Šta je novo?

Trolejbusi

Pre neki dan sam se vozio sa zglobnom trolom koja ima četri vrste sedišta. Originalna sedišta (tapacirana i netapacirana) , sedišta iz ikarbusa i četvrtu vrstu za koju ne znam odakle su skinuli.
 
Ako su cele tapacirane, onako malo više stolice, onda su skinute sa rashodovanih Gräf & Stift zglobnih trola iz Graca.
 
Nisu cele tapacirane , nego su kao kod crvenih troli , zasebni delovi pričvršćeni za stolice , nešto uži od stolica.
 
Znam da ima jedna zglobna BKM trola sa stolicama iz pomenutih Gräf & Stift trola, pa i sa komplet drvenim klupama kao kod starih Ikarbusa. Još nisam imao prilike da se vozim trolom sa čak četiri različita tipa stolica :)
 
Ta trola o kojoj pričaš je neka druga. Inače , mi baš volimo da pravimo "mutante" i "frankenštajne". :)
 
solecar":2zueqnfl je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=554208#p554208 je napisao(la):
Žika » Uto Jul 24, 2018 9:26 pm[/url]":2zueqnfl]Objava SOS sindikata https://www.facebook.com/sosgsp/

Obaveštenje !!!

Ovo je trolejbus čiju su karoseriju remontovali i zatim kompletno ofarbani naši majstori u "Centralnom remontu".
Za mnogo manje para nego što to rade privatne firme. Sa mnogo oskudnijim alatom i materijalom za rad nego kod tih firmi. U neuporedivo težim uslovima. A rezultat je sjajan. Pa da smo samo pare koje je GSP dao na službena putovanja raznih direktorčića i projekt menadžera i na troškove "reprezentacije" uložili da obnovimo radionice u ovoj organizacionoj jedinici, da kupimo savremenu opremu, alat i materijal, gde bi nam kraj bio? A, da. Ipak ne odgovara menadžmentu da posao zadrži u GSP-u za četiri puta manje para. Ipak ima tu neku nevidljivu draž kada damo privatnim firmama stotine miliona dinara, a da naši radnici rade pomoću štapa i kanapa, a opet postignu odlične rezultate!

Danas sam video tri trole sa ovim lajsnama (koje mi izgledaju da su srebrne) , dve su bile narandžaste , a jedna crvena.
Имале су оне и пре те лајсне само што је преко њих била нека гума, наравно ГСП после фарбања исте није вратио па то изгледа како изгледа.

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Нису, ако видиш старији бкм који није сређиван погледај тај део, видећеш да је лајсна испод гуме

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
Obratiću pažnju. Do sad nisam pridavao značaj tome , dok ovo "novo rešenje" nije počelo prosto da bode oči.
 
Nastavljam ovde da se ne bi više išlo u off na temi o javnom prevozu u Srbiji.

Linija 75 je jedina radijalna koja pokriva Bežanijsku Kosu pa je stoga i pogodna za zglobni Capabus. Zaboravio sam i 31 i 52. Jedino bi crosstown linije trebalo konvertovati u hibrid. Slabe gradske linije bi uz one na potezima bez problema mogle ostati dizel.

Poželjno je imati neku opsežniju strategiju razvoja unapređenja životne sredine. Značajno smanjenje emisije štetnih izduvnih gasova od strane vozila javnog prevoza sigurno se ne može rešiti zamenom trolejbusa Capabusevima. Trolejbusi su iovako zero emission.
 
Koд нас постоји неки сулуди план да капабусеви мењају тролејбусе на Врачарским линијама што је лоша замисао. Добих кандидата има међу постојећим линијама (24, 30, 44, 66, 67, 68) , а моје неко мишљење да би требало развити низ фидер линија за нови БАС у блоку 42 и код Прокопа, и ту направити веће терминусе са више пуњача. Иначе ЕКО1 је већ зрела за зглобна возила, већ на другим стајалиштима од оба терминуса је препуна.
 
Тачно. Тролејбуси су исто еколошка возила али знам људе којима сметају тролејбуси јер их смамтрају комунистичком заоставштином, јадом, бедом и чемером. Е такви комплесаши и кроје такве сулуде планове где се еколошко возило мења новим еколошким па уместо да се шири чистији превоз по граду ми мењамо хлаче за панталоне.
 
Мени је тролејбус имао увек статус најурбанијег превоза, може се рећи и елитног, док су ми трамвај и аутобус били као руралнији превоз.
 
Тролејбус је далеко и најефикаснији вид превоза, поготово на дуже линије

Антитролејбусари имају проблем што се користи претежно на истоку, што код њих изазива гнушање
 
Зато га треба проширити на запад, тролејбуси су као створени и за дугачке линије ка Земуну и НБГ, као и за линије ка Чукаричким насељима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578229#p578229:3ssw4onm je napisao(la):
Дошљак » Čet Nov 01, 2018 4:31 am[/url]":3ssw4onm]Мени је тролејбус имао увек статус најурбанијег превоза, може се рећи и елитног, док су ми трамвај и аутобус били као руралнији превоз.

