Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566848#p566848:2nzznvw2 je napisao(la):
plećko » Wed Sep 12, 2018 11:08 am[/url]":2nzznvw2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565656#p565656:2nzznvw2 je napisao(la):
biciklista » 07 Sep 2018, 18:38[/url]":2nzznvw2]Evo novog snimka izgradnje autoputa Struma. U pitanju je lot 3.3 izmedju Kresne i Sandanskog. Gotovo do proleca. Tasos sledece godine uz zavrsetak i naseg istocnog kraka dosra blizi vremenski.
https://m.youtube.com/watch?v=R897ydsB6dM

Ni sam ne znam zasto Bugari ne urade ovaj deo izmedju granice i Sofije ? Prilicno je lako za izgradnju, nije toliko tezak teren. Valjda ce to za koju godinu biti gotovo.
Koliko će biti kraći put, prekjuče sam se vratio s Tasosa pa me interesuje koliko kraći. Sad mi je trebalo 12sati sa sve pauzama, granicama i trajektom.

Ako si išao mainstream varijantom kroz kanjon Strume, sa tim lotom 3.3. koji će biti gotov do novembra 2018. biće brže za ne više od 10-15 minuta, kad završe sledeće godine obilaznicu Blagoevgrada još 5-10 minuta brže, kad završe deo oko kanjona za 3-4 godine dodaj još 20-30 minuta, pa i jače (zavisi koliko si zaglavio u klisuri), kad završe za 2-3 godine autoput od granice dodaj još 10-15 minuta. Sve u svemu kroz Bugarsku ćeš uštedeti barem sat vremena, na našem istočnog kraku dodaj još pola sata manje. Za par godina 1,5h, sledeće godine 30-45min., ali sve zavisi od haosa na prelazu Gradina/Kalotina, tu možeš da zaglaviš i 2-3 sata.
 
Petlja Bujanovac 1 puštena danas u promet.
Deonica Srpska Kuća - Levosoje.
Kanda će ovo uskoro biti gotovo.Ne mogu da verujem...
 
A ja jutros tuda išao, pa skrenuo za Bujanovac pa nisam mogao da se vratim, pa išao nekim starim paralelnim putem do petlje za Preševo.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Napravljena je totalna ludnica oko Paraćina. Zatvoren je izlaz iz Paraćina ka Nišu. Iz Bg ka Nišu se ide suprotnom trakom.
Pogledajte prilog 6
Ok, radi se sve ok, ali signalizacija je 0.
Pogledajte prilog 5
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3

U odlasku ka Zaječaru je kolega išao 15 minuta pre mene i promašio Paraćin, pa je morao preko Pojata nazad. U povratku sam stajao pola sata na nadvožnjaku i gledao ludnicu. Najopasnije je što ima ljudi koji idu za Niš a skrenu ka Paraćinu pa se vraćaju u rikverc
Pogledajte prilog 1

Pogledajte prilog 2iz pravca BG
 
Sa B92.net:

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1445292

Sklonjena trećina brda kod Grdelice, BIA nadgleda

Do sada je uklonjeno 120.000 kubika zemlje sa brda koje se obrušilo na Koridoru 10 kod Grdelice.
Planirano je da bude uklonjeno do 350.000 kubinih metara, rečeno je Tanjugu u "Koridorima Srbije".

"Trenutno na gradilištu imamo dve mašine za bušenje šipova. Izgrađeno je 10 šipova, a uskoro će uslediti radovi na izadi montažnih poprečnih nosača za galeriju", navode u tom preduzeću.

Kažu da su pripremljene dve oplate (kalupi za izlivanje betona) za montažne nosače za galeriju koja će dodatno zaštiti kosinu i najavljuju da će već od sledeće nedelje biti četiri oplate.

Nakon što se na Koridoru 10 obrušio potporni zid, predsednik Srbije Aleksandar Vučić je rekao da bi problem mogao biti rešen "tako što će brdo biti srušeno".

