Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Значи, шлепер шина, троосовинац стубова, калем кабла за трамвај, калем кабла за замену постојећег кабла за грађане, асфалта од једна смена асфалтне базе, шлепер цеви, треба да се отаљава годину и 2 месеца, са већ помереним почетком радова. Браво!
 
Nikad nije bilo, i tesko da ce ikad biti problem jednoj firmi da zavrsi jednu ulicu od 1-2-3-4-5km za kratko vreme, nego je kljucni problem razvlacenje istih radnika na 5-10 slicnih projekata, kao i razvlacenje istih para na 50-100 projekata. Na sve to se kaci i ogromna nestrucnost pojedinih ucesnika u projektu, pa se prosto deo posla ispusti iz plana ili jednostavno nikad i ne isplanira. Sve navedeno moze i da se primeti vec golim okom, ko uzme telefon i krene da slika sve aktivnosti po gradu. Naravno tu je i aspekt promocije odredjene politike, pa tako se najavom roka pocetka radova uzimaju mizerni politicki poeni.

U organizovanim kompanijama i u organizovanoj upravi (grada, ministarstva), radovi na delu Brankov most- Andergraund ne bi trajali duze od mesec dana, jednostavno postojao bi covek/tim koji brine samo o tome da se gradjevinski radovi okoncaju sto pre i sa kvalitetom.

Ko je makar mesec dana proveo radeci u nasem drzavnom aparatu znace o cemu pricam, ne biste verovali kakav ucinak moze da se postigne uz samo malo licnog angazmana i dobre organizacije, jer su sistemi u kojima drzava i dalje funkcionise i dalje ogromni. Isti problemi muce i privatne kompanije koje vecinski posluju sa drzavom, jer se navikavaju na pogresan nacin funkcionisanja i fokusiraju se samo na naplatu svog rada, a u praksi ce ih vremenom sve pojesti velike istocne/zapadne korporacije.
 
Да се ангажује више људи очас би се то одрадило. Као и већина других пројеката које финансира држава. Погледајмо приватна градилишта, па их упоредимо нпр. са изградњом Прокопа и КЦС.
 
Није потребно имати велику памет па прокљувити игранку. Узму велики аванс, испоруче материјал, наплате материјал, што је једно 70-80% пара. Аванс не враћају (буџетска инспекција не куца на њихова заштићена врата), а радове изводе са минималним бројем особља (пожељно да једна група ради на више градилишта) и ето зараде до небеса.... Уговорни рокови су веома дуги, лако се могу продужити... Њима Елдорадо, а нама Кукумајко.
 
Odlicno, pruga je bila kao celicna omaca oko obale.
 
Idi pogledaj bilo gde u Evropi, pruga uvek ide obalom reke, jezera, mora itd.
To što smo nepismen narod pa svako misli da je najpametniji za sebe, a ništa ne zna, ništa nije čitao niti naučio je potpuno drugi problem...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Пруга никада није сметала људима да у том потезу дуж Карађорђеве од Бранковог моста до Бетон хале буде највећа гужва. Али су зато сметаленразне бараке , магацини, ограђена стоваришта, паркинзи камиона и аутобуса, дивља насеља и неугледне саобраћајнице које су водиле до пруге како уз Савску тако и уз Дунавску обалу.
 
Usled deindustrijalizacije je izmenjen profil privrede tog dela grad u pravcu noćnih klubova koji su u tim istim barakama i sada je sve ok. Umesto kamiona i autobusa su automobili i nikakav nije problem.
Sve to vam je omogućio Đilas žuti kada je izgradio drugi most preko Dunava.
 
Па и није баш, једино су магацини у Бетон хали и бараке у Херцеговачкој постале клубови, до почетка градње БнВ доле низ Херцеговачку ближе мосту је био паркинг Ниш експреса са високом зиданом оградом, са друге стране моста били су велики магацини, паркинг шлепера и контејнерски терминал са краном ЖИТа, асфалтна база Партизанског пута, магацини, гараже и паркинзи бродарских предузећа ББП и ПИМ, већи паркинг за цистерне неког приватног предузећа, бараке некаквог грађевинског предузећа-радионице из састава железнице, а ка Савској магацини и хале железнице и још доста мањих магацина, барака и паркинга и све је то одлетело тек са БнВ. На другу страну, дуж пруге од Калемегдана на Дорћолу и даље имамо стоваришта угља, мањи магацини и бараке, а ближе луке и више и веће објекте. И све то је реални проблем силаска на реку.
 
