Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

@karlo, sta pises ti da pluseve na postove koji podrzavaju ukidanje glavne daju oni koji ne pisu postove?

evo ja sam na svaki post koji sam procitao koji podrzava ukidanje glavne dao plus, a evo sad pisem post kako PODRZAVAM UKIDANJE GLAVNE

zasto podrzavam? zato sto sam jednom putovao sa i do glavne, i moj utisak o njoj je: ne da je rupa, nego deponija, smetliste, javni wc, smrdi nenormalno, izgleda jos gore

a to sto pricate kao izmestanje zeleznice iz centra, 1. prokop je sasvim dovoljno blizu i nije ni u kakvoj nedodji ko sto pricate gluposti, 2. i da jeste, radije bih isao do resnika ili zemun polja kao glavne ako su ciste kao prokop u poredjenju sa onim ruglom i smradom
 
Ne razumem da ljudi podrzavaju ukidanje objekta samo zato sto je propao.
Valjda se to resava renoviranjem?

Ili smo toliko bogati da gradimo iznova svaki objekat koji je oronuo????
 
Glavnu je zatvorio investitor. Imao je pravo da to uradi sto mu je proveren BNV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558731#p558731:27tur5z8 je napisao(la):
spatiotecte » Sub Avg 11, 2018 5:57 pm[/url]":27tur5z8]Ljudi ima zato sto tu vozovi zavrsavaju svoju putanju.
Ali realno da li je taj broj ljudi zadovoljavajuci za jednu glavnu zeleznicku stanicu dvomilionskog grada?

A da li je bio zadovoljavajuć na bivšoj GŽS? Nije. Nema putnika zato što nema vozova. A i ono što ima, uglavnom je neodgovarajuće putnicima. Lokacija stanice je tu poslednja rupa na svirali...
 
Kako nije bitna lokacija?
Ako hocu da putujem vozom meni znaci gde se nalazi stanica, necu da idem Bogu iza nogu.
 
Nije Beograd samo centar grada a i dostupnost nekadašnje GŽS u centru je bila problematična tj ne tako idealna kako se predstavlja.
 
Dostupnost Prokopa je mnogo gora od Glavne.
Nit ima trg tj plato ispred kao svaka normalna stanica, nit ima bulevare koji vode do nje nego su svi "tu negde" okolo.
Nema tramvaja, autobusa skoro da ni nema.
I na kraju krajeva a to je i najbitnije, oko Prokopa ne postoji gusto urbano tkivo, odseceno je od grada. Dakle ne postoje sadrzaji u neposrednoj blizini.
Vecini beogradjana je sada nova stanica manje dostupna nego sto je bila Glavna.
Zaista gledam i ne vidim sta je sada bolje i sta smo dobili u odnosu na ono sto smo imali.
 
:shock:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558718#p558718:1xlbeu2q je napisao(la):
Karlo del Ponte » Sub Avg 11, 2018 3:34 pm[/url]":1xlbeu2q]

А САМ стално избегава да се суочи са истином да је постојањем железнице као институције до пре 4-5 година и њиховим правом ВЕТА
онемогућавано већ деценијама да се укине Железничка станица Београд. Било је шинофобних архитеката, који су жарили и
палили чланцима у Новостима о својим влажним словима, али испред остварења њиховог сна је стајало постојање државе и институцијалног поретка.

Cekaj Karlo.... Otkud sada odjednom ZNAS za visedecenijske planove o ukidanju glavne ????

Pa to ispada da si ti OVDE obmanjivao ljude , tvrdnjom da je to ideja vlasti tek poslednjih 4-5 godina ?

