Šta je novo?

Saobraćajna signalizacija

Isti rad, samo kad sam sa ženom onda moram da čekam promenu. :D
 
Kod tih semafora, najviše "štete" prave ljudi koji pritisnu dugme, vide da "ne radi" pa pređu ulicu na crveno. Posle minut se upali zeleno, ali nema pešaka, ali automobili moraju da stanu. E to onda neko vidi i kaže da semafor ne radi.

Na nekim "pešačkim" semaforima nakon pritiska dugmeta zeleno svetlo se čeka čak 90 sekundi (minut i po), i onda nije čudo što nema nikoga kada se konačno upali zeleno svetlo za pešake.
 
Jesi li siguran? To je potpuno nelogično programiranje uređaja (pa čak i da postoji displej koji odbrojava sekunde)

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Pogledaj onaj pešački semafor kod Fontane, u Pariske komune.
Mislim da se čeka celih 90 sekundi (ima brojač).

Ima po gradu više takvih semafora na kojima se dugo čeka zeleno za pešake.
 
Prilično dobro radi i semafor u Vrtlarskoj kod Zemunskog parka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592528#p592528:2m3ekmke je napisao(la):
astrodule » Pon Dec 31, 2018 2:55 pm[/url]":2m3ekmke]Potpuni besmisao. Baš ću testirati.
I onaj na uglu kod Milentija Popovića i Bulevara Milutina Milankovića isto drži 90 sec. Ali ne svaki put. Tačnije , taj semafor je programiran da prvi put drži 90 sec , drugi 60 , treći 45 , četvrti 20 , pa opet u krug. I to sve sa brojačem sekundi.
Problem je što to sa 90 sec ima i na mestima gde za tim zaista nema potrebe.
 
Koliko god nelogično zvučalo ipak su to izračunali neki koji su duže pratili saobraćaj. Nekad i oni pogreše pa se koriguju.
Opet ne treba neke stvari usko gledati i misliti samo na sebe pa posle problem što su velike gužve u saobraćaju i što nema autobusa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592540#p592540:3afrcs8g je napisao(la):
Žika » Pon Dec 31, 2018 3:46 pm[/url]":3afrcs8g]Koliko god nelogično zvučalo ipak su to izračunali neki koji su duže pratili saobraćaj. Nekad i oni pogreše pa se koriguju.
Opet ne treba neke stvari usko gledati i misliti samo na sebe pa posle problem što su velike gužve u saobraćaju i što nema autobusa.
Jeste , autobusa nema po 40 minuta zbog semafora za pešake , ili dođe po nekilo prepunih zglobnih autobusa u roku od par minuta zbog semafora za pešake. Krećem se dosta po gradu i nagledao sam se svega i svačega , i obraćao se nadležnima u vezi nelogičnosti i problema , pa sam dobijao raznorazne odgovore , od tipa da će biti sređeno , pa na kraju se desi ili da ostane na odgovoru ili bude odrađeno , preko odgovora da ne postoje tehnički uslovi (a na još gorim mestima postoji ista takva stvar) , do odgovora da za tako nečim ne postoji potreba.
 
Evo ti jedan jedini semafor kod Metroa na ibarskoj pa napravi haos čak do Žarkova ili do Rušnja.
Da ne pričam od raskrsnici Ustanička i Kruševačka gde nastane haos što zbog nediscipline što zbog neprilagođenog semafora stanju u saobraćaju.
Ne možeš da gledaš saobraćaj kroz jedan semafor (nekad i da) već kroz ceo tok, ulicu , bulevar pa onda da vidiš kako se lako poremeti. Tu ti je naročito pogođen javni prevoz koji ne može tek tako sa se provlači između vozila, ne može da menja trasu koja je manje opterećena i ako se tome doda sve veće zadržavanje u stajalištima eto recepta za dočekivanje prepunog autobusa posle 40 minuta.
90 sekundi nije puno, i treba biti strpljiv.
 
90 sekundi jeste puno kada je tamo gde obim saobraćaja nije veliki. A taj semafor kod Metroa na Ibarskoj , više pravi problem pešacima nego vozilima. Ima dugme za regulisanje , ali to dugme uopšte ne reaguje ili retko kad radi , pa pešaci moraju da pretvrčavaju na kvarno , pri tom ugrožavajući svoje živote. Bio tamo više puta i lično se uverio. Taj semafor zna i po tri munuta da drži crveno za pešake.
Ne može se sve gledati ni kroz prizmu vozača , jer kako pešaci nisu jedini učesnici u saobraćaju , tako nisu ni vozači. A što se tiče gradskog prevoza , boljim pozicioniranjem stajališta bi se dosta toga rešilo. Naravno i usklađivanjem semafora. Najbolji primer je ono što ističe Gaspar18 o neusklađenosti semafora u Omladinskih brigada.
 
90 sekundi nije puno, i treba biti strpljiv.

A ti, kada si u ulozi pešaka, sigurno čekaš tih 90 sekundi, zar ne (?).

Stalno komentarišeš iz svog (vozačkog) ugla, kao da istovremeno nisi i pešak. :roll:
 
Kako se u Srbiji doživljava "uređeno društvo"?
Pa tako što se insistira na onome što nam odgovara i ignoriše ono što nam ne odgovara...
Zato i jesmo u glibu i predaleko od uređenog društva...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592574#p592574:8s75echt je napisao(la):
Vladivoje » Pon Dec 31, 2018 5:42 pm[/url]":8s75echt]
90 sekundi nije puno, i treba biti strpljiv.

A ti, kada si u ulozi pešaka, sigurno čekaš tih 90 sekundi, zar ne (?).

Stalno komentarišeš iz svog (vozačkog) ugla, kao da istovremeno nisi i pešak. :roll:


Čekam, kad ima saobraćaja strpljivo sačekam. Kad ne, ne čačkam semafor. Nema smisla usporavati saobraćaj.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592571#p592571:8s75echt je napisao(la):
solecar » Pon Dec 31, 2018 5:21 pm[/url]":8s75echt]90 sekundi jeste puno kada je tamo gde obim saobraćaja nije veliki. A taj semafor kod Metroa na Ibarskoj , više pravi problem pešacima nego vozilima. Ima dugme za regulisanje , ali to dugme uopšte ne reaguje ili retko kad radi , pa pešaci moraju da pretvrčavaju na kvarno , pri tom ugrožavajući svoje živote. Bio tamo više puta i lično se uverio. Taj semafor zna i po tri munuta da drži crveno za pešake.

I vidiš tu si se zeznuo, često svratim u tazbinu i taj semafor koristim jednom nedeljno (nekad i više) i uvek je radio kad sam bio. Tu treba biti strpljiv jer taj semafor ima svoj režim rada. Čeka se solidno (nikad mi nije palo na pamet da mu merim vreme) ali opet to nije razlog da se pretrčava ibarska.

Teško da negde gde nema saobraćaja semafor drži zatvoren pravac 90 sekundi.
 
laki72":1pvd3yig je napisao(la):
Kako se u Srbiji doživljava "uređeno društvo"?
Pa tako što se insistira na onome što nam odgovara i ignoriše ono što nam ne odgovara...
Zato i jesmo u glibu i predaleko od uređenog društva...

Lepo sročeno, Laki. :wink:



Čekam, kad ima saobraćaja strpljivo sačekam. Kad ne, ne čačkam semafor. Nema smisla usporavati saobraćaj.

I ja više nego strpljivo čekam na prelazima i propuštam vozače, iako (bi trebalo da) imam prednost.

Kao pešak trudim se iz sve snage da ne usporavam saobraćaj, ali ipak - treba i ja da pređem ulice.

Dakle, usporavanje saobraćaja u gradu je nešto što se podrazumeva i što je neizbežno, jer u gradu postoje i drugi učesnici u saobraćaju.
 
Eto, drago mi je da smo se složili da je usporavanje saobraćaja u gradu neizbežna pojava. :D
 
Pre bespotrebna.
Uvek mi je lakše kroz podzemni.
 
Zdravim ljudima je lakše kroz podzemni, ali šta da rade osobe sa invaliditetom i sa raznim drugim zdravstvenim problemima...

A drugo, u gradu ima vrlo malo podzemnih prolaza, tako da su nadzemni bliski susreti različitih kategorija učesnika u saobraćaju redovna pojava. :D
 
Kad su ljudi đubrad i ne misle dovoljno na ljude pa i starije da naprave liftove, eskalatore a i kad naprave ovi obesni unište.
Grad se u zadnjih par decenija menja ali opet nedovoljno posebno za ljude u kolicima, slepe pa i za roditelje sa malom decom u kolicima (njima možda i najlakše da se prilagode). Razne prepreke, stubići i poseban slučaj ovi što bahato parkiraju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592578#p592578:2smwmhec je napisao(la):
Žika » Pon Dec 31, 2018 6:56 pm[/url]":2smwmhec]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592571#p592571:2smwmhec je napisao(la):
solecar » Pon Dec 31, 2018 5:21 pm[/url]":2smwmhec]90 sekundi jeste puno kada je tamo gde obim saobraćaja nije veliki. A taj semafor kod Metroa na Ibarskoj , više pravi problem pešacima nego vozilima. Ima dugme za regulisanje , ali to dugme uopšte ne reaguje ili retko kad radi , pa pešaci moraju da pretvrčavaju na kvarno , pri tom ugrožavajući svoje živote. Bio tamo više puta i lično se uverio. Taj semafor zna i po tri munuta da drži crveno za pešake.
I vidiš tu si se zeznuo, često svratim u tazbinu i taj semafor koristim jednom nedeljno (nekad i više) i uvek je radio kad sam bio. Tu treba biti strpljiv jer taj semafor ima svoj režim rada. Čeka se solidno (nikad mi nije palo na pamet da mu merim vreme) ali opet to nije razlog da se pretrčava ibarska.

Teško da negde gde nema saobraćaja semafor drži zatvoren pravac 90 sekundi.
Teško da ti ideš negde kao pešak , pa tako i ne čudi što ne možeš neke stvari da primetiš , nego misliš da sve funkcioniše super i da o svemu odlučuju isključivo stručnjaci koji drže znanje u malom prstu , a maltene na svakom ćošku može da se nađe neka falinka. E zato bih se ja zeznuo koji god primer da sam naveo. A inače najviše volim kada se tako jave ljudi koji tvrde da neko drugi ne zna ništa i da nije uopšte u pravu za šta god da kaže , a da su oni u pravu.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592588#p592588:2smwmhec je napisao(la):
Vladivoje » Pon Dec 31, 2018 7:27 pm[/url]":2smwmhec]A drugo, u gradu ima vrlo malo podzemnih prolaza, tako da su nadzemni bliski susreti različitih kategorija učesnika u saobraćaju redovna pojava. :D
:kk:
 
Grešiš ponovo, pešačim poprilično /minimum 10 000 koraka mi je dnevni cilj. Uvek koristim priliku da idem peške ili da me voze gradski prevoz).
Sad da odeš do Metroa video bi da semafor savršeno funkcioniše, jednom pušta levo skretanje iz pravca Rušnja i tada je pešacima zeleno, sledeći put pušta iz pravca Metroa.

To što nekima izgleda da su neki semafori bezveze naštelovani debelo greši. Rade se ozbiljna brojanja saobraćaja i uvek je neki kompromis.
Jedini semafor koji uzima trenutni protok saobraćaja je semafor na uglu Drinske i Savske. Prati se broj vozila iz pravca bul. Voj. Mišića ,silazne rampe sa auto puta i na osnovu toga reguliše rad semafora (tu su tramvaji malo zapostavljeni).
 
Kako god da okreneš, čekati minut i po za prelazak ulice je predugačko.

Da tek ne pominjem višeminutno čekanje zelenog za pešake u Brankovoj, na uglu sa Pop-Lukinom i Carice Milice.
 
Ponavljam da nema smisla da pešak čeka 90 sekundi ako pre toga nije bilo zeleno 2 minuta.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Vrh