Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Bilo bi lepo da se taj presek negde sačuva (može i da se iseče i premesti negde pored puta, nekom vidikovcu, nekom odmorištu pored auto-puta)
 

Булевар Кнеза Александра Карађорђевића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575443#p575443:3i25i9oi je napisao(la):
Joe23 » 19 Окт 2018 07:24 am[/url]":3i25i9oi]Da li znas da li je mozda u planu da postave ogradu po zavrsetju radova? Sad je sve golo kako su posekli drvece.
Вероватно хоће. Нисам питао.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=575466#p575466:3i25i9oi je napisao(la):
astrodule » 19 Окт 2018 09:08 am[/url]":3i25i9oi]Bilo bi lepo da se taj presek negde sačuva
Било би лепо, али је завршило на депонији.
 
sedz8ik.jpg


Posle prve jače kiše... No, do marta će garant okrpiti...
 
Zna li neko šta se dešava sa rekonstrukcijom Baje Pivljanina?
Najavljeno je da će se odvijati u 2 faze, prva faza od Pere Velimirovića do Diane Budisavljević, koja bi bila gotova do 1. oktobra, a druga faza od te tačke do Mihaila Avramovića koja bi bila gotova do prvog novembra. Naravno mi ne bismo bili mi da je plan ispoštovan. Evo danas je 24. oktobar, a prvoj fazi ni naznake da se kraj bliži, nedeljama stoji istovarena gomila šljunka i ivičnjak koji je i dalje upakovan u celofan na raskrsnici Baje Pivljanina i Diane Budisavljević. Radnici su poslovično deficitarni pa verovatno rade na nekom drugom projektu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576214#p576214:236uvr6f je napisao(la):
solecar » 22 Oct 2018 03:36 pm[/url]":236uvr6f]Gde je ovo?
Ugao Kralja Petra i Stepe Stepanovića u Kaluđerici, ali očito da čitaju ovaj forum ponekad, posle druge objavljene slike konačno danas BGD put došao da raskopa tj pripremi rupu za asfaltiranje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=576604#p576604:15hou3km je napisao(la):
Dzangrizalo » Sre Okt 24, 2018 1:49 pm[/url]":15hou3km]Zna li neko šta se dešava sa rekonstrukcijom Baje Pivljanina?
Najavljeno je da će se odvijati u 2 faze, prva faza od Pere Velimirovića do Diane Budisavljević, koja bi bila gotova do 1. oktobra, a druga faza od te tačke do Mihaila Avramovića koja bi bila gotova do prvog novembra. Naravno mi ne bismo bili mi da je plan ispoštovan. Evo danas je 24. oktobar, a prvoj fazi ni naznake da se kraj bliži, nedeljama stoji istovarena gomila šljunka i ivičnjak koji je i dalje upakovan u celofan na raskrsnici Baje Pivljanina i Diane Budisavljević. Radnici su poslovično deficitarni pa verovatno rade na nekom drugom projektu

Ništa se ne dešava , skinuli su habajući sloj asvalta i demontirali trotoare koji su bili u savršeno dobrom stanju čak je bio popločan behaton pločama međutim ekspresno su uradili samo trotoare dok ogoljena i dalje stoji. Vesić priča o tobože novim standardima a po tim novim standardima jeste zamena i podloge i instalacija i izmeštanje šahtova i slivnika . To ovde neće biti rađeno već je upitanju klasično presvlačenje ulice novim habajućim slojem. Meni je simptomatično to što su odabrali ulicu Baje Pivljanina da obnavljaju koja je bila u sasvim ok stanju u poređenju sa mnogo važnijom i frekventnijom ulicom Velisava Vulovića kroz koju ide 20 puta više vozila i nalazi se paralelno sa Baje Pivljanina gde je blago rečeno katastrofalno odrađena jos pre 10 godina kada su je “rekonstruisali” i postavili duple šahtove po sred ulice na svakih 20 metara i svi su ulegli i cela ulica je prepuna rupa , rastinje sa okolnih parcela prekrilo je rasvetu koja je relativno nova kao i kablove na banderama. Trotoari puni šiblja sa susednih parcela kao i grane drveca koje polako prekrivaju trafo stanicu. Jezivo

58589-AA4-9133-4-F5-A-A082-A6620577-F257.jpg

D1-B2711-C-4352-45-E6-BBE7-C6-C463-BC4-AB0.jpg


I tako već 3 godine niko da popravi rupe prijavim im tačnu lokaciju u Velisava Vulovića kod raskrsnice sa Omladinskom oni se naprave ludi i napisu da su po mojoj prijavi prijavili da se saniraju rupe u Omladinskoj. Jer su moroni koji namerno iritiraju narod. Kad se narodu bude dok**čilo neće znati šta ih je snaslo zbog njihovog bezobrazluka i dosade jer ništa ne rade.
 
