Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579937#p579937:px8dzkd5 je napisao(la):
direktor » Sre Nov 07, 2018 11:32 pm[/url]":px8dzkd5]Ovo za dozvole cu a po pitanju kategorije cu da se radpitam kod taksista imam i komsiju
Pitacu ga i za troskove
Inace ovi u ns voze po manjim cijenama gorivo u ns isto kosta kola odrzavanje registracija otkud tolika razlika u cijeni ...
Znaci car go smeta jer trazi veliki procenat od vozaca 30% ali bila bi super da uzima 5 % ili maks 10%
Pecat se ukida ali trazi se car go
Trazi se sklapanje ugovora u sjedistu poslodavca
A dozvoljena je daljnska prodaja telefonom i od vrata do vrata i van sjedista prodavca /pruzauca usluga ...
Ali za limo servis bas mora u sjedistu prodavca ludilo ...
Nađi zakon na netu ZOBS - Zakon o Besbednosti Saobraćaja i vidi podzakonske akte i pravilnike o polaganju ili idu u prvo auto školu i raspitaj se o kat. za vožnju,mlad si ti i nezreo izgleda
Niko ne brani aplikacuju CarGO već način na koji povezuje putnike za nelegalnim prevoznicim,i što izrabljuje svoje vozače koji nemaju izbora
Hoćeš da ti ja dovedem par vozača koji su radili u CarGO,
Mnogo si ti na netu izađi malo u realnost
Ajmo pa gde je to limo servis Punto,dobro ims ga na taksiju ali...
Koristiš sve foskule kao i vlasnik CarGo i on se borii za svoj profit kao i ja samo za razliku ja poštujem zakon i ne tražim rupe u zakonu,tj kao kad bi krao na taksiju po tom razmišljanju ono što nije zabranjeno to je dozvoljeni e pa nije tako
 
Nemam ja sta da se raspitujem u auto skoli vec cu da vidim koliko vozaca taks vozila ima kazegoriju vecu od B
A zakon i pravilnike citam samo mislim da tumacenje drugacije i ili veoma mjenja stvari
I da neipises velikim slovima na forumu se to smatra vikanjem.Znaci brinu te radna prava vozaca car go i sto se izrabljuju ...zanimljivo...Sto su odustali ...mnogi odustanu u radu u trgovini kod amana lanca ....
Limo servis jel definisano sta je limuzina...
Nisu to floskule nego ti ne poznajes hijerarhiju pravnih akata normi i zakona
Ako zakonom ukines pecat nemozes isti traziti 20 dana nakon toga .Zakonske praznine su tu da ih iskristi onaj ko zna ...ono sto nije zabranjeno zakonom to je dozvoljeno to je maksima veoma stara ...
 
od direktor » Čet Nov 08, 2018 12:11 am
Nemam ja sta da se raspitujem u auto skoli vec cu da vidim koliko vozaca taks vozila ima kazegoriju vecu od B
Slobodno, uveri se sam

od direktor » Čet Nov 08, 2018 12:11 am
Limo servis jel definisano sta je limuzina...

Eto sad jeste definisano šta je limuzina,ali sad opet ne valja što je definisano, jel tako

od direktor » Čet Nov 08, 2018 12:11 am
Znaci brinu te radna prava vozaca car go i sto se izrabljuju .

Kao prvo nisu oni vozači CarGo
pa i sam Vuk G.- CarGo plasira u javnost kako će 300 radnika ostati bez posla,velika laž,
oni nisu radnici već preduzetnici,nek nastave da se bave limo servisom za to su registovani u APR-u


od direktor » Čet Nov 08, 2018 12:11 am
Zakonske praznine su tu da ih iskoristi onaj ko zna .

Pa što se CarGo sada buni kada su te zakonske praznine otklonili


od direktor » Čet Nov 08, 2018 12:11 am
ono sto nije zabranjeno zakonom to je dozvoljeno

Pa zad je zakonom zabranjeno ,e da onda ne valja zakon :lol:
 
A kako Yandex radi, jel ima registrovanu firmu u Beogradu, kome placaju porez?
Kako vi dobijate novac od Yandex-a sa kog racuna vam uplacuju?
 
