Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594898#p594898:283jdjju je napisao(la):
Propeler » 13 Jan 2019 07:35 pm[/url]":283jdjju]Da li će iko od vas uhlje*******aša konstatovati da je stanje u železnici užasavajuće loše i da su za to skoro isključivo krivi kadrovi u toj firmi? Kao i da to nema nikakve veze sa inteligencijom naroda.
Odakle ti obraz i pravo da nas iz izvršne službe zoveš uhlje*******ašima??? Obrazloži zbog čega nas tako etiketiraš.

[/quote]Tvrdnja da pored rampe i semafora na pružnom prelazu koji ne rade, za sudar sa vozom je kriv isključivo vozač drumskog vozila je u najmanju ruku bezobrazna i maliciozna.Nadji mi i jedan primer da se desio vandredni dogadjaj odnosno sudar sa vozom kako ti kažeš,kada su svetlosna,zvučna signalizacija i branici(polubranici)u kvaru.
Ako mi nadješ ja ću ti se lično izviniti ovde na forumu.
Dakle bilo kakav dokaz,fotka,video,zvanični tekst nekih novina,bilo šta. Probaj da nadješ momčino,PROBAJ!!!!
 
stf":3bu845ee je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594636#p594636 je napisao(la):
miki_ns » 12 Јан 2019 11:34 am[/url]":3bu845ee]
4. Vozači su bahati i nekulturni - čak i kada nema rampe - lepo stoji znak STOP, a i kada ima rampe opet stoji znak STOP - nemaš šta da razmišljaš staneš!! (da li bi iko pri zdravoj pameti izleteo iz sporedne uličice na magistralni put pored znaka STOP - ne bi).

Суштина свега. Возачи треба да схвате да је пруга саобраћајница као и свака друга. Ако стају на раскрсници са сваким путељком, а стају, онда треба да стају и на раскрсници са пругом. То нестајање ми једноставно не допире до мозга. Колико треба да неко буде глуп? То није ни бахатост ни безобразлук. То је одлика надпросечно глупих људи.

Uporno pokusavate da u poredjenje stavite babe i zabe da bi nekako opravdali sve one koji su se ugurali u "gumenu zgradu".
Vozim jako aktivno 20 godina (prosle godine 45.000 km) i siguran sam da nikad nisam prosao STOP da se nisam zaustavio ili skoro zaustavio kod jako preglednih raskrsnica.
Isto tako sam siguran da nikad nisam naisao na STOP na ulici ili putu kojim dnevno prodju hiljade vozila i desetine hiljada stanovnika ni kod nas ni u inostranstvu, sto vi predstavljate kao normalnu stvar. Nije isto kad se neki sokak kojim nekad neko naidje ukrsta sa glavnim putem. To ne moze da se uporedi sa jedinom vezom za 40.000 ljudi koja se ukrsta sa prugom kojom prodju 3 teretne kompozicije dnevno. Valjda je ideja da se vecini uredi i olaksa zivot. Tako i ta zeleznica (sa sve gumenom zgradom) koja se btw masno dotira iz mog poreza, ne bi trebalo da je sama sebi svrha vec bi trebalo da bude korisna drustvu.
Da li je normalno da 1.5 naselje (koje je vece od dosta gradova po Srbiji) satima prelazi jedan pruzni prelaz samo da bi se naslo opravdanje za neodrzavanje infrastrukture jer eto "ima STOP pa svakako ste duzni da stanete" a mi ako se udostojimo da sredimo rampu, tamo jedan dan od srede...
Upadljivo izbegavate da prokomentarisete cesto spustanje rampe i zaustavljanje saobracaja bez razloga, cemu je svedocila TV ekipa. To je jedini razlog za ucestalo obilazenje te rampe, nad cim je nastalo masovno zgrazavanje.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594911#p594911:250q22g1 je napisao(la):
Propeler » 13 Jan 2019 08:57 pm[/url]":250q22g1]Evo primera: https://naslovi.net/2017-02-04/b92/mali ... o/19584973
Desilo se 04.02.2017. na prelazu na kom nije radila ni rampa, ni svetlosna signalizacija. Pri tom nema preglednosti iz smera Mali zvornik- Loznica gledajući desnu stranu pruge uopšte. Lično sam tuda prošao nebrojeno puta i to dobro znam.

