Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

1. sns (plus ostali, sps...) je interesna grupa, dakle niko ko je preko njih došao do položaja nema ideologiju koju bi zastupao.
2. vodeći ljudi aerodroma su postigli zapažene rezultate

ljudi koji vode aerodrom su nadmašili očekivanja, pretpostavke, ciljeve onoga ko ih je postavio. nadam se da u njima ima neke svesti o tome da više vrede od toga da se zadovolje nekim savetnčkim mestom koje će trajati koliko i SNS vlast. U normalnoj zemlji, njih ne bi dirao niko da sve da opozicija sutra uzme većinu na svim nivoima. naivno se nadam tome, makar i zbog poslednjeh saopštenja rukovodstva aerodroma.
 
Niko nije propratio, aerodrom je republički.
Direktor je smenjen.

Ne mozes protiv centralne vlasti, kako god okreneš.

Elem, jedno zapažanje, kako svi veliki protesti protiv vlasti budu obelezeni marginalnim opozicionim likovima koji su se tom istom narodu smucili?
Postavim sebi to pitanje, shvatim da to nije slučajno.

Domace tajne službe, kako god da se zovu očigledno dobro rade svoj posao. Ubace stoku medj narod i narod odustane.
 
Potvrđeno da Wizzair ukida liniju za Malme:
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1448695

Putnici komentarišu na FB strani "Fly From Niš" da karte za ostale linije mogu da se kupuju najkasnije za letove do jula 2019.
Mnogo je indicija da Wizzair napušta Niš, od te informacije, do činjenice da nekoliko dana ništa nije demantovano.

Gde je sad onaj botovski pametnjaković, koji je mahao praznim papiričinama i govorio da je sve legitimno i da se ništa neće menjati ako država preuzme aerodrom. :bash: :bash: :bash: :bash: :bash:
 
нема никаквих индиција. јбт, угасише линију која им изгледа не доноси паре, шта је ту чудно? и нама је Изиџет угасио Милано и Рим, а имали су велику попуњеност. и Виз је угасио исто Рим својевремено, па нисмо пропали. и то све у доба распалог ЈАТ-а. није попуњеност оно што одлучује да ли ће линија постојати или не, већ резултат на крају године. а ако је он црвен, оде та линија. а авион ће завршити на линији која доноси профит
 
DzonTravolta":21hz22qo je napisao(la):
Putnici komentarišu na FB strani "Fly From Niš" da karte za ostale linije mogu da se kupuju najkasnije za letove do jula 2019.
Mnogo je indicija da Wizzair napušta Niš, :


A kako mozes da kupis karte vise od
godinu dana unapred? Ako ti znas objasni mi...
 
Radi se o tome da se karte iz Sofije za iste linije mogu kupiti sve do septembra 2019, a recimo za Beč iz Niša (linija koja još nije ni startovala!) samo do jula 2019.
 
I Razliku od 2 meseca ti smatras kao najavu da ukidaju sve linije i povlace se?
 
избацили су цео ред летења до краја летње сезоне 2019. осим укинутог Малмеа, нема никаквих других промена. једино стоји Беч до јуна. али опет, то је нова дестинација тако да вероватно чекају да виде како ће ићи продаја, па ако буде ишла добро, убациће до краја летњег реда летења, ништа чудно за нискотарифне превознике.

иначе, мало више сам истражио и прегледао и могу вам рећи да се не гаси само Ниш из Малмеа, већ Виз гаси доста дестинација широм Централне и Источне Европе. поред Ниша, гасе и Познањ из Малмеа, гасе 6 дестинација у Букурешту, одустали су од базе у Прагу, у Пољској гасе још неколико дестинација, итд. једноставно, пребацују фокус на Западну Европу (креће база у Бечу са 32 дестинације, Лутон 53 дестинације, итд.) и ми им више нисмо интересантни. сада су им други планови и то је то. када заврше тамо, ето их опет овде. осим ако их Рајан (у Нишу) и Изи (у Београд) не ударе јако да захтева њихов одговор.

и верујте ми, да је у питању нека страшнија прича, као што се представља у медијима, Рајан и Свис би се исто покупили и отишли, а не најавили исти ред летења као до сада, уз Свисово повећање Цириха на три недељна лета.
 
Gradjani: štetočine, sramota, zar se tako odnosi prema strateški važnom aerodromu, drugom po velicini u ovoj zemlji?
 
Stvarno mi nije jasno zasto se unistava jedna lepa prica.

