Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581799#p581799:1y92u3y3 je napisao(la):
kingmanowar » Pet Nov 16, 2018 10:55 am[/url]":1y92u3y3]Ima smisla i ovo sto Batica prica, medjutim.....

Uber je koncipiran da bude kao dodatni posao a ne full time job (konkretno ovde u Melburnu) Realno, ne isplati se raditi puno radno vreme na uberu jer iste pare mozes zaraditi na laksi nacin, ali ako recimo nista nisi planirao za vikend, odes odvozis i umesto da si blejao kuci ti zaradis nesto. Takodje vozilo mora da je besprekorno, kasko osigurano i mladje od 8 godina. Kao sto kaze batica ne retko se desi da voznja uberom nije jeftinija od taksija, zbog potraznje za vozilima (posebno posle velikih koncerata ili vremenske nepogode). Ono sto je dobro sa uberom je aplikacija, ocenjivanje vozaca ali i putnika, sto pre voznje znas koliko ces platiti i ima dovoljno vozila cak i u 4 ujtro. Razvoj GPS software-a je takodje obesmislio poznavanje ulica i grada, sto je na neki nacin dobro.

E sad taksisti su dosta ucaureni, ne prate korak sa vremenom i ne zele malo konkurencije. Prvo bi drzava trebalo da izadje na kraj sa divljacima, drugo da se ogranici broj taksista u gradu, trece uvedu nove tehnologije (aplikacije), i mogucnost placanja karticom ili preko aplikacije. Isto tako smatram da je ocenjivanje vozaca odlicna stvar. Ako bi to ostvarili, taksi i uber (ili bilo koja druga firma) bi mogli da rade bez da se mnogo sudaraju i otimaju oko novca i putnika. Ali znajuci da je ovo Srbija.....tesko brale.

Jos jedan veliki problem kod ubera je sto se izvlace za placanje poreza drzavi, to bi moralo da se regulise malo bolje.

Svaka cast na postu,stvarno pohvala od mene.
Realno sagledavane bez pljuvanja na ove ili one, sve si obuhvatio i misljenj sam da bi svaki posteni taksista prihvatio takav nacin rada preko aplikacije.
Samo jedno moje zapazanje,ipak bi taj vozac,taksista morao da poznaje grad jer iz iskustva zna navigacija dosta da zabrlja,zabaguje,koristio sam mnoge mape,garmin,here itd ali mnoge su imale dosta brljanja,gresaka u navodjenju.


Jos jednom velika pohvala za post
:sesir: :sesir: :sesir: :sesir: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581804#p581804:18olyqcf je napisao(la):
emkuraža » 16 Nov 2018 10:16 am[/url]":18olyqcf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581797#p581797:18olyqcf je napisao(la):
Пантограф » Pet Nov 16, 2018 10:43 am[/url]":18olyqcf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581659#p581659:18olyqcf je napisao(la):
BATICA » 15 Nov 2018 05:19 pm[/url]":18olyqcf]
Jel to znači da ja mogu da kupim 20 minibusevi i registruje se za obavljanje delatnosti Limo servisa i radim ka GSP NA LINIJAMA 16,95.... I da ja odredim koja cena karte će biti,normalno malo jeftinija od GSP
I tako može da radi ko god hoće...

A, ovo mi je omiljeni način razmišljanja! Sad ti meni reci - zašto ne bi mogao? Evo, moja koleginica živi u Grockoj a radi na Novom Beogradu. Dnevno, dva sata do posla i dva sata sa posla! Da vozi auto, ne isplati se.

Pa normalno da bi mogao,nepostiji prevoz na toj relaciji.
Ali opet ne bi mogao svako da obavlja taj prevoz.
Prvo,morao bi da ispune neke zakonske norme vezane za prevoz putnika i to kao..naprimer
Registacija za obavljanje prevoza
Registacija obavljnja delatnost prevoza putnika u javnom saobracaju
Odobrenje za vozilo kojim ce se obavljti prevoz putnika
Prijavljeno vreme polaska,odlaska
Prijava vozaca koji ce vrsiti prevoz
itd,itd
Ustvari da ispuni sve uslove zakonom propisane kao sto su ga ispunili i ostali koji se bave prevozom putnika u Gradskom i Medjugradskom prevozu putnika.
I to znaci da ne bi mogao svako a takodje i vise njih,a takodje cenu prevoza bi morala da propise Gradska uprava i sve to iz razloga isplativosti i opstanka te linije prevoza.

