуно је тачно да је међу противницима функционалне суверености Србије много више оних који нису ботови. То произилази из система предрасуда грађених кроз економију деструкције. Са те стране темељи здраве реалне економије робно-трнспортни центар уз Саву, и индустријска зона са некада 30.000 радника уз Дунав представљају "ругло", а стаклени солитери са шопинг моловима "лепоту". Особе упецане на економију деструкције не знају да иза тог једног стакленог солитера у неком бизнис дистрикту развијених земаља стоји на десетине и стотине лука, магацина, фабрика... У тим друштвима, ако се одлучи да се затвори лучко индустријска зона уз Дунав, у сврху заокруживања урбане целине централног градског језгра, то се ради тако што се у Крњачи низводно од Панчевачког моста направи нова таква зона са истим капацитетом, и простором за развој још већег капацитета. И то у трошку града, који ће приходовати само од продаје тог земљишта.

Чак и када се направе заменски индустријски садржаји и центри робног транспорта, на земљишту са којим се жели затварање неке урбане целине, потребна је комунална и транспортна инфраструктура. Посебно је осетљиво питање транспортне инфраструктуре, за коју су и најквалитетнија, и најјефтинија решења заснована на континуитету планског развоја центра Београда, а не решења заснована на аутомобилском и аутобуском превозу као примарним. Видим да чак и они који независно од ботова подржавају економију деструкције, безидејни људи, који или нису видели Европску цивилизацију у смислу транспорта, или нису умели да је гледају, немају ништа против метро-а. Чак, лажу себе како метро није железница, иако је "метро" скраћени назив за појам "метрополитенска железница". Све евентуално негативне појаве железнице, у виду буке, вибрација, строгих принципа вођења трасе, пресецање матрице улица када је пруга на површини, та форма железнице задржава. Разлике остају у нивоу интеграције мреже и профилу тунела, те до некле систему управљања саобраћајем.

Пре формирања система функционалне суверености савремене Србије 1884. Београд је био мала погранична паланка уз пограничну тврђаву. Тек од 1884. се формирала престоница са функционалним системом државних институција на пешачкој удаљености од директног брзог превоза. Достигнуће технологије транспорта 21.века је да је интегрисана републичка железница и даље најбрже и најпоузданије средство транспорта до центара великих градова, приближно двоструко бржа од метрополитенске железнице у градовима који исту имају.

Такође, са обзиром да је овај форум ипак стециште ентутијазма, идеја, критика, различитих решења, никако не усвајати Боцин став да овај форум декларативно одустане од за велике градове на садашњем нивоу технологије најуспешнијег транспорта за центар милионског града! У пар речи, тему оставити отвореном без измене наслова!

Конкретно, сада тренутно постоји опасност да се сви инвестициони ресурси усмере у узградњу система дугорочно загушених друмских магистрала. А на рачун и републичких и метрополитенских железница, заузимајући урбанистички и геолошки погодне локације и висинске коте за градњу истих. Волео бих да међу подржаваоцима очувања функционалне суверености Србије, економски одрживих решења чак и за пословно писмене међу грабежљивцима земљишта, и развоја економичног транспортног система заснованог на континуитету нађете бар једног ко се декларативно залагао за пругу на садашњој коти, као и коришћење више од 7% земљишта Сацског амфитеатра у било којој варијанти предлога.
 
Na ovoj temi, koliko primecujem, svima je prilicno jasno ko vredja, promovise jednoumlje i priziva cenzuru (satro 'moderaciju') svake naznake suprotnog stava.

U vezi svega ostalog, polemika je potpuno izlisna, sine se nepovratno skidaju i to je, samo po sebi, ubedljivo najvece dostignuce ogavnog bnv projekta, jer bilo sta da je nastalo na tom prostoru je svetlosnim godinama bolje od onoga sto je bilo.
Zuma":394wyb51 je napisao(la):
Šine bi tada i dalje čuvale za grad...
U 21. veku ne postoji nijedan normalan grad kojem je cela obala (10km!!!) potpuno odsecena od kompletnog starog jezgra. Takvo stanje je i do sada bilo urbanisticki destruktivno i neprihvatljivo, a produzavanje toga u nedogled je potpuno neopravdano.