(Nema VETO-a u pravu Srbije )
 
Ja sam ovde poredio položaj Waterloo stanice sa GŽS kao pokazatelj da šine ne moraju da predstavljaju smetnju za razvoj grada čak i kada su u centru, pored reke. Još je gore jer centar ovog grada nikada i nije bio fizički tu, već se od Karađorđeve kao luke penjao ka Trgu gde je sada, i to pre same stanice. Drugo, zaista mislim da nismo toliko bogati da tek tako bilo šta rušimo/zapostavljamo radi bilo čega (!#$%&). Još je tragičnije što ćemo jedne šine da skinemo da bi druge za metro, baš tu, da postavimo. Pa sve i da je tako, Prokop je sada gradilište, nezavršen projekat, bez mnogo toga što je i onavka kakva je bila GŽS imala, verovatno i bez upotrebne dozvole (logično zaključivanje) i kao takav samo suluda politika može da ga unapredi u glavnu stanicu prestonice. Neko je spominjao povezanost javnog prevoza sa starom GŽS, besmisleno, pa Rakovica je bolje povezana (tri linije staju bukvalno ispred stanice od koje dve idu iz centra grada normalnim intervalom) od Prokopa. Tek kada se Prokop završi, dobije sve što stanica mora da ima, plus povezanost možemo da govorimo da imamo Glavnu.
Ovo je već postala manija i manir ove vlasti da otvara i pušta nezavršene projekte. Napravili su totalni kolaps u žel. saobračaju prema Resniku jer nikako da prugu završe, a već su pustili sve šta su hteli. Čak i Bg Voz prema kome se mogao naviti sat, kasni ili se skraćuje. Zašto? Marketing? Što se mene tiče, loš.
A što se tiče višedecenijskih planova, tek je to urnebesni argument. Ti planovi su nam i doveli autoput skoro kroz centar grada, pa sada radimo obilaznicu ne bi li to ispravili. Ti stari planovi su i metro predlagali drugačije pa nam to sada ne smeta da imamo "pametnije" rešenje. O predlogu razvoja tramvajske i trolejbuske mreže tog vremena da i ne pričam.
Na kraju, Prokopu treba još ((baš) dosta) vremena. Nezaboravite, za njega je vezan i završetak TPS Zemun polje pa i TPS Kijevo za koje se sada ne zna ni da li će ni kada će, toliko o tome. Za mene je tragično to što sve ovo izgleda nema veze ni sa GŽS ni sa Prokom ni sa željom da se unapredi železnica u Srbiji već samo i isključivo sa privatnim poslom zvanim BnV.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558729#p558729:sjcgfk4m je napisao(la):
Marcus Lupus » Sub Avg 11, 2018 5:54 pm[/url]":sjcgfk4m]Super mi je ovaj argument "ima ljudi na Prokopu". Drugari, ljudi ima podosta i u Centralnom zatvoru. Jeste li sigurni da su ljudi baš svtarno želeli da se nađu tu gde jesu?

Hajde da ne pravimo budale od sebe?
Hajde da ne pravimo budale od sebe i jasno i glasno kažemo da niko živi ne želi da završi svoje putovanje u Prokopu , nego da jedino i isključivo želi da ga završi na Savskom trgu , prostoru na kome su do skoro vozovi dolazili / polazili van granica Beograda. Hajde isto tako da ne pravimo budale od sebe i jasno i glasno kažemo da smo znali da će biti izmeštanje GŽS sa prostora Savskog trga na prostor Prokopa i da smo se svojski potrudili da se nadaleko čuje da nismo zadovoljni tom idejom i da smo zbog toga najmanje jednom nedeljno organizovali masovne proteste od nekoliko hiljada ljudi ispred ulaza u GŽS , zato što nam ona zaista nešto znači , zalažući se pritom da se ona renovira , i da nismo jadikovali putem tastature , zavaljeni u udobne stlice ili krevete.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558759#p558759:sjcgfk4m je napisao(la):
spatiotecte » Sub Avg 11, 2018 8:37 pm[/url]":sjcgfk4m]Zurili su da otvore novu stanicu, napravili su sranj.
Misliš žurili su da zatvore staru.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558758#p558758:1gtsbj92 je napisao(la):
beobike » Sub Avg 11, 2018 8:34 pm[/url]":1gtsbj92]Ovo je već postala manija i manir ove vlasti da otvara i pušta nezavršene projekte. Napravili su totalni kolaps u žel. saobračaju prema Resniku jer nikako da prugu završe, a već su pustili sve šta su hteli. Čak i Bg Voz prema kome se mogao naviti sat, kasni ili se skraćuje. Zašto? Marketing? Što se mene tiče, loš.
Nemaš ti pojma. :) Nije njima bitno šta ti , ja ili neko treći misli , jer mi ni nismo ciljna grupa kojoj se obraćaju. To su oni koji veruju u opravdanost smanjenja penzija , koji ono što vide na TV - u veruju da je zaista tako , koji čak i da padaju bombe sa neba u tom trenutku ne bi propustili da izađu da glasaju ... A da ne zaboravimo da su im ciljna grupa i oni kojima je sve ravno , i koji kažu sami sebi da nemaju za koga da glasaju te tako i nema potrebe da se cimaju i izlaze na glasanje , onih 70% kojima su se zahvaljivali na društvenim mrežama...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558758#p558758:2fsgghdg je napisao(la):
beobike » Sub Avg 11, 2018 8:34 pm[/url]":2fsgghdg]verovatno i bez upotrebne dozvole (logično zaključivanje)
Prokop ima upotrebnu dozvolu ;)
 