Pa, ne bi mogao, ne bi mu dali, jer Direkcija za javni prevoz nije predvidela tu liniju.
Dalje, kakvo prijavljeno vreme polaska i dolaska? Ako bi se, recimo, vožnja naručivala preko aplikacije i prevoz dolazio "na adresu" u npr. Grockoj i na NB - i nigde između, dakle, svrha linije je što efikasnije povezivanje Grocke i NB - je l` bi moralo da bude propisano i u koliko sati treba da stane ispred kog ulaza, inače će komunalci da mu pišu kaznu?
Zatim, ti shvataš da je neko ovde propisao da kombi sa devet sedišta nije za javni prevoz putnika, zar ne? A, zašto nije? Tako se uvodi i pravilo da limuzina mora biti duža od 5 metara, a još ima trabant limuzina registrovanih u Srbiji...
A zašto bi cenu morala da propiše gradska uprava? Ona ista koja sopstvene građane (korisnike javnog pšrevoza) tretira kao rogatu stoku. Tako su propisali i za taksi. Pa, super: ostatak Srbije iz taksija ne izlazi, a za "bogate" Beograđane je taksi - luksuz.

Shvataš li koliko birokratska krutost izmiče razvoju i stvarnosti oko nas? Još kad na haotično post-tursko društvo nakalemiš austro-ugarsku birokratsku ljušturu, šta dobijaš? Dobiješ Srbiju. U siromašnijim arapskim zemljama, recimo, to ne rade. I pametniji su, manje maltretiraju sopstveni narod. Ovo ovde je ozbiljan eksperiment. A sami nad sobom ga izvodimo.
 
Ako uporedimo cene taksija u Beogradu sa cenama taksija u manjim gradovima u unutrašnjosti Srbije:
Beograd: start 170 din, 65 din/km u prvoj tarifi (izvor: http://taxionline.rs/cena-taksija-u-beogradu/
Užice: start 99 din, 47 din/km (izvor: http://infoera.rs/2017/10/24/od-sutra-nove-cene-taksi-prevoza-u-uzicu/
ispada da je start u Beogradu 70% skuplji nego start u Užicu, a po kilometru 40% skuplji (i to samo prva bgd tarifa, druga je skoro 100% a treća 150% skuplja), a ista je cena benzina, automobila, isti su porezi i minimalna cena rada u Beogradu i Užicu.
Evo jedan članak iz novosti o neverovatno velikoj razlici u cenama taksija u Beogradu i ostalim gradovima u Srbiji http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:618821-Taksi-vozi-u-sto-cena.
Ovo je tipičan primer kartelizacije tržišta i jedno od rešenja bi bilo povećanje konkurencije. Cargo je samo iskoristio novu tehnologiju da uđe na visokoprofitabilno kartelizovano tržište i sad ga ranije pozicionirani učesnici pokušavaju da ga istisnu jer su im se smanjili ekstra profiti. S obzirom na visinu profita nije im problem da izlobiraju kod zakonodavca da se zakoni promene njima u korist. I to je poenta cele priče. Sva ova priča se svodi samo na količinu profita. Beogradski taksisti su navikli na dobru zaradu od tog biznisa, ali Cargo je stvorio konkurenciju i smanjio im profit.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581832#p581832:oj3r06y0 je napisao(la):
roland » Pet Nov 16, 2018 12:19 pm[/url]":oj3r06y0]Ako uporedimo cene taksija u Beogradu sa cenama taksija u manjim gradovima u unutrašnjosti Srbije:
Beograd: start 170 din, 65 din/km u prvoj tarifi (izvor: http://taxionline.rs/cena-taksija-u-beogradu/
Užice: start 99 din, 47 din/km (izvor: http://infoera.rs/2017/10/24/od-sutra-nove-cene-taksi-prevoza-u-uzicu/
ispada da je start u Beogradu 70% skuplji nego start u Užicu, a po kilometru 40% skuplji (i to samo prva bgd tarifa, druga je skoro 100% a treća 150% skuplja), a ista je cena benzina, automobila, isti su porezi i minimalna cena rada u Beogradu i Užicu.
Sve to stoji , ali je stan tamo jeftiniji nego ovde. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581777#p581777:317aagsp je napisao(la):
BATICA » Pet Nov 16, 2018 9:33 am[/url]":317aagsp]Kao prvo lepo sto si pekar,kao drugo ispunio si neke prpoise,zakone da bi otvorio pekaru,kao trece ne koristis javnu saobracajnu povrsinu za obavljanje delatnosti,kao cetvrto i taj pored tebe sto je otvorio pekaru ispunio je iste propise,zakone kao i ti.
Sta bi se desilo kad bi se ja registovao za prevoz pekarskih proizvoda i parkirao pikap ispred tvoje pekare i iste prodavao sve 20% jeftinije i tako ko god hoce.
Sta bi se desilo kada svako ko moze da kupi BUS izadje i prevozi gradjane po neko svojoj ceni.
Pa bilo bi koliko hoces autobusa,em sto bi se stvorio kolaps,em sto ne bih znao koliko je karta u nekom od njih,kod nekog bi jednom bila 10 din a sledeci dan mogla bi da bude i 20din
Tako i taksi,kada bih mogao svako da taksira i da formira samostalno cenu,nastao bi opsti kolaps u saobracaju a tek cena.
Zato se javni prevoz putnika ogranicava,ko moze da prevozi,na koji nacin,koje uslove treba da ispuni ,koji je optimalni broj izvrsilaca prevoza putnika. I normalno propisuje se cena prevoza tj. cena karte u autobusu,cena km u taksi prevozu.Nismo to mi izmisli,taako je u vecin zemalja.
Sto se tice taksi prevoza on je oduvek bio ogranicen u svim zemljama sveta,normalno sve do pojave Ubera,nije bilo propisa,zakona za takav nacin prevoza putnika. I Uber je to obilato koristili.Kasnije su u mnogim zemljamo poceli da ih kopiraju i pojavilo se brdo slicnih aplikacija.
Mnoge Evropske zemlje su ih zabranjivale ali su tesko suprostavljale velikom kapitalu.
Najboji primer je Nemacka,oni su uspeli najbolje da urede takav nacin prevoza i Uber posluje u samo 6 gradova ali su morali da ispune iste uslove kao klasicni taksi prevoz.
Slicno su uradile i mnoge druge Evropske zemljje,pa cak i Amerika.
Sto se tice cene taksi prevoza u vecini zemalja jeste u pocetku bilo drasticno jeftinije,dok je posle nekog vremena bila ta razlika minimalna.Takodje su aplikacije blago smanjile cenu klasicnog taksija,ali neprimetno jer su aplikacije pocele da naplacuju otkazivanje voznje ili ti kao kada je spic,nevreme,neki koncert i slicno,cena prevoza bude 2x ,3x skuplja.I normalno to se razlikuje od zemlje do zemlje.
A tek penal ako vozilo dodje na adresu a vi otkazete ili neizadjete.