Inače, do rušenja zida došlo je tako što je španska firma "Azvi" umesto da izgradi vertikalne odvodne kanale na potpornim zidovima, horizontalnim preprekama praktično zadržavala vodu, a što je pokrenulo klizište i dovelo do urušavanja zida.

Zbog problema je do sada projekat 11 puta menjan, a u međuvremenu je dodatno angažovana i firma "Integral".

Radovi se na tom delu trenutno odvijaju bez "Azvija", koji je napustio taj deo gradilišta, nakon što im je saopšteno da će biti potrebni dodatni radovi koji nisu predviđeni ugovorom. U istragu celog slučaja uključena je i Bezbednosno-informativna agencija, koja na terenu prati izvođenje radova.

Za nadzor nad ovim projektom nadležan je konzorcijum firmi "Louis Berger" i "Egnatia Odos", a finansira ga Evropska investiciona banka. Šteta od urušavanja zida procenjena je na tri miliona evra, a rečeno je da će ona ići će na teret kompanije "Azvi".
 
Kako nesto preko 6 km kada je deonica duzine 8.5 km.Znači li to da nisu u stanju ni tako malo deonicu odjednom da puste vec je moraju seckati?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568514#p568514:3p1ux6kv je napisao(la):
Niko Kažanegra » Sre Sep 19, 2018 5:07 pm[/url]":3p1ux6kv]Kako nesto preko 6 km kada je deonica duzine 8.5 km.Znači li to da nisu u stanju ni tako malo deonicu odjednom da puste vec je moraju seckati?


Sacekacemo da vidimo, vrlo moguce da je samo jedan lot deonice otvoren :)
 
To je verovatno početak deonice do novog nadvožnjaka koji postaje novi magistralni. Onda ostaje da kompletiraju od nadvožnjaka do tih zelenih pumpi. Tačno će i to da puste do oktobra kako su i rekli.
 
