Šta je novo?

Koridor 10

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=568787#p568787:3hro0by9 je napisao(la):
plećko » Čet Sep 20, 2018 7:58 pm[/url]":3hro0by9]šta će Bujanovcu dve petlje, sever/jug...?
Jedan Lazarevac nema petlju na K 11 a Bujanovcu 2 petlje,jbt....užas. ...
 
A1 Srpska Kuca - Levosoje 14.9.2018
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GteEQ2Pl5uU[/youtube]
 
Jako lak teren, ne razumem sto su toliko kasnili da to otvore i zavrse?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
MarkoniShogun je napisao(la):
Jako lak teren, ne razumem sto su toliko kasnili da to otvore i zavrse?


Na tih 8 km ima cak 5 velikih i dugih nadvoznjaka i dve petlje, most preko Morave i prelaz preko pruge i puta za Levosoje, medjutim glavni razlog ovog silnog zaostatka je ustvari u tome sto je ovo bila ona obecana deonica koju je trebala Grcka na poklon da izgradi no sa padom u duznicku krizu sve se iskomplikovalo. Ako se tome doda organizovanost domace operative i finansiranja dodje se do visegodisnjeg kasnjenja. To je to ukratko :bash: :notok:
 
Крцане брате са друге стране света, давај мало тих слика... :mrgreen: Превише нам је текста што дробе ове Зоране и остала демагошка булумента... :grand:
И још да се пожалим - што нам поквари слику брата Кима са овом антисрпском проданом НАТО њушком на аватару... Обрадујем се кад видим Крцан, ал се одма жацнем од одвратне слике :shok: Правда за Кима.. :mrgreen:
 
A ja da nastavim sa obecanim reportazicama. :gobb:
Ovoga puta sesta tj poslednja deonica kroz Grdelicku klisuru. To je onaj deo posle tunela Manajle sa vijaduktima Vrla i Dzemin Do. :kk:
Evo za pocetak ilustracije radi na kakvom se vijaduktu trenutno obavlja saobracaj u Vladicinom HanuPogledajte prilog 39a evo kakav se sve saobracaj i obavljaPogledajte prilog 38 :lol: ovo je mostic na samom pocetku ulazno izlazne rampe na auto put u Hanu koji se kao sto se vidi nalazi u podnozju temelja vijadukta Vrla na regionalnom putu za SurdulicuPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36 i onda taj put ide okolo brda gore do buduce naplatne stanice Vladicin Han koja je sasvim gore na brdu u nivou i neposredno pored same trase Auto putaPogledajte prilog 35 ovo je pogled sa vijadukta, a sama buduca naplatna je stigla do ove faze i izgleda ovakoPogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Kad se sa naplatne pogleda prema nadvoznjaku preko koga se ide iz Hana za Beograd i iskljucuje kad se dolazi iz Vranja kao i u Vranje, onda to izgleda ovakoPogledajte prilog 31Ovo je pogled ka samom kraju deonice ili ka Jugu tj Vranju sa tog istog nadvoznjaka i vidi se gde pocinje izlaz ka HanuPogledajte prilog 30A ovo je isto to u istom pravcu sa ulazom na auto put ka severu tj Nisu i BeograduPogledajte prilog 29Jos smo na tom nadvoznjaku Hanske Petlje i sad pogled na drugu stranu ka Severu tj Nisu I Bogradu i ka samom vijaduktu Vrla i to isto sa malkice boljim pogledom na izlaznu rampu ka Hanu iz Pravca NisaPogledajte prilog 28A to je doslovno ova Rampa sad gledano sa samog auto puta kad se izlazi u HanPogledajte prilog 26 i ovde pogled i na rampu i na nadvoznjak sa koga su prethodne fotografije, dakle petlja HanPogledajte prilog 25i isto to malo zumiranoPogledajte prilog 24a onda prikupljeno i jos ne odneseno smece na tom deluPogledajte prilog 23i sa same rampe izlazne jedan pogled na isti nadvoznjak sad dosta blizePogledajte prilog 22ogranicenje na izlazuPogledajte prilog 21 potom jedan brzi prelaz vijaduktima Pogledajte prilog 14 ovo je VrlaPogledajte prilog 13 Pogledajte prilog 12 pogledi sa drugog kraja prema onom delu odakle smo zapoceli reportazuPogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10To je taj kraj do petlje i sad isto to malo blizePogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8 Sa kraja vijadukta Vrla krecemo ka drugom Dzemin do u pravcu NisaPogledajte prilog 7 Sahtovi bez metalnih poklopaca zbog "sakupljaca sekundarnih sirovina" Pogledajte prilog 6izmedju dva vijadukta izgleda ovako Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2a na njemu je ovako I tako stigosmo do kraja ove deonice, ali ne i slikovnice, na potpuno drugu stranu tj kod tunela Manajle, pa da se provozamo od ove tacke pa nazad do naplatne rampe gde smo i bili, na vlo neobican nacin :lol: Pogledajte prilog 20Ovo je izlazna strana najduzeg tunela na auto putevima kroz Srbiju.Pogledajte prilog 15 Tunel Manajle ona strana ka Vladicinom Hanu.Pogledajte prilog 19Odmah tu na izlazu je izgradjeno jedno prosirenje pretpostavljam za objekte za kontrolu saobracaja u tunelima i na vijaduktima ili jednostavno za parking u slucaju nesrece ili operativ. Zaista ne znam ali je parkin tuPogledajte prilog 18Ka drugoj strani okrenut suprotno na Jug pocinje asfaltna deonica sa zavrsnim slojemPogledajte prilog 17Aovo je isto mesto ali u levoj traciPogledajte prilog 16 mislim da najlepse tek sledi :vops: :sesir:
 
