Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

Izgradjena nova pruga kod smedereva teretna prvi put u istoriji 5,5km
 
Soko":1nz2990t je napisao(la):
Inace, pre nekoliko veceri je ostala podignuta pa je voz imao bliski susret sa autobusom u kom mi je bila supruga. Sreca pa su oba vozaca bila pazljiva i nije se desilo nista. U normalnoj zemlji bi oba vozaca podnela prijavu a neko od odgovornih zavrsio na drzavnoj hrani zbog izazivanja opste opasnosti.

O ovom sam pisao.
Bliski susret autobusa i lokomotive kojoj jedan far jedva radi a drugi je radio za vreme Tita. Da se desila nesreca, verovatno bi vozac autobusa bio kriv sto mu nije palo na pamet da ovaj fenjer sto ckilji sa 50ak metara zapravo znaci da nailazi voz?

Na drugoj slici od juce, teretni voz uredno prolazi dok su rampe podignute i signalizacija iskljucena.

Onda su vozaci bahati sto prolaze pored rampe koja uglavnom radi u reverse rezimu?

9463bd16c439c274a20cb05b89bcbfc7.jpg
4d0fab0173bc5a23904b07cf3070c3ef.jpg


Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Nekima ne vredi pričati. Idemo još jednom.

Kada je putni prelaz u kvaru, mašinovođa se o tome obaveštava opštim nalogom. Putem naloga mu se naređuje da mora ispred putnog prelaza stati i oprezno preći.

Pošto fotografija ne može da dočara da li je mašinovođa zaustavio voz, ispada da su rampe dignute, a da voz juri svetlosnom brzinom, ustvari tako se shvata.
A kada mašinovođa nastavi vožnju, a rampe su podignute, onda stvarno treba biti umobolan i udariti u voz, mada bilo je i takvih slučajeva.

Što se tiče fara lokomotive on je više signalizacija za železničko osoblje a ne za osvetljenje pruge. Za vožnju se korisiti reflektor koji da je bio upaljen zaslepeo bi sve, ali mašinovođe misle o tome i često ga gase zbog smetnje drumskom saobraćaju.
 
Очигледно су главни проблеми лоше одржавање (фали радника и фали пара) као и крађе које су свакодневна појава над инфраструктуром железнице (опет фали радника тј. пара да се то чува).
 
OVde je u pitanju više faktora
1. radnici železnice koji su bili zaposleni da čuvaju prelaze i spuštaju rampe, ako ne radi automatski, su pootpuštani kao višak
2. gomila materijala sa železnice se krade jer više nema ni ophodara pruge (opet višak) koji su obilazili svoj reon i proveravali da je sve na svom mestu, a država krađu opreme sa pruga tretira kao običnu krađu umesto kao sabotažu ili deo protiv opšte bezbednosti kako bi faktički trebalo
3. Naši vozači su navikli da vozova nema, pa da na prelaze ni ne obraćaju pažnju, pa sad kada im se broj povećava javlja se problem
4. Vozači su bahati i nekulturni - čak i kada nema rampe - lepo stoji znak STOP, a i kada ima rampe opet stoji znak STOP - nemaš šta da razmišljaš staneš!! (da li bi iko pri zdravoj pameti izleteo iz sporedne uličice na magistralni put pored znaka STOP - ne bi). Policija samo treba da postavi po jednog policajca sa svake strane prelaza i krene da guli kazne. Za mesec dva svi bi naučili.

Kod nas se svi prave da im se toliko žuri da ne mogu oni da sačekaju 5-10 minuta kada rampa radi. Ma nije nego!

Nekad davno, kad smo išli kod prabake u Podravinu, tada je put prelazio Dravu deleći most sa prugom Zagreb-Budimpešta. Bila je rampa (ali i česte magle). Tata nikada nije samo zajahao na most uvek bi stao i pogledao prugu iz pravca Mađarske i preko mosta. Kućica pored mosta je uvek bila posednuta - kada je bila magluština rampe su često i bile spuštene, pa se malim telefonom zvonilo u kućicu i onda bi vam otpravnik potvrdio da voza nema i podigao rampu, ili bi vam rekao koliko ćete čekati otprilike.
Sve u svemu ranije su svi manje više posštovali pravilo, stani bez obzira na rampu, danas su svi isključili mozak. I uostalom prvo što naučite u auto školi je da šinsko vozilo, ama baš svako uvek ima prednost - što je i logično - ona nemaju opciju da se sklone da izbegnu sudar, i ako se desi uvek je krivo drumsko vozilo, drugo toliko su teška da je zaustavni put dugačak, a kinteička energija koju u momentu udara saopštavaju ogromna. Kraj priče - čista fizika, i malo pravnih normi i to je to.
 