Vrlo prosto i jednostavno,Yandex
radi tako što je sklopilo ugovor sa DOO firmom u BG koja je registovana za obavjanje taksi prevoza o korišćenju aplikacije a ja kao taksi pruduzetnik sam sklopio ugovor sa tom DOO firmom iz BG o tehničko poslovnoj saradnji. Novac koji je online naplaćen putem aplikacije ide na račun te doo firme iz BG a onda ta firma prebacuju na moj poslovni račun koji je registovan u platnom prometu NBS.
I koji je tu problem ??????

Aj ti meni sad odgovori...
--Eto sad jeste definisano šta je limuzina,ali sad opet ne valja što je definisano, jel tako
Zašto se ne bune pravi limo servisi koji se bave tom vrstom delatnosti i koji su uložili značajan snovac taj posao, nego se buni samo CarGo.
--Pa što se CarGo sada buni kada su te zakonske praznine oko limo servisa otklonili
--Pokaži mi jedan član,stav kojim je zabranjena aplikacija CarGo
 
Dakle Yandex ne placa nista u zemlji. Car go ne laze
 
A šta da plaća...to što je iznajmio svoju aplikaciju DOO firmi koja je registovana u SRBIJI.

ps
pa sve plaća ta doo firma iz BG ,porez
i taksi preduzetnik,porez

Moja DOO firma sklopi ugovor o distribuciji Mercedesa u Srbiji
i ja ih prodajem,jel mora Mercedes da plaća porez i da se registuje u Srbiji
 
razlika je ogromna u toku novca. yandex direktno iznosi pare iz zemlje, uzme svoj deo i vrati sta mu drago u zemlju. zbog toga smo(navodno) svi u obavezi da imamo dina kartice jer ostale rade kao yandex.
 
Da,da isto kao paypal i rezidenti , nerezidenti
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580113#p580113:3damaj0j je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 08, 2018 11:28 pm[/url]":3damaj0j]Vrlo prosto i jednostavno,Yandex
radi tako što je sklopilo ugovor sa DOO firmom u BG koja je registovana za obavjanje taksi prevoza o korišćenju aplikacije a ja kao taksi pruduzetnik sam sklopio ugovor sa tom DOO firmom iz BG o tehničko poslovnoj saradnji. Novac koji je online naplaćen putem aplikacije ide na račun te doo firme iz BG a onda ta firma prebacuju na moj poslovni račun koji je registovan u platnom prometu NBS.
I koji je tu problem ??????

Znaci Yandex ne placa nikakav porez Srbiji, a ti se bunis sto ni CarGo ne placa porez drzavi a pritom sam siguran da placaju porez jer je nemoguce provuci tu zaradu koju ti spominjes da zaradjuju kroz razne kanale na crno.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580113#p580113:3damaj0j je napisao(la):
BATICA » Čet Nov 08, 2018 11:28 pm[/url]":3damaj0j]
Aj ti meni sad odgovori...
--Eto sad jeste definisano šta je limuzina,ali sad opet ne valja što je definisano, jel tako
Zašto se ne bune pravi limo servisi koji se bave tom vrstom delatnosti i koji su uložili značajan snovac taj posao, nego se buni samo CarGo.
--Pa što se CarGo sada buni kada su te zakonske praznine oko limo servisa otklonili
--Pokaži mi jedan član,stav kojim je zabranjena aplikacija CarGo
Pa nije zaboranjena aplikacija, oni nastavljaju da rade, sta tu nije jasno?

Takodje mi je i jasno zasto se vi bunite protiv njih, 2 puta tehicki pregled, godisnja clanarina, lekarski pregledi i ostali troskovi.

A zasto se ne pobunite da cene voznje ne budu iste za sve taxi-e, jel realno ako ti uzmes mecku od 20soma i ja uzmem punta od soma eura da imamo istu cenu taxi prevoza, koliko ce vremena tebi trebati da otplatis tu mecku a koliko meni punta, jel lepse se voziti u mecki nego u puntu?