:gobb: Sto se tice svih 6 deonica na ovom delu u Grdelickoj klisuri ako se porede mislim da je ogromna razlika izmedju ove poslednje tri i prve tri. To je ocigledno i u projektantskom smislu i u Finansijskom a pogotovo u izvodjackom! Ocigledno se na ove tri poslednje deonice Momin Kamen, tunel Manajle i ovo sa ovim vijaduktima posle Manajla, oko Hana razlikuje kao dupe i glava kad vec tako moram reci! Drasticna razlika! Videcete koliko je zadovoljstvo voziti ujednaceno ovim vijaduktima sa izrazito blagim krivinama i gotovo bez ikakvog nagiba, zatim vlo blag pad i jedna blaga krivina u tunelu Manajle, pa konstantan pad ispod Mominog kamena cini ce u pravom smislu te reci uzivanje vozi ti se :vops: :sesir:
Vrhunski bas tako! i trasirano i izvedeno Integral i Bugari u tunelu i nadvoznjaci, zaista fantastican utisak :kk: Nazalost prve tri deonice, blago receno totalni projektntski fijasko a i izgradnja totalni promasaj. No o tom kad dodje na red, za sad uzivajte na ovim deonicama koje su zaista izvanredne :sesir:
Dakle vracamo se od Tunela ka Jugu i stizemo nazad do Dzeminog dola, Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37A onda divni pogledi nazalost ni aparat ne moze docarati koliko je stvarno fin osecaja odozgo nije bas kao na Moracici :lol: cak ni nalik, ali i dalje vrlo lepo :kk: Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Jedan pogled na radnicki kampPogledajte prilog 34Aovakav ce te imati pogled na Han kad se budete vozili ... :vops: Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Izbusene rupe za ograde neposredno do mosta..Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Jedna sa strane...Pogledajte prilog 29Tu su i zavrsene spojnice Pogledajte prilog 28Petlja u najavi..Pogledajte prilog 27Evo i onih "pevajucih" spremne, ali kako sam objasnio tamo u reportazi oko Ljiga da asfalt mora biti cist i suv, nazalost ovde i nije bas bio pa je vec doslo do odlepljivanja :oops: Pogledajte prilog 26i sad smo izmedju dva vijaduktaPogledajte prilog 25A onda evo ponovo na VrliPogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23pogled na Han Pogledajte prilog 22pa na sam vijaduktPogledajte prilog 21A ovo kao opomena za one koji voze ludacki, pa ako se strmeknu kao sto rekao caribrod evo sta ih ceka odma tu pored vijadukta :shok: Pogledajte prilog 20Tako je to bilo gore na samom mostu,a evo vam sad prilika da vidite iz zablje perspektive, kako je i ispod mostaPogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 17 A onda posto sam silno vreme potrosio u Manajlu i dole na Mominom kamenu sto ce te kasnije videti, priblizila se noc, pa su se upalila svetla :gobb: i nastali su ovi fotosi!!! Samo ne bude li plusica :lool: :lol: Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Kuda sam morao sve provesti "skodilaka" gresna mi dusa :rant: :oops:Pogledajte prilog 12 Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1aaaaaaaaai sad je stvarno dooosta!!Valjda ste videli svaki detalj a ja najavljujem Manajle :vops: :gobb: al prvo pauza :sesir: :lol: Jel bilo dobro aaa? :lol:
 
Krcane eeeee Krcane :kk: :sesir:

Što si uporan pa to još ne vide. Ti si celu Srbiju + Crnu Goru preleteo sa Škodilakom i ovde nam servirao fantastične fotografije. Veliki +.
 
Krcane majstore svaka čast od mene stotine plusica :sesir:
Hoćemo li videti i onu trejsovu deonicu, koja mislim da najsporije i ide ili klacka za ostalim deonicama?
 
Veliki Vracar":k1x4gnv2 je napisao(la):
Крцане брате са друге стране света, давај мало тих слика... :mrgreen: Превише нам је текста што дробе ове Зоране и остала демагошка булумента... :grand:
И још да се пожалим - што нам поквари слику брата Кима са овом антисрпском проданом НАТО њушком на аватару... Обрадујем се кад видим Крцан, ал се одма жацнем од одвратне слике :shok: Правда за Кима.. :mrgreen:
@Veliki Vracar ovaj forum pratim jos od 2006, ali sam se registrovao i aktivan tek pre par meseci, prvenstveno da se oduzim svima vama forumasima za fotografije i informacije koje sam ja dobijao od vas svih ovih godina :sesir: Koliko sam uspeo ocenite sami :wink: Slike davam toliko da ako ih prebrojis, vodim na veceru kad sam sledeci put u Bg :kk: :laugh: Sto se demagoga tice bolje da ne iznosim misljenje, ali u vezi ove NJUSKE moram :mrgreen: Uz svo postovanje za Kima :kk: zamolio bih te da ne vredjeas zivotinje :rant: Svinje su vrlo inteligentne, prirodna bezopasna bica, za razliku od imbecila mafijasa koji sprovodi rasrbljavanje po CG po nalogu Anglosaksonaca za svoj licni mafijaski interes :bash: :grand: pozdrav :kk:
Žika":k1x4gnv2 je napisao(la):
Krcane eeeee Krcane :kk: :sesir:

