Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Они који су довели власт су опет игнорисани од стране исте, у истој мери као што их је игнорисала и претходна власт.
 
Па зар нису на оном тендеру за рушење, били и објекти из Саве Машковића и Крушног пута...? Чудне су мало информације
 
Kom tenderu? Kada je to bilo?
Bile informacije čudne ili ne, postoji tabla za gradilište koja kaže da prave jbn ulaz za Lidl...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
@Алекса, почетком јула је била јавна набавка за објекте за рушење у граду. Ево га списак, а у Саве Машковића је предвиђен објекат за рушење под кућним бројем 3 и величине од 274 квадрата, а на списку је под редним бројем 9. Значи нема никакве везе са Лидлом. Ево га списак за цео град (две стране) и слика те куће са "уличног погледа".

Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Поздрав Гаго, та зграда и јесте једна од главних која је била камен спотицања за реконструкцију улице.
Занимљивост за ту зграду јесте да је то била некада полицијска управа за Трошарину, односно наплату уласка у Београд, по чему тај део Београда носи и име.

Мени је занимљив и објекат под редним бројем 8 на истом списку. Колико је мени познато, то је такође на углу Саве Машковића и Булевара Ослобођења и такође једна од препрека за изградњу планиране раскрснице. Такође и улице под редним бројем 5 и 6 су једне од објеката који су ометали даље ширење пута, према актуелном пројекту...

Просто ми невероватно да улазе у поступак рушења последњих објеката који у том делу ометају даље радове, након што су рашчистили и препарцелисали све са десне стране улице (ово где су сада радови) и да ће само да нашминкају неки прилаз...

Ок, можда је то неко привремено решење због Лидла, али стварно бахатост и толико нерационална потрошња новца не престаје да ме изненађује.
 
Krivo mi je što će originalna i sačuvana zgrada Trošarine da bude srušena, mogla je i da se poštedi uz samo malo oštriji radijus krivine SMT-a na ukrštanju sa Avalskim drumom. Glavno je da su one kuće na samom ćošku sa Avalskim drumom rešene. Trošarina je mogla da postane kafana/restoran i da zadrži svoj originalni oblik kao istorijski objekat. Ipak je to zgrada koja je definisala istoriju celog kraja.

Naravno i ja sam potpuno zbunjen i ne ide mi u glavu kako to da se priprema neko minimalno proširenje za Lidl i da se istovremeno priprema rušenje koje bi omogućilo da se Ulica Save Maškovića rekonstruiše u punom profilu SMT-a. Jednostavno nema logike.
I nije mi jasno zašto bi uključenje u Lidl moralo da počinje od same Trošarine, ako nisu u stanju da rekonstruišu celu Save Maškovića po projektu SMT-a, zašto prosto ne urade uključenje ispred samog Lidla, tamo gde je plac Lidla?

A opet, fotke na prethodnoj stranici možda varaju, ali meni se čini da je ovo koliko su stovarišta uvučena zbog radova već sada dovoljno, ako ne za ceo profil SMT-a da se izgradi, ono bar za kolovoz SMT-a? Eventualno bi desni trotoar ostao nekompletan...
Po toj logici ne bi imalo APSOLUTNO nikakvog opravdanja da rade bilo kakvo proširenje koloza koje ne bi odgovaralo konačnom planu SMT-a...
 
Ja uopšte nisam siguran da su rešili imovinsko pravne poslove na celom tom potezu. Na ćošku je stara fotografska radnja koja isto treba da se ruši, pričao sam sa vlasnikom pre desetak dana i rekao mi je da treba zadnjih 10 godina ali da i dalje nije ništa rešeno. Bojim se da će ovo nakaradno rešenje ostati na neki duži rok...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
OK, sve i da ta fotografska radnja još štrči na ćošku, meni se ipak čini da su se stovarišta uvukla na novu regulaciju SMT-a. Prvo stovarište do NIS-a je manje uvučeno nego ona iza, jer i nova trasa Save Maškovića treba u zoni pumpe da lagano skreće... u fotografsku radnju.

Sve u svemu, ja ne vidim prepreku da se Save Maškovića uradi u projektovanom profilu od zgrade trošarine (Save Maškovića 3) ka Lidlu i Vojvode Stepe... Eventualno uz neku nedovršenu improvizaciju tu na ćošku sa Avalskim drumom gde je fotografska radnja. Tu na ćošku kod fotografa mogu da prekinu razdelno ostrvo i samu raskrsnicu ostave na staroj poziciji uz minimalnu širinu četiri trake. To bi po meni bio prihvatljiv i razuman kompromis.
 
