Šta je novo?

Koridor 10

Bravo Caribrode! :kk: Bice ovo brzo gotovo,najveci problem je ovo brdo ispred Sopota i potporni ispred Sarlaha,ali mislim da ovo za 1-2 meseca bude gotovo i posle da se čeka EM opremanje Sarlaha. Sopot mi se čini da može da prođe i bez EM opremanja,jer je kratak,mada ce i njega isto da opreme. :D
 
@Caribrod imaš li kakvih insajderskih informacija,pušta li se Sarlah po jednoj cevi uskoro?
 
Ne vidim način da se to desi pre septembra-oktobra iz bar 2 razloga:
1. Nema alternativnog puta, pa bi sadašnja devijacija pre tunela Sarlah postala trokraka raskrsnica smrti (Turci, tranzit, lokalci, industrijska zona...).
2. Teško će pustiti neopremljen i netestiran Sarlah bez EM (Sopot je 135m, usek sa krovom i bezbedniji je 100x od starog već sada).

P.S.
Odavno pišem da ovde nije problem Aktor, već država sa kašnjenjem tendera za EM opremu tunela, Aktor će čak i 3 sporne tačke (klizišta na početku i pre tunela i izmeštanje korita Nišave kod deponije) završiti pre izvođača za EM opremu, verovatno Azvirta i to mesecima ranije.
 
Ok hvala,pomislio sam da bi P.Z. mogla da prihvati deo saobraćaja ali verovatno pristupi nisu gotovi. Mozda bi kod Blue Petrola mogla biti trokraka ali bi verovatno bila podjednako opasna..šta se tu može sad je to već blizu kraja...
 
Caribrod hvala, ko god da si iz redakcije :)

Bilo bi lepo da bude uskoro i snimak sa deonice BANCAREVO - CRVENA REKA

Veliki pozdrav
 
Kad je u pitanju dolina Nisave to jest istocni krak koridora X svi na jednu stranu caribrod na drugu! Bravo maestro sta bi mi bez tebe!
 
Obzirom na vrwmenske priluke solidan napredak. Gledajući od tunela ka CR može brzo da padne asfalt u desnoj traci, ali samo do 18:15. Posle mi se ono ne sviđa ni malo. Tu moraju da pojačaju na gabionskim i betonskim zidovima i šta još tu sleduje. Ako to odrade u julu, avgustu i septembru imaćemo poluprofil do kraja godine.
 
О овоме сам причао пре неки месец.Тотални колапс на наплатној рампици Димитровград.Напомињем да још гори колапс тек следи,јер од наредног викенда почиње повратак Турака.Када се сударе две смене,једна колона до Градине,друга до Пирота.Који ли је геније цртао ту рампу и шта су радили локални стручњаци,Бог не зна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551798#p551798:1q0207rz je napisao(la):
geovuk » Sun Jul 15, 2018 9:08 am[/url]":1q0207rz]Obzirom na vrwmenske priluke solidan napredak. Gledajući od tunela ka CR može brzo da padne asfalt u desnoj traci, ali samo do 18:15. Posle mi se ono ne sviđa ni malo. Tu moraju da pojačaju na gabionskim i betonskim zidovima i šta još tu sleduje. Ako to odrade u julu, avgustu i septembru imaćemo poluprofil do kraja godine.

Ustvari je problem posle 20:30 pa do 22:35 - to su te famozne kosine C20-23, koje ovde i svuda ponavljam kao papagaj. Ima i tu nekog napretka.
Tu sleduje veliki armirani nasip da bi podigli trasu odozdo od reke, sličan onima koji se vide na 19:00 i 22:45, istovremeno i iskop kod kosina.
Najveći napredak je što, kako sam čuo, sada imaju konačne projekte za taj deo, uključujući i regulaciju reke Crvene reke.
Ne vidim da je neki problem ni posle 22:35, ima ta kosina C25 /25-26:00/, koju rade oprezno da se ne bi obrušila, a i ona je napredovala dosta.
U pravu si da ako to reše biće poluprofila, zavisiće i od vremena, svakako će u avgustu i septembru veći deo desne da se zacrni!
 
Nemanja, ne bi trebalo da bude kolaps i sa druge strane, jer:
1. Protok sa graničnog prelaza ne može da bude takav da se napravi gužva. Max. 10-15 po minutu mogu da prođu pasošku/carinsku kontrolu.
2. Nema naplate, kusura itd. Samo uzmeš karticu i pičiš dalje, a po potrebi mogu da ubace još neku rampu za taj pravac.
 
За проток са граничног прелаза си у праву.За картицу ниси јер се плаќа у оба смера.Када заврше комплетан и уклоне Наис,тек онда почињу да се узимају картице горе.
 
