Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Jedan od problema predstavlja i nepostojanje stanice kod Ade (na početku) za linije koje idu ka Čukaričkoj padini / Obrenovačkom putu. Možda će situacija biti bolja kada se 13 skrati i preusmeri preko Mosta na ADI.
 
Ok slazem se da ce biti bolje sa 13 kad krene preko Mosta, ali to je jos uvek daleko.. ovo sam predlozio jer ne zahteva ama bas nista, samo preusmerenje ka Belvilu.. prvi put kad je formirana linija 85,ona je upravo radila na tom potezu Belvil-Cuk. Padina sa 2 Lastina autobusa i bila je fenomenalno resenje... sad samo to treba prepisati na 56L..ali ne pitam se ja naravno... nadam se da ce mozda neko imati sluha za ovo... mozda ce oni jednog dana preusmeriti 51 ili 511 na Blok 42,ali do tada ko ziv...
 
85 postoji upravo zbog brze veze Zemuna sa Adom, i to ne treba dirati ni pod tacku razno, a sa druge strane koristi svima duz centralnog dela Novog Beograda narocito stanica Erport Siti je kljucan i bitan faktor jer dosta ljudi iz Zemuna i Starog Merkatora 85 koriste da se dobace do stanice gde napadaju 94 do blokova... Nemojte ljudi izvrtati neke stvari koje ne znate... 85 mora da ostane na ovoj trasi, jer je vidno bolje i brze resenje i od 88 i 95... Ako 85 skrate negde na strani Banovog Brda, onda bolje da ga nisu uvodili, jer dosta ljudi i od Geneksa ga koristi usled katastrofe na Gazeli... Sama linija ce vise dobiti na znacaju kad se prebaci autobuska stanica u Blok 42, jer ce morati da se poveca broj vozila, a sa druge strane morace nesto u toj zoni oko Opstine Novi Beograd, pa cak i iz Pohorske da se izmesta od autobuskih linija prema centru Novog Beograda!
 
Eto Prokop je dobio na značaju prebacivanjem vozova sa GŽS , te otud i pojačanje koje moralo svakako da usledi , i to sa čitavih 7 - 8 polazaka dnevno na liniji 38A.
 
Pa Topčider je imao kvalitetniju tj češću vezu sa centrom grada od Prokopa (3-interval ~15min vs 36-interval-40min) i pre 38A, tako da...
 
Sve to stoji , ali to nije bila poenta mog posta. Gaspar je pomenuo da će morati da se 85 pojača kada se BAS prebaci na blok 42 , jer linija tada dobija na značaju, a svi vrlo dobro vidimo šta se desilo na Prokopom...
 
Da, pokazali su da ne mora da se pojača, nije obavezno. Mislim, kao da to ima neke veze... to što se otvara nova BAS... stvarno...
 
Trebalo bi stajalište i terminus Glavna železnička stanica preimenovati u Savski trg ili Stara železnička stanica da ne izaziva pometnju.
 
Mozda bi u ovoj postojecoj situaciji moglo doci do neke racionalizacije odnosno ukidanja, skracenja ili cak spajanja pojedinih linija usled nedostatka vozaca... tu pre svega mislim na GSP... spojiti 27 i 67....15 i 16 recimo... itd... ovakav vid organizacije trenutno dise na skrge videcemo do kada... ne verujem da je preterano nesto bolje kod privatnika, ali se kod njih svakako lakse i brze obavlja revitalizacija i obnavljanje voznog parka...
 
15 i 16 je nemoguce spojiti, jer 16 ceka neka druga vremena u vidu produzetka na Bezanijsku Bolnicu kod KBCa... Sto se tice 27 i 67 nije moguce jer pre svega ni po intervalu nisu slicne, a i nemaju zajednicku stanicu. Mozda spojiti 35 + 71, a 68 sa 32E eventualno...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=563544#p563544:snxfvb6r je napisao(la):
beobike » Пет Авг 31, 2018 4:03 am[/url]":snxfvb6r]Pa Topčider je imao kvalitetniju tj češću vezu sa centrom grada od Prokopa (3-interval ~15min vs 36-interval-40min) i pre 38A, tako da...

Мислио сам на везу Топчидер-Прокоп.
 
Та веза је тек глупост проузрокована лошом организацијом премештања железнице.
 