solecar":1hnhspq0 je napisao(la):
Hajde da ne pravimo budale od sebe i jasno i glasno kažemo da niko živi ne želi da završi svoje putovanje u Prokopu , nego da jedino i isključivo želi da ga završi na Savskom trgu , prostoru na kome su do skoro vozovi dolazili / polazili van granica Beograda.

Jedino i isključivo na Savskom trgu? Svima kojima više odgovara Zemun, Tošin Bunar, Novi Beograd, Beograd Centar, Rakovica, Kijevo, Kneževac, Resnik, Karađorđev Park, Vukov Spomenik, Pančevački most, Krnjača, svi oni jelte treba na Savski trg pa da se razvoze autobusima. Beograd dvomilionska palanka... :bash:
 
Ma vazi, zamisli medjunardno voz koji bi stajao na svim tim stanicama, pa samo da izadje iz Beograda bi mu trebalo sat vremena.
Glavna stanica jednog grada je jedna jedina i njena pozicija treba da bude u centru grada da bi odgovarala vecem delu stanovnistva.
Tako je u celoj evropi, ne znam sto bi mi bili pametniji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558792#p558792:m1vcj3eb je napisao(la):
spatiotecte » Sub Avg 11, 2018 10:25 pm[/url]":m1vcj3eb]Ma vazi, zamisli medjunardno voz koji bi stajao na svim tim stanicama, pa samo da izadje iz Beograda bi mu trebalo sat vremena.
Glavna stanica jednog grada je jedna jedina i njena pozicija treba da bude u centru grada da bi odgovarala vecem delu stanovnistva.

Daj, nemoj sad obrtati, ko da pričamo samo o međunarodnim vozovima. Pa međunarodni kao i do sad staju Novi Beograd - Beograd Centar - Rakovica, odakle možeš na BG:voz za sve ove ostale stanice, i određene od te 3 stanice odgovaraju putnicima u zavisnosti od mesta stanovanja. Svako stajanje oduzima 1-2 minuta. O tome smo već milion puta razglabali. Ali ne, Palanka je Palanka.
 
Te 3 stanice su neki maksimum za medjunarodne vozove, bilo kakvo dodavanje bi stvorilo probleme.
A ja ni ne znam neki grad u Evropi gde medjunarodni vozovi staju na vise od 3 mesta kad su u tranzitu.

A i nevezano za medjunarodne vozove, za domace isto pravilo vazi da pocetna stanica treba da odgovara vecini, a ja ne vidim da je Prokop mesto oko kog gravitira ceo grad, bas naprotiv.
 
Prokop nije planiran kao početna stanica.
 
Nije to problem, problem je sto se ne nalazi u urbanoj zoni, nije pristupacan za vecu stanovnistva Beograda.
 