I onda lepo ko hoce da se vozi u elitnom autu zove tebe, ko hoce klosarski da se odveze od tacke A do tacke B za jeftinu kintu zove mene, svako ima svog klijenta.

E al to vi necete, jer to vama ne odgovara!
 
A ja da sam vlasnik CarGo-a ja bih sad namerno ugasio firmu u Srbiji, otvorio negde u Estonij ili bilo gde i nastavio da radim kao i do sad, kinta sa voznje bi legala na racun u Estonij, u Estoniji mozes da podizes kintu sa racuna ne moras da pravdas drzavi za sta podizes i vozacima uplacivao na privatni racun usluge voznje. I sve te troskove koje bih imao u Srbiji izbegao. I kako cemo onda da zabranimo CarGo?
 
Tako će na kraju i da urade. Pošto država Srbija ne ume da ceni svoje ljude ovde u zemlji koji, istina, ne plaćaju sve poreze, ali opet rade i privređuju i time doprinose društvu... na kraju će dobiti stranu firmu koja će da posluje iz inostranstva i kojoj tek ništa neće moći.

U suštini kao što rekoh, sve se svodi na to licemerje da taksistima i državi odgovaraju Uberi i Yandexi ali samo dok su strani. Dok bi sve domaće najradije sahranili. Jer su svesni da protiv Ubera i Yandexa ne mogu i ne smeju, pa brže bolje gledaju kako da im se prikače. I usput izvuku neki kajmak. A pošto im sa CarGo to ne uspeva, pošto ih je verovatno otkačio za takve šeme, sad gledaju kako njega da unište. Ne bi li ono nešto zarade što je išlo u DOO CarGo registrovan u Srbiji... otišlo u LLC Uber registrovan u San Francisku.
 
Taksisti legende, nikad nista ne smeju da kazu protiv divljaka kolega i derikoza, ali zato se bune protiv cargoa. ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580136#p580136:3helbf1u je napisao(la):
srdjanprpa » Čet Nov 08, 2018 11:25 pm[/url]":3helbf1u]A ja da sam vlasnik CarGo-a ja bih sad namerno ugasio firmu u Srbiji, otvorio negde u Estonij ili bilo gde i nastavio da radim kao i do sad, kinta sa voznje bi legala na racun u Estonij, u Estoniji mozes da podizes kintu sa racuna ne moras da pravdas drzavi za sta podizes i vozacima uplacivao na privatni racun usluge voznje. I sve te troskove koje bih imao u Srbiji izbegao. I kako cemo onda da zabranimo CarGo?

Pa niko neće da zabanitCarGO,koliko puta treba to napisati
Neko samo limo sevisima tj vozačima koji su koristili mogućnost što nije bilo definisano štaje to limuzina i na koji načim može da se obavlja limo servis
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580150#p580150:p8sg9mfl je napisao(la):
loyola » Pet Nov 09, 2018 12:06 am[/url]":p8sg9mfl]Taksisti legende, nikad nista ne smeju da kazu protiv divljaka kolega i derikoza, ali zato se bune protiv cargoa. ...

Novim zakonom su izmenji svi stavovi i članovi koji u potpunosti nisu definisali divlji taksi prevoz i lopove ,a zadnji protest se odnosio i na njh
 
od Bender Rodriguez
A zasto se ne pobunite da cene voznje ne budu iste za sve taxi-e, jel realno ako ti uzmes mecku od 20soma i ja uzmem punta od soma eura da imamo istu cenu taxi prevoza, koliko ce vremena tebi trebati da otplatis tu mecku a koliko meni punta, jel lepse se voziti u mecki nego u puntu?
To nije realno,jel naš standar je loš i sa tako skupim automobilima nema ekonomične cene
Ima kolega koji voze takve automobile ali oni rade sa velikim kopanijama samo puteve
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580154#p580154:1hhl2hw1 je napisao(la):
BATICA » Pet Nov 09, 2018 12:15 am[/url]":1hhl2hw1]
Novim zakonom su izmenji svi stavovi i članovi koji u potpunosti nisu definisali divlji taksi prevoz i lopove ,a zadnji protest se odnosio i na njh
Ja nisam stekao takav utisak. Ne sporim da ima taksista koji žarko žele da se divljacima stane na kraj. Ali slušajući predstavnike taksista u intervjuima za vreme protesta, stvorila se slika da lista njihovih zahteva izgleda ovako:

1. Ukinuti CarGo
2. Ukinuti CarGo
3. Ukinuti CarGo
.
.
.
18. Ukinuti CarGo
19. Uvesti licence
20. Suzbiti divlje taksiste

Čak i da zanemarimo na trenutak priču sa CarGo, mislim da je krajnje vreme da taksisti malo porade na svom imidžu i ubuduće biraju kompetentnije i normalnije predstavnike. Pošto su trenutno - kao celina - na gorem glasu u javnosti nego npr RFZO.
 
Negde sam napisao da je CarGo ponuđeno da posluje sa legalnim taksistima i to mu je javno ponuđeno od vlasnika Beogradskog poslovnog taksija ali ne želi on na taj način
A što se tiče utiska da je protest bio kao što si napisao,možda i jeste,ali zakon je donesen da bi se sve anomalije u taksi prevozu sankcionisale i to --
-limo servis, a pojam za ovu vrstu prevoza je bio CarGo aplikacija
-divljaci
-lopovi,divlji
-lopovi,regularni

Kao i što je definisano ko može da obavlja limo servis, na koji način,sa koji automobilim a takođe limo servis je prebačen iz Zakona o Turizmu u Zakon o prevozu putnika gde mu je i mesto
ZAKON,,Taksi je od člana 87. .94. a kaznene odredbe pri dnu
http://www.mgsi.gov.rs/sites/default/fi ... caju_1.pdf
ps
Jedini problem može biti ako se zakon bude loše sprovodio
e onda na opet jedino preostaje protest
 
Pa ovaj zakon je totalni debilizam, ispada da ne smem sa prvim komsijom da idem na posao kolima svaki dan (ili vise od jednom mesecno), iako tu nikom nista ne placa (cak ni ne delimo novac za gorivo)
 
Član 87v

Vozilo mora da ispunjava sledeće uslove:

1) da je putničko vozilo u vlasništvu, odnosno lizingu privrednog društva ili preduzetnika;

2) da je registrovano za pet mesta za sedenje, uključujući i mesto za sedenje vozača;

3) da ima najmanje dvoja vrata sa desne strane i upravljač na levoj strani;

4) da ima klima uređaj koji nije naknadno ugrađen;

5) da razmak osovina bude najmanje 2.550 mm i zapremine korisnog prtljažnog prostora najmanje 350 l;

6) da ima ugrađen ispravan taksimetar koji je podešen i overen isključivo u skladu sa zakonom kojim se uređuje metrologija i odlukom iz člana 94. stav 6. ovog zakona;

7) da je registrovano prema mestu sedišta privrednog društva, odnosno preduzetnika sa registarskim tablicama čija registarska oznaka sadrži latinična slova TX na zadnje dve pozicije;

8) da ima krovnu oznaku izdatu u skladu sa članom 89a ovog zakona;

9) da ispunjava bliže i posebne uslove koje propisuje jedinica lokalne samouprave u pogledu obaveze obeležavanja vozila, izgleda i urednosti vozila, kao i ispravnosti opreme vozila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580170#p580170:2dyghw4l je napisao(la):
roger34 » Pet Nov 09, 2018 1:25 am[/url]":2dyghw4l](a tacka 6 je tek komicna... ko li je ovo pisao)

pa zašto,nigde ne radiš,nemaš nikava primanja a godišnje pređeš 100.000km,znači baviš se nekom vrstom prevoza koju napplaćuješ
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580167#p580167:1f4vmnjn je napisao(la):
roger34 » Pet Nov 09, 2018 1:14 am[/url]":1f4vmnjn]Clan 13

To se odnosi na one koji rade prevoz civilnim automobilima od mesta do mesta po ceni autobuske karte
 
Vrh