Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566992#p566992:3qixm7yj je napisao(la):
solecar » Sre Sep 12, 2018 6:27 pm[/url]":3qixm7yj]Juče sam se vozio sa crvenim Solarisom na 31 u kome je pičila klima k'o luda. Nažalost nisam uspeo da vidim koji je garažni broj , zato što nisam stigao da vidim broj sa strane , a pozadi nije bilo nikakve oznake.

Twilight Zone ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566991#p566991:2pzz24si je napisao(la):
Žika » 12 Sep 2018 06:25 pm[/url]":2pzz24si]Dešava se Safe Mode. Sistem za prečišćavanje izduvnih gasova SCR katalizator ima neipravnost i motor se baca u tzv Safe Mode/ redukovana snaga , kako bi vozilo moglo da se ukloni sa puta ili da dođe do radionice. Nikako da se vozi danima.

Znači komplikacija nakon zabušavanja. Ni na kraj pameti mi nije palo da je to uzrok. Crno nam se piše kad krenu roboti. Ima da budu kamikaze. Nećeš biti bezbedan ni u autobusu ni u kafiću ne od terorista već od balkanskog mentaliteta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566991#p566991:g6j71ufq je napisao(la):
Žika » Sre Sep 12, 2018 7:25 pm[/url]":g6j71ufq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566984#p566984:g6j71ufq je napisao(la):
Express » Sre Sep 12, 2018 5:57 pm[/url]":g6j71ufq]Što bi rekli Sremci "mal nisam krepo" u 3284 na 23. Presedanje iz 3085 (naravno Novi Beograd) sa uključenom klimom u 3284 (naravno Karaburma) je predstavljalo osećaj kao da sam se teleportovao iz Finske u Kuvajt. Ne ljudi moji, ono "čudo" nije samo bez ispravne klime - očito je i bez ikakve funkcionalne izolacije. :roll:

Radi WiFi ali jedva.

Šta se dešava sa Karaburmom? Prazni Karaburmini Solarisi se vuku kao puževi sa ugašenim klimama uz Ustaničku. Na istom delu trase novobeogradski jure puni kao besni uzbrdo sa uključenom klimom sasvim normalno. I ne samo Solarisi, čak i N serija.

Dešava se Safe Mode. Sistem za prečišćavanje izduvnih gasova SCR katalizator ima neipravnost i motor se baca u tzv Safe Mode/ redukovana snaga , kako bi vozilo moglo da se ukloni sa puta ili da dođe do radionice. Nikako da se vozi danima.

mesecima, godinama...

'ebla i' neispravnost ne kosta to kolko ce kostati popravka ostalih delova kad to nesto sje*******e i kolko ce izgubiti sto je putnicima pun k. gasnih komora i nece placati kartu
 
Ovo je FAP nekog od privatnih prevoznika. Pretpostavljam da je Lekon u pitanju. GSP-u se činjenica dešavaju "razne stvari", ali kako je to ipak konglomerat sa skoro 6000 zaposlenih i sa preko 800 vozila u inventaru, daleko su veće šanse da nešto promakne, pa da i izađe autobus u saobraćaj, a da svi poklopci nisu na svojim mestima. Čak i kad se to desi, autobus će u 99% slučajeva odmah biti isključen, dok je prosto nemoguće da vozač ove "kratere" nije video, pa opet opušteno tera autobus i po cenu da neko od ne baš malog broja smetenih putnika zadobije i teže telesne povrede. Privatnici, većinom imaju po par desetina vozila u svojim neretko improvizovanim garažama, pa je bar meni neshvatljivo da niko ne primeti da je autobus sa čak dva otvorena podna poklopca izašao na ulicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567273#p567273:2bchseyk je napisao(la):
Dzejms » Čet Sep 13, 2018 5:15 pm[/url]":2bchseyk]https://www.blic.rs/vesti/beograd/preskakanje-rupe-u-autobusu-beogradani-su-jutros-imali-nesvakidasnje-putovanje-na/xwzhpn8

Da li je realno da neko nije rekao Čekaj stani, nije baš bezbedno...

Pa ako je ćorav nije gluv ? :bash: Buku iz tih otvora mora da je čuo ili da mu je neko od putnika rekao ?
Definitivno čovek za neku ustanovu zatvorenog tipa.
 
https://translate.google.com/transl...oad/592775.html?crnd=77704&edit-text=&act=url

https://translate.google.com/transl...rtisan.by/economic/425481/&edit-text=&act=url

maz_216.jpg


MAZ 203 konačno dobija zglobnu verziju. Videćemo da li će se "primiti" kod nas kao što je to slučaj sa solo modelom. Dužina je 18m tako da je kraći od 215.
 