Što si uporan pa to još ne vide. Ti si celu Srbiju + Crnu Goru preleteo sa Škodilakom i ovde nam servirao fantastične fotografije. Veliki +.
@zika Skodilak je zgazio nesto preko 11000 za manje od tri meseca :sesir: prosao je i celo Kosovo i Metohiju i Albaniju i pola Bih :p nadam se da cu vam jos toga preneti :kk: Razumem da studenti ili mladji ljudi ne mogu sebi priustiti ni rent a car ni gorivo ni vreme za tako nesto nazalost :kk: Mozete samo zamisliti koliko sam tek zahvalan caribrodu koji nema ni telefon ili aparat kako treba da bi imao kvalitetnije fotke a stalno je na istocnom kraku evo javno obecavam sledeci put od mene sto god pozeli bilo mobilni koji zeli bilo aparat sa svim objektivima :grand: :sesir:
slaninar":k1x4gnv2 je napisao(la):
Krcane majstore svaka čast od mene stotine plusica :sesir:
Hoćemo li videti i onu trejsovu deonicu, koja mislim da najsporije i ide ili klacka za ostalim deonicama?
@slaninar hvala i tebi isvima na plusicima :lol: Naravno da se moramo saliti i biti pozitivni. zaista imam divnu satisfakciju kad uspem da priblizim ljudima narocito mladjima ono sto bi zeleli a ne mogu videti. Polazim od sebe :vops: Dolazi jos reportazica...
 
Dakle posle Srpske kuce i Levosoja, pa onda seste deonice na vijaduktima oko Vladicinog Hana, evo nas na petoj deonici kroz Grdelicu, tacnije u tunelu Manajle :gobb: Najduzi tunel trenutno u Srbiji na auto putevima , ugovorene vrednosti radova od 36,25 miliona eura. Leva cev probijena u Septembru 2016, a desna pocetkom Avgusta 2017. Reportaza ce se odvijati kroz levu cev gledano iz Beograda, ali od one izlazne strane prema Vladicinom Hanu, pa nazad prema Mominom kamenu tj Grdelici ili Nisu! Povremeno ce mo prelaziti kroz male servisne tunele u desnu cev koja je po tvrdnjama zaposlenih u tunelu nekih 3-4 meseca u zaostatku za desnom ceviPogledajte prilog 31 :vops: za pocetak prilazimo do vijadukta Dzemin do do izlazne strane tunela ManajlePogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Mi idemo u levu gledano iz Beograda, a ovde na slicijeizlaz iz desne koja kasni za levom Pogledajte prilog 35ovako ostaje izaPogledajte prilog 34deo neposredno ispred tunela je jos uvek ne asfaltiran jer je tu jos uvek baza no cim se udje u levu n a njen izlaz vidi se sveze asfaltirani slojeviPogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32jos jedan osvrt u nazadPogledajte prilog 30i odmah nalecem na parkirane masine koje su malo pre toga odradile gotovo celo asfaltiranje u desnoj cevi na tih 1800m ne zavrseno je nekih 150m na samoj sredini. sto je nadam se vec zavrseno umedjuvremenu jer je reportaza nastala 02. Septembra a mi smo danas dvadesetak dana kasnije :notok: Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27a tu uocavam i prve naknadne radove oko sahtova...Pogledajte prilog 26jedan ne obican ugao..Pogledajte prilog 25radovi na trotoarima..Pogledajte prilog 24slivnici... koji su celom duzinom tunelaPogledajte prilog 23i kao sto rekoh i dalje kroz tunel sahtovi se naknadno livelisu, sto mislim da i nije najsrecnije resenjePogledajte prilog 22 tu se negde i zavrsava posle prvih tristotinak metara ta krivina blaga u desno i nastaje pravina do kraja tunelaPogledajte prilog 21 ovo su male servisne stanice sa stranaPogledajte prilog 20kao i ve zavrseno montiranje hidranataPogledajte prilog 19Tu stizemo do prvog servisnog tunela kojih nisam siguran dal je 5 ili 6 i ima ih i razlicitih dijametara..Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15i naravno prilika da se udje u drugu cev ovoga puta desnu gledano iz BG se ne propusta... Pogled u desnoj prema izlazu u pravcu Vladicinog Hana gde je jedina blaga kriina i uveliko radovi u tom deluPogledajte prilog 14A u ovoj desnoj cevi radovi u mnogo vecem zaostatku u odnosu na levu sto je bilo i za ocekivati obzirom da je i dosta kasnije i probijena mislim za Ilindan prosle godine, duga tacno 1804m dok je leva probijena jedanest meseci ranije.
Kao sto se vidi sekundarna obloga je zavrsena ali su vrlo veliki poslovi preostali u izradi trupa auto puta kao i sva ona prateca infrastruktura u izradi elektro masinskom opremanju tunela...Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12kao sto se da videti ima dosta ostrih armatura, sahtova i nije bas zahvalno setati se na gradilistu sa ogranicenom vidljivoscu :mrgreen: tako da se nadam se razumete sto nisam zalazio bas u svako cose :shok: Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9sad jedan pogled niz cev u drugom pravcu ka Mominom kamenuPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2valjda je i ovo dovoljno :kk: A sad povratak u levu cev i nastavak nanize ka Mominom kamenu. Na levo krug kroz mali servisni tunel nazad.Pogledajte prilog 1sad smo opet u levoj i nastavljamo..jos jedan zavrsen...
nastavljamo istom parom... :kk: :laugh:
 
