Šta je novo?

Blok 18 Novi Beograd

To da. Mislim da je možda slikano u vreme održavanja parade na Ušću pa je VS koristila taj prostor tu.

Elem, ne vidim šta je specijalno u toj zgradi. Al ajd ako će Nemci da plate izmeštanje onda neka im...
 
Samo sto je dio logora sajmiste i sto je pod zastitom cijeli prostor jevreji su navodno pristali na izmjestanje ...
 
Zaista ne vidim problem da se izmesti nekoliko desetina metara dalje.

Nije bitna toliko tačna lokacija, ali sve bih ja to radio u dogovoru sa Jevrejima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579967#p579967:39qg1eya je napisao(la):
Balansero » 08 Нов 2018 09:22 am[/url]":39qg1eya]Ne umem da nadjem sada, neko je lepo bio
napravio i crtež, za mene genijalne ideje,
da (iz pravca Nbgd) Bulevar Mihajla Pupina skrene desno
kod Dejton pumpe i ide pravo na Novi most, a da
se ukine pravac ka Brankovom mostu.Ka Brankovom mostu
bi ostao prilaz iz Bulevara Avnoja i nova saobraćajnica koja dolazi iz pravca Starog sajmišta.Kružni tok
bi mogao da lepo reši taj prilaz.
@Балансеро, ево су цртежи и ортофото снимак, који су објављени у конкурсној документацији при објави јавне набавке. Ово је цела документација јавне набавке која је трајала само један дан :D , објављена 02. новембра 2018., а завршена 03.новембра 2018.године :wink: Наравно превид, грешка у куцању у Дирекцији, а исправљена је, мада сам био бржи, пошто сам истог дана (петак) кад је и објављено и копирао документацију, а они су исправили у понедељак.

Pogledajte prilog 3
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 102-18.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 102-18.pdf
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Надам се да ће радови на овим саобраћајницама кренути пре затварања трамвајског моста.
 
@Gago hvala!
:bash:
Šteta što Bulevar M.Pupina nije “skrenuo”
desno pravo na Novi most.Mozda je to moguće
uraditi i naknadno, mi smo poznati po nedovršenim
rešenjima.A mozda su ostavili prostor da može metro da prođe tuda.
 
Meni se lično koncept prolaska tramvaja po sred velikog kružnog toka ne sviđa. Jedostavno, ne očekuješ vozilo koje ima prednost da dođe iz tog pravca kada ulaziš u KT.

Pošto ovaj KT neće biti u stambenom delu, možda bi bilo bolje da tramvaj "preleti" iznad KT. Naravno, to je i skuplje, ali sigurno je protočnije.

Kada je mali KT (kao u Savamaloj, onda i nije toliki problem (osim bahatih vozača koji koriste šine da oni tuda prođu kroz KT.

Kakva su iskustva sa Autokomande (ne vozim tamo često), tj, da li se dobilo nešto na protočosti od kada tramvaj ide kroz sredinu KT?
 
Na Autokomandi smo se, ipak, navikli na tramvaj u sredini kružnog toka.

Ali, to je ovde sporedno. Osnovno je da je nova poprečna veza trasirana kao saobraćajni zid u odnosu na pražnjenje mostova u smeru Novog Beograda. NEVEROVATNO! Ovo je najnepismenije projektovanje saobraćajnica u istoriji Beograda, generator haosa tamo gde ga danas nema ni po nagorem špicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580176#p580176:3ovy15mq je napisao(la):
Гага » 09 Nov 2018 02:03 am[/url]":3ovy15mq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=579967#p579967:3ovy15mq je napisao(la):
Balansero » 08 Нов 2018 09:22 am[/url]":3ovy15mq]Ne umem da nadjem sada, neko je lepo bio
napravio i crtež, za mene genijalne ideje,
da (iz pravca Nbgd) Bulevar Mihajla Pupina skrene desno
kod Dejton pumpe i ide pravo na Novi most, a da
se ukine pravac ka Brankovom mostu.Ka Brankovom mostu
bi ostao prilaz iz Bulevara Avnoja i nova saobraćajnica koja dolazi iz pravca Starog sajmišta.Kružni tok
bi mogao da lepo reši taj prilaz.
@Балансеро, ево су цртежи и ортофото снимак, који су објављени у конкурсној документацији при објави јавне набавке. Ово је цела документација јавне набавке која је трајала само један дан :D , објављена 02. новембра 2018., а завршена 03.новембра 2018.године :wink: Наравно превид, грешка у куцању у Дирекцији, а исправљена је, мада сам био бржи, пошто сам истог дана (петак) кад је и објављено и копирао документацију, а они су исправили у понедељак.