Moj dobar prijatelj je tog dana kao lekar učestvovao na zbrinjavanju povređenih i trijaži, a ja sam u daljem toku učestvovao u daljem lečenju i zbrinjavanju tinejdžerke sa teškom povredom glave i nagnječenjem grudnog koša u Beogradu koju i sticajem okolnosti lično poznajem.
Pogrešno druže. U tekstu lepo piše: sudar se desio na putnom prelazu koji je obezbeđen znakom stop i andrejinim krstom.
Lepo sam te zamolio da mi nadješ primer kada se desio vanredni dogadjaj kod prelaza koji je opremljen svetlosnom,zvučnom signalizacijom i branicima(polubranicima) a da on nije bio ispravan.
Samo nastavi da istrazuješ,pa se javi.
 
ZOBS je jednostavan

23. Saobraćaj na prelazu puta preko železničke pruge

Član 100

Na prelazu puta preko železničke pruge, vozač je dužan da propusti šinsko vozilo koje se kreće po železničkoj pruzi.

Vozač koji se vozilom približava prelazu puta preko železničke pruge, dužan je da kretanje vozila podesi tako da ga može
zaustaviti pred uređajem za zatvaranje saobraćaja na prelazu ili pred uređajem za davanje znakova kojima se najavljuje
približavanje voza, odnosno da može da zaustavi vozilo pre nego što stupi na železničku prugu.

Član 101

Učesnici u saobraćaju dužni su da se zaustave pred prelazom puta preko železničke pruge, ako je uređaj za zatvaranje
saobraćaja spušten, ako je taj uređaj počeo da se spušta ili ako se daju svetlosni ili zvučni znaci koji upozoravaju da će taj
uređaj početi da se spušta, odnosno kada im je svetlosnim saobraćajnim znakom kojim se najavljuje približavanje voza
prelazu puta preko železničke pruge u istom nivou bez branika, zabranjen prolaz
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594913#p594913:d3mwd0oa je napisao(la):
Žika » 13 Jan 2019 09:06 pm[/url]":d3mwd0oa]ZOBS je jednostavan

23. Saobraćaj na prelazu puta preko železničke pruge

Član 100

Na prelazu puta preko železničke pruge, vozač je dužan da propusti šinsko vozilo koje se kreće po železničkoj pruzi.

Vozač koji se vozilom približava prelazu puta preko železničke pruge, dužan je da kretanje vozila podesi tako da ga može
zaustaviti pred uređajem za zatvaranje saobraćaja na prelazu ili pred uređajem za davanje znakova kojima se najavljuje
približavanje voza, odnosno da može da zaustavi vozilo pre nego što stupi na železničku prugu.

Član 101

Učesnici u saobraćaju dužni su da se zaustave pred prelazom puta preko železničke pruge, ako je uređaj za zatvaranje
saobraćaja spušten, ako je taj uređaj počeo da se spušta ili ako se daju svetlosni ili zvučni znaci koji upozoravaju da će taj
uređaj početi da se spušta, odnosno kada im je svetlosnim saobraćajnim znakom kojim se najavljuje približavanje voza
prelazu puta preko železničke pruge u istom nivou bez branika, zabranjen prolaz
Šta kaže ZOBS o putnim prelazima koji nemaju ni jedno od ova tri nivoa obezbeđenja? Dakle samo andrejin krst i znak STOP?
 
Drugi pružni prelaz Mali Zvornik- Loznica, u blizini naselja Donje Naselje- ne rade rampe, ni semafori godinama, preglednost bukvalno nula, zbog potpornog zida i krivine, pri tom je put pod nagibom što otežava i kočenje i zaustavljanje. Čini mi se i da je i tu bio sudar pre nekoliko godina, ali ne mogu da nađem vest.

U svakom slučaju, treba makar poboljšati preglednost, popraviti rampu i semafor, jer će to smanjiti rizik od nesreće.

Makar postaviti ogledalo da bi se postigla minimalna preglednost. Ali, NE, ništa od toga. Kad i ako se desi nesreća, biće kriv narod zato što je glup.
 