Dakle vracamo se iz desne u levu i na izlazu iz servisnog tunela jos jedan montiran hidrantPogledajte prilog 39Trup puta asfaltiran a ispod trotoara se odvijaju radovi na instalacijamaPogledajte prilog 38 i tu dolazimo do negde sredine leve tunelske cevi na kojoj kao sto sam rekao u to doba nije bilo asfaltirano nekih sto do dve4sta metara, ali su se vrlo intenzivno pripremali i to da odrade sto je sad vec sigurno zavrsenoPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35 ovo je pogled unazad ka kriviniPogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32 Bratko iz BugarskePogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30i tamo opet pocinju sva tri sloja asfaltaPogledajte prilog 29Tu jos jedan prelaz u desnu cev na izradi trupa putaPogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26ovo su mesta na kojima se upumpava u one skele sekundarne obloge beton pa na kraju ostane ovakav zlebPogledajte prilog 25jos jedan od njih pet ili set servisnih tunelaPogledajte prilog 24radovi na izradi doljenjeg stroja sto bi rekli :laugh: Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Ovo su radovi u onim prosirenjima za slucaj nesrecePogledajte prilog 19opet mali servisni tunelPogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17prolaz kroz njega do desne cevi i radovi u lozamaPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15jos jedan pogled u desnoj navise ka Vladicinom Hanu...Pogledajte prilog 14 pa suprotnojos jedan pogled nanize ka Mominom kroz desnu cevPogledajte prilog 13Pogledajte prilog 11Radovi u prosirenoj loziPogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6nazad kroz servisniPogledajte prilog 5i radovi u njemuPogledajte prilog 4zatim radovi u levoj isto u prosirenoj lozi ali mnogo vise odmakliPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1ovako krune i pripremaju beton pre maltanja i zavrsnog farbanja i ima jos dosta :vops: :kk:
 
Ovaj decko jedva je napunio 18 godina i iz Bugarske dosao da radi pod zemljom u Srbiju :sesir: Svaka mu cast vredno dete :kk: Pogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Bas se radilo :vops: I sad kako idemo prema ulazu na onu stranu ka Mominom kamenu sve se vise uocava veci stepen zavrsenosti radova :grand: Farba pala..Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32a i sahte zabetonirane i poravnate :kk: Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30sledeci servisniPogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28pogled u desnoj na tom nivouPogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22provere kvalitetaPogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19instalacijePogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17pripremljen materijal za sminkanjePogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Mislim da je ovo prva prosirena loza na ulazu od strane Mominog kamena u levoj ceviPogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13poprecno iz nje ka desnoj..Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11pogled u nazad navise.Pogledajte prilog 10jos jedan ne dovrsen sahtPogledajte prilog 9dodir asfaltnih slojeva radjenih razlicito vremePogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7jos jedan servisniPogledajte prilog 6 Pogled ka izlazuPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3jedan unazadPogledajte prilog 2i konacno jedan ka ulazu od Mominog kamenaPogledajte prilog 1na samom ulazu isto kao i na izlazu sloj po sloj asfalta moram opet preneti pa nastavljamo :vops: :notok:
 
Pogledajte prilog 39Ovo je izlaz kod Mominog kamena iz leve cevi pred sam kraj sva tri sloja asfalta A ova ne trazi objasnjenje :sesir: :vops: Lep pogled na Momin kamenPogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37 I sad vrlo impresivan most na Koznickoj reci koji u prirodi deluje mnogo jace nego na fotografijama :grand: Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 18A sad da se vratim na sam ulaz u tunel ManajlePogledajte prilog 28ovo je leva cev, i isto to malo blizePogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26a desna nazalost deluje nekako jadno :violina: Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23a obadve izgledaju ovakoPogledajte prilog 22Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 21
Kao sto vidite uveliko smo zakoracili i na cetvrtu deonicu to jest Momin Kamen, :gobb: pa cemo samo nastaviti :kk:
Nadzorni su dozvolili bez problema da se prosetamo :laugh: Pogledajte prilog 19Dakle idemo od tunela Manajle u podnozje kamenoloma Momin Kamen Pogledajte prilog 17Pogledajte prilog 16urezane stope za zastitnu ograduPogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14zatim sledeci manji mostic SokolicaPogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12 I po prvi put vidim kod nas da su i sahtovi morali biti srafljeni inace braca sakupljaci sekundarnih odnesose sve :violina: Poznata su iskustva sa ogradama, sad imamo i sa istorijskim Lokomotivama :bash: :bash: :bash: Pogledajte prilog 11usput sam nailazio na dosta razlicitih vrsta spojnica za nadvoznjake i mostovePogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9par pogleda na deonicu ispod same stene :kk:
Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6pa u krupnomPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Jedna u nazadPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2opet
razlicite spojnicePogledajte prilog 1A sa strane neposredno do stene sakrivena stara kucapodzida ispod stene Momin k.. i moramo opet postavljati :kk:
 
