Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 242 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,7%

  • Ukupno glasača
    254
Има један лик 55-60 година вовзи 164 на 44, кошуља, кравата и сако.
 
Мене је једном изненадио старији возач на 65ици, брка са каубојским шеширом у прслуку :)
 
Bender da li bi ti išao na posao u beloj košulji kad bi na kraju smene izgledao kao taj autobus, pljav i musav. Pa tako prljav i musav da se vraćaš kući prevozom i svi da te gledaju ?
Svi ti Ikari sa motorom u sredini su imali izduv bočno i već u samoj garaži se vozilo napuni sa crnom gareži a da ne pričam šta sve u vožnji uđe kroz silne rupe na patosu u karoseriji. Tu su i ti gasovi i isparenja od motora i sa motora i eto uslova za crnu štrokavu košulju. Da bi očistio radno mesto treba ti celo pakovanje vlažnih maramica i par krpa.

Gašpar , Ikarbus je noćna mora za majstore. Drugar mi reče da ih vrata zezaju bez prekida. Neki privatnik je navodno ugrađivao i bilo je veliki broj reklamacija i kao što vidiš, beuspešno,
Druga stvar, kome sad reklamacija kad je fabrika u stečaju i dok su radili nisu ispunjavali svoje obaveze.
 
Vrata na ikarima kao i kompet mehanizam je iz turske ikarbus samo ugradjuje
 
file.php


Ko poznaje ovog gospodina vozača sa fotke, neka mu pokaže sliku. :D
Uslikan je 29.02.2008. godine, radi se o liniji 77. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595315#p595315:1um4cil8 je napisao(la):
direktor » Tue Jan 15, 2019 12:42 pm[/url]":1um4cil8]Vrata na ikarima kao i kompet mehanizam je iz turske ikarbus samo ugradjuje
Мислим да од серија 2013 па на даље се врата узимају преко Беобус Ситија. Ипак отварање врата из чиста мира у покрету је чист и недопустив пропуст произођача. Шта је у целој причи ту возач дужан? Мислим да није фер и не требају се такве ствари извртати из контекста!
 
Otvaranje vrata u toku vožnje je uslov za povlačenje cele serije dok se problem ne reši.
Tu može neko da nastrada.
 
Njemu i grejanje dobro radi koliko sam mogao zakljuciti posle jedne voznje sa njim na 82, ispravi me ako gresim..
 
Гледао сам тај 453 и ишао њиме на 601. Супер је баш, бољи од 80% 2003. годишта. Само ми је естетски ружно код њега и гбр 48 што су дрвене заменили пластичним столицама.
 
U zadnjih par dana sam usla u 2 autobusa, linije 53 i 89 koji su ispustali izduvne gasove unutra. Bas se osecalo odvratno narod se naravno vozi sta ce, nego se pitam kako je to dozvoljeno? Ovamo za putnicke automobile FBI vodi tehnicki pregled a kod GSP-a rak pluca u 30 min. Posle se cudimo sto nam je vazduh nazagadjeniji u Evropi...
 
To moraš Vesića da pitaš.
Ubacivanje gasova, uljnih isparenja, kao isparenja goriva su otrovna i jako opasna. Kako li samo vozač uživa u takvoj atmosferi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595413#p595413:3j38wj72 je napisao(la):
busspoter » Tue Jan 15, 2019 9:16 pm[/url]":3j38wj72]Njemu i grejanje dobro radi koliko sam mogao zakljuciti posle jedne voznje sa njim na 82, ispravi me ako gresim..

Ne da greje nego kuva, bolje čak i od mlađih iz 2004.
 
Jednom sam video pomenuti 453 na 82 motor je vukao ko lud.Ostali su samo 459,464 i 466?Sta je sa 464 video sam ga u kvaru u garazi pre manje od mesec dana?
@11030
Koji su autobusi bili u pitanju na 53 i 89,da znam da ih izbegavam?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595423#p595423:f3p1z15u je napisao(la):
Žika » 15 Jan 2019, 21:03[/url]":f3p1z15u]To moraš Vesića da pitaš.
Moraš priznati da svi zajedno imamo bar po 3 pitanja za Vesića!
 
453 има мотор од покојног 1177 зато је и тих и јаче вуче. А 469 си врв заборавио?
Зна ли неко који је дугачки са дрв. седиштима био на 604/605 рече ми друг, јако ме занима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595333#p595333:1iwc942v je napisao(la):
Gaspar18 » Uto Jan 15, 2019 2:30 pm[/url]":1iwc942v]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595315#p595315:1iwc942v je napisao(la):
direktor » Tue Jan 15, 2019 12:42 pm[/url]":1iwc942v]Vrata na ikarima kao i kompet mehanizam je iz turske ikarbus samo ugradjuje
Мислим да од серија 2013 па на даље се врата узимају преко Беобус Ситија. Ипак отварање врата из чиста мира у покрету је чист и недопустив пропуст произођача. Шта је у целој причи ту возач дужан? Мислим да није фер и не требају се такве ствари извртати из контекста!

to sto se otvaraju vrata ne verujem da moze da bude mehanicki problem, mehanika je kad tesko otvara/zatvara ili uopste ne rade, ovo je pre elektronika, zato verovatno ne mogu da nadju kvar
 
Могу да се нађу кварови, ако има жеље и воље произвођача у овим случајевима од 2013.године добављача, али јелте купуј домаће, макар било и најјефтније, је нас је довело ту где јесмо! Знам ја да Икарбус зависи од добављача, али зашто нико не пита возаче истих аутобуса како је њима што их возе, а они су задња и најгора карика у ланцу која награбуси?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595438#p595438:3713jpe0 je napisao(la):
Arsa » Tue Jan 15, 2019 11:21 pm[/url]":3713jpe0]453 има мотор од покојног 1177 зато је и тих и јаче вуче. А 469 си врв заборавио?
Зна ли неко који је дугачки са дрв. седиштима био на 604/605 рече ми друг, јако ме занима.


962 sam video na 605, pa su ga isključili.
 
Koji su autobusi bili u pitanju na 53 i 89,da znam da ih izbegavam?

Zaista nemam predstave osim sto je 53 bila crvena a 89 zuta i zajednicka karakteristika da su u stanju raspada :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595490#p595490:6ng4vmp1 je napisao(la):
Arsa » Wed Jan 16, 2019 9:57 am[/url]":6ng4vmp1]Хвала. Јел то била шихта?

605 nema šihtu.
 
Ko veruje u bajke evo mu lepo štivo.
Danas me drugar lepo nasmeja.

 
Рок од МЕСЕЦ-ДВА а може и годину-две-три.
 
Vrh