B.Stankovica
e63f4309456d0b19f7073de0623b92c5.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
У СУСРЕТ ОБНОВИ ВЕЛИКИХ УЛИЦА
Бициклистима предност само у плановима

У току преуређења улица Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана, да би се сачувала паркинг места, неће бити изграђене бициклистичке стазе, бициклисти протестују

Аутор: Дејан Алексић уторак, 30.10.2018. у 23:44


nebojsakula.jpg

Бициклистичка стаза претворена у паркиралиште (Фото „Улице за бициклисте”)

Већ неколико година уназад градски оци понављају реченицу: „Наша стратегија је да приоритет на улицама добију пешаци и бициклисти, а тек онда јавни превоз и на крају, аутомобили”. Један од потеза који је требало да постане бициклистичка оаза био је онај од Вуковог споменика до Зоолошког врта. Његова реконструкција је 2017. више пута била најављивана за ову годину, али одложена је без образложења. За сада се не зна када ће тачно почети, али управо због ове обнове, која је и даље у плану, бициклисти су изразили незадовољство и организовали протестну вожњу. Разлог је што у току великог преуређења улица Краљице Марије, 27. марта, Џорџа Вашингтона и Цара Душана неће бити изграђене бициклистичке стазе, већ ће предност имати паркинг места за четвороточкаше.

Удружење „Улице за бициклисте” замера што се од стаза, које су првобитно биле најављиване, у међувремену одустало. Бициклисти замерају и то што ће четвороточкаши после обнове саобраћајница од Рузвелтове до Зоо врта моћи да иду чак и трамвајским шинама.

Реконструкција најављивана за пролеће
Обнова саобраћајница од Рузвелтове до Зоо врта, како је најављивано крајем 2017, требало је да почне у мају 2018. године и да траје седам месеци. Реконструкција ће бити тешка око 20 милиона евра и финансираће се из кредита Европске банке за обнову и развој (ЕБРД).
– Тако се обесмишљава првобитни циљ пројекта реконструкције, а то је бржи, неометан саобраћај трамваја – навело је удружење подсетивши да је једна од ранијих одлука града да се у главне улице које ће се обнављати обавезно уведу бициклистички коридори.

Из удружења подсећају и да су они поднели жалбу због одустајања од стаза, али да је она одбијена, а као разлог је наведена студија коју је урадио Центар за урбано планирање (ЦЕП), а наручио град.

– На крају, уместо „Зеленог булевара” са дрворедом, бициклистичким стазама, трамвајима и мало аутомобила, добићемо загушене саобраћајнице које ће додатно гушити и улице које их пресецају, као што су Таковска и Булевар деспота Стефана – истичу у удружењу оцењујући најаву градских отаца о 120 километара бициклистичких као јефтину политичку пропаганду.

Да бициклистичка траса неће красити потез од Звездаре, преко Палилуле до Старог града било је јасно пре тачно годину дана. Тада је наведено да се од стаза за двоточкаше одустало зато што би за њих морала да се жртвују паркинг места или ширина саобраћајница и тако би се „изазвала саобраћајна катастрофа у центру града”. Анализе су, како су надлежни истицали, показале да су бициклистичке стазе неизводљиве и да би само у Цара Душана морало да се укине најмање 200 паркинг места.

За разлику од надлежних, саобраћајни стручњак Зоран Рубињони указао је да су бициклистичке стазе у овим улицама могуће с тим што би морала да се отвори трака за лево скретање на раскрсници са Француском улицом и Булеваром деспота Стефана науштрб паркирања.

– Стазе не би биле могуће ако би остале четири коловозне траке без тих левих скретања јер би у том случају било велико загушење на тим раскрсницама. Наравно, то није једноставно, у тим улицама мора да се сачува дрвеће, али ако би се добро пројектантски разрадило решење стазе би могле да се ураде – истакао је Рубињони.