Ovako izgleda sam vrh stene Momin kamen
Pogledajte prilog 39a ovako celaPogledajte prilog 38 ispod su ove barijerePogledajte prilog 37 isto to ali u nazad pogledPogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35I evo jedne slike onog jedra ili sidra :lol: sto su ovi momci planinari kacili odozgo sa vrha pa spustali mreze ka dnu. za sada ostalo tu pri dnu tih mrezaPogledajte prilog 34i jos nekoliko kadrova zaista ogromnog posla koji je Integral odradio svojski :sesir: Sve pohvale toj kompaniji i prosto se oseca taj divan osecaj da ste sigurni ispod kosina koje su oni radili za razliku od nekih drugih! :sesir: :kk:
Jos jednu stvar koju zelim reci da se ne zaboravi a to je da su u ranijim prognozama i iizjavama nadleznih svi tvrdili kako je Momin kamen upravo biti poslednja tacka na izgradnji celokupnog koridora X jer je to najteza tacka i ona ce se zadnja zavrsiti :bash: Medjutim ispostavilo se da su oni i najtezu deonicu zavrsili mnogo pre drugih i neuporedivo kvalitetnije!Pogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32A sad i na ojadjenu varosicu koja je ostala ispod auto puta sa belim slojem zacementirane prasine na crepovima :notok: Prodje mi Bregovicev stih kroz glavu "pomalo je tuzno" :( Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 22 A sad opet na levo krug i nazad ka tunelu...Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19ogranicenje u tunelima ce biti 80kmPogledajte prilog 18pogled ispod mostica na uredjen potokPogledajte prilog 17 iznad su mrezePogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15 i za tren nas evo opet na ulazu u levu tunelsku cev Manajle :vops: Pogledajte prilog 14 U povratku mislim da nema potrebe da sve detaljno objasnjavam ali cu ipak postaviti vecinu fotografija cisto nek se nadju, pa kome dosade nek preskoci :dil: :lol: Uglavnom su u pitanju razne zanatlija u levoj cevi :kk: Pogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8 Bilo je i dosta prasinePogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5nisam siguran da li je bila upaljena... :lool: Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 iam jos :kk: :sesir:
 
Dakle u povratku smo kroz levu cev tunela Manajle :gobb: :vops: Moraju prvo obiti neravnine, zatim obrusiti, pa omaltati i prefarbati. Zale se kako je nadzor bas striktan sto me licno raduje, ako je bas takoPogledajte prilog 23Nije bas lako raditi u ovolikoj prasini iznad glave na visini :grand: jos jedan ne zavrseni sahtPogledajte prilog 22a onda je sve prstalo :kk: Pogledajte prilog 21Ne znaju oni da ja ne radim da propagiram vlast, pa navalili kao ludi :lol: :lool: Pogledajte prilog 19 i tu polako stizemo posle pravca od oko kilometar ipo do one blage krivine sad gledano odozdo u polu levo pred sam izlaz. To ovako delujePogledajte prilog 18 a kad se prodje i pogleda u nazad deluje ovakoPogledajte prilog 17. Sve govorim o levoj cevi gledano iz Nisa :kk: Pri samom kraju ona grupa masina koja je bila i pri ulaskuPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14I sad smo vec kod samog izlazaPogledajte prilog 13]prema Vladicinom Hanu iz levePogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11ovako izgleda leva, a ovako desna kad se izadje na onu stranu Pogledajte prilog 10 Iza tunela je i demontiran veliki ventilator koji je odradio svoje dok se probijao tunel, a novi ce biti naknadno montirani u obe ceviPogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Za svo ovo vreme i drug strazar se imao sa cim baviti :lool: Pogledajte prilog 6Izlaz iz desne je ostao ovakoPogledajte prilog 5obadve ovakoPogledajte prilog 4a za sve to vreme moj verni drug skodilak je cekao iza nepremostive barijere za njega, ali ne i za mene, ovako :lol: Pogledajte prilog 3 i na putu dalje niz ka Grdelici par pogleda koji svi vidite kad idete magistralom u smiraj dana Vrla i Dzemin doPogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2
Malo sam kasnijo ali mislim da sustinski nista ne menja :kk: Bice jos, ali za danas toliko :vops: Kraj :kk:
 
Svaka čast na reportažama brate Krcune.

Upravo sam se vratio iz Grčke. Supruga nije bila vredna kao Gojetova, ali sve je već propraćeno slikama. Ono "vođino" brdo polako nestaje.

Inače, baš sam se smorio (kao i svake od prethodnih godina, ali ove godine naročito) kada sam prolazio delovima gde nema auto-puta. Makedonci skoro sve završiše (samo u povratku jedan mali deo se magistralom), a mi stojimo i stojimo, tj, napredujemo lagano.

Od Preševa do Niša, imamo dve ljudske pumpe i to blizu granice (Mol i zelena), (i ona mala NIS-ova u Grdeličkoj klisuri) sa tim što u Molu ne možeš da koristiš WC ako ne kupiš nešto u radnji.

Ali, zato pred rampu na izlazu iz Niša (Gazprom), kada je došao bus pun Mađarica, WC je bio zauzet jedno 20 minuta (na sreću, došli smo 10 minuta pre njih).

Inače, jedva čekam da motel Predejane ostane bez gostiju. Žive na osnovu stare slave, WC neočišćen (jesmo mi st***, ali brate, očisti ga bar jednom na sat), a PREPUN restoran. Hrana ispod proseka.
 
KrCane brate, evo svakog (kod nas) jutra ja ko ti nekad refresh-ujem da bih video fotke, jer si ovog leta prešao igricu... Te s tim u vezi sve čekam da stignu na red fotke sa istoka, al ne vredi, nećeš skoro, pa ću morati da se uključim jerbo će mi se ubajatiti fotke od četvrtka. Par Samsungovih piksela za sada, a u februaru možda lično dođem da preuzmem to što si obećao ;) Mada je istočni krak pri kraju, ali pratiću ja bugarski deo E-80.

