mvbg1 » 16 Aug 2018 07:40 pm napisao:... Čak i kad se desi nepredvidjeni kvar svaki postupak zeleznickog osoblja je do tančina predvidjen i mogućnost nesreće je svedena na nulu...
Većina vozača u Srbiji nije svesna toga da podignuta rampa na putnom prelazu ne znači da se preko tog
prelaza može preći tek tako, bez zaustavljanja. Kada dođe do kvara na putnom prelazu rampe su uvek podignute
a vozač drumskog vozila to ne može da zna. To znaju otpravnik vozova (TK dispečer) i mašinovođa i oni postupaju
prema propisima proisteklim iz Zakona o bezbednosti železničkog saobraćaja. Voz se zaustavlja ispred tog prelaza
( prosto rečeno da bi ga vozači drumskih vozila uočili ) i nastavlja dalju vožnju. Na svakom takvom prelazu postoji
saobraćajni znak STOP i Andrejin krst koji obavezuju vozača drumskog vozila da propusti šinsko vozilo bez
obzira što su rampe podignute. Na to ga obavezuje i jedno od osnovnih pravila saobraćaja.
Slabo se to poštuje pa se na prelazima često dešavaju razne situacije, od komičnih do onih ozbiljnih
o čemu bi, siguran sam, i moj drug mvbg1 mogao knjigu da napiše.

- 9d_k9lLaHR0cDovL29jZG4uZXUvaW1hZ2VzL3B1bHNjbXMvTm1ZN01EQV8vMmExNTQ5MWNhN2VkNGIwMTE4NDk4OTc5ZWIyZTA5ZjIuanBnkZMCzQLkAIGhMAE.jpg (128.12 KiB) Pogledano 1452 puta