Tu je problem što su turističke autobuse šibnuli na Pogon Kosmaj (Lasta) , GŽS na Prokop , a autovozove na Topčider. A zamisli tek kakvo će da bude veselje kada BAS šibnu u blok 42.
 
Надам се да БАС још неће дирати, пошто ето праве онај перон иза БАСа где су били магацини. Да нису толико журили са укидањем ГЖС, већ да су прво зачелали завршетак Земуна, не би било толико збрке са Прокопом. Таман би ни ови радови до Ресника не би толико сметали.
 
Na pocetnim terminusima nema novih redova voznje, posto sam se zatekao na okretnici u Ustanickoj i okretnici na Cerak Vinogradima... pa bih molio nadlezne da nam razjasne jesmo li jos uvek u letnjem redu voznje, ili ce staviti validne redove voznje posto su nas kulturno obavestili preko sredstava informisanja da je zimski red voznje poceo 1-og septembra... Ja ne pamtim bar u zadnjih 10 godina da se ovako nesto desilo, ali ovo je samo jos jedan dokaz totalnog raspada sistema gradskog prevoza koji postoji samo niko nije objavio....
 
Ove letnje sezone voziti se sa 89 je bio pakao. Gore nego sankcije kad su bile, to je presovanje ljudi i mnogo ih ostane napolju. Kakav javašluk da autobus ide na pola sata nekad i 40 minuta! Čak i na zvaničnom redu voznje pise interval polaska nedeljom 45 minuta. Pa jel je*******eni planinski regio bus ili jedina linija koja povezuje 2 centralna dela glavnog grada lidera regiona nove turističke meke bla bla bla?!

Ko će da obavesti nepismene govedare da se SFRJ raspala i da leti velika većina ostaje u gradu da radi stoga da ne mora da uvodi letnji red voznje relikt godišnjih odmora od 2 meseca iz doba Centralnog komiteta?

Da dodam odnosi se i na bilo koju liniju vikendom jer valjda vikendom niko nije tuuuu već u rodnom selu pa šta će nam javni prevoz...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=564411#p564411:349c7ohl je napisao(la):
predrag1978 » 03 Sep 2018 12:23 pm[/url]":349c7ohl]Na pocetnim terminusima nema novih redova voznje, posto sam se zatekao na okretnici u Ustanickoj i okretnici na Cerak Vinogradima... pa bih molio nadlezne da nam razjasne jesmo li jos uvek u letnjem redu voznje, ili ce staviti validne redove voznje posto su nas kulturno obavestili preko sredstava informisanja da je zimski red voznje poceo 1-og septembra... Ja ne pamtim bar u zadnjih 10 godina da se ovako nesto desilo, ali ovo je samo jos jedan dokaz totalnog raspada sistema gradskog prevoza koji postoji samo niko nije objavio....
Zato sto je realno da ce i ovaj zimski red voznje na kraju ispasti kao da je letnji. Takvo je stanje, em zbog stanja vozila em zbog debelog manjka vozaca. Odlaze ljudi masovno, cak i oni koji dugo rade kao vozaci. Tako da me ne bi cudilo da se ovaj red voznje maksimalno ne postuje, tj da bude poprilican broj neostvarenih polazaka.
 
Увек је Устаничка добијала редове вожње са дебелим закашњењем, и те летње смо чекали недељу дана од ступања реда вожње на снагу.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Линија 44, чувена по томе што је увек празна односно аутобуси су без много путника треба да коригује свој правац и сврати до ж.станице Прокоп, у оба смера нормално, окретница на Сењаку да се среди и оно степениште такође и да се осветли према Сајму да се прилагоди за колица и путне торбе то је мали посао од неких 50 - 100 метара. Са Сајма већ путници имају много солуција за даље. Линји 44 би том корекцијом постала коначно рентабилна за град и као линија и као искориштен капацитет који је до сад одлазио у празно. Хвала.
:) Ово је била моја грађанска дужност, а за дан безбедности ако ме се сете сете, ако не, нема везе.
 
Било је сугестија да се 44 потпуно пребаци преко Прокопа, Партизановог стадиона, Аутокоманде и Славије, па одатле на Трг и Вилине воде, али ето... Они који одлучују не размишљају на тај начин...
 
Па линија 44 може да свраћа до Прокопа по систему џепа. :kafa:
 
Hipotetičko pitanje:

Ako zamislimo da odjednom Sinđelićeva i Kalenićeva ulica prestanu da postoje, kuda bi išli 26 i 25p?
 
Vrh