Elem, poslom po Pirotu pa ukradoh pola čuke u povratku i nakratko svratih do landfilla, to je paralelni put (veza petlje Pirot zapad sa starim Sarlahom).
Da ponovim, ovo moraju da završe, jer sve i da je Azvirt danas završio opremanje tunela, ne bi bez ovoga mogli da puste AP, jer bi odsekli Pirot od Niša.
Reka Nišava levo, a ja se vozam tamo gde je do pre 2 nedelje bila reka



asfalt je donde gde sam gazio bitumen pre 3 nedelje, ali imaju još da nasipaju staro korito, bar još pola metra



u ovom delu u krivini najviše, ali od asfalta do asfalta ne znam da li ima 1km



ovde su dosta sabili, iza je novo korito, a preko A4



ka landfill-cut već rade humuziranje nasipa budućeg IIA259



ovde opet malo jači nasip, onaj iza bača humus



na novom koritu u prašini jedan pecaroš, možda izmeštanje prija ribicama?



i ovo je već deo ka mostu kod petlje, na kraju stare deponije, tu treba da isprave krivinu, niče nasip trase



ovde sam par puta stizao do deponije i nisam mogao dalje, pa sam ovim putem izlazio zemljanim putem do ATP garaže, sada je asfaltiran



nznm da li do kraja, a od njega će kad izgrade paralelni moći pravo da se ide na Žukovski most, koji je ipak opstao



trenutno ovde izlazi put sa ATP na petlju PZ, kad završe glavni pravac će biti ovo levo što ide između reke i deponije



dakle ovo, pogled u rikverc, evo koliko ima od kraja asfalta do onog što kipuje humus - 100-ak metara



dalje ka petlji PZ je sa 2 sloja asfalta - sređuje se i pored



ka mostu i petlji postavljeni i stubovi rasvete - ipak je ovo glavni pravac za ulaz i izlaz iz Pirota u pravcu Niša



most na Nišavi pre kružnog i petlje PZ izgleda odlično sa ogradama i asfaltom, možda koja dilatacija ako je ima i to je to



kraj mosta = početak kružnog toka



sa kružnog ovog puta ka naplatnoj i autoputu,



još fali betonski kolovoz, ali ivičnjaci su tu i biće to brzo, pojavili su se i izvođači na opremanju naplatnih rampi i/ili uvođenju zatvorenog sistema



rade se nadstrešnice i "upravna zgrada" (čitaj kontejner), još ne mogu da pohvatam kojim od 2 famozna tendera je to pokriveno



ovo se valjda zove T-portal, nema Sofije - pravac Dimitrovgrad

 
astrodule":o4jqan5n je napisao(la):
Svaka čast na reportažama brate Krcune.

Upravo sam se vratio iz Grčke. Supruga nije bila vredna kao Gojetova, ali sve je već propraćeno slikama. Ono "vođino" brdo polako nestaje.

Inače, baš sam se smorio (kao i svake od prethodnih godina, ali ove godine naročito) kada sam prolazio delovima gde nema auto-puta. Makedonci skoro sve završiše (samo u povratku jedan mali deo se magistralom), a mi stojimo i stojimo, tj, napredujemo lagano.

Od Preševa do Niša, imamo dve ljudske pumpe i to blizu granice (Mol i zelena), (i ona mala NIS-ova u Grdeličkoj klisuri) sa tim što u Molu ne možeš da koristiš WC ako ne kupiš nešto u radnji.

Ali, zato pred rampu na izlazu iz Niša (Gazprom), kada je došao bus pun Mađarica, WC je bio zauzet jedno 20 minuta (na sreću, došli smo 10 minuta pre njih).

Inače, jedva čekam da motel Predejane ostane bez gostiju. Žive na osnovu stare slave, WC neočišćen (jesmo mi st***, ali brate, očisti ga bar jednom na sat), a PREPUN restoran. Hrana ispod proseka.

To sto si napisao za Motel Predejane je istina. Znaci WC smrdi i strokav je. Kad sam video koliko duvanskog dima ima unutra u restoranu, pa ono je dimna zavesa, ko tu moze da jede u takvim uslovima, ono je uzas zivi. A i mi Srbi smo st***, jedemo te cigarete, kako ne smeta ljudima da zive ko st***. Oko motela psi lutalice, djubre, nisu sredili ni parking asfalt uzasan.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
sa asfaltom, ovo ostrvo u sredini na velikom nadvožnjaku sad izgleda malo manje glupo, ali i dalje - čemu???



uz asfalt tu su i elastične i pešačke ograde



petlja Pirot zapad sređena skoro pa u fulu, osim asfalta sad je mnogo pristojnije i okolo



krak ka Sofiji, sve je na svom mestu



i idemo desnom na A4



pogled levo ka deponiji i budućem IIA259 tamo gde sam bio



i desno ka pomoćnom putu na kome se nešto još sređuje, biće ozbiljnija slikovnica za nedelju-dve



opet levo



a desno valjda Čačani sade elastične ograde, mrežaste su već neko vreme tu



pogled sa AP na mesto odakle je krenula slikovnica tj. tamo gde je kraj asfalta



Jedna rupa gde fali mrežasta desno, valjda kanal neki, levo ne videh da su je sadili



i ovde se završava i desno na 200m od devijacije



Integral negde pri kraju, mada ima tu još armature kod posrnulog zida na ulaznom portalu desne cevi Sarlaha



šta li će da iskoči kad sklone ovaj privremeni nasip?