I evo davno obecane a ne realizovane reportaze sa trase Srpska Kuca - Levosoje :gobb:
Da bih stigao do tamo meni iz Pljevalja najkraci put je bio preko Kosova i Metohije, koje sam i mesec dana prekrstario uz duz i prepreko obilazeci Srpske svetinje sa porodicom i to prvi put jos od '83 kada sam sluzeci vojsku odlazio i vracao se iz Makedonije. Utisci... bolje da ne pricam, ali to ce biti predmet nekih drugih reportaza. Za sad evo i ovaj semafor uslikan u sred Pristine. Obidjem bar jedared krug oko ove nase planete, svake godine Svugde putujem to mi je i jedan od smisla zivota, ali ovo ne videhPogledajte prilog 39...Aovako izgleda arhitehtonski modernizam na Kosovu Pogledajte prilog 38
Sem originala kipa slobode u Parizu i cuvene kopije originala u Nju Jorku, taj spomenik kopije sam vidjeo i jos na par mesta na planeti, ali bih izdvojio ove dve kopije u nacijama koje su totalno zatrovane radioaktivnim otrovom a u znak zahvalnosti su podigli ovo [/attach Kip slobode koji sam slikao u Osaki i Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 37 i ista ta kopija u Pristini :roll: :dil: Tu su i drugi znaci zahvalnosti kao na primer ovaj u GnjilanuPogledajte prilog 36
Jos jednom se izvinjavam na ovom uvodu, ali bilo je jace od mene... sad da se vratimo deonici.
Reportaza je slikana 2 Septembra dakle izvinite na kasnjenu. Kad maler hoce kisa mi je oduzela puna dva sata posle svih cekanja na "integrisanim" prelazim i to ce se ispostaviti kobno da ne zavrsim tog dana i citavu deonicu kroz Grdelicu i jedini tunel Predejane iako sve bilo dogovoreno nisam uspeo da realizujem jer je sutradan bio stigao "drug pod pratnjom i upropastio mi sve :oops: Pocecemo sa strane tj od pravca autobuske stanice Bujanovac prema nadvoznjaku koji prelazi preko auto puta i pruge na drugu stranu i bice buduca veza Bujanovcanima sa drugom stranom preko auto puta, posto je onaj nadvoznjak sa naplatnom rampom samo do ulaza i izlaza na auto put. Pogledajte prilog 35 to je taj nadvoznjak, a onda pogledi levo i desno sa mkega na sam auto put tj onaj deo neposredno ispod petlje Bujanovac Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Zatim prelazim nadvoznjak i sa obe strane prilazi kao sto vidite tada ne asfaltirani ali pripremljeni Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26 a onda povratak posle obilatog i dugotrajnog pljuska koji sam morao cekati kao kucence :roll: da bih mogao nastavitiPogledajte prilog 25 i sad posle kise nekoliko fotografija na nadvoznjak susedni od naplatne petlje Bujanovac u jednom i drugom pravcu Najpre prema Levosoju tj MakedonijiPogledajte prilog 24Pogledajte prilog 15 a onda i prema petlji Bujanovac Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21 sa strane veliki radovi na sredjivanju vodotokova koji ce se jos dugo sredjivati, a prioritet je bio zavrsetak glavne trase i pustanje u funkciju..Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18 Ovo su rampe naplatne petljePogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16 Jos uvek smo na istom nadvoznjakuPogledajte prilog 14 i krecemo ka nadvoznjaku koji smo do sada slikavali tj petlja Bujanovac a u povratko izgleda ovakoPogledajte prilog 13rade se ivicnjaci a stariji deo je sve sem put. morao sam proveriti jel jos uvek imam sva 4 tocka :lol: :notok: :grand: Pogledajte prilog 12 I evo nas gde ce se ubuduce sa gradske saobracajnice ici ka petlji BujanovacPogledajte prilog 11malo dalje ka nadvoznjakuPogledajte prilog 10tu su i radovi na buducoj naplatnoj, ali kao sto vidite tek su iskopane rupe za temelje, vrlo rana rana faza.Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8i evo nas na onom nadvoznjaku koga ste videli sa prethodnih fotki tj petlja BujanovacPogledajte prilog 7 Ovo je pogled prema Vranju ili BeograduPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5a ovo Prema MakedonijiPogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1Puna kesa fotki a ni pola presli nismo :sesir: :grand: :vops:
 
Videh da sam pogresijo fajl, pa onaj semafor otisao dva puta a izostao kip slobode u Pristini, pa se izvinjavam, evo i kipaPogledajte prilog 38 a mi smo i dalje na naplatnoj petlji BujanovacPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33idemo niz izlaznu rampu iz pravca Makedonije u suprotnomPogledajte prilog 32ovo je deo gde se spaja ili razdvaja od ulazne iz Bujanovca ka Vranju pa pogled nazad na nadvoznjakPogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29pogled sa nadvoznjaka na uredjenje vodotokovaPogledajte prilog 28i ovo je pogled ka Vranju ili beograd kao i onaj pre..Pogledajte prilog 27Pripremljen materijalPogledajte prilog 26
radovi pored..Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23i sad silazim na glavnu trasu desnom jos uvek tada ne otvorenom trakom vozim prema onom poslednjem nadvoznjaku napravljenom da premosti magistralni put preko novog auto puta. Dakle prema Levosoju ili Makedoniji. Svi u drugoj polovini u dva pravca auto puta a ja sam samcit vozim na drugoj desnoj polovini..Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20prolazim niz ulaznu rampu iz Bujanovca ka jugu i idem ispod prvog nadvoznjaka iz reportaze ka poslednjem na trasi do koga je izgradjena desna traka a ispod njega nije jer je smetao nadvoznjakPogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Lep osecaj da ti pripada ceo auto put... a prilicno sam iznenadjen dobrim kvalitetom kolovoza uz jedno malo poskakivanje pri kraju trase...Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4 I tu prestaje uzivanje... sve je zavrseno u desnoj traci do poslednjeg nadvoznjaka i tu stop!!!Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1evo ih redom i svi slojevi uradjeni nastavljamo kasnije
 
