Šta je novo?

Severna Tangenta, Most Zemun - Borča

Da li ste primetili dosta duboku rupu na kraju mosta u srednjoj traci, pravac ka Borči?

Neko je išarao broj 5 na znakovima ograničenja tako da nisam siguran koje je ograničenje brzine sada po zakonu pošto je znak nevažeći. Tj. Da li je pre toga bio znak za naseljeno mesto ili možeš da se vadiš na standardno ograničenje od 80km/h u slučaju zaustavljanja policije.
Ovo pričam za pravac ka Beogradu.
 
Rupa primecena. U srednoj traci na samom kraju mosta u pravcu ka Borci. Tako da srednju traku u tom delu izbegavajte...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552044#p552044:2reth14x je napisao(la):
bl3y4 » Pon Jul 16, 2018 10:01 am[/url]":2reth14x]
Neko je išarao broj 5 na znakovima ograničenja tako da nisam siguran koje je ograničenje brzine sada po zakonu pošto je znak nevažeći. Tj. Da li je pre toga bio znak za naseljeno mesto ili možeš da se vadiš na standardno ograničenje od 80km/h u slučaju zaustavljanja policije.
Ovo pričam za pravac ka Beogradu.

Čini mi se da, od raskrsnice sa Ulicom Cara Dušana prema mostu, ne postoji znak "završetak naselja", tako da i dalje važi opšte ograničenje brzine u naselju, odnosno 50 km/h. Znak ograničenja brzine su postavili verovatno samo kao potvrdu ograničenja brzine.
 
Idemo dalje... nažalost.

Vozilo se zakucalo u kamion, četvoro povređeno.

Beograd -- Hitnoj pomoći u Beogradu rano jutros prijavljena je saobraćajna nesreća u kojoj su povređene četiri osobe, rekao je predstavnik te hitne službe Mirko Lutovac.

On je rekao da je Hitnoj pomoći javljeno da su četiri osobe povređene u saobraćajnoj nesreći koja se dogodila jutros oko 6.20 na raskrsnici Ovčanskog i Zrenjaninskog puta, a na teren su se uputile četiri lekarske ekipe. Troje je teže povređeno i zbrinuti su u Urgentnom cetru, dok je jedna osoba upućena na dalju dijagnostiku.

Prema podacima beogradskih medija u sudaru su učestvovali kamion i automobil.

https://www.b92.net/info/vesti/index.ph ... id=1422017
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552112#p552112:wo1awgg1 je napisao(la):
mmlad239 » Пон Јул 16, 2018 4:29 pm[/url]":wo1awgg1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552044#p552044:wo1awgg1 je napisao(la):
bl3y4 » Pon Jul 16, 2018 10:01 am[/url]":wo1awgg1]
Neko je išarao broj 5 na znakovima ograničenja tako da nisam siguran koje je ograničenje brzine sada po zakonu pošto je znak nevažeći. Tj. Da li je pre toga bio znak za naseljeno mesto ili možeš da se vadiš na standardno ograničenje od 80km/h u slučaju zaustavljanja policije.
Ovo pričam za pravac ka Beogradu.

Čini mi se da, od raskrsnice sa Ulicom Cara Dušana prema mostu, ne postoji znak "završetak naselja", tako da i dalje važi opšte ograničenje brzine u naselju, odnosno 50 km/h. Znak ograničenja brzine su postavili verovatno samo kao potvrdu ograničenja brzine.

То баш и није у потпуности тачно, јер смо ми шампиони двосмислене сигнализације. Ако наиме идеш са ауто пута од пумпе "Змај" према мосту и даље ка Борчи нигде немаш знак да си ушао у насељено место. Исто то важи и ако идеш на пример са Алтине и укључујеш се на тзв Новосадски ауто пут на оној раскрсници иза Галенике (пре Полимарка), где при изласку имаш знак да излазиш са пута категоризованог као насељено место, а затим према бившој лакат кривини и мосту нигде немаш знак да улазиш у насељено место.

На основу овакве крње сигнализација долазим до закључка да ако идеш из Земуна улице Цара Душана имаш ограничење 50 а ако идеш из правца лакат кривине 80 (под претпоставком да је знак за 50 још увек у нечитљивом стању).
 
Zato mene nervira što se štedi na znakovima. Često umesto ograničenja brzine oni stave znak za prestanak svih zabrana, pa se ti seti da li si video znak za naseljeno mesto pre toga.