Vidi, ja bih voleo da krenu koliko sutra, ali imajući u vidu ono što sada rade i predjasnja iskustva ja uopšte nisam optimista.

Na čemu gradiš optimizam? Trebali su da počnu pre dve godine, u medjuvremenu su istekle sve dozvole pa sada rade "noveliranje" dokumentacije i najavljen je budžet za izgradnju sledeće godine....imajući u vidu šta je sve najavljeno za sledeću godinu po Beogradu, mislim da su šanse za Save Maskovica i ostatak trase do lakat krivine zaista minimalne.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Ne znam zbilja šta će biti, ali gomila parcela je imovinski pravno rešena za SMT, Pere Ždere više nema, a onaj čep u Save Maškovića je takav teror nad Beograđanima da je krajnje vreme da to prestane.

Danas sam gledao, za sada je sa desne strane Save Maškovića urađen neki plitki rov od nekih 40cm, možda deluje kao iskop za donji stroj nekog proširenja saobraćajne trake, ali nije tako jednostavno - po dnu tog rova ide neka silna zapetljancija nekih telekomunikacionih kablova, tu je i do sada bilo betonskih šahtova razne infrastrukture, dakle još uvek mi nije jasno na šta će sve to da izađe. U najgorem slučaju, razvlače prosto kablažu za semafor koji bi nabili pred Lidl. A ako u zoni tog semafora ostave 1+1 traku, onda su stvarno bag**. Napravili bi haos koji ni samom Lidlu uopšte ne bi dobro radio posao.

Znam da će proteći još silne godine dok ne dobijemo vijadukt do lakat krivine u Braće Jerković, ali ne bi trebalo da je prekomplikovano da se nešto učini po pitanju Save Maškovića, makar ta kratka deonica. Ponavljam, stovarišta su povučena na novu regulacionu liniju, samo na samom početku kod zgrade trošarine i Avalskog druma može da se uradi provizorijum sa još jednom trakom i to bi već ličilo na nešto.
 
Ово сам прексиноћ сликао у пролазу, тако да квалитет слике није баш најсјајнији, али се јасно види да на табли стоји саобраћајница која иде иза објекта Лидла, док радови који се изводе не одговарају ономе означеном на табли.
Сво дрвеће у Саве Машковића, са стране ка Лидлу и стовариштима је посечено. Видећу то да сликам преко дана како би се лепо видело.
Оно што је интересантно јесте да је пројекат радила компанија градског архитекте Фолића, што се може видети на табли.
 
Ljudi, ne ložite se da će biti proširenja Save Maškovića! Ima samo da nam nadžogere još jedan semafor pa ćete plakati i za užasom koji je trenutno. Ako neko i dalje ima dilemu da li su bag** ili ne, evo zvaničnog odgovora...
fc94bc897565e0ab21e6255f9f579e5a.jpg


Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Чекај, расписан је тендер за рушење објеката чији имовинско правни статус није решен?
Ништа ми више није јасно?
 
Ma ne zna se ko od koga više laže! Zeljavi Vesić je prošle godine za ovu najavio radove i kružni tok...potpuno neozbiljan ekipa ali znaš kako kažu, narod glasa, narod trpi! Na Voždovcu su sve vlasti do sada zapocinjale svoj pad, zašto ne i napredna bag**.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Danas sam se registrovao, pa ne bih da preterujem u spamovanju, ali ovo me kopka već godinama i cenim da među vama ima nekog ko je upoznat sa problematikom, jer ja pretragom nisam uspeod a nađem objašnjenej za ovo (ako i postoji negde na forumu).



Dakle, pitanje glasi - čija je logika odlučila da postojeći (severni) deo obilaznice naglo zavrne na desno i prođe tuda kuda prolazi (suviše blizu pančevačkom mostu) i izlazi posred magistrale i tone semafora na sve strane, čime obesmišljava i poentu zaobilaska i ozbiljno usporava saobraćaj. Ruku u vatru bih mogao da stavim da je prvobitna ideja bila da se taj put usmeri direktno ka postojećoj petlji kod Pančeva (docrtao sam crvenom isprekidanom linijom), gde se odvaja stari put za Pančevo ka hotelu Tamiš. :x

Samim tim, mnogo bi bila logičnija i trasa ka mostu i ka ostatku obilaznice (Bubanj potok itd).