ps
Da zanemarimo mi to sve,kako neko napisa doci ce autonomna vozila i takav nacin prevoza ce da umre,kao i mnoga druga zanimanja,normalno nece nam trebati skole,diplome,fakulteti i sve ce mo znati,samo necemo jos znati kad ce ljudska bica da izumru , prepustimo sve masinam.....bice kazu :? :) :)
ali vazno,da bude jeftinije...... :sesir:

i da, nemojte biti GLUPI kao taksisti pa da svoje zanimanj,struku neprilagodite naprednoj tehnologiji,bice vam jeftinije....a oni ce da izumru

Ni ovo nije loš post.
Ima dosta istine, pogotovo oko aplikacija,naplatiće one nama više nego taksisti.
Samo kad bi slonili divljake i lopove da se ne mora razmišljat dal će da me odere ili koji taksi je ok
Svaki vid prevoza putnika mora drzava da uredi i ne bi trebalo da može svako to da radi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581836#p581836:1npluoar je napisao(la):
solecar » Fri Nov 16, 2018 12:26 pm[/url]":1npluoar]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581832#p581832:1npluoar je napisao(la):
roland » Pet Nov 16, 2018 12:19 pm[/url]":1npluoar]Ako uporedimo cene taksija u Beogradu sa cenama taksija u manjim gradovima u unutrašnjosti Srbije:
Beograd: start 170 din, 65 din/km u prvoj tarifi (izvor: http://taxionline.rs/cena-taksija-u-beogradu/
Užice: start 99 din, 47 din/km (izvor: http://infoera.rs/2017/10/24/od-sutra-nove-cene-taksi-prevoza-u-uzicu/
ispada da je start u Beogradu 70% skuplji nego start u Užicu, a po kilometru 40% skuplji (i to samo prva bgd tarifa, druga je skoro 100% a treća 150% skuplja), a ista je cena benzina, automobila, isti su porezi i minimalna cena rada u Beogradu i Užicu.
Sve to stoji , ali je stan tamo jeftiniji nego ovde. :)
Jedan od razloga za visoke cene stanova u Beogradu jeste i cena taksija. Da je taksi jeftiniji, kao u ostatku Srbije, ne bi svi tražili stan što bliže centru grada.
 
