Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Darko, evo treći put pišem i ponavljam sta da odgovorim.... oni ljudi u vladi ,ministsrstvu nisu normalni ,tj jesu ,ali su jako bezobrazni, izvrcu istinu i cinjenice,ne govore jasno....
Dosta oni nas vozaju i bez toga safarija.. I samo je bitno da" put bude bezbedan ",kao da se to dovodi u pitanje uopšte, eto" gradi se 30 g pa šta je jos malo".....
E da je neko robijao kad god je imao takvo opravdanje, ne bi se gradilo 30g....

Ljudi moji,2016 je pušten deo do Ljiga i trebali su već u martu 2017 da bude pušten do Obrenovca. Dve godine kasne, dve godine, zašto? Bio zemljotres, poplava?! Kako da su tek 2017 videli da glinena ne valja, kako niko ne vide ranije?
Tako sam besna jer smo toliko nemocni, a ne mogu ni da je gledam ni slušam svakog ko otvori usta i priča ono što on hoće, a ne što je pitanje. Kad samo pomislim da nama do Bg treba 3 ipo sata... pa iz Niša stignu za to vreme.

I stvarno mi je trebao veliki napor da ne zacinim ovo psovkama, a usmeno skidam sve redom...
 
Sad ce biti nekoliko dana zatišje pa eto njih i ovde.I samo cekam da vidim sta ce na kraju biti.
 
Evo konacno priznase da nece stic do nove god.
Razlog je čekanje izvodjaca radova da pocne sanaciju i gubljenje dva meseca letnje sezone .I onda su shvatili da oni nece ni pocet posao i izbacili ih sa gradilista i doveli kineze i energoprojekt .I sad je nemoguce nadoknadit to izgubljeno vreme. !!!!!
 
Gde,šta,gde to stoji? Jel to opet nesto oko glinene i objašnjenje zašto rade kinezi ? Što ne objasne zašto godinu ipo ne opreme jednu cev tunela
 
Mora stane u red iza šnel štrase Beograd-Zrenjanin koji je najavljen jos pre 5 godina a nista, pa Novi Sad-Ruma sa Fruskogorskim tunelom, pa ćiriličnim slovom P Ns-Zr-Bg, pa Pozega-granica sa Crnom Gorom, pa prstenasti put do Bosne Pozega-BiH granica I Sremska Raca-autoput, pa Moravski koridor Pojate-Preljina, pa Beogradsku obilaznicu Bubanj potok-Pancevo, pa Nis-Pristina, pa Pancevo-Vrsac... uh umorih se. Bas ce se svi skupa nacekaju...
Jedino sto je realno I sto je pre par meseci bio tender je preostalih 5km Kg-Batočina. I znate sta je zanimljivo? Pojavila se neka nepoznata firma I ponudila da uradi 5km autoputa sa petljom Batocina ka autoputu za oko 6-7 miliona evra! To je bilo pre par meseci, mislim da su ovi neki drugi ponudjaci hteli da se zale, pa ne znam kakav je status, da li je procedura zavrsena I ko gradi. Ali posto smo ovde cesto raspravljali o ceni 1km autoputa, evo ovde Surcin-Obrenovac oko 12 ili kolko miliona evra, Cacak-Pozega oko 14 mil evra, Moravski planirano oko 7-8 mil evra, Bg obilaznica sada... pa je nejasno kako to oko Batocine moze biti samo 1-2 mil evra po 1 km? Ok, jeste 4 trake ali opet je enormna razlika u ceni.
 
Ovo koliko shvatam se odnosi na Planum i Puteve Uzice.

Ali po ugovoru sa Kinezi.a, rok za sanaciju je 25.12.2018. godine. Ne kaze se nista o kasnjenju tog posla, tako da...



Sent from my LG-H818 using Tapatalk
 
Pa kaze se da i oni ( Kinezi) kasne zbog Puteva Uzica i Planuma .....jer su oni zabusavali dva meseca i sad Kinezi ne mogu da nadoknade izgubljeno vreme.
Pa ko shvati nek javi...
 
Izgovori, izgovori... priprema za tužne vesti odlaganju. Bilo bi dobro kad bi nove rokove dali do prvog maja i da zaista to zavrse. Mislim da mogu i ranije u zavisnosti od vremena, ali će garantujem čekati i jednu tunelsku cev, pa niko neće ni znati da je i tunel bio problem . Drugu cev će opravdati nekako da se radi do sledece jeseni i to "prodje" kao da nije ni bio problem.
 
@Earth, izabran je izvođač za "ostatak KG-Batočina" još pre 2 meseca, a 26.10. je zaključen ugovor. Radiće PzP Kragujevac, a projekat im pravi CIP. Vrednost ugovora je, u paru, 1.180.147.173,34 dinara, tj oko 10 miliona evra. Ovo je najvećim delom, koliko sam ja shvatio dokumentaciju, idiotsko bacanje para, jer će biti urađeno sledeće:
1. Na petlji Batočina će biti izgrađen i krak KG-NI, što je ok.
2. Od petlje Batočina do magistralnog puta će se samo promeniti asfalt, neće se ni proširiti ova jedna traka malo, koja je, koliko piše, širine 7,8m :shock:
3. Na ukrštanju sa magistralnim putem ide, šta bi drugo moglo, kružni tok :mrgreen:
4. Posle kružnog toka, u dužini od oko 1km ide brzi put kakav je već izgrađen između KG-a i Batočine
5. Ucrtano je mesto za "buduću petlju Batočina", dakle postoji neki plan za obilaznicu oko Batočine, samo će najverovatnije biti za 2-3 godine :dil:
6. Ostatak je praktično bulevar :D kroz Batočinu, tu je planirana neka polupetlja, neka servisna saobraćajnica i, naravno, ništa bez kružnog toka. :sesir:
Sve u svemu, sami procenite koliko je ovo smisleno, link ka nabavci je https://www.mgsi.gov.rs/cir/dokumenti/j ... kragujevac :violina:
P.S. 7. Posle Batočine opet oko 1km brzog puta, ovo sam sad video kad sam opet pogledao to što može. Dakle, ovo su suštinski samo 2km brzog puta.
 
Postojeću naplatnu rampu Batočina će preurediti tako da pravac ka Nišu iz Kg više neće presecati put ka Kg već će se pre mosta preko autoputa E75 odvajati desno ka motelu Košuta i tu će biti ulazna rampa za Niš,samim tim će se osloboditi prostor za proširenje rampe iz pravca BGD pa će umesto sadašnje 2 traje verovatno biti 4.

Privremeno će ovo sve biti poboljšanje ali ipak ceo taj put sa svim tim kružnim tokovima gubi pravo da se naziva čak i motoput a kamoli autoput kako ga mnogi nazivaju.
 
Hvala na odgovoru Nikice. Ok, onda su ipak uvazili zalbu Pzp-a I njih izabrali. Oni su I bili medju izvodjacima dosadasnje gradnje tog pravca, I put je po meni odlicno odradjen. Jedino sto ja nisam razumeo da je prakticno bulevar kroz Batocinu nego da ide zaobilazno, juzno ispod nje. Ali ok, ne bi preduboko da ovde skrecem sa teme, samo sam pomenuo radi uporedbe cena kilometra autoputa o kojima smo ovde cesto pricali. Jos jednom hvala Nikice na iscrpnom odgovoru :sesir:
 
slike koje sam slikao 02.12.2018. ali tek sad stigle na red smanjivanja...Obrenovačka petlja









 
Svaka cast Plecko, slike sa pravih mesta koja retko vidjamo ovde. Iznenadilo me sto za nadvoznjak petlje imaju cak 6 parova stobova (ako sam dobro izbrojao), dok uglavnom imaju manje, negde samo po jedan par izmedju traka autoputa, a sa strana nasip samo. A ovde cak 6 ili kolko parova... Ne znam zasto tolko puno, mislim tlo jeste mocvarno ali ne znam bas da li je zbog toga... Hvala jos jednom
 
stvarno čudno što ovoliko stubova, jedan par levo, jedan desno i jedan par u sredinu, ostalo je moglo sve da bude nasip...
 
Hvala Plecko. Stvar je u tome da na tom mestu, na samoj petlji, sve sem zelenog dole na slici (nadvoznjak preko autoputa) moze biti na zemlji ili na nasipu, a iz broja stobova sa slika deluje da su izabrali da bude duze stubova, a krace nasipa. Blizu jesu Sava, a posebno Kolubara, pa je tlo verovatno mocvarno usled podzemnih voda tolkih reka, a time verovatno I nestabilnije, pa ne znam da to nije razlog veceg izbora stubova kao sigurnije podloge za takav teren... Ne znam, mozda neko drugi bolje zna, Geovuk, Dare, neko... :)
 
Meni deluje da isto tako rade i na Surcinskoj petlji odnosno ukljucenju sa obilaznice .(manjoj) Po tri para stubova sa jedne strane .Vidi se na pocetku tvog snimka Earth.
 
Da li sam dobro shvatio da su Planum i Putevi Užice tužili Ministarstvo jer su ih prebrzo potjerali sa gradilišta (naložene sanacije) i naplatili garancije?
 
Otkud znas Joe, ima neka slika, nesto? To je dobra vest jer onda moze se uskoro pusta 20tak km petlja Lajkovac-petlja Ljig. Posto tunel nece jos par meseci. Nadvoznjak je bitan da se saobracaj sa Ibarske I autoputa vise ne ukstaju u istoj ravni.
Duka, posto niko nije odgovorio, ja sam razumeo da su tuzili jer su im naplatili staru garanciju jer put nisu dobro izgradili pre par godina.
 
Vrh