Pogledajte prilog 3
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 102-18.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 102-18.pdf
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
file.php

file.php

file.php

file.php

Čekaj, pa na kraju se ipak produžava Bulevar Zorana Đinđića do Vladimira Popovića, između hotela i Delte, sa sve onim suženjem kod Milentija Popovića...

Ali se ipak zbog BNV ne gradi most na njegovom pravcu?!?! Nego se budži pravac Zarićevog mosta???

Pa ovo nije normalno!
 
Ovo je bukvalno budženje i može se slobodno dodati na još jednu suludu posledicu izgradnje BnV.

Dobra stvar je što će se praviti širi most i tunel, ali ostale stvari (nova linija metroa umesto Zemun - Ustanička, aktiviranje Prokopa pre njegovo završetka, izmeštanje BUS stnaice, ovo novo budženje na NBG strani...) su nešto što se uopšte neće moći razmrsiti decenijama.
 
Taj novi most, blagodareći pristupnim raskrsnicama, neće ni imati mnogo veći kapacitet od postojećeg (kad bi se zakrpile rupe). Jedino će tramvaj ići brže.
Debili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580210#p580210:35c7yd0z je napisao(la):
relja » 09 Nov 2018 11:40 am[/url]":35c7yd0z]
file.php


Čekaj, pa na kraju se ipak produžava Bulevar Zorana Đinđića do Vladimira Popovića, između hotela i Delte, sa sve onim suženjem kod Milentija Popovića...

Ali se ipak zbog BNV ne gradi most na njegovom pravcu?!?! Nego se budži pravac Zarićevog mosta???

Pa ovo nije normalno!

Nekako je logicno da ce se produziti bulevar Z.Dj do V.P bez obzira na suzenje. Procenjujem da ovde most nije skroz iskljucn kao opcija, bas zbog probijanja bulevara i zbog produzetka duple trake kroz blok 18, samo sto most nije u ovom planu. E sad, ne znam sta se u medjvremenu promenilo sa druge strane reke.
 
A evo i pismenog planiranja gradskih mostova, na istom mestu. Regulacioni plan iz 1976. godine, crtež (u originalu u boji) B. Jovin:
 
Aaa znam taj. I meni jedan od omiljenih. Nego sam zaboravio kako je rešena ta raskrsnica kod Ušća. Da, definitivno jedno od boljih rešenja.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580222#p580222:1hubi98i je napisao(la):
Drakche » 09 Nov 2018 12:27 pm[/url]":1hubi98i]

Nekako je logicno da ce se produziti bulevar Z.Dj do V.P bez obzira na suzenje. Procenjujem da ovde most nije skroz iskljucn kao opcija, bas zbog probijanja bulevara i zbog produzetka duple trake kroz blok 18, samo sto most nije u ovom planu. E sad, ne znam sta se u medjvremenu promenilo sa druge strane reke.

Naravno da je logično produženje, o tome smo ovde i pričali, kao i o tom ulivanju...

Moje čuđenje je zato što tek sada prvi put vidim to kao plan spreman za realizaciju... dok se istovremeno budži Zarićev most na postpuno drugom pravcu a nikakav most nije planiran u pordužetku ove ulice, zbog BNV na drugoj obali...
Zato kažem - nije normalno!
 
Taj produžetak nije bio u planovima od 1976. pa sve do pre neku godinu.
E, sad jeste u planovima, ali kao ćorsokak bulevara...
 
Nazalost projektom BNV most iz bulevara Zorana Djindjica je maltene trajno iskljucen kao opcija. Steta.
 
Ja sam.ocekivao da kruzni tok bude izdignut da saobracaj ide iznad sajmista i spusts se preko uzdignutog kruznog toka na brankovom mostu nesto slicno kao kod arene ...
A da tramvaj bude nezavisan od mosta do hajata ...
 
Nego, pretpostavljam da se ovaj nemački paviljon pomera par metara ka reci, tako? Da bude bliži ostatku kompleksa?
 
Наравно, са друге стране нове саобраћајнице неће бити места од пумпе а и нема логике да буде тај павиљон издвојен од остатка комплекса Старог сајмишта. Ја се надам обнови и других павиљона, пошто колико сам видео по сликама многи су били од дрвета.
 
A šta bismo stavili u te obnovljene paviljone?

Prvo treba obelićiti taj prostor kao mesto stradanja, a tek onda kao Sajam. Da li uopšte Grad ima neki konkretni plan za ceo taj prostor?
 
Музејске поставке посвећене самом логору, а онда и свеобухватном холокаусту и геноциду у бившој Југославији у 2. светском рату. Била је већ једна изложба у Немачком павиљону.
 
To би било савршено, али онда се отежава преседање између терминуса аутобуса блок 20 и трамвајског стајалишта Старо сајмиште. Можда би било корисније направити кружни ток на стубовима (свакако и скупље) попут кружног тока код Арене.
 
Vrh