:gobb: Jos cemo se cerati pa kome dosadi :gobb:
Dakle upravo tu se desio prekid od nekih par stotina metara u desnoj i odmah iz anadvoznjaka se prelazi iz dvosmerne leve trake u desnu koja je odatle pa sve do kraja trase zavrsena i sluzi za dvosmerni saobracaj dok se ne zavrsi dio leve tu od ovog nadvoznjaka pa sve dole do zelenih pumpi. Akakva je tu situacija videce te sad :sesir:
Dakle stigli smo do nadvoznjakaPogledajte prilog 30 Ispod samog nadvoznjaka je ovakoPogledajte prilog 29a dalje se vidi ovoPogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Logo domacih gradjevinskih brendova :lol: Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25A sad na levo krug jer tu ne mozemo produziti dalje i neki neverovatan osecaj da vozim u sred Srbije levom stranom ja jedini :lool: :kk: Tu na brdu sa strane se viori u daljini srpska trobojka tek da podseti da je sa druge strane baza JUG :sesir: Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21pripremljeni a jos uvek nisu u funkciji znaci na novom auto putu...Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19i sad onaj prvi nadvoznjak iz reportaze..Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 18pa i drugi..Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13jos jedan pogled u voznji na ono mesto gde uredjuju korito reke pored naplatne Bujanovac..Pogledajte prilog 12 A odatle nastavljamo ka vrhu same trase prema Srpskoj kuci takodje levom trakom sam koja je jos uvek zatvorena za ostatak saobracaja, u praksi to je desna polovina traka gledano iz Beograda. Ovo je neposredno posle onog nadvoznjaka naplatne odakle vec imamo fotografije sa njegaPogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9
i dalje redomPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5
Jos uvek se krecemo Jug - Sever,i Tu novi znak za izlaz u Bujanovac, ako se zagledate videce te sajle koje ga jos uvek drze zato sto je sveze fiksiran.. :grand: Pogledajte prilog 4 i posle te pravine ulazimo u blagu krivinu pre one prve duge pravine u sklopu koje je i most na Moravi gledano od Srpske kuce, a mi se jos uvek krecemo ka Srpskoj kuci, dakle ka severu...U tom delu se uredjuju bankine i medja ka mostuPogledajte prilog 3 u drugom delu se vidi most na MoraviciPogledajte prilog 2i radovi na uredjenju
kosinaPogledajte prilog 1a sad mala pauzica, zabole ruka :lol: pa nastavljamodalje... vreme za rucak i plusice :lol:
 
Kao sto rekoh jos cemo se cerati pa makar ispalo ovo duze nego sto su gradili ovi nasi kako ih zovu "domaci Konzorciji" :lool: zvuci svetski :kk:
dal;e jedan mali pogled u nazad na krivinu izmedju dve pravinePogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38 I tu smo na samom mostu na Moravi Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Jos uvek se tu radi ali kao sto rekoh to su uglavnom poslovi van same trase tj kolovoza. Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29ovo je uredjivanje nasipa kosine do mosta, vrlo veliki broj ljudi na obe strane je bio angazovan tog danaPogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Radilo se nije da nije iako su nase firme :kk: Pogledajte prilog 25sad produzavamo skroz do vrha do Srpske kuce gd3e u stvari i podinje deonicaPogledajte prilog 24sve je spremno i za pustanje i ove druge polovine puta dokaz su ove privremene barijerePogledajte prilog 23i Evo nas kod one ulazne petlje sa dva nova nadvoznjaka koji su do sada prevodili saobracaj sa do te tacke napravljenim auto putem na magistralni stari koji je nastavljo kroz Bujanovac ka Presevu i dalje...Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21i znaci su spremniPogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19A ovo su sad radovi na preuredjenju te ulazne petlje tj jest na rampama koje ce sad preuzimati saobracaj koji se iskljucuje za Bujanovac Sever stara magistrala i nastavak auto putemPogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16ovo je stari nadvoznjak na magistraliPogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14prilaz bivsiPogledajte prilog 13nazalost bilo je blatnjavo da bih se vise kretao razumi ce te me nadam se.. :oops:
A sad moram komplet da se vratim na jug jer je to jedeini nacin da slikamo onaj deo od poslednjeg nadvoznjaka do kraja deonice tj do onih pumpi u Levosoju!!! Ne bude li plusica stvarno cu se naljutiti ha hah a :laugh: Dakle krecem se od Srpske kuce ka jugu odnosno Levosoju ali sada redovnim saobracajem polu autoputomPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8sve redom obrnuto...Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3 i sad smo prosli nadvoznjak i prelazimo u desnu traku do kraja deonice a u levoj se grade mostici cini mi se tri i to poprilicno kasni i u doljnjem delu se zavrsavaju asfaltiranjaPogledajte prilog 1i opet prepuno slika moramo prebacivati uhhhh . dosadi ce i vama a kamo li meni :lool:
 