ovo sledeći put, budući spoj na 259, realno 3-5 dana da to prespoje, ali tek kad puste novi tunel (bar 1 cev) i paralelni



telepront na odmorište Barje - desno, neke fancy klupice



ekipa koja treba da nastavi postavljanje mobilijara



na km76



klupica i na levom



I na naplatnoj Pirot istok niče kontejner



po jednom od tendera, rekao bih da je mimo logike onaj za uvođenje zatvorenog sistema (IMP&TM), a ne onaj za opremanje naplatnih (Strabag)



neko od "nadležnih" kao da gleda moje slikovnice - popunili su ovu rupu između asfalta i betonskog kolovoza



al ih mrzi da promene ovaj nepostojeći 43 - btw. šta znači ovaj AEK-ov saobraćajni znak?



pogled na naplatnu Pirot istok, koja niče



ovde sam u prethodnih metar dana 100x prošao i nijednom slikao, kako su proširivali trokraku raskrsnicu za Držinu na još 1 traku



Ima smisla - u oštroj je krivini, srednja će vrv biti za levo skretanje



Od svetog trojstva na 5A, vezu petlje PZ sa starim Sarlahom možete polako da zaštiklirate - biće do kraja oktobra, možda nedelju-dve ranije, al teško.
Kad se priđe malo bliže vidi se da ima još posla što se tiče nasipa, mada im je tempo prilično korektan. Generalno Aktorov deo ovde (5A) je pri kraju.
U dobrom ritmu je i posrnuli zid kod Sarlaha, par nedelja i doće finišeri, jedino kosina na 65. kasni, Azvirt od boga zdravlje u oktobru na licu mesta.
Završili su i neke od sitnica pored, koje sam ranije nabrajao, kao što su kegle, mrežasta je spojena između Akrorove i deonice Trace na Pirot istok itd.
Sveee će završiti do kraja godine, osim EM opreme (biće 1/2) i možda kosine na km65, ali preživećemo 800m devijacije i dvosmernog saobraćaja do marta.

P.S.
Proslavismo Dan opštine, pa u narednih 10-ak dana možda i preskočim na lot2, gde se vodi prava borba, uskoro kreću i sanaciju kod Gradinja.
 
Preskoci cu Grdelicu pa cu skoknuti uz dolinu Nisave do Caribroda i sa njim i uz duzno postovanje prema njegovom radu okaciti jednu reportazicu sa istocnog kraka :gobb: Dakle davno jos u Sidneju prate ci njegov e reportaze sam se zarekao da tog tipa moram upoznati i tu cast sam konacno i ostvario uz veliko zadovoljstvo :sesir:
Uz jutarnji caj sa hotelske terase u Dimitrovgradu ili ti nekadasnjem Caribrodu puca pogled na drugu stranu grada po kojoj je otisla ta famozna Dimitrovgradska obilaznica Dok opusteno caskamo, nastala je ova fotkaPogledajte prilog 39 a na samom vrhu brda i fotografije, nazalost nepaznjom odsecena spomen kosturnica o kojoj cemo malo kasnijePogledajte prilog 38Iako bi sa zadovoljstvom sa Caribrodom proveo i dane, nazalost limitiran vremenom iskoristio sam nepropustivu priliku imati ga za vodica da na kratko bar obidjem Dimitrovgrad i zabelezim nesto od toga na fotografijama a nesti cu i sad podeliti sa vama.Cuveni usek Gradinje bio je br1 na meniju :lol: prosto se neprijatno osecam da "upadam" na striktno teritoriju Caribroda i momka koji tamo na istocnom kraku rade sjajan posao da ih sve sad ne pominjem, ali evo i malecki skroman moj doprinos :kk: Pocinjem dakle striktno od Bugarske granice, od samog prelaza gde i zavrsava istocni krak.Pogledajte prilog 37a onda ka Gradinju koje tako simpaticno zvuci kad ga izgovore lokalni... :lool: Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35gde je situacija vec duze vremena ne promenjena, ali dovedena sasvim do stepena gde se ostatak moze zavrsiti kad najbolje odgovara i najlakse bude. Zasto? Zato sto je trup puta u potpunosti zavrsen i pusten u saobracaj, zatim postavljeno nekoliko redova gabiona, koji osiguravaju apsolutnu sigurnost od odrona i klizista, obezbedjen je i manevarski prostor na kosini tako da se saobracaj ne ometano i bezbedno obavlja, pa se klizista na kosinama mogu sanirati kad se zavrse sve druge prioritetnije tacke.Pogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33sama kosinaPogledajte prilog 32odlagaliste tamo u daljini za koje se nadam da ce se sanirati...Pogledajte prilog 31pogled na trasuPogledajte prilog 30Pogledajte prilog 29evo kako izgleda i samo kliziste odozgoPogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27ovo je ona tacka na potpornom zidu koja je bila popustila pre tunelapa je naknadno sanirana...Pogledajte prilog 26deo ispredPogledajte prilog 25i jedan divan pogled na most mislim da bese br6 ili 7Pogledajte prilog 24i sad smo sisli sa kosine i idemo u grad, pogled odozdoPogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21i vec smo ispod onog mostaPogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17 A sad pocastvovan da mi Caribrod pokaze staze i bogaze prolazimo ispod same obilaznicePogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14tu u jednom delu je izgradjena ova po prilicno velika podzida za trup puta. Caribrod mi rece da otprilike isto tako nesto treba upravo sad da se podize kod onih kosina gde je pomerano korito Crvene reke, gde u stvari najvise kasni ta deonica od Crvrene reke do tunela Bancarevo.., pa evo kako ce to otprilike bitiPogledajte prilog 13Pogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11i tu prolazimo ispod samog vijadukta i nazalost i ovde ostavili beleg ovi kreativci sto bih im , bolje da ne kazem sta :bash: Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8i tom stazicom smo stigli ustvari do onog brda sa prve fotografije. tacnije do spomen kosturnice koja je gotovo jedinstvena po tome sto su u nju sahranjeni posmrtni ostaci obe suprostavljene vojske i Bugarske i Srpske vojske. Zaista i redak i vrlo vredan primer i "cojstva i junastva" kako bi to u mom kraju rekli :lol: Pogledajte prilog 7Bilo je zadovoljstvo i privilegija, poslusati cas istorije direktno od Caribroda :sesir: Pogledajte prilog 6a i uzivati u panoramiPogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3u povratku pogled na trasu to je u neposrednoj blizini onog manastira na obilaznici
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1 Na zalost vreme je ne umitno. Treba jos obici Grdelicu , vratiti se preko celog Kosova i stici do mojih Pv :dil:
 