Za sve ove nesreće koje su se desile je u najvećoj meri kriva neodgovorna st*k* koja radi u Železnicama Srbije. Ta uhlje*******aška firma je toliko propala i tu rade takvi nesposobnjakovići, koji nemaju nimalo svesti, odgovornosti, a ni pameti, da je postalo svima jasno da čitavu firmu treba privatizovati i dati u ruke nekom sposobnom, npr. Nemcima, po maltene bilo kakvim uslovima.

Ionako narod, a ni firme u Srbiji nemaju nikakvu korist od sadašnje železnice, a troškovi i šteta su ogromni.
 
ja bih pre nemcima prepustio kaznjavanje, oni imaju efikasne metode za to, zna srbin da radi ko japanac pod nemackim zakonima
 
Hajde da to primenimo na ovaj prelaz i da se pozabavimo racunicom.
Pogledajte koliko automobila je proslo ulicom za manje od jednog minuta koliko je trajao snimak reportera. Ja sam izbrojao oko 20. Verujte mi da ih bude dosta vise tj. da su u spicevima kolone neprekidne i da ih prodje bar 50 u minutu. Kad se prolepsa vreme i ako me ne bude mrzelo, otici cu da brojim.
Recimo da svako vozilo stane na 5 sekundi. Treba mu jos 10 da se zaustavi i pokrene. Autobusima i mnogo vise a ima ih jer tu prolaze 3 linije. Tim rezimom bi se, vec sada nedovoljna, propusnost te ulice umanjila 10 puta pa bi vozila koja sada prodju za 20 minuta, prolazila nekoliko sati. Pod uslovom da se u medjuvređenu rampa bez razloga ne spusti na 10-15 minuta.
Ako ne znate, ta ulica je jedina veza gornjeg dela Zeleznika i cele Sremcice sa ostatkom grada. To je, grubo, preko 40.000 ljudi. Vecina njih ide i vraca se i slicnom vremenskom rasponu i svi treba godinama da ispastaju zbog 2-3 teretne kompozicije?

Naravno, nikom nije problem da nekad saceka 10 minuta.Ali kad ti se godinama ponavlja situacija da se rampa spusti bez razloga pa da voz nidje bez signalizacije, razumljivo je da "izgubi autoritet" i da mi koji predjemo i po nekoliko puta dnevno razumemo da ta rampa zapravo nista ne znaci tj. da je bas fantomska kako su je na RTS-u nazvali. Voz moze i ne mora da naidje bez obzira na stanje signalizacije.

Tim putem preko Drave nisu bar dvaputa svakog dana prolazile desetine hiljada ljudi i djaka tako da je los primer.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
Moze biti kakav hoće, kad nailaziš na prugu STANEŠ, bez izuzetka i bez opravdanja zašto nisi stao. Elementarna vozačka kultura, bezbednost i zdrava logika.
To rade i u Švajcarskoj gde vozovi prolaze na svakih par minuta - da potpuno je nerealno porediti SBB sa ŽS, ali eto ni tamo nisu svi prelazi denivelisani. Ali red se zna, ideš preko pruge staješ, sviđalo se to nekome ili ne.
To što preko prelaza ide nekoliko hiljada ljudi dnevno je zapravo motivacija da se traži pravljenje nadvožnjaka, podvožnjaka, a ne da se opravdava glupiranje po prelazima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594645#p594645:2di38v81 je napisao(la):
Propeler » Суб Јан 12, 2019 12:54 pm[/url]":2di38v81]Za sve ove nesreće koje su se desile je u najvećoj meri kriva neodgovorna st*k* koja radi u Železnicama Srbije. Ta uhlje*******aška firma je toliko propala i tu rade takvi nesposobnjakovići, koji nemaju nimalo svesti, odgovornosti, a ni pameti, da je postalo svima jasno da čitavu firmu treba privatizovati i dati u ruke nekom sposobnom, npr. Nemcima, po maltene bilo kakvim uslovima.