Osim zatvaranja ili preimenovanja ove teme, predlazem da tema o prokopu ponese naziv 'glavna zel stanica-bgd centar', jer je to sada zvanican naziv, u psiholoskom smislu navikavanja na novu lokaciju reci 'glavna' i 'centar' u samom nazivu mogu imati jako bitnu ulogu. A mozda i pojedincima pomogne da prebole odredjene stvari. Nikad se ne zna, vredi pokusati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551793#p551793:3j5vr861 je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 15 Jul 2018 08:27 am[/url]":3j5vr861]
U 21. veku ne postoji nijedan normalan grad kojem je cela obala (10km!!!) potpuno odsecena od kompletnog starog jezgra. Takvo stanje je i do sada bilo urbanisticki destruktivno i neprihvatljivo, a produzavanje toga u nedogled je potpuno neopravdano.

А, постоји. Да не идемо далеко, рецимо, Беч.
Али сада ћу последњи пут што се мене тиче скренути пажњу да се нико не залаже за остатак статуса кво, да Главна станица није на Сави већ готово једнако удаљена од ње колико и пруга од Енглеске променаде у Ници, те да пружни приступ Главној из правца Мостара спречава само излазак Вишеградске, Милоша Поцерца, Војводе Миленка, Рисанске и можда још неке улице директно и у уличном нивоу на Саву. Ако је то тако тежак губитак за сиромашну земљу, онда ОК - било је предвиђено укопавање пруге.

У вези са продужетком пруге ка и око Калемегдана - људи који су се залагали за лаку ("трамвајолику") железницу на њој нису имали у виду виши ниво "окивања" од оног за који је заслужна двоколосечна трамвајска пруга једнако широког колосека тик уз Дунав у најужем центру још једног од најлепших градова Европе - Пеште.

Него, поводом оног непристојног "кме-кме" из твог претходног текста (да немаш дилеме, непристојно је јер се користи у контексту аргументоване расправе, и као одговор на логички засноване аргументе - да је одговор на какву безобразну замену теза, или на сличну злоупотребу, не би било непристојно, или би, али ја то онда у потпуности подржавам) да предвидим, у блиској будућности, кулминацију и усијање једног већ постојећег кмечања.
Наиме, у условима високе цене горива и дефицита возача аутобуса (на теми "Аутобуси" недавно је сликом показано како ГСП за шофера обучава седокосог "трећепозивца" - кад и њих понестане, мораће возачима значајно да се повећавају плате, или да их регрутујемо међу мигрантима нпр.) само крајња бу**** би укидала и метар железничке пруге на Коњарнику или на Петловом брду, а камоли у центру Београда.

Неко се недавно возио метроом у Варшави (мислим Делија) и то га је коштало 50-ак динара.
Када, за коју годину карта за ГСП буде евро и 25, а у градском буџету се рупа за јавни превоз продуби до 200 милиона евра, уследиће, као на стадиону, али са обе стране, од власти и од народа, углас: "КМЕ, КМЕ - КМЕ, КМЕ, КМЕЕ - КМЕ, КМЕ, КМЕ, КМЕЕ - КМЕЕ, КМЕЕЕ!"

Али тада, оно што се са железницом у центру могло поправити са 200 милиона евра, изискиваће две милијарде.
 
Karlov poslednji post izgleda kao obraćanje Dragomira Anđelkovića, samo okrenuto u kontra smeru. Isti stil pisanja/govora, isto konstruisanje nepotrebnih glomaznih rečenica i fraza u pokušaju da se ''dobije na težini'' i ''prospe pamet'', i isto posmatranje stvari kroz isključive političke crno-bele naočare.

Ja razumem da članovi koriste Beobuild kao sredstvo da dopru do viših instanci i šire javnosti. I to podržavam. Jer na kraju krajeva, džaba sva konstruktivna priča i sve dobre ideje ako nema ko da ih primeti i sprovede. Te je razumljivo što nekad neki postovi ovde izgledaju više kao javna saopštenja, kao apeli ili pak ponekad kao obraćanje političara. Prosto takav je forum i takve su teme. A i živimo u zemlji gde se sve zaista vrti oko politike. I gde mora da se ostavi jak utisak i dobro skrene pažnja da bi se nešto izdejstvovalo. Tako da sve to razumem, u redu je.