Tu sred Dimitrovgrada naleteh na Taxi auto mog detinjstva :lol: Legendarna Volga ona starija varijanta :mrgreen: Pogledajte prilog 39Odlazeci iz Dimitrovgrada ispunjen sam onim lepim osecanjem kad upoznas jos jednog divnog coveka za kojeg znas da su vecina na ovom svetu, ali da zbog onih drugih idiota ne dolaze do izrazaja, pa nam se citav svet cini nakaradan! Ziveti u medjunacionalnoj sredini, a sa toliko duha i elana gledati na pozitivnu stranu i izgradjivati je kao sto to on radi je svakako za svaku pohvalu :grand: A ja napustam onim naknadno dogradjenim krakom i petljom ka naplatnoj rampi u DimitrovgraduPogledajte prilog 38Pogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36Pogledajte prilog 35Pogledajte prilog 34i tu su tada bili na asfaltu delovi ograde koju su malo nize dolje vec zapoceli da montiraju Cacani na ovom kraku dik ovo postavljam nadam se da je to vec uveliko montiranoPogledajte prilog 33Onaj podvoznjak ili ti B1 :lol: Pogledajte prilog 32Pogledajte prilog 31sa druge strane montaza...Pogledajte prilog 30Pnda naplatna ceona pa nekoliko sa trase do Pirota...Pogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28Pogledajte prilog 27Pogledajte prilog 26Sasvim korektno odradjen posao na istocnom kraku potvrdjuje se iz kilometra u kilometar :kk: Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Sad su ovi mostovi postali nostalgija. Ja sam zadnji put pre ovog prosao jos kad sam gledao C Zvezdu u Sofiji '91 :kk: Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19A onda se u daljini ukaza Sarlah pa ajde odoli i ne uidji :lol:Pogledajte prilog 17 Pogledajte prilog 18vijadukti ispred odnosno odmah iza samog tunela potpuno zavrseniPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15 izlaz iz leve cevi u koju sam i otisao da je obidjem znajuci da Caribrod uvek muku muci sa kamerom u manjku svetlosti evo u njegovo ime da malo nadoknadim :kk: :sesir: Pogledajte prilog 14sad pogled u nazadPogledajte prilog 13pa na izlaz iz desne ceviPogledajte prilog 12pa na izlaz iz leve cevi uvek gledano iz Nis :lol: , i u nju cemo i uci :lol: Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Sve ofarbano i uredjeno zavrseni svi gradjevinski, ali ne i elektromasinsko opremanje :roll: Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7
a evo ga i onaj mali servisni tunel koji nazalost Caribrod nikako da nam docaraPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2i sam ulaz u levu Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 1 sledi nastavak :sesir:
 
A tu odmah ispred se ovako radilo. ali ja nisam izlazio iz tunela pa samo dva fotosaPogledajte prilog 39Pogledajte prilog 38i onda nazadPogledajte prilog 37Pogledajte prilog 36izlaz prema istoku iz levePogledajte prilog 34Pogledajte prilog 33Pogledajte prilog 32 i onda malo kasnije stigoh do tacke gde se spaja stari i novoizgradjeni magistralni iza mosta kod Tigra naspram Sarlaha. Vruc tek postavljen asfalt tog jutraPogledajte prilog 31Pogledajte prilog 30i evo do samog mosta novog na NisaviPogledajte prilog 29Pogledajte prilog 28 Most tada jos uvek bez zavrsenih ograda i trotoara, sad je to sve vec zavrseno za ovih par nedelja :kk: Pogled na mesto koje sam malo pre slikavao iz tunelske ceviPogledajte prilog 27i par pogleda nizvodno i uzvodno sa mostaPogledajte prilog 26Pogledajte prilog 25Pogledajte prilog 24Pogledajte prilog 23Pogledajte prilog 22Pogledajte prilog 21Pogledajte prilog 20Pogledajte prilog 19Pogledajte prilog 18Pogledajte prilog 17A sad sa prokopavanja novog korita gde je isto tako trenutno situaciija mnogo uznapredovalaPogledajte prilog 16Pogledajte prilog 15Pogledajte prilog 14Pogledajte prilog 13 Nisam mogao ni da odolim da ne prodjem ni petljom Pirot Zapad pa evo ukratko kako je tada biloPogledajte prilog 12Pogledajte prilog 11Pogledajte prilog 10Pogledajte prilog 9mesto buduce naplatne stanicePogledajte prilog 8i Tu sam se okrenuo ka izlaznoj rampi prema NisuPogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Onaj veci nadvoznjak PZPogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2i sad sam vec pored parkiralista dole nize gde policija uzima harac :mrgreen: Pogledajte prilog 1jedna i druga strana zadrzah se ja vise nego sam i pomislio :lool:
 
Vrh