Naravno, moraju da se prate znaci, ali šta je problem da se svuda gde može (svaka veća raskrsnica / ulkjučenje) postavi znak sa najvećom dozvoljenom brzinom. Po meni, ti znaci ti više skreću pažnju na brzinu, nego znak za naseljeno mesto i slični (posredni) znaci koji ti govore koliko brzo smeš da voziš.

Znak bi morao da stoji na svakih par kilometara, pa čak i na auto-putu (baš će stranac koji prolazi kroz neku zemlju da pamti natpis na granici)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=555800#p555800:xket467k je napisao(la):
paradox polje » Pon Jul 30, 2018 11:49 am[/url]":xket467k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552112#p552112:xket467k je napisao(la):
mmlad239 » Пон Јул 16, 2018 4:29 pm[/url]":xket467k]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=552044#p552044:xket467k je napisao(la):
bl3y4 » Pon Jul 16, 2018 10:01 am[/url]":xket467k]
Neko je išarao broj 5 na znakovima ograničenja tako da nisam siguran koje je ograničenje brzine sada po zakonu pošto je znak nevažeći. Tj. Da li je pre toga bio znak za naseljeno mesto ili možeš da se vadiš na standardno ograničenje od 80km/h u slučaju zaustavljanja policije.
Ovo pričam za pravac ka Beogradu.

Čini mi se da, od raskrsnice sa Ulicom Cara Dušana prema mostu, ne postoji znak "završetak naselja", tako da i dalje važi opšte ograničenje brzine u naselju, odnosno 50 km/h. Znak ograničenja brzine su postavili verovatno samo kao potvrdu ograničenja brzine.

То баш и није у потпуности тачно, јер смо ми шампиони двосмислене сигнализације. Ако наиме идеш са ауто пута од пумпе "Змај" према мосту и даље ка Борчи нигде немаш знак да си ушао у насељено место. Исто то важи и ако идеш на пример са Алтине и укључујеш се на тзв Новосадски ауто пут на оној раскрсници иза Галенике (пре Полимарка), где при изласку имаш знак да излазиш са пута категоризованог као насељено место, а затим према бившој лакат кривини и мосту нигде немаш знак да улазиш у насељено место.

На основу овакве крње сигнализација долазим до закључка да ако идеш из Земуна улице Цара Душана имаш ограничење 50 а ако идеш из правца лакат кривине 80 (под претпоставком да је знак за 50 још увек у нечитљивом стању).

U pravu si, prevideo sam te detalje.

U slučaju da znak koji se nalazi pre mosta (ograničenje brzine od 50 km/h) nije oštećen, on važi sve do petlje Zbeg. U suprotnom, ko zna. :)
 
a da lepo naprave neku elektricnu ogradu direktno sa trafoa da se napaja da lepo sprzi te lopove ko muvu ono cudo sa plavom lampom unutra
 
Pa ovo im nije prvi put da su obijene trafo stanice duž saobraćajnice. Pominjano je koliko se sećam uvođenje video nadzora?
 
pa zato i predlazem malo trajnije resenje, jer stalno se desava ovde, a i negde sam citao na lakat krivini na bezaniji
 
nekianonimnilik":7j2v8w5o je napisao(la):
a da lepo naprave neku elektricnu ogradu direktno sa trafoa da se napaja da lepo sprzi te lopove ko muvu ono cudo sa plavom lampom unutra
+1
Identično razmišljam.
Problem su životinje, ali se i struja može strateški propustiti.

Ili bar minsko polje da se postavi, što bi otežalo radnicima prilaz, ali jbga :D

TapaT
 
Ovo oko ograničenja brzine su sve priče za malu decu.
Pogledajte Slavonsku aveniju u Zagrebu, 2+2, semafori, pešački prelazi, autobuska stajališta gradskog prevoza, razdelno ostro bez odbojne ograde, trotoar za pešake sa obe strane i ograničenje 70 km/h.

Pogledajte prilog 1

U čemu je ovo njihovo rešenje bolje i bezbednije za ograničenje brzine od 70 km/h u odnosu na naše gde je ograničenje 50 km/h?
 
Што се тиче раскрснице улице Цара Душана и пута од лакат кривине и моста - нигде не видех да постоји знак Пут са првенством пролаза.
Па с тим у вези може ли ми неко рећи ко има првенство пролаза на том ремек-делу од раскрснице када се покваре семафори??!
 