Ali kad nekome takav način pisanja i razmišljanja postane trademark, kad mu je svaki post takav i kad to još nastavlja da raste i intenzivira se, onda postaje em naporno em kontraproduktivno. Jer počne da odbija ljude od sebe. Kao što rekoh, kao da sam pročitao tekst Dragomira Anđelkovića ili neku naručenu ''analizu'' u Politici. Samo uperene u kontra smeru.
I to ne kažem da bih vređao nego zato što sam stvarno to pomislio dok sam čitao. Sve deluje ko neki politički pamflet prvenstveno pogonjen emocijama i ličnim uspomenama a ne razumom i objektivnošću.
 
Пантограф":2mwf8j49 je napisao(la):
...само крајња бу**** би укидала и метар железничке пруге на Коњарнику или на Петловом брду, а камоли у центру Београда.
Ako uzmemo u obzir logicki zasnovane argumente da zeleznicu u centru niko nije ni ukinuo, vec da je zapravo samo premestena na saobracajno centralno mesto citavog grada, dolazimo do zakljucka da je celokupan tvoj post zamena teza. Bezobrazna ili ne, manje je bitno. Iako tada i ono kme-kme ne deluje nepristojno, ti si ipak (bar mi se cini) racionalniji i objektivniji od blizanca, pa je i kme-kme ovde suvisno i nepotrebno, a tamo je bilo selektivno i sa dobrim razlogom upotrebljeno.
Dobronameran savet: Braniti tudje argumente je skroz ok, a braniti tudju licnost, koja se na forumu sama kompromituje - to je vec malo degutantno. :wink: Makar to bio i blizanac. :D

Posebna zamena teza je deo komentara koji se odnosi na fobiju prema svemu sto nije na sinama, jer pitanje gradskih autobusa nikakve veze nema sa zeleznicom u savskom amfiteatru.
Prigradsko-regionalni su totalno druga prica, i tu sam uvek bio za forsiranje zeleznice umesto autobusa, cak i na pravcima gde trenutno ne postoje sine, ali opet ni to blage veze nema sa SA, jer svi ti vozovi mogu na bgd centar, nbg, zemun, rakovicu, krnjacu (zavisno od pravca dolaska).
U delu obale (i priobalja) od cuk rukavca do ade huje, ne treba da postoje bilo kakve sine na povrsini (stubovi su tek poseban biser), to je vrlo prosto i jednostavno, ako hocemo da ovaj grad pocne na nesto da lici. Isto vazi i za grozomorne ideje nadzemnog metroa, a isto vazi i za novobeogradski žel nasip koji ce, na zalost, uvek biti prepreka normalnom urbanistickom zaokruzivanju novog beograda u jednu celinu. Da se ne lazemo...

Takodje, bilo koji oblik sina oko kalemegdana je potpuno nepotreban, jer to kruzenje nisu normalni tokovi putnika, zapravo tamo putnika uopste ni nema. A sa druge strane tvrdjave gde ima i tokova i putnika, i gde ce ih urbanizacijom donjeg dorcola biti i vise, tamo pruga vec postoji.
 
Pa ti si jedan veliki sinofob. Tramvaj od pancevca do ade ciganlije kroz bg na vodi bi itekako imao putnika ...
Ali to tebi ne vrijedi objasnjavati
 
...онда долазимо до питања, шта је то саобраћај и "саобраћајни центар"? По дефиницији и логици, саобраћај је последица транспорта, а транспорт задовољење потребе да се дође до негде=локације. Најјачи генератори кретања су центри! Има их различитих, али сва истраживања су показала да је најјача тачка-центар-генератор кретања Трг републике, локација тешко приступачна аутомобилом до које убедљиво највећи број људи долази аутобусима и тролејбусима у жутим тракама или без њих! Прати га систем јаких центара по јужном ободу Круга двојке, те реонски центри, али не и петље! Петље нису центри већ аутомобилска чворишта, и у најбољем случају могу бити преседачке тачке по питању транспорта у граду који нема техничких услова нити могућ исплатив модел за доминантно аутомобилски град.