Dragi Propeleru,neceš tako nešto naći u zvaničnoj formi nigde. Jednostavno zato što je to nemoguće da se desi.
Milion puta ovde na forumu rečeno,objašnjeno do tančina,čak pojedincima crtano kakve postupke ima vozno osoblje(mašinovodje) kada se desi da je putni prelaz obezbedjen zvučnom,svetlosnom signalizacijom i branicima i polubranicima neispravan.
Dakle da ponovim:
-ako se desi da je p.p u kvaru iz bilo kog razloga,svetlosni signal koji taj prelaz "štiti" a koji je postavljen ispred prelaza,ne može da pokazuje bilo koji drugi signalni znak vozu osim jedne mirne crvene svetlosti a to je signalni znak "STOJ".
Što dalje znači da masinovodja MORA bezuslovno zaustaviti voz ispred takvog signala.
Da bi masinovodja smeo da pokrene voz iako je na signalu CRVENO on mora da dobije naredjenje od TK dispečera ili otpravnika vozova koji reguliše saobraćaj vozova na toj deonici. Naredjenje se daje u pisanoj formi putem opšteg naloga S-51 ukoliko se voz nalazi u stanici a izdaje ga otpravnik vozova koji dezura u njoj, ili putem telefona koji se snima u vidu FONOGRAMA. FONOGRAMI su posebno definisani tekstovi koji se nalaze u pravilnicima i uputstvima i kojih se saobraćajno i vozno osoblje bezuslovno moraju držati.
Primer jednog fonograma a u situaciji kada je putni prelaz u kvaru:
(Mašinovodja): Voz broj 88000 stoji pred signalom "Bu 91",koji pokazuje signalni znak za ZABRANJENU VOŽNJU,ime i prezime mašinovodje.
(OTPRAVNIK VOZOVA ili TK DISPEČER): Voz broj 88000 može PROĆI pored signala "Bu 91",koji pokazuje signalni znak za zabranjenu voznju. Dalja vožnja je dozvoljena,brzina je ograničena sa 30km/h prema preglednosti pruge ali ne više od toga.
(Sad ide ono najvažnije a tiče se ove teme)
Putni prelaz u kilometru 15+235, je u kvaru i neobezbedjen. Ispred istog stati,davati signalni znak "PAZI" lokomotivskom sirenom i onda nastaviti sa najvećom opreznošću sve dok lokomotiva ne predje isti.
Ime i Prezime otpravnika vozova ili dispečera.
MAŠINOVODJA: Masinovodja taj i taj,od voza 88000 razumeo naredjenje(u obavezi je da ponovi ceo fonogram naredjenja koje je dobio).
Nakon toga mašinovodja pokreće voz i postupa po dobijenom naredjenju.
Što znači da je što se železnice tiče i njenih pravilnika NEMOGUĆE da se desi naletanje voza na drumsko vozilo kod neispravnih prelaza.
Izvinjavam sto sam morao ovako "plastično" da pokažem kakvi su postupci železničkih radnika u datoj situaciji,ali u javnosti su u zadnje vreme izgleda u modi pravljenje senzacionalnih fotografija uz tekst:RAMPE PODIGNUTE A VOZ PROLAZI!!!
To jednostavno NIJE MOGUĆE!!!!!!
 
mvbg1,
Извињавам се што прекидам дискусију о прелазима, интересује ме да ли као запослени у железници имаш имформацију о пуштању сигнализације (и тиме стављање пруге у пуну функцију?) на прузи између Ресника и Топчидера?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594943#p594943:1qaknox7 je napisao(la):
abrines » 13 Jan 2019 10:57 pm[/url]":1qaknox7]mvbg1,
Извињавам се што прекидам дискусију о прелазима, интересује ме да ли као запослени у железници имаш имформацију о пуштању сигнализације (и тиме стављање пруге у пуну функцију?) на прузи између Ресника и Топчидера?
Spominje se 15.01. Videćemo da li će tad i biti.
 
