Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

21527d94068a30a4aa25b196546c9e45.jpg
 
Niče privremeni dolazni peron i parking autobusa, za narednih 5-6 godina!
 
Још један душмански ударац .. ова "решења" од суштинске важности за БГ као да стижу из Загреба, толико су отровна и то на дугорочном плану.
 
Значи ускоро пребацују долазни перон и паркиралише аутобуса?
 
Ovo sto se poslednjih godina desava u beogradu je neverovatno u najbukvalnijem smislu. Dakle, da normalan covek ne poveruje.

Dakle, nakon sto i ono malo jadne i koliko toliko funkcionano vredne zeleznice rabucasmo, sto preseljnjem stanice na GRADILISTE Prokop, a sto preseljenjem u malu CEKAONICU u Topcideru (!) , mi sada razvaljujemo i autobusku stanicu?!
Deo na NBG, a deo S. Amfiteatru?

Pa dal je neko od retarda (sa potpunom odgovornoscu sam ovo napisao) pogledao koliko ljudi preseda u Beogradu?
I kao da nije dovoljno lose sto im je sada za presedanje sa busa na voz ( ili obratno) neophodna, mapa ili navigacija, dobra fizicka sprenost, i prilicno vremena, sad je i da bi se sa autobusa preslo na autobus potrebno isto???
Bolesno...

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
 
Неће бити део на НБГ а део иза БАСа већ ће све бити ту код данашњег БАСа пошто на НБГ неће још ништа конкретно радити.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572991#p572991:39vva80o je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 08, 2018 8:51 am[/url]":39vva80o]Неће бити део на НБГ а део иза БАСа већ ће све бити ту код данашњег БАСа пошто на НБГ неће још ништа конкретно радити.
U pravu si. Tek će se graditi objekti na novom parkingu tako da će to biti "privremeno" možda i deceniju. Kad se Beograd na vodi gradi 30 god šta ima da se žuri sa novom stanicom!
 
Srecno im bilo sa prodajom stanova u ovakvom okruženju. Ko maloumni da su.
 
Prodaće ih sve. Bolje reči, neke stanove će uterati: pojedinim viđenim biznismenima sugerisano je da podrže projekat od nacionalnog značaja i kupe stan u Beogradu na vodi (što oni i uradiše; vidi: dešavanja u Beton hali od pre dve večeri).
 
Пре 3-4 године, 90% путника је за Београд путовало аутобусом, око 10% возом. (не држите ме за реч за тачан проценат, али ту је негде). Прво су путнике постепено одвикли од путовања возом, а сада схватају да је терање ових аутобуских путника врућ кромпир. Чак су увели читав систем нових аутобуских линија 860 од А до ШЉ, и продужили 401 и 402 до Славије не би ли добили који глас више бољим везама предграђа са Кругом двојке. Мислим да се до следећих градских избора сигурно неће укидати БАС у Карађорђевој улици.
 
Rak rana Beograda je što ga ne vode ljudi koji ga vole i poznaju dobro.. zato imamo ovaj maćehinski odnos i situaciju sa stanicama.. to je pasivna mržnja prema BGD-u. Beograd to trpi decenijama, vekovima unazad što se da i primetiti..
 
Ово пролонгирање свега је по мени из простог разлога што неспособни дегенерици за икакву другу бизнис идеју узимају новац од пројеката (који није мали) преко разних намеских рачуна и орочавају у комерцијалним банкама а који је намењен за конкретне пројекте, и онда граде нпр. ову станицу од камате, мало по мало наравно јер је добит мала и спора али њих то не занима што ће да траје деценију већ их занима да им на крају остане главница чиста у џепу, и вук сит и овце на броју, е сад то што ће град да буде у колапсу годинама и да нам смучи животе и огади рођену земљу, то нема везе..
 
Pravi razlog za odlaganje je sto je uvidjena greska u dosadasnjim planovima.

Za punu integraciju saobracaja, glavna autobuska stanica mora biti uz glavnu zeleznicku stanicu (jer na nju dolaze svi vozovi), a ne uz perifernu.

Zato ce se nova glavna autobuska stanica graditi u produzetku Prokopa s njegove severne strane, tj na prostoru izmedju Prokopa i autoputa, i imace izlaz na autoput.
 
Mislis kao sto je nekad bilo planirano autobuska stanica jug doduse na autokomandi .Bg trebaju dvije stanice
A sta ce mo sa aneksom na nbg
 
Могу да направе пролазну станицу код Прокопа, али од ње слаба корист. Треба да заживи БЖЧ како је замишљен па да и на НБГ (нови БАС) стају сви возови који стају и на Прокопу.
 
Osnovni razlog za prolongiranje izgradnje nove AS nije ni projektna dokumentacija ni dilema o lokaciji vec najbanalniji mogući a to je nedostatak novca! Jednostavno projekat je preskup i objektivno nema dovoljno finansija za njegovu realizaciju. Zato se radi ad hoc, po sistemu "videćemo šta ćemo i kada ćemo".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577222#p577222:3jqyav30 je napisao(la):
Bingo » 27 Oct 2018 10:41 am[/url]":3jqyav30]Pravi razlog za odlaganje je sto je uvidjena greska u dosadasnjim planovima.

Za punu integraciju saobracaja, glavna autobuska stanica mora biti uz glavnu zeleznicku stanicu (jer na nju dolaze svi vozovi), a ne uz perifernu.

Zato ce se nova glavna autobuska stanica graditi u produzetku Prokopa s njegove severne strane, tj na prostoru izmedju Prokopa i autoputa, i imace izlaz na autoput.
Da li je to tvoje mišljenje ili si negde čuo da se o tome razmišlja? Pretpostavljam da misliš na nešto ovako?

Prednosti bi bile lako presedanje sa autobusa na voz, blizina autoputa, neka buduća metro linija koja će jednog dana ipak MORATI da prođe kroz Prokop, i budući tržno komercijalni centar na gornjim nivoima železničke stanice, pa bi kombinacija dve stanice bila veoma dobro opremljena nizom potrebnih usluga. Usput bi taj komercijani centar bio investitorima privlačniji zbog više putnika, pa tako bogatiji i bolje povezan i autobuskim linijama.

 
Potpuno je glupo graditi autobusku stanicu na severnoj strani Prokopa kad se ima u vidu pretvaranje autoputa kroz Beograd u gradski bulevar nakon sto zavrse obilaznicu. Dakle opet zakrcenje autobusima u neposrednoj blizini centra grada.
 
По мени најрационалније би били "трампити" Аутокоманду за плочу Прокопа са Мишковићем.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577427#p577427:318g6ft7 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Okt 28, 2018 11:08 am[/url]":318g6ft7]Potpuno je glupo graditi autobusku stanicu na severnoj strani Prokopa kad se ima u vidu pretvaranje autoputa kroz Beograd u gradski bulevar nakon sto zavrse obilaznicu. Dakle opet zakrcenje autobusima u neposrednoj blizini centra grada.
Gde to piše da će autoput biti bulevar kad se sagradi obilaznica? :shock:
 
Vrh