Петља у граду не да није центар, већ највећи убица локације! Рецимо, најоптерећенија петља у Амстердаму, веза обилаѕнице са аутопутем за 4.најпрометнији аеродром Европе и Ротердам, са по 3 траке за лева скретања, има и метро и железницу, и неколико фреквентних аутобуских линија које...пролазе без стајања! Све пролази не смањујући брзину, као поред турског гробља, или каквог сличног п(р)окопа. Али, и даље, у Београду има основа за станице и стајалишта републичке и/или метрополитенске железнице, јер на тренутно два најважнија аутомобилска чворишта Мостар и Аутокоманда имамо колик-толико интегрисана преседачка чворишта јавног превоза. Прокоп ни толико, нити ће имати по званичним плановима.

Жао ми је што по стоти пут морам да објашњавам сврху метрополитенске и републичке железнице у центру, шта и где су центри као локациј-генератори кретања, али урадићу и по 101. пут. Апсолутно ми не смета омаловажавање, које кулминира нечијим ставом "да сам заратио са целом јавношћу". Моја обавеза је да браним науку, као и доктору да брани болницу и пацијенте, судији закон, професору интересе ученика, чак и када маса колега то не чини!

Када си уложио у школовање и животни позив стручњака у привреди огроман део своје младости, у одређеним периодима рад на струци до 14 сати дневно, из у великој мери патриотских разлога, не смета ти нечија упорност у антиталенту и ограничености, по којој у шинама види само "окове".

Ево још један "Кме, кме". Додуше поново. Стварањем попречних веза осовине Савска-Војводе Мишића у истом нивоу се озбиљно угрожава и брзина и капацитет тог правца! Ако се жели икако технички одрживо решење за одрживих 20-30% транспорта друмом у овој зони, на правцу где су економски исплатива побољшања једино могућа, морају се разматрати друмска решења са денивелацијом. А ако се формира брз и проточан друмски правац у, рецимо, полуукопу, додавање таквом коридору колосека је тек 20-так% већа инвестиција. Инвестиција која се мери милионима, али разумно утрошеним милионима.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551839#p551839:2rmu2nvn je napisao(la):
direktor » 15 Jul 2018 01:04 pm[/url]":2rmu2nvn]Pa ti si jedan veliki sinofob. Tramvaj od pancevca do ade ciganlije kroz bg na vodi bi itekako imao putnika ...
Ali to tebi ne vrijedi objasnjavati
Управо урбани развој у приобаљу представља највећи генератор кретања за овакву линију. Чак и у данашњим околностима, брзотрамвајска приобална линија Ада-Ада би могла генерисати озбиљан ток путника. Узгред, овде неки сањају званичан план Посавски булевар са 3+3 траке у приобаљу, који би код Бранковог моста био на спрат.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551839#p551839:82deeusn je napisao(la):
direktor » 15 Jul 2018 01:04 pm[/url]":82deeusn]Pa ti si jedan veliki sinofob.

А ти си у екипи задужен за етикете... :blah:
И мени си лепио исту ову огавну :rant:
Као ти си шинољуб, позитивац, а неистомишљеници имају психолошку фалинку... :violina:
Hau yes nou... :laugh:
 
Nije on samo zaduzen za spustanje i etiketiranje na koje smo svi vec navikli, vec je i dezurni dusebriznik, a isto tako i 'odlican poznavalac' apsolutno svega i svacega.
direktor":ci8zfkho je napisao(la):
Pa ti si jedan veliki sinofob. Tramvaj od pancevca do ade ciganlije kroz bg na vodi bi itekako imao putnika ...
Haha, od pancevca do ade preko male krsne... :lool: A mozemo u tu svrhu i 50 da produzimo od ustanicke do pancevca, pa da tako idemo na adu, jel da?

Svi normalni ljudi preferiraju da idu najkracim putem (linija 23), a ne turisticki-obilazno-okolo-naokolo preko kule nebojsa.

Vec rekoh, za bilo koju vezu preko kalemegdana, sine vec postoje, na pravoj strani, sve iza tvrdjave je visak i bespotrebno. To iza je, hvala bogu, proslost i zavrsena prica, sto reko minimaks 'cao nema vise'. :laugh:
 
Glavna za razliku od prokopa u svom okruženju ima CENTAR GRADA, adminisrrativne i turističke centre, za razliku od prokopa. Mogućnosti za dodavanje sadržaja su bile velike u slučaju ukopacanja koloseka.
 
Vrh