Ako nema nikakvog STOP ili obrnutog trougla - na snazi je staro dobro i osnovno pravilo desne strane.
A praksi je to preduslov za haos (a mogao je kružni tok tu da bude...)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=606934#p606934:2rp6r09y je napisao(la):
Nick Slaughter » 07 Mar 2019 09:18 pm[/url]":2rp6r09y]Што се тиче раскрснице улице Цара Душана и пута од лакат кривине и моста - нигде не видех да постоји знак Пут са првенством пролаза.
Па с тим у вези може ли ми неко рећи ко има првенство пролаза на том ремек-делу од раскрснице када се покваре семафори??!

Kao i na svakoj raskrsnici u Beogradu na kojoj nema semafora - ako ne vidiš ispred sebe znak STOP ili obrnuti trougao, gledaj, sa stražnje strane, da li ga ima onaj u poprečnoj ulici. Tako i samo tako se u Beogradu utvrđuje prvenstvo prolaza i poprilično je opasno da njegovim ulicama vozi neko ko to ne zna.

Inače, raskrsnica kod auto servisa Kole je projektantska sramota Beograda.
Nastala je, valjda, na talasu mediokritetskog utiska o skupoći prilaznih puteva Mostu na Adi, pa su posadili četvorokraku raskrsnicu pred mostom na Dunavu. Mora se reći da je rešenje, verovatno, jedinstveno - ja ga nigde ne nađoh pred tolikim vodotokom. Takođe je i pametno, smart - prepoloviš kapacitet tako vrednog objekta, učiniš ga, sa šest traka, jednako propusnim kao da si napravio most 1+1 sa pristupnom petljom (tzv. pincip klanja vola za kilo mesa, oproban u Srbiji). Posledica su kolone kamiona koje čekaju da skrenu levo na most sa Batajničkog druma. I zagađuju dok čekaju, itd.

Ne lezi vraže, sad se to isto sprema i pred Brankovim, ali i pred budućim mostom u Savskom amfiteatru.

Pametni gradovi - ključ Četvrte industrijske revolucije...
 
Tražili smo bili ovde te znakove i mislim da su samo 2 komada pronađena u Beogradu.
 
Волим ову тему јер готово свакондневно пролазим поменутом раскрсницом и обогаћујем свој кочијашки речник (молим кочијаше да се не увреде али таква је фраза). Овде се на малом простору може уочити сијасет нелогичности у пројектовању БГ улица и путева, почев од ретардног ограничења од 50, преко имбецилне "штедње" на знаковима за првенство пролаза до дебилно пројековане раскриснице на којој се стварају чепови и кад им време није. Негде сам на форуму и писао о закључку мог лаичког размишљања како би са мимимално инвестиција ова раскрсница могла да постане значајно ефикаснија, а са нешто већим инвестицијама да поднесе и доста веће оптерећење него што има сада.
 
Raskrsnica sa puno levih skretanja, sa puno teretnog saobraćaja je morala mnogo pametnije da se reši, naročito imajući u vidu da nije previše urbani deo, tako da denivelacije uopšte ne bi štrčale.

No šta mi sa foruma znamo. Imamo Sekretarijat za saobraćaj...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=593224#p593224:1ejqwlmc je napisao(la):
knezevic.tt » Пет Јан 04, 2019 8:15 pm[/url]":1ejqwlmc]
nekianonimnilik":1ejqwlmc je napisao(la):
a da lepo naprave neku elektricnu ogradu direktno sa trafoa da se napaja da lepo sprzi te lopove ko muvu ono cudo sa plavom lampom unutra
+1
Identično razmišljam.
Problem su životinje, ali se i struja može strateški propustiti.

Ili bar minsko polje da se postavi, što bi otežalo radnicima prilaz, ali jbga :D

TapaT
Поред ових екстремних мера треба размислити и о употреби нових технологије. Сви провајдери промовишу ИоТ (Internet of Things). Телеком је почео да примењује ИоТ за заштиту шахта. Постављени су сензори у великом броју шахти са оптиком, а преко ИоТ-а се сви подаци централизовано прикупљају и колико знам у случају аларма, ангажује се нека од security компанија која по уговору има неки временски рок да изађе на терен и испита о чему се ради. Пре неки дан је ВИП презентовао свој ИоТ сервис а претпостављам да се и Теленор бави истом промоцијом.
 
Telekom ugradjuje ovih dana te alarme po centru i sahte imaj dva kljuca i provlace nove kablove gledacu da fotkam
 
Vrh