Nije nastak ,,opasne situacije" vec tragicne situacije!!!!!!!!!!!!!!!...........
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594907#p594907:3rz05lhr je napisao(la):
Soko » 13 Jan 2019 08:52 pm[/url]":3rz05lhr]...
Uporno pokusavate da u poredjenje stavite babe i zabe da bi nekako opravdali sve one koji su se ugurali u "gumenu zgradu".
Vozim jako aktivno 20 godina (prosle godine 45.000 km) i siguran sam da nikad nisam prosao STOP da se nisam zaustavio ili skoro zaustavio kod jako preglednih raskrsnica.
Isto tako sam siguran da nikad nisam naisao na STOP na ulici ili putu kojim dnevno prodju hiljade vozila i desetine hiljada stanovnika ni kod nas ni u inostranstvu, sto vi predstavljate kao normalnu stvar. Nije isto kad se neki sokak kojim nekad neko naidje ukrsta sa glavnim putem. To ne moze da se uporedi sa jedinom vezom za 40.000 ljudi koja se ukrsta sa prugom kojom prodju 3 teretne kompozicije dnevno. Valjda je ideja da se vecini uredi i olaksa zivot. Tako i ta zeleznica (sa sve gumenom zgradom) koja se btw masno dotira iz mog poreza, ne bi trebalo da je sama sebi svrha vec bi trebalo da bude korisna drustvu.
Da li je normalno da 1.5 naselje (koje je vece od dosta gradova po Srbiji) satima prelazi jedan pruzni prelaz samo da bi se naslo opravdanje za neodrzavanje infrastrukture jer eto "ima STOP pa svakako ste duzni da stanete" a mi ako se udostojimo da sredimo rampu, tamo jedan dan od srede...
Upadljivo izbegavate da prokomentarisete cesto spustanje rampe i zaustavljanje saobracaja bez razloga, cemu je svedocila TV ekipa. To je jedini razlog za ucestalo obilazenje te rampe, nad cim je nastalo masovno zgrazavanje.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
Ma niko ne spori da su ovi u direkciji potpuno urnisali železnicu, ako pogledaš moj post lepo i piše nedostaju ljudi koji su ključni da bi prelazi bili sigurni. I da suludo je i naravno podj...nje kada ti se rampa spusti, čekaš i ništa ne prođe.
Ali te stvari treba rešavati tako da se Infrastruktura natera da se to ne dešava.
Popravka rampe je očekivana pod obavezno, ali prosto i ljudi moraju da shvate i kada radi 100% pouzdano, to nije dozvola da bez usporavanja (skoro do zaustavljanja) preletiš preko pruge. Prosto NIJE. I kada sam ja išao u auto školu, a tada su železnice bilo ozbiljno preduzeće pod nazivom JŽ, osnovnu stvar koju su nas učili - lepo je to što je rampa, ali tome ne možete slepo da verujete (vremenom se dokazalo - pogotovo ne u Srbiji) i nikada mi nije bilo teško da usporim na 20 km/h čak i na magistralnom putu (osim kad je u ravnici pa vidim kilometrima naokolo).

Jedino suvislo rešenje da građani 1.5 naselja ne čekaju rampu i provalče se jedinim putem je da građani tog 1.5 naselja traže, protestuju, blokiraju put ili prugu dok ne dobiju ugovor o gradnji nadvožnjaka podvožnjaka. Da ne govorim da je za tih n desetaka godina trebalo zahtevati i druge pristupne puteve, jer čak i tako samo jedan put za pristup naseljima je višestruki rizik. Nije rešenje ajmo preko pruge na rizik. Takve infrastrukturne stvari koje su od kritičnog interesa za zajednicu se moraju rešavati lokalnom političkom inicijativom (ma koliko to naivno u ovoj državi izgledalo), jer samo tako se taj problem prosto stavlja na sto i postaje vidljiv svima. To što gunđamo po forumu je "trla baba lan". Prosto kažete lokalnim mesnim poslanicima - izborite se za ovo ili ste marš u sledećem krugu (valjda će to jednom i kod nas da proradi u svesti).

S druge strane
 
Videh pre neki dan, na pravcu od Rakovice ka Topčideru, kod onog sekcionara ili kako se već zove, prolazi "kalimero" i na signalu zeleno. Kad je prošao promeni se na crveno.Naravno, ovo ne bi bilo čudno da signalizacija ne radi još od početka remonta. :) Da li je moguće da se bliži puštanje u rad i signalizacije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594898#p594898:2a7b5r5i je napisao(la):
Propeler » 13 Јан 2019 07:35 pm[/url]":2a7b5r5i]Da li će iko od vas uhlje*******aša konstatovati da je stanje u železnici užasavajuće loše i da su za to skoro isključivo krivi kadrovi u toj firmi? Kao i da to nema nikakve veze sa inteligencijom naroda.