Pa ako za Teslu pucaju na 12 miliona putnika godisnje, 500 hiljada do miliona sa Konstantina je banalni procenat mislim 3 do 7%.
Srbija, pogotovo Nis, mesto gde se razum gubi, bar kod politicara.
Jasno je da ovi pilicari, Bulatovic i kompanija poltronska nisu niti mogli, a niti hteli da se izbore za nesto vise, svakako ko god bio nije mogao protiv republicke vlasti, ali nabijem ih na k***c, iza sebe ostavljaju pustos.

ELem, rece mi ortak da mu gase jedan polazak za Veze-Dizeldorf od 1.novembra.
 
да, јер је Рајан у великим проблемим. што финансијским, што оперативним. мало мало па неко негде штрајкује, и онда пребацију авионе и посаде из других земаља
 
Ne znam šta da kažem, Džoni.
Danas hoće da kontrira punom parom svemu što uradi naprednjačka žgadija (čak i kada je to pozitivno), ali za mene je prelazak aerodroma u ruke države ozbiljan korak unazad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579254#p579254:3fh9099m je napisao(la):
JohnnyLee » Pon Nov 05, 2018 3:52 pm[/url]":3fh9099m]а Ниш у плусу 8.2% у односу на прошлу годину. стварно се Данас спушта на ниво Информера и сличних г****. мора да је тај закупац забиберио цене да нико неће да му сврати
Pa nisi u pravu, Aerodorm je Republicki dva meseca.
A za to vreme nema leta za Malme i redukovan za Veze.

Svakako ako gledamo ova dva meseca, broj putika je manji.
Nije bas ni logicno da se zbog toga raskida ugovor o zakupu, ali necega ima cim posle dve godine odlaze.

Rastera st*** sve sto zazivi, sta god da je zbog vlasti je
 
лет за Малме се укида после 7. јануара, није сада укинут. о Везеу сам већ написао раније зашто је редукован, и то нема везе са тим што је аеродром преузела република. као ни гашење Малмеа. али, ако је вама лакше да спавате са мишљу да је држава крива за то, онда ок, лепо свајате
 
@JohnnyLee
Ne mogu da verujem da pravdas smanjenje letova nekim trzisnim potraznjama.
Pa da je tako, da neko nije gledao malo unapred sa Konstatnina bismo gledali samo vojne avione kako lete.

Malme, Veze, Bec redukuju a jos nisu ni krenuli. Smanjenje kargo vise niko ne komentarise.
Sve da je ovo sto sam naveo zbog trzista, sama stagnacija broja putnika je dovoljno velika steta.

kako te zapravo nije sramota?

Sto drzava nije uzela aerodorm kad je bila pustara, kad su sa piste kretali samo autobusi?
Kako tad nije bila potrebna alternativa Tesli?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579511#p579511:19jxtee7 je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Nov 06, 2018 2:39 pm[/url]":19jxtee7]лет за Малме се укида после 7. јануара, није сада укинут. о Везеу сам већ написао раније зашто је редукован, и то нема везе са тим што је аеродром преузела република. као ни гашење Малмеа. али, ако је вама лакше да спавате са мишљу да је држава крива за то, онда ок, лепо свајате
A možda su se ljudi prosto nagledali primera gde država kad nešto preuzme, to krene put stagnacije i groba, pa poučeni tim lošim iskustvima vide sličnu sudbinu i ovde... Možda...

Eto npr ja državi ne bih dao nacrtani kamen da mi čuva. Ni državi kao instituciji a ni državi kao najvećoj političkoj organizaciji u Srbiji.
 
Smanjenje letova u ovom slučaju je uslovljeno organizacionim promenama prevoznika. U aviosaobraćaju se nijedna odluka ne donosi preko noći. Ove odluke su verovatno donete pre nego što je država preuzela upravljanje aerodromom. Dovoljno je reći da jedan avion tipa 737 ili a319 košta 50-100 miliona evra i da se na njegovu izradu čeka 2-5 godina od izdavanja naloga. Konkurencija među aerodromima je ogromna, a LCC više ne mogu da namire tražnju. E sad, zašto će pre ukinuti Niš nego recimo temišvar, Varnu, 1debrecin ili Košice? Pa ti aerodromi su perspektivniji i u bogatijim zemljama, ljudi više putuju i mogu na njima više da zarade. To je rezultat višedecenijske pogrešne politike razvoja i težnje ka samoizolaciji Srbije.
 
Vrh