Nije to nikakav problem silaska na reku bio. Dok je postojalo to sve što si nabrojao, mogao sam da vozim bicikl uz reku, ulice su normalno funkcionisale i bile prohodne. Za Hercegovačku nisam znao kako se zove, ali je moglo da se dođe do šetališta uz reku. Sada pregradi ko šta stigne, bez ikakvog plana.

Tzv. Beton hala je bivše pristanište, jer su stručnjaci uztvrdili da je jeftinije napraviti novo pristanište nego noćni klub. Uz prodaju svega, sigurno da je noćni klub daleko profitabilniji.
Noćni klubovi su na celom potezu od novog kružnog toka, sa elitnom kafanom u geozavodu, pa na dalje. Zato se to i uređuje da kada dođu gosti iz inostranstva da kupuju jeftino sve deluje uređeno.
 
Наравно да није био никакав проблем, наравно за оне који желе да сиђу на реку :) Само да отклонимо више ту фаму о шинама као некаквим оковима који одвајају град од реке. Увек је било лакше прећи преко пруге ту у Карађорђевој него нпр. прећи булевар Војводе Мишића код сајма.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577403#p577403:3npv21to je napisao(la):
Drakche » Нед Окт 28, 2018 8:16 am[/url]":3npv21to]Odlicno, pruga je bila kao celicna omaca oko obale.
Lepo rečeno ali ostala je još jedna omča sa kojom će ići mnogo teže - Donjogradski bulevar (Bojovićev) :(
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577404#p577404:rb8qar80 je napisao(la):
dejjan » Нед Окт 28, 2018 8:20 am[/url]":rb8qar80]Idi pogledaj bilo gde u Evropi, pruga uvek ide obalom reke, jezera, mora itd.
To što smo nepismen narod pa svako misli da je najpametniji za sebe, a ništa ne zna, ništa nije čitao niti naučio je potpuno drugi problem...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Ja ne znam da igde u Evropi pruga ide KROZ najpoznatiji kulturno-istorijski spomenik te zemlje, i to još u današnje vreme.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577423#p577423:24y4el55 je napisao(la):
dex libris » Нед Окт 28, 2018 9:26 am[/url]":24y4el55]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577403#p577403:24y4el55 je napisao(la):
Drakche » Нед Окт 28, 2018 8:16 am[/url]":24y4el55]Odlicno, pruga je bila kao celicna omaca oko obale.
Lepo rečeno ali ostala je još jedna omča sa kojom će ići mnogo teže - Donjogradski bulevar (Bojovićev) :(
Завршетком УМП и СМТ, као и изградњом тунела Савамала- Ботаничка башта стеће се услови за претварање тог "булевара" у зону успореног саобраћаја или чак за потпуно затварање.
 
Nisam siguran u to... Mislim da ovi današnji *urbanisti* vide i u budućnosti taj bulevar kao vrlo zgodno rešenje za izvlačenje saobraćaja iz zone SA/Karađorđeva kao i da će izgradnjom *K districta* i budućim gradnjama na Vilinim vodama/Dorćolu on čak dobiti na značaju.
 
Па и није баш да би се тако извукао саобраћај, пре би се преоптеретила већ оптерећена Карађорђева, посебно на најужем делу од Задруге до Бранковог моста. К дистрикт (бивши Беко) и сву новоградњу на Дорћолу и Вилиним водама треба саобраћајно усмерити новим Дунавским булеваром (проширеном Дунавском улицом) ка Деспота Стефана и тунелу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577404#p577404:1g26tfkx je napisao(la):
dejjan » 28 Okt 2018 07:20 am[/url]":1g26tfkx]Idi pogledaj bilo gde u Evropi, pruga uvek ide obalom reke, jezera, mora itd.
To što smo nepismen narod pa svako misli da je najpametniji za sebe, a ništa ne zna, ništa nije čitao niti naučio je potpuno drugi problem...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Mozda, ali pre sto godina. Danas se tezi oslobadjanju obala od saobracaja, gde god je to moguce, pogotovu u istorijskim delovima grada.
Opet, sve zavisi od slucaja do slucaj, nije sobracaj uvek toliki bauk za obalu.
 