Помпезне најаве и лоше спровођење
Крајем 2016. надлежни су најављивали да ће епитет „бициклистичке” добити трасе које масовније користе власници двоточкаша у старом језгру престонице. Замисао је била да се исцртају бициклистичке стазе и да се постави одговарајућа сигнализација, да се пренамени део коловоза, а да тамо где је то немогуће ове стазе буду урађене на делу тротоара. У уличицама које повезују ове велике саобраћајнице, исто тако, најављивано је да ће брзина кретања аутомобила бити ограничена на 30 километара на час, да би и тамо бициклисти били безбедни.

У међувремену нове стазе су урађене код Бранковог моста и Поп Лукине улице, у Рузвелтовој, отворен је и Булевар хероја са Кошара, Славија, Таковска. Али, доста ових коридора бициклисти су убрзо критиковали због неприлагођених ивичњака, лоше исцртаних стаза, лоших укрштаја са аутобуским стајалиштима... На Славији, и пре него што је стаза почела да се користи, исцртана сигнализација избледела је у стилу – држи воду док мајстори оду.

Није се остварила ни жеља надлежних да од 2018. на улицама Београда буде пет до десет одсто бициклиста, да се бициклом иде на посао, факултет, код пријатеља, у набавку…

ИЗВОР ПОЛИТИКА ONLINE
http://www.politika.rs/scc/clanak/41458 ... -planovima
 
Нису луди да се одрекну сигурне зараде. А тек нису луди да се троше на гараже које би замениле паркинге.
 
Ja prvi koji sam za biciklističke staze svuda gde može smatram da ta parking mesta moraju da ostanu sve dok se ne naprave garaže i nova parkirališta što mora da bude prioritet.

Da je mozga, napravili bi tako da za par dana sve može da se pretvori u biciklističku stazu čim reše problem sa parkiranjem.
 
Srednja traka u Bahtijara Vagabzade treba pod hitno da dobije vremenske smerove, da popodne bude za smer ka Kanarevom brfu.
 
Astoro bice nova garaza ispod pijace palilula i na mjestu strusene garaze u 27 marta .Sto bi bilo nekoh 300 mjesta plus mjesta unutar blokova zgrada kad bi se sredila
 
Ta garaža bi pokrila potez od Starine Novaka do Takovske otprilike.

To za unutar zgrada bi mogla da bude sledeća velika akcija. Mada bi to i sami stanari mogli da organizuju, ali ni tu nema dovoljno mesta za sve, pa bi bilo pitanje ko bi imao prava na ta mesta.
 
Sve bi se to dalo rijesiti samo da ima volje i da neko oce da se malo iscima
 
Pa to je valjda posao Grada. Napravi se studija (kako nešto volim tu reč poslednjih par dana), prebroje se stanovi, poslovni prostor, automobili u radno vreme i neradno. Nađu se neke parcele (stare udžerice, kao npr, kod Prve, a sigurno ima još takvih blokova za rušenje između Cara Dušana i Visokog Stevana), otkupe i naprave nadzemne garaže sa par nivoa ispod zemlje.

Ali to zahteva vlast koja ne misli na svoj džep, jer (više puta sma iznosio tu teoriju) garaža da se napravi košta dosta, a grad će zarađivati od toga tek za nekoliko godina.

Trebalo je Kinezima ponuditi da tu negde grade.
 
Grad je uvjek mogao da uzme kredit veoma povoljan za garaze tj da garantuje parking servisu za vracanje kredita
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=578102#p578102:asr1lqlz je napisao(la):
tragac » Sre Okt 31, 2018 5:04 pm[/url]":asr1lqlz]Srednja traka u Bahtijara Vagabzade treba pod hitno da dobije vremenske smerove, da popodne bude za smer ka Kanarevom brfu.

ta srednja sluzi da normalna kola ne usporavaju busevi i kante koje prokuvaju dok se popnu npr lade i zastave
 
Pocinje rekonstrukcija bul. Nikole Tesle najavio Vesic, ja nocas prosao i vidim postavljaju signalizaciju za preusmeravanje. Bice lepo ako srede ceo bulevar od Usca do Zemuna.
 
Reče Vesić da se radi samo od Trešnjinog cveta do Goce Delčeva. Ostatak niije pominjao

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Možda je to samo prva faza , nešto poput Takovske koju će kompletirati sledeće godine.
 
Vrh