Ne znam da li je to zbog toga , ili uvrženog mišljenja da sve što je van kruga dvojke , nije Beograd. Znam nekoliko prijatelja i rođaka koji su imali stan u centru ili bližoj okolini , pa su prodali i preselili se u naselja koja su udaljenija od centra. Neka čak spadaju i u periferiju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581832#p581832:3vx0vpbz je napisao(la):
roland » Pet Nov 16, 2018 11:19 am[/url]":3vx0vpbz]Ako uporedimo cene taksija u Beogradu sa cenama taksija u manjim gradovima u unutrašnjosti Srbije:
Beograd: start 170 din, 65 din/km u prvoj tarifi (izvor: http://taxionline.rs/cena-taksija-u-beogradu/
Užice: start 99 din, 47 din/km (izvor: http://infoera.rs/2017/10/24/od-sutra-nove-cene-taksi-prevoza-u-uzicu/
ispada da je start u Beogradu 70% skuplji nego start u Užicu, a po kilometru 40% skuplji (i to samo prva bgd tarifa, druga je skoro 100% a treća 150% skuplja), a ista je cena benzina, automobila, isti su porezi i minimalna cena rada u Beogradu i Užicu.
Evo jedan članak iz novosti o neverovatno velikoj razlici u cenama taksija u Beogradu i ostalim gradovima u Srbiji http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/drustvo/aktuelno.290.html:618821-Taksi-vozi-u-sto-cena.
Ovo je tipičan primer kartelizacije tržišta i jedno od rešenja bi bilo povećanje konkurencije. Cargo je samo iskoristio novu tehnologiju da uđe na visokoprofitabilno kartelizovano tržište i sad ga ranije pozicionirani učesnici pokušavaju da ga istisnu jer su im se smanjili ekstra profiti. S obzirom na visinu profita nije im problem da izlobiraju kod zakonodavca da se zakoni promene njima u korist. I to je poenta cele priče. Sva ova priča se svodi samo na količinu profita. Beogradski taksisti su navikli na dobru zaradu od tog biznisa, ali Cargo je stvorio konkurenciju i smanjio im profit.

Očemu ti bre pričaš,da li ti znaš kako funkcioniše taksi u tim gradovima.
Svi samo gledate cenu i ništa vas više ne zanima,to i mogu da razumem
Ali da komentarišete cenu a da nemate veze kako se u tim gradovima obalja taksi prevoz pa to je bezobrazno,prvo se raspitaj ili informiši pa onda komentariš.
Jel ti znaš kako se obavlja prevoz u UŽICU,jel to piše na Inernetu
Jel znaš kako bre,
Pa nemaš pojma,ali znaš koliko košta, JEL TAKO , ma super baš

Evo ja ću ti reči, a ti otiđji proveri...

Baja kupi 10 AUTOMOBILA za 15.000 e,otvori taksi firmu prijavi dva vozila...
KAO zaposli 20 vozača od njih samo jedan prijavljen i svi rade na procenat po 12h dnevno na vozilu
Rade na procenat
Sva vozila su skoro nelegalna...nemaju osiguranje putnika,šestomesečni tehnički pregled,vozači bez lekarskog........ČAK I BEZ TX ....itd
Taj isti BAJA računa nek je dobar 2.000 din po vozilu za 24h,značI 1.000 din za 12 h i eto onda uzme
10 vozila x 2.000 din = 20.000 din dnevno x 30 dana = 600.000 x 3 meseca = 1.800.000 / 118 din ===== 15.000 e
I Baja isplatio AUTOMOBILE za tri meseca i posle ka... sve
A trošak ovakav 1000din vozaču(ako zaradi na procenat) pa 1500 gorivo i kvarovi 500 din i njemu 1000 din

To znači da taj auto ZA 12 h mora da ZARADI 4.000 din(ako vozač ne zardi tu cifru nema ništa,sve ide vlasniku auta,a bude i dana kad mora da plate zato što su radili)
...... mnogi voze liniski taksi po ceni autobuske karte,zato je gradski prevoz u UŽICU,KRAGUJEVCU.... OTIŠAO U K....

DRŽAVI NIŠTA ,GRADU NIŠTA,VOZAČU SKORO NIŠTA,NIKOM NI DINARA SAMO SEBI U ĐEP

Ima i legalni nije da nema ali,IMA I LEGALNIH taksi udruženja,ali kako oni da voze skuplje kad ih ovi ubiše sa cenom
potpuno legalni, legalni taksisti moraju da prilagode cene njemu,njima.....pa se i oni znalaze na razne načine

DA , NOVI SAD PA I TAMO JE SLIČNO ali ne baš tako,tamo jedan čovek diktira tempo .....
A i Novi Sad ima više taksita pa se odupiru

O čemu ti pričaš čoveče cenama,cenama,pričaj malo na koji način se radi....kako šta

A Beograd,pa pogledaj vozni park,prosek od 2.000-5.000e pa da se tako zarđuje u Beogradu pa svi bi sedeli u mečkama,šta misliš da ne bi to hteli
Ima kolega koji voze i auto od 10000-20000e kao oni na Trgu,idi sedi pa da vidiš koliko je do Slavije.
Ima i poštenih kolega koji voze auta u rangu 10.000-20.000e ali baš manjina i oni uglavnom voze za neke strane kompanije puteve svaki treći dan ili kako kad
A ima i onih koji imaju druge izvore prihode pa se zaje*******avaju na taksiju...

Nije davno bila priča NACIJONALNOG TAKSIJA
EJ, 150 AUTOMOBILA SVI NOVI,
Svi automobili ISTE BOJE,NOVI,vozači u istim uniformama i ŠTA BI
A igrač MOGO JAK i veliku lovu uložio
I,iiiii šta bi PUČE KO TIKVA,ma supr mu bila zarada,super, Čovek KRENUO SVE POŠTENO,LEGALNO
Ali šta ćeš KARTEL,ČULI STE ZA KARTEL,taksi kartel jel tako...