Meni da ću da ga čekam i ne dočekam. :D I uvek mi je bio simbol spore vožnje (kad krene od Slavije nikako da stigne do Crvenog krsta) , klackanja i da nikad ne stigneš. Koliko sam puta pešačio po Vračaru zbog raznih zastoja , havarija, kidanja mreže.....
 
dobro to je generalno problem saobracaja na vracaru, i kad busevi menjaju trole nije nista preterano bolje sem sto bus ne moze toliko jako da cimne kad naglo ubrza, a za to je resenje da anarhisticki vozaci koji svoj bes iskaljuju tako sto namerno cimaju putnike dobiju malo po usima da se smire
 
Bogme otkako su došli BKMovi, ja uopšte ne doživljavam trolejbuse kao spore. Naprotiv. A i Trolze su umele da budu brze ako je vozač dovoljno lud. :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578275#p578275:2676d05n je napisao(la):
SRBO » 01 Nov 2018 10:01 am[/url]":2676d05n]Тролејбус је далеко и најефикаснији вид превоза, поготово на дуже линије

Антитролејбусари имају проблем што се користи претежно на истоку, што код њих изазива гнушање

Trolejbus se na istoku masovno počeli otvarati posle drugog svetskog rata. Italija ima dosta trolejbuskih sistema, a Velika Britanija je neposredno pred drugi svetski rat imala veću mrežu trolejbusa od ostatka sveta.

Дошљак":2676d05n je napisao(la):
Зато га треба проширити на запад, тролејбуси су као створени и за дугачке линије ка Земуну и НБГ, као и за линије ка Чукаричким насељима.

Čitao sam u GSP-ovom časopisu iz 1982 (ne sećam se broja) da je bio plan izgraditi liniju do Batajnice. Čak su izneli koliko bi to koštalo, ali ne znam razlog odustajanja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578275#p578275:17nbtbkv je napisao(la):
SRBO » Чет Нов 01, 2018 11:01 am[/url]":17nbtbkv]Тролејбус је далеко и најефикаснији вид превоза, поготово на дуже линије

Антитролејбусари имају проблем што се користи претежно на истоку, што код њих изазива гнушање

Неко их није обавестио да градови попут једног Сијетла или Сан Франциска имају такође тролејбусе. Комунизам чисти са све петокраком и међедом Калифорније. :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578738#p578738:283j3kyr je napisao(la):
Siniša » Sub Nov 03, 2018 3:33 am[/url]":283j3kyr]
Дошљак":283j3kyr je napisao(la):
Зато га треба проширити на запад, тролејбуси су као створени и за дугачке линије ка Земуну и НБГ, као и за линије ка Чукаричким насељима.

Čitao sam u GSP-ovom časopisu iz 1982 (ne sećam se broja) da je bio plan izgraditi liniju do Batajnice. Čak su izneli koliko bi to koštalo, ali ne znam razlog odustajanja.
Das benzinen. Bilo je zaključeno da je jeftiniji benzin od struje , pa se zato nije ništa radilo po tom pitanju , osim studija (planova) o širenju mreže , po čemu smo prvi u svetu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578358#p578358:2exlevjo je napisao(la):
Žika » 01 Nov 2018 18:22[/url]":2exlevjo]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578229#p578229:2exlevjo je napisao(la):
Дошљак » Čet Nov 01, 2018 4:31 am[/url]":2exlevjo]Мени је тролејбус имао увек статус најурбанијег превоза, може се рећи и елитног, док су ми трамвај и аутобус били као руралнији превоз.

Meni da ću da ga čekam i ne dočekam. :D I uvek mi je bio simbol spore vožnje (kad krene od Slavije nikako da stigne do Crvenog krsta) , klackanja i da nikad ne stigneš. Koliko sam puta pešačio po Vračaru zbog raznih zastoja , havarija, kidanja mreže.....

Мени је баш обрнуто, због лењости градских отаца сам појам Врачар ће ми заувек бити гадан, ако да Бог лобираћу једног дана да се намерно посред протера аутопут :lol:
 
A dobro de, nemoj tako. Ima Vračar i dalje itekako lepih delova. Problem je što je izgubio deo svog šmeka tovarenjem parking mesta i kafića na svakom koraku, kao i tovarenjem zgrada na svakom slobodnom kvadratu. Uz to je bio i predmet političkih prepucavanja i igara pa je dobio određene etikete i stereotipe.

Ali ipak i povrh svega toga i dalje spada u lepše delove grada. I mogao bi da bude još lepši i bolji da je manje politike i korupcije (što mu na kraju krajeva dođe na isto...)
 
Скоро сам доста препешачио Врачар уз дуж и попреко, ако се изузму уски тротоари и натрпани паркинзи, заиста пријатан део града чак и са новоградњом које има свакакве. Главни проблем је на урбанистима, што у нису условили увлачење нових објеката, али је то у спрези са инвеститорима.
 
Vrh