Dakle ov je naj juzniji deo trase. To je i naj juzniji deo citvog koridora X nezavrsenog. U tom delu desna traka je kompletirana i na njoj se odvija dvosmerno saobracaj sve dok se ne zavrsi preostali deo na levoj polovini auto puta, od poslednjeg nadvoznjaka do onih pumpi, tj do kraja citave deonice. Najveci zqaostatak je ustvari na dva mostica ili nadvoznjakau levoj traci. Jedan preko onog puta za Levosoje i drugi preko pruge. To su mesta gdee auto put prelazi preko njih, ali su vrlo kratki. Tu su tek postavljene grede betonske i tek se pocelo pripremati na betoniranju ploca. izmedju njih je sve gotovo asfaltirano cak i udarene liniji na vecini trase koja ne bi trebala da je duza na tom potezu vise od cirka 2km. Pa da pogledamo. Dakle produzavamo od onog nadvoznjaka desnom trakom ka Jugu ili ti kraju trase prema onim albanskim pumpama.Pogledajte prilog 39Nazalost nije bilo mesta za zaustavljanje a upravo je to pozicija gde se prelazi pruga i sa leve strane malo se vide radovi na nadvoznjaku preko pruge.Pogledajte prilog 38dalje ka pumpamaPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Evo je i pumpa Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Tu sam na pumpi se parkirao i prisustvovao asfaltiranju poslednjeg kilometra na Koridoru X. Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30malo nize je i devijacija gde se saobracaj vraca u levu traku i nastavlja normalno ka presevu. vidi se i druga pumpa sad ona pored leve trake gde je ujedno i kraj citave ove trase.Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Sve je mirisalo na vruc i svez asfalt i to zavrsni sloj :vops: :kk: :gobb: Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19preko puta iza pumpe bila im aje jedna mini bazaPogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15 i sad na levo krug :kk: po ko zna koji put ponovo nazad. Ovaj put definitivno prolazim kroz citavu deonicu i idemo dalje za Vladicin Han uz put jos po neka fotka iz auta koliko se moglo :sesir: Pogledajte prilog 14znaci ka severu nazad do Srpske kuce redom...Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8sa akcentom na taj najdoljni deo trase jer kao sto ste videli ovo gore smo iscedili valjda do kraja :lool: Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6i evo nazire se i kraj dvosmernog kretanja u desnoj pri povratku ka onom nadvoznjaku ispred kog je devijacija...Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1sad idemo kuda ide isav saobracaj levom dalje ka severu. Kompjuter se umorio , al ne i ja :laugh: :lol: :grand:
 