Код нас увелико возе зглобне верзија 203 односно 215, новина је што ће ове године урадити модел који ма мотор позади у приколици, а не на средини предњег дела.
 
215. Ispravljeno.

Sada neće imati izgovor za 37, 50 i slične pustolovine.
 
Ako nešto čekaju što im poskidaše točkove? Negde videh na netu danas da jednom fale 4. vrata.
 
Doooobar deo njih je zbog diferencijala u kvaru, neki imaju i teže kvarove, a po starom GSP modelu, čerupaj onog što stoji, retko koji auto posle stajanja preživi i poživi, upravo zbog te politike čerupanja.
 
Znači da su praktično u rashodu dok ih ne vrate u vozno stanje. U inventaru su ali nisu aktivni. Pitam se samo do koje granice čerupanja počinju da zanemaruju karoseriju i vozilo otpisuju? Ako takva neka praksa uopšte postoji u GSP-u naravno ili ga čerupaju do kraja?

Po meni mogu da čerupaju svako vozilo do neke granice i posle toga rashod treba da bude na stanju ali kao "storage". Onda se kamionom vuče na specijalan parking u krugu pogona ili za to postoji poseban pogon (gde se dovlače vozila iz svih pogona) tzv "storage facility". Na taj način ako zatreba mogu ceo stari vozni park da pokrenu (recimo dok ne raspišu novi tender za dodatna vozila samo nabave delove za stare rashode).

Jel znaš do kada je vozio poslednji Karaburmin O405G (933, 934 i 935) iz Bona?

To su mi bili omiljeni autobusi u celom voznom parku.
 
I solaris se cerupaju straobalno mogle bi neke novine da objave fotke
 
E sada možemo zvanično da kažemo da je došao kraj režimu kada smo počeli Solarise da čerupamo. Nadamo se da će ubrzo doći pravi menadžemt u gradu kada ove uklonimo.
 
Pa kad nisu platili delove, Solaris im je obustavio isporuku dok ne isplate prethodni dug. Zato će da čerupaju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=567864#p567864:1gx7o7mh je napisao(la):
Biciklistkinja » Нед Сеп 16, 2018 1:38 pm[/url]":1gx7o7mh]E sada možemo zvanično da kažemo da je došao kraj režimu kada smo počeli Solarise da čerupamo. Nadamo se da će ubrzo doći pravi menadžemt u gradu kada ove uklonimo.
Ја се плашим да ће руководиоци као и увек до сад само да промене књижице и задрже своје фотеље и наставе по старом. Весић је најбољи пример.
 
Nista novo za GSP Beograd.
I kamen bi unistili

A gazde im (grad Beograd) još gori.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Jao, ali te price, "GSP nema para, ne plaćaju se karte" i slične. Pa čekaj, kako privatnici onda održavaju vozila?
 
GSP nema ama baš nikakve veze sa naplatom usluge, a privatnici još manje. Grad šverc koristi kao izgovor za loše funkcionisanje GSP-a, i to je ko zna koliko puta ovde ponovljena činjenica. Privatnici dobijaju paušal po pređenom kilometru, dok se GSP finansira kroz unapred određenu masu novca, očigledno neadekvatnu rashodima i potrebama za novim delovima, alatima itd. Interesantno je što se privatnici smatraju za savesne, iako je i više nego očigledno da dobar deo njih ima održavanje i ispod nivoa nekih pogona GSP-a. Jel treba da ih nabrajam? Jel se neko vozi Ćurdićem, Lekonom, Transproduktom, Arrivom (Imaju nemali broj poprilično izakanih i štrokavih autobusa), Luijem, Košavom i da ne idem dalje. Evo, jednog relativno novog niskopodnog Liaza Tamnave transa, viđam već par meseci sa komplet ulubljenom i oguljenom levom stranom. Na mestu jednog razbijenog stakla stavljen pleksiglas. Kako je moguće da takav mesecima izlazi u saobraćaj? Naravno da je GSP daleko od sjajnog, al predstavljati privatnike kao toliko bolje potpuni je apsurd, imajući u vidu starost voznog parka na prvom mestu. Ima ih i sa stvarno kvalitetnim održavanjem, ali uopšte ne bih mogao da se zakunem da su u većini.
 
Vrh