Ionako narod, a ni firme u Srbiji nemaju nikakvu korist od sadašnje železnice, a troškovi i šteta su ogromni.
Једна познаница је прошле године радила приправнички у ИЖС након завршеног мастера на факултету безбедности и каже да је страшно колико се краде и колико људи не поштују сигнализацију и када ради. И кад питају њу као стручњака које мере да предузму она каже па обезбеђење, е онда главоње одмах крену како немају пара за то, рестуктуирање, реформа, бла бла. Тако да је све до политичке воље.
 
Verujem, mada tu nema opravdanja. Nije tu ni potrebno obezbeđenje, već organizacija koje nema i bolja logistika.

Npr. crveno svetli se pali 30 sec. pre spuštanja rampe, rampa se spušta 30 sec. pre prolaska voza. Postavi se kamera. Ko eventualno prođe ispod rampe na crveno- sledi kazna oduzimanja vozila i velika novčana kazna ili zatvor. Sve je elektronski povezano i umreženo- manja potreba za brojem zaposlenih itd.


Slično kao i u ostalom saobraćaju.... postavi se kamera na raskrsnicu i naplaćuju kazne- posledično manja potreba za brojem zaposlenih u saobraćajnoj policiji i dugoročno se drastično smanjuju troškovi, a povećava efikasnost.

Sve je do organizacije i uhlje*******aštva.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594636#p594636:dnrism8u je napisao(la):
miki_ns » 12 Јан 2019 11:34 am[/url]":dnrism8u]
4. Vozači su bahati i nekulturni - čak i kada nema rampe - lepo stoji znak STOP, a i kada ima rampe opet stoji znak STOP - nemaš šta da razmišljaš staneš!! (da li bi iko pri zdravoj pameti izleteo iz sporedne uličice na magistralni put pored znaka STOP - ne bi).

Суштина свега. Возачи треба да схвате да је пруга саобраћајница као и свака друга. Ако стају на раскрсници са сваким путељком, а стају, онда треба да стају и на раскрсници са пругом. То нестајање ми једноставно не допире до мозга. Колико треба да неко буде глуп? То није ни бахатост ни безобразлук. То је одлика надпросечно глупих људи.
 
опште познато је да су Срби, а нарочито возачи, надпросечно глупи. више пута доказана чињеница
 
Stani na bilo koju raskrsnicu sa znakom STOP i videćeš koliko se vozača zaustavi, meri se u promilima. Onda pogledaj koliko njih skrene pogled da bi video da li se neko kreće putem sa pravom prvenstva prolaza i tu su neki sitni procenti, jednostavno vozači kao konji gledaju samo prvo i uleću u raskrsnice. Tako isto je i ponašanje preko pružnog prelaza.
Pravo je čudo koliko smo nekulturni u saobraćaju i koliko nas ovaj gore čuva.


A ovo je čuveni debil koji je zbog svoje pameti ubio tri čoveka (više povređenih kao i putnici na peronu obližnje stanice) i zaradio 8 1/2 godina zatvora. A pameti da bi uštedeo putarinu išao lokalnim putevima i onda pored zvučnog i svetlosnog signala (tu se vadio na suđenju da ga zbog sunca nije video) nastavio vožnju preko pružnog prelaza da su stao zaglavljen između rampi. Koliko pameti taj čovek ima da sa šleperom na pruzi čeka voz
koji je dolazio brzinom oko 160 km/h ????? Šteta zbog polomljenog branika rampe je beznačajna sa posledicama svoje gluposti. Čak je i branik dizajniran da puca pri malo jačem udaru.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fD9ps06_kCA[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=I2U__AVKtIk[/youtube]
 
Ova garnitura je 09.01.2019. vraćena sa remonta iz Zrenjanina. Od noviteta
dobila je zatamnjena stakla, dva vakuumska wc-a i čeona led svetla.
Trenutno je na probnim vožnjama i uskoro će u saobraćaj.

