Šta je novo?

Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Hvala, Miro! I ja koristim"tvoj" Sentinel hub, vec poodavno, super stvar, jedino sad zimi zezaju oblaci. Sve najbolje.
 
Kad smo već kod tog satelita, pogledajte nove slike 9.2. Vidi se tačno koliko je potrebno i oko tunela da se odradi i da od novembra nije ništa završeno na glinenoj.... jasno su uočljivi delovi bez asfalta
 
Hvala Nikola,ja se nisam dobro izrazila,a to sam pitala. 4g i još nije gotov.... dobro bilo je puno problema jer projekat nije bio dobar. Ne znam kad sve teče po planu koliko treba za 1km tunela?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=601308#p601308:3htx7ifo je napisao(la):
plećko » Ned Feb 10, 2019 4:43 pm[/url]":3htx7ifo]evo svežih sličica iz Obrenovca...

Ovo još tri segmenta maksimum, znači ako vreme posluži za mesec dana spajanje.
 
koliko su jaki ovi stubovi kada oni dodaju sve više i više konstrukciju ulevo i udesno
 
Dovoljno jaki da podnesu težinu samog mosta i saobraćaja. Teško da imaju veliku otpornost na savijanje, odnosno ne podneli težinu da se prvo radi jedna stana pa zatim druga.
 
Dragan KV":2tvw3bd4 je napisao(la):
Dobar dan svima, pratim vas rad vec godinama, i veoma me raduje cinjenica da nas koje ove stvari zanimaju ima sve vise. Zovem se Dragan, iz Kraljeva sam ali zivim u Minhenu vec skoro 30 godina. Raduje me i volim da vidim sve sto se novo gradi u nasoj Srbiji, i zahvaljujuci vama i SkyscraperCity-ju sam bolje informisan od velike vecine onih koji zive u otazbini.
Na zalost, ovde sam gde sam inace da zivim dole bio bi nesto kao legenda Caribrod.
Hteo sam samo u vezi ove teme, brzina probijanja tunela Brancic, da kazem, nova istocna cev Karavanke tunela, koja se gradi od prosle godine, prosecno treba da se dnevno 7 m probija.
Zivela Srbija i braca i sestre forumasi!!!
Dobro nam došao.


Po pitanju gradnje tunela, bez zelje da ikoga branim, najbitniji faktor je sastav zemljista.
Kada kroz cvrsto tlo prokopate metar, vi imate taj metar "uradjen", dok kroz tlo koje je porozno imate klizanje, odronjavanje zemljišta sve dok ne stavilizujete iskop na ovaj ili onaj način.
Znate na primer da ima tunela koji i nemaju betoniranu tunelsku cev.

E sad, ko je kriv i dal ce da odgovara što je geološka analiza tla dala pogrešnu sliku, pa se kopanju pristupilo neadekvatnom tehnologijom i sa pogrešnom kalkulacijom, je po meni bitnije pitanje.
Jer dokle god se ne bude odgovaralo za ovako velike propuste koji prave više milionsku štetu, takve situacije će se ponavljati.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
meni nije jasno kako se sada most ne slomi, taj raspon je predvidjen za kompresivna opterecenja, ne da prazno visi
 
jeste od armiranog, ali ja sam uvek zamisljao da te raspone podizu dok imaju neku potporu dole
 
Ovo jeste armirani beton (beton bez armature ne vredi nicemu) ali fora je u utezivanju segmenata kablovima. Tako je zasnovana tehnologija gradnje na ovom mostu. Ona je dobra kad se zeli postici veci raspon izmedju stubova.
Slazem se sa Lakijem oko tunela. Geologija terena diktira brzinu gradnje, ali i naravno dobra priprema u vidu istrazivanja i koriscenje adekvatne opreme.
 
Pozdrav svima iz Podgorice-virnem ponekad da procitam kako napreduju radovi,nestrpljiv sam da probam put kad ga spoje pa da tih poslednjih 100 km prema Beogradu vozim i uzivam.
Nadam se da ce do ljeta zavrsiti to
 
Teško, onu glinenu ima da razvlače do septembra-oktobra po mom mišljenju, Obrenovac-obilaznica tek prvi kvartal 2020, a tek pristupni put obilaznica-Novi Beograd pitaj boga kad će.
 
Čitam u politici da radovi na deonici Čačak -Požega krecu čim vreme dozvoli i to na tunelima .I da nisu dobili tačan odgovor od ministarstva kad će da završe glinenu i da puste do Čačka.
A jutros kaže Vučic za "koji mesec" ce da puste.
Dali neko zna rade li uopšte glinenu nema nikakvih inf.
 
Mogli bi odmah da krenu i deo od Preljine pa do prvog isključnja posle Čačka. Da ne prolazimo više onom njgovom "OBILAZNICOM" na kojoj uvek izgubim pola sata.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602106#p602106:232fcofs je napisao(la):
Nikola M. » 14 Feb 2019 05:42 am[/url]":232fcofs]Mogli bi odmah da krenu i deo od Preljine pa do prvog isključnja posle Čačka. Da ne prolazimo više onom njgovom "OBILAZNICOM" na kojoj uvek izgubim pola sata.

Pa ako se ne varam bas o pocetku radova na toj deonici se sada prica?
 
Na žalost to nije moguće,i ja sam to jako volela,ali su mi ovde objasnili da do petlje Pakovraca bi onda trebalo da bude poseban projekat ( ne znam što nisu i napravili dva ) i druga stvar je što prvo kreću mostove i tunele pa tek onda put mimo njih tako da to do Pakovrace, ako ne bude nekog kašnjenja, neće biti ništa gotovo ranije.
Samo pogledajte do Surčina radove! Most samo napreduje, petlje se razvlače, a put u ravnici ni blizu, mada se nadam da će biti ubrzanja nakon zime, ipak ne znaju kakva će cela godina biti i koliko imaju lepog vremena, zvuči smešno da ne mogu za godinu da završe, ali svašta je moguce
 
http://www.politika.rs/sr/clanak/422641 ... cak-Pozega
Ovo je vest iz Politike sto Darko pominje.
Zar oni nisu vec regulisali zajam? ! Kažu čim spadne sneg počinju radovi, kako da počnu kad te stvari nisu regulisane jos ? Ja sam mislila da je to sve završeno .

I jednom da pročitamo da su kasnili i izvan glinene i tunela ,da je rok bio april 2017....
 
Ono sto je po meni zanimljivije je da ovaj most sisa onaj kod Ostruznice po tempu izgradnje.....svetlosnu godinu!
 
Vrh