PA U OVOJ ZEMLJI MOŽEŠ SAMO DA RADIŠ NA NELEGALAN I PREVARANTSIKI NAČIN ,DA UVIJAŠ GOVNA U CELOFNA ALI DA BUDE ZA DINAR AKO JE MOGUĆE I PRODAJEŠ, E TAD MOŽEŠ DA ZARADIŠ SVOJIM RADOM,drugačije ko te Xebe što si glup pa radiš pošteno
SNAĐI SE PRILAGODI,


I još jedna stvar,
A koliko je KAFA,PIVO,PARKING,VODA,GRAJANJE,KOMUNALIJE,KARTA U GRADSKOM PREVOZU
ITD,ITD,ITD
a koliko u BEOGRADU...
 
Ti sad tvrdiš da se svuda u Srbiji taksi prevoz odvija nelegalno, a jedino se u Beogradu koliko toliko legalno odvija pa je i cena veća. Hau jes no.
Znači posle Cargo-a, sledeći na redu za odstrel su taksisti u unutrašnjosti jer voze po bezobrazno niskim cenama.
 
Batice, hoces reci da treba vise da placamo uslugu taksiranja da bi svi bili srecni i zadovoljni?

Ja sam laik, ali kako je moguce da je bolje da placam 700 dinara taksisti za kojeg ne znam apsolutno nista, umesto da platim za istu voznju 450 dinara nekoj aplikaciji a pritom imam informacije i o vozacu i o ruti i o transparentnosti i o vozilu itd. ?

A problem ko ce koliko da se ugrabi za pare te voznje posle, nije na nama korisnicima vec na kompromisu.

Ovo je objektivno, a da sam pisao subjektivno verovatno bih ubacio i sva ona losa iskustva koje sam imao sa legalnim i ilegalnim taksistima jer su kontrolisani ravno nuli (ali to ocigledno nije problem jer pare od voznje idu gde treba.. ili pak ne.)
 
Pa da uprostim bar malo. Možeš da kupiš Milku na pijaci mnogo jeftinije nego u radnji - da li je to bolje za tebe (naravno, ne gledamo samo finansijski, mada, na duže staze i finansijska siuacija može da se okrene)?

Ja iskreno, nemam potpuno izgrađen stav. Malo sam na jednoj, malo na drugoj strani.
 
Svuda,ali SVUDA,tvrdim,Ima i legalnih udrženje , taksista ali u nekim gardovima manjna..
Imaju oni svoj cargo u svojim gradovima i zato se raspadaju,a kad je javašluk u Beogradu onda znaj kako je južnije......ali ti zanaš samo cene jer ci pričao nekad sa legalnim taksistom iz Kragujevca,Užica,Niša e vidiš ja jesam i to je velika razlika
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... -na-divlje
http://mondo.rs/a1131475/Info/Drustvo/S ... jevcu.html
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Div ... o=dislikes
Pošto si ograničen na NET ti malo potraži i ovako nešto nemoj samo cene
 
Ako je svuda raspad sistema i gubitci na sve strane , što lepo ne batale taksiranje i zaposle se u Maxi , Ideu , Merkator , Aman... , nego da i dalje arče vreme i novac. Plata u marketima ista ili čak i bolja (nakon odbijanja svih troškova oko vozila i udruženja) , radi se šest dana u nedelji , dve smene , mnogo manja briga oko posla... Taman bi im dobro došla dodatna radna snaga , sa kojom ionako kubure...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581895#p581895:qqz0dogr je napisao(la):
astrodule » Pet Nov 16, 2018 1:23 pm[/url]":qqz0dogr]Pa da uprostim bar malo. Možeš da kupiš Milku na pijaci mnogo jeftinije nego u radnji - da li je to bolje za tebe (naravno, ne gledamo samo finansijski, mada, na duže staze i finansijska siuacija može da se okrene)?

Ja iskreno, nemam potpuno izgrađen stav. Malo sam na jednoj, malo na drugoj strani.
Razumem te i ja gledam gde da kupim gorivo jeftinije,eno čovek ima u dvorištu svu opremu,jeftinij 20din ali NE
Prvi razlog nema ko da mi garantuje kavlite.. tog goriva....
Drugi,ne daje državi ništa(kako će sutra funkcionisari,zdravstvo,školstvi itd kad niko ne bude plaćao porez ili muvao na razne načite.(e na to će ovi reći pa i ovako ovi naši političari sve pokradoše)
itd itd...

Da ne davim mnogo,
Prosto ako ne znaš ti prepiši,PRILGODI se kako neko napisa...ovde
Kako je to uredila Nemačka,Austrija,Francuska .......pa i tamo su taksisti u problemu
ALI ipak država pokušava da i h zaštiti na neki način i uvede pravila....opet ,ali za te taksiate tamo neće niko reći kako su navikli na socijalizam itd.itd
Niko ovde neće reći kako te džave štite svoju privredu...
Kod nas svi pljuju svoju državu u kojoj žive a gledaju kako da je zaje*******u i tako u krug...
Kad sistem(država) ne funkciniše onda i narod.....

Šta mislite,po ko od vas ne bi vole da se poštuje njegov rad,da zna pravila igre i da ista budu za sve,e po to kod nas ne može....
Svi pljujemo kad odemo kod lekara a ulaze preko veze,a to što sam ja pokušao da nađem vezu ,normalno nije bitno



Živelo muljanje,krađa, itd itd
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581905#p581905:da1mfiyy je napisao(la):
solecar » Pet Nov 16, 2018 1:42 pm[/url]":da1mfiyy]Ako je svuda raspad sistema i gubitci na sve strane , što lepo ne batale taksiranje i zaposle se u Maxi , Ideu , Merkator , Aman... , nego da i dalje arče vreme i novac. Plata u marketima ista ili čak i bolja (nakon odbijanja svih troškova oko vozila i udruženja) , radi se šest dana u nedelji , dve smene , mnogo manja briga oko posla... Taman bi im dobro došla dodatna radna snaga , sa kojom ionako kubure...
A ako rešim da već napustim,odo da vozim kaminon u normalnoj državi koja će da me plati i gde me neće pljuvati,a vi se vozite autonomnim vozilima,napisa neko da će uskoro,au da, pa onda će i kamioni,xebiga

Pa jel ti zanš koliko je kod nas ljudi koji ne rade,najlakše je reći pa nađi drugi posao pa ja sam u ovaj posao uložio dosta novca,VREMENA, a neko me zaje*******ava,
pA KOD NAS ZAje*******AVAJU i ove sa visokom stručnom spremom,kod nas Ministar može da bude keramičar,
PA NE MOŽE , AL VIDIŠ DA MOŽE

KRADE ME,kao i tebe onaj divlji ili regularni LOPOV koji kao radi kao taksista.
--------------------------------------------------------------------------------
Ma nije on bre TAKSISTA on je ---LOPOV,PLJAČKAŠ,PREVARANT
-------------------------------------------------------------------------------------
A kako me KRADE TEK ovaj što prevozi putnike ali ne bavi se prevozom putnika.
Ne on je PARTNER LIMO SERVIS ...i bavi se visokotehnološkim prevarama,digitalizacijom Srbije,
BAJA, pa ODAKLE PARE PRIJATELJU 200.000 E DA KUPIŠ HIBRIDE,TETKA DONELA
imao si profit ali nikakvu dobit,nema za državu za narod za koji se boriš da mu bude jeftiniji prevoz,a da on je učio visoke škole,pa prepisao od ovih sa zapad/ :D /
Ko me xebe kad nisam učio škole,
TETKU ,nemam izgleda kao i većina

Pa ljudi nemam ja ništa protiv aplikacija kao i većina poštrnih taksista,imam protiv načina na koji se radi
Pa mora sistem,država to da kontroliše a ne kompanija...

VOZAČ .....B kat ....MOŽE da bude daltonista,da ima šećer,neku srčanu manu,može da bude,narkoman, osuđivan za razna krivična dela,silovanje ubistvo itd
pa da li bi ste vi vašu Ćerku ,Sina pustili da se vozi u tom taksiju...

VOZAČ.....C kat NE MOŽE DA BUDE daltonista da ima povišen šećer,da ima srčanu manu i
sve to se KONTROLIŠE NA SVAKE TRI GODINE,

Potvrda da nisi osuđivan i da se protiv tebe ne vodi krivičan postupa izdata od nadležnog suda

I sve to zbog uštede od 1500-2000din
Da nepričamo o iskustvu vožnje po gradu,sad će reći pa i ovako vozim po gradu,da ali to trba raditi više sati i dana u mesecu
Iskreno nije baš bezbedno i ovo što pojedini taksisti rade svaki dan po 12-15h
Mnogo je toga o čemu se ne razmišlj kada se gleda kako uštedeti novac ,nije to samo kod nas,trend je takav u celom svetu
Ali zato normalne države gledaju kako to da urede,a kod nas kada se pokuša da uredi onda pljuj po zakonima,propisima itd

Xebu nas i vlasnici udruženja,ali to je široka tema
 
Od loših uslova i položaja taksista u Beogradu , pa preko Srbije , dođosmo do toga da je ista situacija u celoj Evropi. Ako ovako krenemo , na kraju ćemo doći do toga da su svi taksisti sveta uboga sirotinja koja jedva sastavlja kraj sa krajem i koja živi tri put jadnije i bednije od Cigana na socijalnoj pomoći.

P.S.
Pa nije OK ni da me taksista i bilo ko drugi zaje*******ava da su cene daleko ispod proseka socijale i da zato konstantno moraju da se povećavaju (mislim na sve vrste usluga) , a da su nam plate i penzije u rangu ministarskih i da zato moraju da se snižavaju , kako bi mogao da postoji održivi sistem , kako ne bi smo došli u situaciju da završimo kao Grčka koja je bankrotirala više puta u poslednjih nekoliko godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581897#p581897:3lrnqxvc je napisao(la):
BATICA » Fri Nov 16, 2018 2:24 pm[/url]":3lrnqxvc]Svuda,ali SVUDA,tvrdim,Ima i legalnih udrženje , taksista ali u nekim gardovima manjna..
Imaju oni svoj cargo u svojim gradovima i zato se raspadaju,a kad je javašluk u Beogradu onda znaj kako je južnije......ali ti zanaš samo cene jer ci pričao nekad sa legalnim taksistom iz Kragujevca,Užica,Niša e vidiš ja jesam i to je velika razlika
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... -na-divlje
http://mondo.rs/a1131475/Info/Drustvo/S ... jevcu.html
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Div ... o=dislikes
Pošto si ograničen na NET ti malo potraži i ovako nešto nemoj samo cene
Ovo su sve linkovi o divljim taksistima. Ako su toliki problem divlji taksisti zašto onda ne blokirate MUP, inspekciju i sve one koje su zaduženi da vode računa o tome da taksisti rade po propisima, kad vam već nikad nije bio problem da blokirate ulice kad su vaši interesi ugroženi.

Linkovi o cenama taksi usluga koje sam ranije stavio su zvanične cene, znači cene legalnih taksija, i kod zvaničnih cena je ogromna disproporcija između cena u Beogradu i ostatku Srbije. Kako to objašnjavaš? Samo nemoj da nam serviraš priču da su svuda u Srbiji divlji taksisti samo u Beogradu legalni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581920#p581920:1knzy8ja je napisao(la):
solecar » Pet Nov 16, 2018 2:18 pm[/url]":1knzy8ja]Od loših uslova i položaja taksista u Beogradu , pa preko Srbije , dođosmo do toga da je ista situacija u celoj Evropi. Ako ovako krenemo , na kraju ćemo doći do toga da su svi taksisti sveta uboga sirotinja koja jedva sastavlja kraj sa krajem i koja živi tri put jadnije i bednije od Cigana na socijalnoj pomoći.
Pa tako će na kraju i biti.
Čak i najglasniji malinari koji kukumavče u poslednje vreme nonstop su male bebe za taksiste. Otkad znam za sebe taksisti redovno kukaju. Što javno, što privatno. A popularnost im ''raste'' iz godine u godinu. Svake godine ljudi sve puniji razumevanja i simpatija prema njima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581923#p581923:u9mx7pr3 je napisao(la):
roland » Pet Nov 16, 2018 2:30 pm[/url]":u9mx7pr3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581897#p581897:u9mx7pr3 je napisao(la):
BATICA » Fri Nov 16, 2018 2:24 pm[/url]":u9mx7pr3]Svuda,ali SVUDA,tvrdim,Ima i legalnih udrženje , taksista ali u nekim gardovima manjna..
Imaju oni svoj cargo u svojim gradovima i zato se raspadaju,a kad je javašluk u Beogradu onda znaj kako je južnije......ali ti zanaš samo cene jer ci pričao nekad sa legalnim taksistom iz Kragujevca,Užica,Niša e vidiš ja jesam i to je velika razlika
http://www.novosti.rs/vesti/srbija.73.h ... -na-divlje
http://mondo.rs/a1131475/Info/Drustvo/S ... jevcu.html
https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Div ... o=dislikes
Pošto si ograničen na NET ti malo potraži i ovako nešto nemoj samo cene
Ovo su sve linkovi o divljim taksistima. Ako su toliki problem divlji taksisti zašto onda ne blokirate MUP, inspekciju i sve one koje su zaduženi da vode računa o tome da taksisti rade po propisima, kad vam već nikad nije bio problem da blokirate ulice kad su vaši interesi ugroženi.

Linkovi o cenama taksi usluga koje sam ranije stavio su zvanične cene, znači cene legalnih taksija, i kod zvaničnih cena je ogromna disproporcija između cena u Beogradu i ostatku Srbije. Kako to objašnjavaš? Samo nemoj da nam serviraš priču da su svuda u Srbiji divlji taksisti samo u Beogradu legalni.

Evo link o blokadi AERODRUMA I DIVLJIM TAKSISTIMA
https://www.youtube.com/watch?v=M76AKf0Ma-o
https://www.youtube.com/watch?v=59j36nROR3k
https://www.youtube.com/watch?v=3oyBK-Le82U
https://www.youtube.com/watch?v=7DUUZt1olD0 OVO OBAVEZNO POGLEDAJ

a BILO JE ŠTRAJKOVA I BLOKADE I RANIJE...