Osim očiglednog razloga političke prirode (skarabudži da nas manje košta, a ista odlikovanja uzimamo), koji je logičan razlog za ovakvu "obilaznicu" koja bespotrebno skreće pod gotovo 90° na jug, čim se prođe petlja između Kovilova i Borče? :bash:

Hvala na odgovorima!
 
Тај део није обилазница, обилазница треба да иде чак око Панчева, мада је све ово крпеж и наслањање обилазнице на СМТ.
 
Koliko se sećam priče sa foruma, to je zbog granice teritorije grada Beograda.

Ja čak mislim da je bolje da je prava obilaznica ovako nastavljena u Banat, a ne da je teretni saobraćaj izmešten ljudima u Zemunu na nos.

 
Obilaznica je kod Ovče zasečena ka sredini Pančevačkog Puta zbog izgradnje mosta kod Ada Huje jer će taj most biti građen mnogo pre nego isto logični most kod račvvanja starog i novog puta ka Pančevu. Prosto ovo je najekonomičnije rešenje jer je obilaznica građena tako da jednog dana može da primi taj most kod Višnjice i tunel, i može da se nastavi oko Pančeva i da se tu zatvori nekakav krug sa obilaznicom i mostom Vinča-Starčevo. Spuštanjem kraka od Ovče ka Pančevačkom Putu stvorio se uslov za izgradnju mosta na Ada Huji jer se taj most neće završavati na pančevačkom putu i dobila se najbolja alternativa za Zrenjaninski Put.
 
Puteva nikad dosta. Sa obzirom kako sve sporo teče, treba ih početi praviti pre mostova na koje treba da se nadovezuju. Neće škoditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570428#p570428:2tvb613u je napisao(la):
karldesign » 27 Sep 2018 12:52 pm[/url]":2tvb613u]Danas sam se registrovao, pa ne bih da preterujem u spamovanju, ali ovo me kopka već godinama i cenim da među vama ima nekog ko je upoznat sa problematikom, jer ja pretragom nisam uspeod a nađem objašnjenej za ovo (ako i postoji negde na forumu).



Dakle, pitanje glasi - čija je logika odlučila da postojeći (severni) deo obilaznice naglo zavrne na desno i prođe tuda kuda prolazi (suviše blizu pančevačkom mostu) i izlazi posred magistrale i tone semafora na sve strane, čime obesmišljava i poentu zaobilaska i ozbiljno usporava saobraćaj. Ruku u vatru bih mogao da stavim da je prvobitna ideja bila da se taj put usmeri direktno ka postojećoj petlji kod Pančeva (docrtao sam crvenom isprekidanom linijom), gde se odvaja stari put za Pančevo ka hotelu Tamiš. :x

Samim tim, mnogo bi bila logičnija i trasa ka mostu i ka ostatku obilaznice (Bubanj potok itd).

Osim očiglednog razloga političke prirode (skarabudži da nas manje košta, a ista odlikovanja uzimamo), koji je logičan razlog za ovakvu "obilaznicu" koja bespotrebno skreće pod gotovo 90° na jug, čim se prođe petlja između Kovilova i Borče? :bash:

Hvala na odgovorima!
file.php

Dobrodosao na forum i hvala na ovom planu sto si nacrtao.
I meni nije jasno da je ovako nesto projektovano jer prosto ta lakat krivina nema nikakve logike.
Pravilna trasa je neka poput ove koje koje si nacrtao jer SMT treba da bude u obliku kruga a ne u obliku gricnute jabuke.
 
Pa jedino ako je istina da su se gledale granice Beograda i Pančeva, jer zamislite bruku da obilaznica (ili prsten) oko Beograd prolazi kroz atar Pančeva !?
:bash: :bash: :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=570640#p570640:q0flw1rh je napisao(la):
astrodule » Pet Sep 28, 2018 11:29 am[/url]":q0flw1rh]Pa jedino ako je istina da su se gledale granice Beograda i Pančeva, jer zamislite bruku da obilaznica (ili prsten) oko Beograd prolazi kroz atar Pančeva !?
:bash: :bash: :bash:
A kad se kompletira obilaznica sa mostom u Vinči preko Dunava šta misliš u čijem se ataru završava?
 
Пазите, од те кривине треба да се настави пут право па око Панчева па преко Дунава код Винче на праву обилазницу која исто треба да се изгради од Остружнице до Бубањ потока. Са друге стране ова нацртана предложена преко Великог села би ударила на брда и разна насеља.
 
Ali i ova urađena iswto udara u naselja i brda. Ova predložena bi jedino za "problem" imala Veliko selo i Slance , a izbijala bi na Mirijevo.
 
Vrh