Управо си сам потврдио да је интелигенција возача друмских возила изузетно ниска. Зашто? Зато што сви знају у ком је стању железница и порет тог знања на путним прелазима се понашају као да живе у Швајцарској где све функционише. То је одраз до те мере глупих људи да је тешко речима описати.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=594898#p594898:2a7b5r5i je napisao(la):
Propeler » 13 Јан 2019 07:35 pm[/url]":2a7b5r5i]
Tvrdnja da pored rampe i semafora na pružnom prelazu koji ne rade, za sudar sa vozom je kriv isključivo vozač drumskog vozila je u najmanju ruku bezobrazna i maliciozna.

Крив је искључиво возач друмског возила. Искључиво. Јер исти тај возач друмског возила када из споредне улице сече магистралу сигурно не прелети раскрсницу него стане и погледа лево десно иако чак ни нема знака СТОП (што је случај са 90% раскрсница у овој земљи). Дакле, на укрштању споредног пута са магистралним може увек да стане иако нема знака СТОП, док не стаје на укрштању са пругом иако има знак СТОП? Па тако нешто раде само идиоти, будалетине и глуперде које не треба уопште да се размножавају него еволуцијом да изумру.
 
a da li normalni vozaci, na ukrstanju sa magistralnim putem, ako imaju semafor i on im daje signal zeleno, staju da provere da li slucajno mozda ne radi ovim na magistralnom putu crveno?

na vecini semafora na ukrstanjima magistrale i lokalnog puta imas STOP, koji ima svoju funkciju kada semafor ne radi, znam da u ZOBSu nije isto za pruzni prelaz, i zato mislim da treba da se menja, da isto nisi duzan da stanes ako ti rampa, time sto je otvorena, daje znak da prodjes


a sto se tice preglednosti prelaza, @Propeler slazem se sa tobom, vecina prelaza toliko dugo nije rasciscavana da rastu po dve dzungle sa obe strane pruge, sto cini situaciju jako opasnom, jer je preglednost bukvalno nula, ja uvek stanem, ali dzaba kad ne vidim apsolutno nista, sva sreca pa su nam vozovi jako spori pa imam nade da necu poginuti kada krenem
 
Treba uvesti branike kao u hu, daju signal i kad nema voza da su u pripravnosti tj da su ispravni
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=REA_qY-wrIg[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=oVK8RFEWF5U[/youtube]


i kompletni id***

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Rr5_C202TE[/youtube]
 
DuleVoz Topčider


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=okidgrU-qko[/youtube]
 
Stara Pazova - Inđija je trebalo da bude gotovo i pušteno u rad u decembru 2018. Radovi su daleko od završetka.
Beograd Centar - Zemun treba da bude gotovo u aprilu 2019. Od početka radova je samo skinut levi kolosek.

Ako ovako nastave, mislim da će kompletna pruga Beograd - Subotica biti završena za 20 godina u najoptimističkijem scenariju...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595310#p595310:2wagz2tq je napisao(la):
tragac » 15 Jan 2019 12:20 pm[/url]":2wagz2tq]ko je izvođač?
RŽD.
Kasni se zbog nadvožnjaka iznad budućeg koloseka koji vodi od Golubinaca ka Indjiji. Radovi na njemu su daleko od gotovog.
Mada ništa ne menja i da je sve završeno u roku. Nova pruga bi bila u eksploataciji nekih tri meseca do kompletnog zatvaranja pruge od Indjije do Novog Sada.
Mi smo poznati po tome da otaljavamo bilo kakve projekte,pa i ovaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595239#p595239:1i71leoi je napisao(la):
nekianonimnilik » 14 Jan 2019 11:53 pm[/url]":1i71leoi]a da li normalni vozaci, na ukrstanju sa magistralnim putem, ako imaju semafor i on im daje signal zeleno, staju da provere da li slucajno mozda ne radi ovim na magistralnom putu crveno?