 
Mislim da je ovde objašnjenje daleko složenije od puke tvrdnje da je narod glup.

Na svim ukrštanjima drumskih saobraćajnica i pruge u Srbiji kao po pravilu se nalaze rampe i semafori koji u većini slučajeva ne rade.

Kod prosečnog, pa čak i natprosečno inteligentnog čoveka prvi zaključak koji mu dolazi nakon uočene podignute rampe i odsustva crvenog svetla na semaforu je da je put bezbedan za prolazak. Samo izrazito pažljiv čovek i onaj koji zna da u Srbiji nijedna j.b.n. stvar ne može da funkcioniše normalno, staje i dodatno posmatra.

U prevodu kriva je država, odn. državna firma i njena dezorganizacija i neodgovornost.

Ako rampa i semafor ne rade, popravi ih ili ih ukloni da ne zbunjuju vozače, a postavi znak obaveznog zaustavljanja i upozorenja. Makar to.
 
Ma ne trebaju nam ni kamere, ni obezbedjenje, ni policija na pruznim prelazima.
Treba samo na svaki prelaz postaviti po jednog glavonju iz uprave zeleznica, sa sve foteljom, ali da mu plata bude uslovljena postovanjem propisa.

Da vidite kako ce o svom trosku da nabavi lanac sa ekserima i razvlaci ga hitro pred svaki prolazak voza.

Cik neko da ne stane na “stop”, ima odmah da mu baci kletvu “da bog da sam sam sebi kafu kuvao!”
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594767#p594767:3lrpq75q je napisao(la):
Propeler » 12 Jan 2019 10:41 pm[/url]":3lrpq75q]Mislim da je ovde objašnjenje daleko složenije od puke tvrdnje da je narod glup.

Na svim ukrštanjima drumskih saobraćajnica i pruge u Srbiji kao po pravilu se nalaze rampe i semafori koji u većini slučajeva ne rade.

Kod prosečnog, pa čak i natprosečno inteligentnog čoveka prvi zaključak koji mu dolazi nakon uočene podignute rampe i odsustva crvenog svetla na semaforu je da je put bezbedan za prolazak. Samo izrazito pažljiv čovek i onaj koji zna da u Srbiji nijedna j.b.n. stvar ne može da funkcioniše normalno, staje i dodatno posmatra.

U prevodu kriva je država, odn. državna firma i njena dezorganizacija i neodgovornost.

Ako rampa i semafor ne rade, popravi ih ili ih ukloni da ne zbunjuju vozače, a postavi znak obaveznog zaustavljanja i upozorenja. Makar to.
Ako si u voznji vest onoliko koliko si vest u pisanju ovakvih postova onda ti je moj savet da nikada i ni pod kojim uslovima ne prelazis prugu. Vozaci drumskih vozila postujte propise i zakone i sve ce biti u redu!!!
 
Mani se spinovanja u sklopu lobiranja za propalu železnicu i neodgovorne uhlje*******aše.

U napisanom postu je sve kristalno jasno. Odgovornost za pokvarene rampe i semafore je na ljudima koji vode i rade u Železnicama Srbije i nema skoro nikakve veze sa IQ-om naroda. Spinovanje je i da je narod glup zato što veruje da podignuta rampa i semafor koji ne pokazuje crveno ispravan. To je više do obaveštenosti o celokupnoj propasti države i svih državnih struktura, nego do logičnog razmišljanja.

U gore pomenutoj Švajcarskoj bi preko 99 posto ljudi prošlo preko pruge u datoj situaciji, bez razmišljanja da rampa i semafor možda nisu ispravni. U slučaju da se tako nešto desi i automatski ne reaguje, odgovorni za rampu i semafor bi debelo robijali.
 
Пропелер, знамо да је железница урушен систем, али није баш логично то што написа.

Као прво, они, ипак, воде рачуна о безбедности: што кроз строге прописе који важе на српским пругама, што кроз смањење возних брзина, па и кроз заустављање пред неисправним прелазима. Отправници који направе с... релативно лако добију отказ, много лакше него у било којој државној служби (ЈАТ је одавно постао безбедна компанија, али није отпуштао ни пилоте којима се рушио авион). Али овде је други проблем.