Molim vas, meni je najjači utisak ulazak u Srbiju iz pravca Hrvatske - Batrovci, znači čak i gluvonema osoba i slepac oseti da je prešao u Srbiju jer kreće trasa iz 17. veka i vožnja po pragovima, bar teko deluje, lete stvari po autobusu, deca se bude kreće plač.. prvo na šta se nailazi sa leve i desne strane napuštene benzinske stanice i motel !? čak tu autobus pristaje da neki putnici izadju jer im je najzgodnije, bukvalno scena kao iz nekog filma sa postapokaliptičnom tematikom. Strašno.

Naravno ovo sam se nakanio da napišem po drugi put, jer ne mogu da verujem da to tako stoji bukvalno još iz DEVEDESETIH ???.. ne mogu da verujem, ali se nadam da neko od nadležnih posećuje ovaj forum i da će se zapitati i staviti prst na čelo.

Da li smo mi stvarno Zimbabve u sred Evrope ? da li je to ono što stranci i gosti treba prvo da vide kad udju u Srbiju ? da li je ljudski da putnici koji samo tranzitno prolaze kroz Srbiju ka jugu treba da prežive pakao a deca traumu ? da li mi treba da se crvenimo i trpimo nepodnošljivo ponižavanje u svakom smislu, kao prvo nije istina da para nema za te i takve stvari koje su prioritet, ali je potpuno jasno da se pare izvlače da ne upotrebim neku težu reč... svima je jasno o čemu se radi.

OK. Da li smo dotakli dno više? jesmo definitivno, da li ćemo sad da kopamo još dole ili ćemo konačno krenuti da se uspravljamo kao ljudska bića ??
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551829#p551829:2kubh1qi je napisao(la):
Немања » Sun Jul 15, 2018 12:30 pm[/url]":2kubh1qi]За проток са граничног прелаза си у праву.За картицу ниси јер се плаќа у оба смера.Када заврше комплетан и уклоне Наис,тек онда почињу да се узимају картице горе.

Da, biće problem još ovog avgusta, ali ne prevelik, zbog toga što će gužva biti na Gradini, to će biti levak, pa će na naplatnoj biti manje (ako operateri normalno rade i ne kilave), kao što sada ima 2 gužve ka Bugarskoj - na naplatnoj i na granici, što olakšava nama lokalcima, jer skoro duplo skraćuje čekanja na Gradini kad se uključiš na Dimitrovgrad istok kod Gradinja, ako uspeš da se uključiš jer se na AMSS kamerama kraj kolone ne vidi, iako je aktivno čak 7 traka za putnička vozila plus 1 za autobuse.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=551834#p551834:7g7e4x4g je napisao(la):
Pasarela » 15 Jul 2018 12:42 pm[/url]":7g7e4x4g]Molim vas, meni je najjači utisak ulazak u Srbiju iz pravca Hrvatske - Batrovci, znači čak i gluvonema osoba i slepac oseti da je prešao u Srbiju jer kreće trasa iz 17. veka i vožnja po pragovima, bar teko deluje, lete stvari po autobusu, deca se bude kreće plač.. prvo na šta se nailazi sa leve i desne strane napuštene benzinske stanice i motel !? čak tu autobus pristaje da neki putnici izadju jer im je najzgodnije, bukvalno scena kao iz nekog filma sa postapokaliptičnom tematikom. Strašno.

Potvrđujem svaku reč, išao juče posle nekoliko godina u Hrvatsku i sinoć u povratku, čim smo prešli prelaz Batrovci, što kaže kolega forumaš, kao po pragovima... auto je toliko poskakivao da mi se otkačio džek u haubi koji šalje struju nazad prema pumpi u rezervoaru, pa mi se zbog toga ugasio auto na sred autoputa...ma kakav Zimbabve, mi smo Albanija iz vremena Envera Hodže...
 
Jel je u planovima rehabilitacija deonice do Batrovaca?
 
A mozda nije bas najbolja slika kada je na kamerama velika guzva....cesto nije sve onako kako izgleda..
 
Ogromna guzva na obilaznici oko Dimitrovgrada...ne znam koliko vidite u pozadini gore, svetla na sve strane...
36d0833e245211db32ca78aaa63c0b6e.jpg


Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Juče totalni kolaps, koji su pojačali brisači stakala - za sitnu apanažu sprovodili su "Nemce" od petlje Dimitrovgrad zapad do petlje Dimitrovgrad istok.
Danas ko da ništa nije bilo: oba granična prelaza, i srpski i bugarski su se prolazili za manje od pola sata zbirno!
Jednostavno, ni naplatne rampe ni GP ne mogu da apsorbuju ovaj tip najezde, mada su to noćas raščistili relativno brzo.
Rešenje: proširiti ČNS (pitanje koliko je rentabilno zbog par vikenda godišnje) i proširiti GP Gradina, mada su u jednom trenutku pustili i 2 kolone na ulaznoj strani.
Rešenje 2: uvesti vinjete (i elektronske), napraviti alternativni GP Gradina 2 .
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552116#p552116:2jh8dcom je napisao(la):
caribrod » Pon Jul 16, 2018 4:41 pm[/url]":2jh8dcom]Juče totalni kolaps, koji su pojačali brisači stakala - za sitnu apanažu sprovodili su "Nemce" od petlje Dimitrovgrad zapad do petlje Dimitrovgrad istok.
Danas ko da ništa nije bilo: oba granična prelaza, i srpski i bugarski su se prolazili za manje od pola sata zbirno!
Jednostavno, ni naplatne rampe ni GP ne mogu da apsorbuju ovaj tip najezde, mada su to noćas raščistili relativno brzo.
Rešenje: proširiti ČNS (pitanje koliko je rentabilno zbog par vikenda godišnje) i proširiti GP Gradina, mada su u jednom trenutku pustili i 2 kolone na ulaznoj strani.
Rešenje 2: uvesti vinjete (i elektronske), napraviti alternativni GP Gradina 2 .

Mislim da treba proširiti ČNS. Da li je rentabilno? Možda na prvu ruku deluje da nije ali ako nas saobraćaj bude počeo da zaobilazi onda se šteta meri milionima. Čekati 3 sata da udješ u zemlju, pa 2 sata na ČNS kod Stare Pazove pa onda čekati 3 sata kod Dimitrograda je pravo mučenje.

Granične prelaze Horgoš i Gradina treba napraviti da budu itegralni. Ne znam da li je bilo inicijative sa naše strane. Pretpostavljam da bi bilo ok i madjarima i bugarima.

Vinjete izgeda nisu popularne kod nas. Tag-ove stranci neće da kupuju a i što bi davali 20e kad prolaze jednom godišnje. Tag-ovi su neefikasni kad su gužve. Npr. ČNS kod Pazove ima ENP u skorz desnoj traci. Vozila koja imaju ENP ne mogu da priđu rampi od gužve. Za 1.maj sam putovao do Subotice i tu na ČNS je bila gužva po 2 km od rampe. Sve trake su bile popounjene i opet vozila sa ENP nisu mogla da prođu jer se i na ENP vršila naplata. Tako da onda, stare dobre kućice :).
 
Џабе таг кад не може да се приђе.Вињете су најбоље решење,али тако се избегава пљачкање српских грађана,па држави не одговара.Градина је једини озбиљан прелаз који нема алтернативни у близини.Свака власт најављује тај фамозни код Петачинаца и при сваком сусрету са бугарским политичарима га обећају и на томе остане.Наплатна рампа МОРА да се прошири,ово води у катастрофу и избегавање транзита у будућности.Нисам стручан да полемишем,али мислим да наша полиција по директиви неких других земаља врши темељну проверу Турака.Зашто једноставно не примене модел унутрашњих граница ЕУ (Бугарска - Грчка рецимо) где покажу исправе и продуже даље?Ово је убијање људи у појам.
 
Nek se šire naplatne ako treba ali za vinjete nisam. Najpravednija je naplata po pređenom km, koliko se voziš toliko i platiš. Vinjete su ok ali kad se pokriju glavni putni pravci sa autoputevima, kad se formira veća mreža autoputeva. To će biti kad kompletiraju k10, k11, moravski koridor, brzi put ka Šapcu, Valjevu, neka brza saobraćajnica ka Zaječaru.
 
Немања":2yfh4ik2 je napisao(la):
Џабе таг кад не може да се приђе.Вињете су најбоље решење,али тако се избегава пљачкање српских грађана,па држави не одговара.Градина је једини озбиљан прелаз који нема алтернативни у близини.Свака власт најављује тај фамозни код Петачинаца и при сваком сусрету са бугарским политичарима га обећају и на томе остане.Наплатна рампа МОРА да се прошири,ово води у катастрофу и избегавање транзита у будућности.Нисам стручан да полемишем,али мислим да наша полиција по директиви неких других земаља врши темељну проверу Турака.Зашто једноставно не примене модел унутрашњих граница ЕУ (Бугарска - Грчка рецимо) где покажу исправе и продуже даље?Ово је убијање људи у појам.
Da primene model unutrasnjih granica? Pa kako to zemljace kada ovo nije unutrasnja granica EU? Ovakvih guzvi je oduvek bilo i bice. Naplatna stanica i nije tako veliki problem. Pri takvom talasu tranzitnih turista GP Gradina se svakako zagusi pa im isto dodje da li cekaju malo duze na naplatnoj stanici ili ne. Nije ovo nista nenormalno i desava se poslednjih 30-ak godina...Kada do sada nije oteralo Turke nece ni sada...

Poslato sa EML-L29 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh