Šta je novo?

Unutrašnji Magistralni Poluprsten, Most preko Ade - [Magistrala]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=581006#p581006:1j3ws9x4 je napisao(la):
relja » 13 Нов 2018 07:32 am[/url]":1j3ws9x4]

A zašto ne bi jedom uskladili radove: i izgradnja podvožnjaka i zamena šina u isto vreme?
@Реља, а што да се не слика :) , па и биће у исто време, с обзиром да ће ту где ће бити подвожњак, бити четири пружна колосека. Ја ћу радо долазити и сликати онолико колико ми време буде дозвољавало.
Ево га и попречни пресек будућег подвожњака где се виде четири колосека
 
Možda bi i mogli da usklade. Kinezi prvo rade levi kolosek kad se gleda od NBG ka Zemunu. Dok Kinezi to rade, izgrade prve dva nadvožnjaka (sa strane ka Heroja sa Košara). Kada Kinezi pređu na desni kolosek, onda urade i druga dva nadvožnjaka (ka bulevaru M. Milankovića). Tako da zbog izgradnje nadvožnjaka nema nikakvog zatvaranja železničkog saobraćaja. Nadam se da su koordinirali na taj način tako da nema potrebe da grade nadvožnjak ispod pruge dok se odvija saobraćaj. Koliko sam razumeo to je bio glavni problem prilikom prethodnih konkursa za izgradnju tog podvožnjaka.
A ako imaju i bar malo mozga, mogli bi dok Kinezi rade rekonstrukciju pruge na NBG da urade i novu stanicu Tošin Bunar koja bi prema planovima trebala da bude malo pomerena prema Oml. brigada.
Tako bi bilo najefektnije, da iskoriste kinesku rekonstrukciju pruge da završe sve planirane radove na žel.prugi kroz NBG. Jedino što im onda ostaje za kasnije jeste izgradnja dodatna 2 koloseka, a njih mogu da rade bez zatvaranja postojeće pruge.
 
Izvor: Beobuild.rs

Most na Adi dobija šine

Početkom decembra, pre tačno 10 godina, svečano su otpočeli radovi na izgradnji mosta preko Ade Ciganlije, danas najvećeg gradskog mosta na Savi. Na deseti rođendan otvaranja gradilišta ovog mosta, teče i poslednja faza na njegovoj izgradnji. Na proleće ove godine započeti su radovi na završetku preostalih prilaznih konstrukcija na Radničkoj petlji, kao i na opremanju šinskog koridora na mostu i postavljanju tramvajskih šina. Otvaranjem nove tramvajske pruge preko Ade biće stvorena alternativa Starom savskom mostu, čime se otvara mogućnost novih linija, poput one između Rakovice i Banovog brda ili Novog Beograda i Rakovice. Vrednost radova je oko 2 milijarde dinara, što ovaj projekat čini i najvećom gradskom investicijom u infrastrukturu u ovoj godini.

Ukupni radovi obuhvataju postavljanje tramvajske pruge, dužine oko 2700 metara, preko Mosta na Adi i severnih i južnih petlji, sa uklapanjem u postojeću prugu sa obe strane reke. Dobar deo radova je završen do sada, a sa završenom izradom betonske podloge počelo je postavljanje i zavarivanje prvih metara šina. Uz ispitivanje varova kao i postavljanje propratnih elemenata gornjeg stroja, do sada je na novobeogradskoj strani zavareno oko 850 metara šina, od čega je oko 600 metara u završnoj faza betoniranja. Sa čukaričke strane je istovremeno zavareno oko 130 metara šina. Stubovi kontaktne mreže i vod za kontaktno pojačanje su postavljeni na skoro celoj trasi. Trenutno se vrši postavljanje kontaktne mreže, kontaktnih provodnika i uređeja za automatsko zatezanje sajli na stubovima.

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-adi-dobija-% ... p2827.html
181130-01-petlja-radnicka-02.jpg

181130-01-petlja-radnicka-11.jpg

181130-02-most-na-adi-01.jpg

181130-02-most-na-adi-02.jpg

181130-03-petlja-jurija-gagarina-10.jpg

Celu vest kao i veliku foto reportazu mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/most-na-adi-dobija-% ... p2827.html
 
Ova bezrazlozna "umetnicka instalacija" u razlicitosti stubova za kont. mrezu definitivno samo diaboli moze da padne na pamet. :bash:
 
Sad smo obogatili i "Portfolio nosača kontaktne mreže".
 
Igore po vasem misljenju , hoce li stici u roku tj do maja ili juna 2019god da zavrse posao?

Gradska vlast stalno naglasava da je ovo prioritet da se zavrsi sto pre, kako bi sto ranije pocela gradnja novog Savskog mosta,
moguce da zato na ovom gradilistu nema vecih kasnjenja koliko mi se cini.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585992#p585992:1l7h9szb je napisao(la):
tzoran1 » 04 Дец 2018 10:53 am[/url]":1l7h9szb]Ova bezrazlozna "umetnicka instalacija" u razlicitosti stubova za kont. mrezu definitivno samo diaboli moze da padne na pamet. :bash:
file.php
Овај А тип носача се налази само у зони стајалишта на Радничкој. Мора да постоји неки разлог.
 
Očekujem da će svi radovi biti u roku završeni.
Postavljanje kontaknte mreže i pruge ide brzo dok više vremena oduzimaju radovi na izgradnji novog mosta preko Topčiderke i ukjučenja ka Rakovici gde je dobar deo radova već završen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586000#p586000:1naxtc09 je napisao(la):
Igor » 04 Dec 2018 11:09 am[/url]":1naxtc09]... novog mosta preko Topčiderke i ukjučenja ka Rakovici gde je dobar deo radova već završen.

Zašto ovo nije bilo planirano i uređeno u startu, nikada mi neće biti jasno.

Isto tako, zašto neće da sprovedu prugu kroz Marka Hristića na NBG? Nadam se da će i to bar naknadno na promene, kao što su i ovo prema Rakovici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585999#p585999:3047gkqe je napisao(la):
stf » 04 Dec 2018 11:05 am[/url]":3047gkqe]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=585992#p585992:3047gkqe je napisao(la):
tzoran1 » 04 Дец 2018 10:53 am[/url]":3047gkqe]Ova bezrazlozna "umetnicka instalacija" u razlicitosti stubova za kont. mrezu definitivno samo diaboli moze da padne na pamet. :bash:
file.php
Овај А тип носача се налази само у зони стајалишта на Радничкој. Мора да постоји неки разлог.

Upravo tako, mislim da je razlog sirina izmedju stubova. Mislim da nisu zeleli da stubovi budu postavljeni na sred stajalista, pa da su bili primorani da promene dizajn zbog dodatne sirine.
 
Upravo tako, na petlji je veći raspon zbog stajališta u odnosu na most gde je raspon manji.
181130-01-petlja-radnicka-20.jpg
 
Razlika u rasponu je očigledna, ali rešenje je "kako da uradimo da uštedimo svaki gram čelika?" kao da prave avion a ne tramvajske stubove u nizu...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586021#p586021:1kku0njj je napisao(la):
astrodule » 04 Dec 2018 12:17 pm[/url]":1kku0njj]Hoćemo šiljak.

Надам се да грешим али ми се чини да су потпуно одустали од шиљка :( :( :(

Немам никакву инсајдерску информацију... Само ми тако делује.

Једнако ми је жао што ће мост остати у натури боји бетона.
 
Kolika je masa te rešetke?
Možda novi H145M može da ga spusti?
Taj može da poveze 10 vojnika, ima kuku i dizalicu, zadnja vrata, autopilot...
 
Kojim putem ce na kraju tramvaji da se prikljuce mostu na Novobeogradskoj strani?

Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
 
^ Po ovome izgleda da ce tramvaj, da bi se iz Jurija Gagrina popeo na most morati da kruzi oko bloka 41, jer ne postoji pruga u Djordja Stanojevica a naravno ni u Marka Hristica.

A jel postoji neko smisleno objasnjenje za ova dva tipa nosaca na samom mostu? Da su makar izabrati ovaj sa zakosenim ugrovima, pa da ima neke male povezanosti sa nosacima A izgleda. Ovako sve deluje besmisleno

181130-02-most-na-adi-04.jpg

181130-02-most-na-adi-06.jpg
 
Ja sam se pitao da li je moguće da neće odraditi prugu do Jurija Gagarina, već će se do mosta kružiti kao po Šarganskoj osmici, ali, avaj, na kraju shvatih da su to Vesić i ekipa i da ništa korisno za Beograd oni ne rade, osim kad baš ne moraju.

Inače, autobuske linije koje povezuju Novi Beograd a Čukaricom su, usled promene u rasporedu gradskih centara (tj. toga što je danas NB poslovni centar Beograda), prema očekivanju - pukle. U 85 i 88 se ulazi i stoji kao `93. A sve se može drastično popraviti jednim skromnim i jeftinim krakom tramvajske mreže negde do zone opštine Novi Beograd.

Ne postoji grad koji ne bi izgradio ovu vezu. Beograd je, međutim, još niti planira, niti pominje. Mrtvo more. Zgužvani i zgnječeni narod.
 
Пантограф":3oms7xye je napisao(la):
Ja sam se pitao da li je moguće da neće odraditi prugu do Jurija Gagarina, već će se do mosta kružiti kao po Šarganskoj osmici, ali, avaj, na kraju shvatih da su to Vesić i ekipa i da ništa korisno za Beograd oni ne rade, osim kad baš ne moraju.

Da, baš je glupo, ali možda je takav projekat jer bi morale da se vrše mnogo veće intervencije da bi se izgradila rampa u Jurija Gagarina, dok su ovako samo izgradili rampu između 2 kolovoza.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Kakva "rampa u Jurija Gagarina"?

To niko nikada nije spominjao niti je tako nešto moguće izgraditi.
Ovde se priča o nikad planiraniranim kolosecima u ulici Marka Hristića.

A Astrodule-ov post je post 2018. godine na forumu :)
 
relja":qveoyusq je napisao(la):
Kakva "rampa u Jurija Gagarina"?

To niko nikada nije spominjao niti je tako nešto moguće izgraditi.
Ovde se priča o nikad planiraniranim kolosecima u ulici Marka Hristića.

A Astrodule-ov post je post 2018. godine na forumu :)
Pa ja i kažem da je nemoguće tako nešto izgraditi.

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Moja greška, nisam ukapirao da se radi o neplaniranim kolosecima u Marka Hristića.
Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka
 
Vrh