Наиме, не постоји на свету 100% поуздан технички систем, тј. такав да се баш никад не поквари, и уз најбоље одржавање. Тога - нема. И, онда, по свакој логици, лакше ће возача "намамити" да без гледања прође преко прелаза рампа која је исправна у 99,9999998% случајева, него она која ради 85% времена. Јер, за ту прву ће људи веровати да "увек" ради. А не може увек да ради. Са друге стране, ко се у Србији ослони на 100% савршено претпостављено функционисање било чега, и том веровању подари без трунке сумње (тј. гледања лево и десно пред пругом) свој живот, тај је био, јесте и биће бу****. Тешка бу****, која природној селекцији може да умакне само пуким случајем.

Дакле, ако смо интелигентни, у оваквој средини бисмо морали бити спремни на свакојака изненађења. Али, да смо интелигентнији, не би ни средина била таква, и ту ти је тај неки circulus vitiosus...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594858#p594858:2v26kl7x je napisao(la):
Propeler » 13 Jan 2019 02:43 pm[/url]":2v26kl7x]Mani se spinovanja u sklopu lobiranja za propalu železnicu i neodgovorne uhlje*******aše.

U napisanom postu je sve kristalno jasno. Odgovornost za pokvarene rampe i semafore je na ljudima koji vode i rade u Železnicama Srbije i nema skoro nikakve veze sa IQ-om naroda. Spinovanje je i da je narod glup zato što veruje da podignuta rampa i semafor koji ne pokazuje crveno ispravan. To je više do obaveštenosti o celokupnoj propasti države i svih državnih struktura, nego do logičnog razmišljanja.

U gore pomenutoj Švajcarskoj bi preko 99 posto ljudi prošlo preko pruge u datoj situaciji, bez razmišljanja da rampa i semafor možda nisu ispravni. U slučaju da se tako nešto desi i automatski ne reaguje, odgovorni za rampu i semafor bi debelo robijali.
Kakvo bre spinovanje, kakvi bakraci?!
Prestani da dovodis u zabludu one koji ne znaju ili slabo poznaju propise drumskog saobracaja.
Vozaci postujte propise na putnim prelazima i sve ce biti u redu.
 
Rile,ne vredi.
Znak stop i andrejin krst na putnim prelazima su železničari postavili samo zato kako bi skinuli odgovornost sa sebe.
Svašta. :roll:
Tom logikom se vodi i @Propeler.
Svi ti koji krenu da mi broje sekunde i milisekunde koje će izgubiti tako što će poštovati saobraćajnu signalizaciju neka odmah bace vozačku dozvolu i nikada više ne sednu za upravljač automobila.
Bolje za njih,bolje za njihove porodice i bolje za nas.



STOP BUDALAMA ZA VOLANOM AUTOMOBILA.
 
Da li će iko od vas uhlje*******aša konstatovati da je stanje u železnici užasavajuće loše i da su za to skoro isključivo krivi kadrovi u toj firmi? Kao i da to nema nikakve veze sa inteligencijom naroda.

Ja lično uvek stajem pred pružnim prelazom i gledam levo i desno, mada često je to potpuno beskorisno, jer na mnogim prelazima ne postoji nikakva preglednost, za šta su takođe krivi ljudi u Železnicama Srbije. To što stajem, činim samo zato što znam da tu skoro ništa ne funkcioniše kako treba, pa ni rampe, ni semafori. I to nema nikakve veze sa inteligencijom.

Tvrdnja da pored rampe i semafora na pružnom prelazu koji ne rade, za sudar sa vozom je kriv isključivo vozač drumskog vozila je u najmanju ruku bezobrazna i maliciozna.

Uostalom, da li biste imali obraza da okrivite isključivo vozača automobila i njegovu inteligenciju za sudar, ukoliko bi prošao kroz zeleno svetlo na raskrsnici i sudario se sa drugim automobilom iz poprečne ulice koji je takođe prošao kroz zeleno, u trenutku kada semafori ne rade na odgovarajući način i svi pokazuju zeleno u isto vreme ili biste prihvatili da je u većoj meri krivica onoga koji nije izvršio remont semafora?
 
Vrh