na vecini semafora na ukrstanjima magistrale i lokalnog puta imas STOP, koji ima svoju funkciju kada semafor ne radi, znam da u ZOBSu nije isto za pruzni prelaz, i zato mislim da treba da se menja, da isto nisi duzan da stanes ako ti rampa, time sto je otvorena, daje znak da prodjes


a sto se tice preglednosti prelaza, @Propeler slazem se sa tobom, vecina prelaza toliko dugo nije rasciscavana da rastu po dve dzungle sa obe strane pruge, sto cini situaciju jako opasnom, jer je preglednost bukvalno nula, ja uvek stanem, ali dzaba kad ne vidim apsolutno nista, sva sreca pa su nam vozovi jako spori pa imam nade da necu poginuti kada krenem
Pokušaću još jednom da objasnim...
Dakle
ako nailaziš na raskrsnicu i vidiš zeleni semafor ti znaš da je semafor ispravan i postupaš po njegovim znacima, je li tako?
Kada nailaziš na putni prelaz sa rampom koja je podignuta, a recimo pola sata pre tvog nailaska nestane struje, da li možeš da znaš
da je taj prelaz ispravan? Pa naravno da ne možeš. To zna otpravnik vozova stanice koja kontroliše taj prelaz i on nalaže mašinovođi
da mora da se zaustavi ispred prelaza pa da nastavi dalju vožnju. A zašto to radi? Pa da voz ne bi počistio vozila koja su se našla
na samom prelazu ali i da bi voz bio na vreme viđen od strane vozača drumskih vozila i da bi oni imali vremena da postupe po članu 100
ZOBS-a:
23. Saobraćaj na prelazu puta preko železničke pruge

Član 100

Na prelazu puta preko železničke pruge, vozač je dužan da propusti šinsko vozilo koje se kreće po železničkoj pruzi.
Vozač koji se vozilom približava prelazu puta preko železničke pruge, dužan je da kretanje vozila podesi tako da ga može
zaustaviti pred uređajem za zatvaranje saobraćaja na prelazu ili pred uređajem za davanje znakova kojima se najavljuje
približavanje voza, odnosno da može da zaustavi vozilo pre nego što stupi na železničku prugu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595305#p595305:3nznr52z je napisao(la):
WLABmz » Uto Jan 15, 2019 12:04 pm[/url]":3nznr52z]Stara Pazova - Inđija je trebalo da bude gotovo i pušteno u rad u decembru 2018. Radovi su daleko od završetka.
Beograd Centar - Zemun treba da bude gotovo u aprilu 2019. Od početka radova je samo skinut levi kolosek.

Ako ovako nastave, mislim da će kompletna pruga Beograd - Subotica biti završena za 20 godina u najoptimističkijem scenariju...

Ovo sanirali ?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GKPDhTCffNw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=595313#p595313:1iajaodx je napisao(la):
mvbg1 » Uto Jan 15, 2019 1:38 pm[/url]":1iajaodx]
Kasni se zbog nadvožnjaka iznad budućeg koloseka koji vodi od Golubinaca ka Indjiji. Radovi na njemu su daleko od gotovog.
Mada ništa ne menja i da je sve završeno u roku. Nova pruga bi bila u eksploataciji nekih tri meseca do kompletnog zatvaranja pruge od Indjije do Novog Sada.
Mi smo poznati po tome da otaljavamo bilo kakve projekte,pa i ovaj.

Eh da je samo nadvožnjak. Niti je kontaktna mreža završena, niti signalizacija, niti stanica Inđija. Ništa ni blizu završenog. A sve je to bilo u projektu i rečeno - gotovo u decembru 2018. Sada deluje da će teško biti gotovo i u decembru 2019. Beograd Centar - Zemun je tek priča za sebe. To rade Kinezi. Od letos je bukvalno samo skinut levi kolosek. Još veće mrcvarenje od Rasputnica G - Resnik. O ostalim projektima, sa kojima je trebalo da se krene u 2018. ništa. Pogledajte sajt IŽS. Stoje projekti za 2018. Zaista, ako se ovako nastavi, ja ne vidim nikakvu perspektivu. Radiće se pruga do Subotice 20-30 godina...
 
Vrh