Jedno je gradsko – prigradska železnica , drugo je regionalna železnica , a nešto sasvim treće je međunarodna železnica , te se slažem sa konstatacijom spatiotecte po tom pitanju. I ovde nije poenta , mislim konkretno na moj post , u usputnim stanicama nego u krajnjoj destinaciji (mestu odakle svi vozovi polaze / dolaze , a ne željenom mestu pojedinaca). Onaj ko duže prati temu o Prokopu , jasno može da dođe do zaključka kakav stav provejava vezano za istu. Moj „sporni“ post je samo jedan u nizu na tu temu , koja se vrti iako se ploča odavno izlizala i počela da se dezintegriše.
A što se tiče planiranja , jedno je teorija , a drugo praksa , što reče WLABmz na drugoj temi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558803#p558803:2o3mfqpy je napisao(la):
spatiotecte » Sub Avg 11, 2018 10:55 pm[/url]":2o3mfqpy]Nije to problem, problem je sto se ne nalazi u urbanoj zoni, nije pristupacan za vecinu stanovnistva Beograda.
Tačno , ali zašto grad neće da uradi ništa po tom pitanju , to je već neka druga priča.
 
Ja sam neko ko je bas putovao vozom, obisao sam mnoge gradove i zemlje i video sam mnoge evropske stanice.
Sve pariske stanice
Munchen HBF
ZurichHBF
WienWestbahnof
Budapest Keleti PU
Zagreb Glavni Kolodvor
Milano Centrale
Venezia Santa Lucija
Thessaloniki
Bruxelles midi
Koln HBF
...

Sigurno sam zaboravio jos koju.

E pa sve te stanice, (kao i Beograd Glavna) se nalaze u centru grada i kad izadjes iz njih, ulice su pune ljudi u njihovoj blizini, to su pravi mravinjaci, to vrvi od ljudi, zgrade , tramvaji, busevi, prodavnice, dakle vidis da se nalazis na jednom od bitnijih mesta u gradu gde je sve dostupno i gde mnogo ljudi gravitira.

E pa Prokop je totalna suprotnost, i niko ne moze da me ubedi da nije tako.
Kad izadjes iz stanice, sve je pusto, ko kaze da nije tako, taj laze sebe i druge.
 
У суштини ће НБГ бити "главна" станица кад се изгради БАС, па ће и ту бити мравињак људи, аутобуса, трамваја и продавница кад се изађе. Већ су ту у релативној близини неки од најатрактивнијих садржаја Београда, тржни центри Делта сити (у суседном блоку) и Ушће (удаљен 4 станице превозом), Арена (два блока од блока 42) и Сава центар (удаљен 3 станице превозом). Омладинских бригада и Милутина Миланковића су већ сада пословни центар града, треба размишљати о кружној фидер линији дуж ове две улице, ја сам лично за трамвај целим њиховим дужинама.
 
spatiotecte":2h7yeb89 je napisao(la):
A i nevezano za medjunarodne vozove, za domace isto pravilo vazi da pocetna stanica treba da odgovara vecini, a ja ne vidim da je Prokop mesto oko kog gravitira ceo grad, bas naprotiv.

Ajde pogledaj malo Varšavu, Berlin itd. pa se javi. Ti i dalje nisi shvatio poentu prolaznog čvora!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=558796#p558796:2trtqfhh je napisao(la):
spatiotecte » Sub Avg 11, 2018 10:33 pm[/url]":2trtqfhh]Te 3 stanice su neki maksimum za medjunarodne vozove, bilo kakvo dodavanje bi stvorilo probleme.
A ja ni ne znam neki grad u Evropi gde medjunarodni vozovi staju na vise od 3 mesta kad su u tranzitu.

Ja ne znam čitaš li ti napisano? Pa i napisao sam da međunarodni treba da staju na 3 stanice i naglasio koje. Sad, problem je što međunarodnih vozova kroz Beograd ima 0, a i dugo će tako ostati zbog stanja pruge i svesti južno od Beograda.
 
Vrh