У случају Београда сама железничка пруга је била најмањи баук, у односу на транзит који се некада кретао трасом Газела-Мостар-Савска-Карађорђева-Војводе Бојовића-Дунавска-Панчевац. Три-четири воза наспрам целодневног мора шлепера и аутомобила.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577425#p577425:182dj6t1 je napisao(la):
Дошљак » Sun Oct 28, 2018 10:45 am[/url]":182dj6t1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577423#p577423:182dj6t1 je napisao(la):
dex libris » Нед Окт 28, 2018 9:26 am[/url]":182dj6t1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577403#p577403:182dj6t1 je napisao(la):
Drakche » Нед Окт 28, 2018 8:16 am[/url]":182dj6t1]Odlicno, pruga je bila kao celicna omaca oko obale.
Lepo rečeno ali ostala je još jedna omča sa kojom će ići mnogo teže - Donjogradski bulevar (Bojovićev) :(
Завршетком УМП и СМТ, као и изградњом тунела Савамала- Ботаничка башта стеће се услови за претварање тог "булевара" у зону успореног саобраћаја или чак за потпуно затварање.

Kao neko ko svakodnevno prolazi ovim bulevarom minimum dvaput dnevno ( u 8:00 i 16:00), mogu da potvrdim da ce zavrsetkom tunela znacajno opasti saobracaj u ovoj ulici, jer vecina vozila (kamiona, automobila, dostavnih vozila) ide kroz Dunavsku dalje na Palilulu, ne zadrzava se na Dorcolu.

Nece biti zatvorena sigurno, jer ova ulica rasterecuje vrlo zauzetu Parisku i Tadeusa Koscuska, te opsluzuje ceo donji Dorcol, za odredjeni broj vozila. Profunkcionisace i ceo kompleks oko Beka, uradice se jednog dana i marina Dorcol.

Na semaforu kod Hale Beko i okretnice tramvaja, 95% vozila skrece levo i Dunavskom ide dalje tranzitno. Ono sto bi moglo da se uradi je da se kula Nebojsa bolje poveze sa tvrdjavom, mnogo malo turista vidjam da tu dolazi. Trebalo bi na mestu semafora uraditi neki podvoznjak za automobile, ovako kako je sad ta saobracajnica predstavlja mnogo vecu omcu za izlazak na reku, nego sto je to pruga ikad bila....
 
dex libris":18k6j1wq je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577404#p577404 je napisao(la):
dejjan » Нед Окт 28, 2018 8:20 am[/url]":18k6j1wq]Idi pogledaj bilo gde u Evropi, pruga uvek ide obalom reke, jezera, mora itd.
To što smo nepismen narod pa svako misli da je najpametniji za sebe, a ništa ne zna, ništa nije čitao niti naučio je potpuno drugi problem...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Ja ne znam da igde u Evropi pruga ide KROZ najpoznatiji kulturno-istorijski spomenik te zemlje, i to još u današnje vreme.
Koji spomenik?
Tvrđava je iznad, ako na Kalemegdan misliš...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Zamislite koliki će se sada napraviti klub u tunelu. MegaGigaTunelPoweredBySodoma&Gomora
 
U Austriji nemaju gde da provuku saobraćajnicu osim obalom jezera.
Cala južna Italija je "okovana" prugom!
Ciriško i Ženevsko jezero nit su civilizovana područja niti bilo šta slično!
89d02d74a25b6fbbd4c60454fcf0f973.jpg
18b7fa94bf7bfdd0dceda3e42becf8b3.jpg
29b8c6c9344291c2becea397396ce1cf.jpg


Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577439#p577439:2ovlyvsr je napisao(la):
dejjan » Нед Окт 28, 2018 11:38 am[/url]":2ovlyvsr]
dex libris":2ovlyvsr je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=577404#p577404 je napisao(la):
dejjan » Нед Окт 28, 2018 8:20 am[/url]":2ovlyvsr]Idi pogledaj bilo gde u Evropi, pruga uvek ide obalom reke, jezera, mora itd.
To što smo nepismen narod pa svako misli da je najpametniji za sebe, a ništa ne zna, ništa nije čitao niti naučio je potpuno drugi problem...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Ja ne znam da igde u Evropi pruga ide KROZ najpoznatiji kulturno-istorijski spomenik te zemlje, i to još u današnje vreme.
Koji spomenik?
Tvrđava je iznad, ako na Kalemegdan misliš...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Zidine Donjeg Grada beogradske tvrđave, konkretno Zapadnog podgrađa i Priobalnog dunavskog bedema. Postojanje pruge na tom mestu je sprečavalo bilo kakve arheološke radove u toj zoni do današnjeg dana.. Slično i sa Donjogradskim bulevarom (usput, Kalemgdan je park).
 
Vrh