CENE JESU LEGALNE,
ali moraju da idu ispod,jer uh ubiše ovi što sam ranije pisao,o KG,UŽICE
a Beograd se još drži zato što je veliki broj taksista u
celoj SRBUJI JE OKO 16000 taksista od toga u Beogradu 6700

Ovo ko započinje priču u taksiju
https://www.youtube.com/watch?v=8Wl8KSbO_pQ
 
Batice vec kad znas kako u Uzicu funkcionise taxi, zasto onda ne uzmes ti tih 5 auta za neki drugi grad i isplatis ih za god dana nego se cimas u BG da vozis taxi za 40k?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581934#p581934:84u777l6 je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Nov 16, 2018 3:10 pm[/url]":84u777l6]Batice vec kad znas kako u Uzicu funkcionise taxi, zasto onda ne uzmes ti tih 5 auta za neki drugi grad i isplatis ih za god dana nego se cimas u BG da vozis taxi za 40k?

Treba tu poznavati i neke opasnije momke....mala bara puno krokodila,
ne može to baš svako pametnice...
Drugo dole nemam ništa,stan itd...povećalo bi troškove...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581924#p581924:3u24zax8 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pet Nov 16, 2018 2:41 pm[/url]":3u24zax8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581920#p581920:3u24zax8 je napisao(la):
solecar » Pet Nov 16, 2018 2:18 pm[/url]":3u24zax8]Od loših uslova i položaja taksista u Beogradu , pa preko Srbije , dođosmo do toga da je ista situacija u celoj Evropi. Ako ovako krenemo , na kraju ćemo doći do toga da su svi taksisti sveta uboga sirotinja koja jedva sastavlja kraj sa krajem i koja živi tri put jadnije i bednije od Cigana na socijalnoj pomoći.
Pa tako će na kraju i biti.
Čak i najglasniji malinari koji kukumavče u poslednje vreme nonstop su male bebe za taksiste. Otkad znam za sebe taksisti redovno kukaju. Što javno, što privatno. A popularnost im ''raste'' iz godine u godinu. Svake godine ljudi sve puniji razumevanja i simpatija prema njima.

Predrasude kod ljudi su čudo,očigledan primer
 
Ne znam o kakvom lošem položaju taksista u Beogradu bilo ko priča. Ako su oni u lošem položaju u kakvom su položaju oni u Nišu ili Novom Sadu, a kamoli tek u manjim mestima gde su cene u nekim slučajevima duplo manje?
To je bezobrazna s*ka kojoj nikad dosta.

U nedelju sam se vozio 22km taksijem u Moskvi, došao momak u minut novijim kolima. Čitavo zadovoljstvo sam platio 650RUB ili 1000RSD.
Istina u korist im ide cena benzina od 65RSD/L.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581878#p581878:2rao7i6o je napisao(la):
BATICA » 16.Nov.2018/1:44 pm[/url]":2rao7i6o]
Očemu ti bre pričaš,da li ti znaš kako funkcioniše taksi u tim gradovima.
Svi samo gledate cenu i ništa vas više ne zanima,to i mogu da razumem
Ali da komentarišete cenu a da nemate veze kako se u tim gradovima obalja taksi prevoz pa to je bezobrazno,prvo se raspitaj ili informiši pa onda komentariš.
Jel ti znaš kako se obavlja prevoz u UŽICU,jel to piše na Inernetu
Jel znaš kako bre,
Pa nemaš pojma,ali znaš koliko košta, JEL TAKO , ma super baš

Evo ja ću ti reči, a ti otiđji proveri...

Baja kupi 10 AUTOMOBILA za 15.000 e,otvori taksi firmu prijavi dva vozila...
KAO zaposli 20 vozača od njih samo jedan prijavljen i svi rade na procenat po 12h dnevno na vozilu
Rade na procenat
Sva vozila su skoro nelegalna...nemaju osiguranje putnika,šestomesečni tehnički pregled,vozači bez lekarskog........ČAK I BEZ TX ....itd
Taj isti BAJA računa nek je dobar 2.000 din po vozilu za 24h,značI 1.000 din za 12 h i eto onda uzme
10 vozila x 2.000 din = 20.000 din dnevno x 30 dana = 600.000 x 3 meseca = 1.800.000 / 118 din ===== 15.000 e
I Baja isplatio AUTOMOBILE za tri meseca i posle ka... sve
A trošak ovakav 1000din vozaču(ako zaradi na procenat) pa 1500 gorivo i kvarovi 500 din i njemu 1000 din
.
.
.
Ja se u Nišu bogami vozio hibridom, taksista kaže super zadovoljan poslom i gazdom, a cena je barem 30% manja nego u BGu - Tako da ja ne znam o čemu ti pričaš.
 
Vrh