Vec jednom prosao desnom trakom sad i levom nazad ka Srpskoj kuci..Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5A onda sam sustigao jedan kamion koji se vrlo korektno sklanjao u zaustavnu traku da ga preteknem, medjutim toliko je jos uvijek na putu zaostalog a ne ociscenog materijala da sam dozive pravi stampedo pozadi njega kao da me je neko rafalno gadjeo tako da sam morao odustati od preticanja :oops: Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 I Jel bilo dosta?
Moram sad na samom kraju da pohvalim lepsu polovinu od Goje koja je ulozila trud i napravila nam koliko toliko pristojnu reportazu o ovoj deonici :sesir: Sem nje koliko vas je letos islo u Grcku i proslo ovuda, a da niko se niije setio ni par fotografija da napravi :oops: Zar je tesko u ovo vreme digitalno bar telefonom napraviti po koju fotku?? Pa ugledaj te se samo na Caribroda i da ne nabrajam sve one momke tamo na istocnom kraku kako konstantno detaljno informisu :grand: Svaka im cast :sesir: A ovo dole uz Moravu tuga ama bas niko da se seti! Prava retkost da kad sta dojavi!! Ne sad nesto da solim pamet, ali ipak :mrgreen: U nadi da ce te se malo provrediti (nije mala stvar zaradjivati plusice :lool: ) pozdrav iz Sidneja od Krcana :kk: :vops:
 
Pa nisu svi jednoruki Krstivoje, ovaj Krcivoje ... u levu ruku volan u desnu flaša ... pardon aparat.

:vops:
 
Пошто у тексту пише да је "U sastavu deonice je i Petlja Bujanovac 1 koja omogućava direktni ulaz...", а на сајту Коридора постоји и петља "Бујановац 2", коју не помињу, вјероватно да је то то парче пута које недостаје.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568662#p568662:2rebiu6t je napisao(la):
Прашњави » Čet Sep 20, 2018 6:36 pm[/url]":2rebiu6t]Пошто у тексту пише да је "U sastavu deonice je i Petlja Bujanovac 1 koja omogućava direktni ulaz...", а на сајту Коридора постоји и петља "Бујановац 2", коју не помињу, вјероватно да је то то парче пута које недостаје.
Na samom auto putu na licu mesta ako pregledas ovu prethodnu reportazu videces da postoji petlja Bujanovac Sever, to je na samom startu deonice kod Srpsko Selo, a druga petlja je Petlja Bujanovac posle nekih 5km, posle toga je izgradjeno jos u obe trake do onog poslednjeg nadvoznjaka preko koga prelazi stara magistrala, a to je na nekih kazu 6,6km od pocetka trase. Dalje od tog nadvoznjaka se radi leva traka, a u desnoj se odvija dvosmerni saobracaj. Ima u reportazi sve detaljno.. :kk:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568664#p568664:3ab7iyup je napisao(la):
KrCan » Чет Сеп 20, 2018 10:46 am[/url]":3ab7iyup]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568662#p568662:3ab7iyup je napisao(la):
Прашњави » Čet Sep 20, 2018 6:36 pm[/url]":3ab7iyup]Пошто у тексту пише да је "U sastavu deonice je i Petlja Bujanovac 1 koja omogućava direktni ulaz...", а на сајту Коридора постоји и петља "Бујановац 2", коју не помињу, вјероватно да је то то парче пута које недостаје.
Na samom auto putu na licu mesta ako pregledas ovu prethodnu reportazu videces da postoji petlja Bujanovac Sever, to je na samom startu deonice kod Srpsko Selo, a druga petlja je Petlja Bujanovac posle nekih 5km, posle toga je izgradjeno jos u obe trake do onog poslednjeg nadvoznjaka preko koga prelazi stara magistrala, a to je na nekih kazu 6,6km od pocetka trase. Dalje od tog nadvoznjaka se radi leva traka, a u desnoj se odvija dvosmerni saobracaj. Ima u reportazi sve detaljno.. :kk:

Да, да, сад сам прегледао репортажу. Пост сам откуцао прије Ваше репортаже, али, пошто сам одмах изашао из куће, вјероватно сам изгубио мрежу те је објављен тек кад ми је мобител ухватио први wi-fi, послије него сте Ви поставили слике.

Хвала за слике и одлична појашњења дионице.
 
Vrh