Šta je novo?

Nekadašnja Glavna železnička stanica

Па и није да нема шлепера са опасним материјама по центру, не баш најужем, али у Савској и Карађорђевој се могу видети разне цистерне, шлепери са боцама под притиском и сл.
 
Dunavska - Bulevar vojvode Bojivića - Karađorđeva - Savska se i te kako i dan danas koristi kao kamionski transportni koridor.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598358#p598358:1cmz6d0u je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Jan 28, 2019 4:10 pm[/url]":1cmz6d0u]zar se nisu hvalili da su uklonili kamionski saobracaj iz karadjordjeve?

Hvalili su se i da su završili remont Požarevac - Majdanpek, Rasputnica G - Resnik i Šabac - Zvornik i Stara Pazova - Inđija u roku pa nisu. Izgleda da je nova praksa da se otvaraju nezavršeni radovi u roku...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598358#p598358:29u9rd95 je napisao(la):
nekianonimnilik » Пон Јан 28, 2019 3:10 pm[/url]":29u9rd95]zar se nisu hvalili da su uklonili kamionski saobracaj iz karadjordjeve?
Нема више камиона који су ишли из Баната у Срем, али камиони из Баната ка Шумадији и југу и даље иду кроз Карађорђеву, пошто немамо праву обилазницу целом дужином.
 
Нема али је привредна зона око луке и даље активна.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598358#p598358:1fd8pc2e je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Jan 28, 2019 4:10 pm[/url]":1fd8pc2e]zar se nisu hvalili da su uklonili kamionski saobracaj iz karadjordjeve?
Svaki ciga svoga konja hvali.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598369#p598369:1fd8pc2e je napisao(la):
Дошљак » Pon Jan 28, 2019 4:52 pm[/url]":1fd8pc2e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598358#p598358:1fd8pc2e je napisao(la):
nekianonimnilik » Пон Јан 28, 2019 3:10 pm[/url]":1fd8pc2e]zar se nisu hvalili da su uklonili kamionski saobracaj iz karadjordjeve?
Нема више камиона који су ишли из Баната у Срем, али камиони из Баната ка Шумадији и југу и даље иду кроз Карађорђеву, пошто немамо праву обилазницу целом дужином.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598379#p598379:1fd8pc2e je napisao(la):
Пантограф » Pon Jan 28, 2019 5:17 pm[/url]":1fd8pc2e]Svejedno, nema opravdanja da idu kroz Karađorđevu.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598383#p598383:1fd8pc2e je napisao(la):
Дошљак » Pon Jan 28, 2019 5:42 pm[/url]":1fd8pc2e]Нема али је привредна зона око луке и даље активна.
Dokle god Dunavska bude industrijska zona , biće i Karađorđeva deo transportnog koridora , a to će se promeniti jednog lepog dana ka dobijemo obilaznicu u punom profilu.
 
Mislio sam da je cela poenta bila da se zauvek ukloni transport kroz karadjordjevu i donji grad.
 
Камо лепе среће. Али реалност је да је зона Дунавске и луке Београд последња активна привредна индустријска зона са те стране Дунава и Саве у Београду.
 
Занимљива тадашња размишљања, нова пролазна станица у Савском амфитеатру или само стајалиште, три колосека око Калемегдана, Цветни трг, помпезни наслов о рушењу, и мањим маснијим словима суштина, и реалност, да ће електрификовати и "модернизовати" стару станицу и да је то усвојено решење због немања средстава у граду.
 
По Холандији су многе историјски вредне станице порушене, или унакажене неким модерним доградњама. Вероватно је тако и у читавом низу земаља ван групе развијених земаља и земаља у развоју. Локацијско укидање је ипак специјалитет треће групе земаља, земље у деградирању. То је урадила Тирана у Албанији 2013. Урадила је још нека земља, само не могу сада да се сетим...
 
eto slozio bih se sa karlom, lepa je zgrada glavne ali nije keleti, realno. prava tuga je izmestanje.
 
Чак и комунисти са својом рушилачком политиком и мржњом ка буржоаским зградама, нису предвиђали да потпуно локацијски униште станицу у СА
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602182#p602182:29gq8ykc je napisao(la):
Прле » Čet Feb 14, 2019 3:18 pm[/url]":29gq8ykc]Чак и комунисти са својом рушилачком политиком и мржњом ка буржоаским зградама, нису предвиђали да потпуно локацијски униште станицу у СА
To da su komunisti mrzjeli "buržoaziske" zgrade ne bi potpisao. Pa sam Staljin je Moskvu krasio upravo najljepšom arhitekturom, koja je bila bogata i lijepa.
 
Наши јесу. Нећу да улазим да ли је то због немања пара или идеолошких разлога, али је било тако.

Погледај како је изгледала зграда САНУ и Поште у СА пре рата.

Стаљин је би љубитељ архитектуре, чак је и сам учествовао у креирању "Московског ампира", и ту си у праву. Али, његов наследних Хрушчов је био као и ови наши. Његове зграде, метро и Стаљинови не могу да се пореде.
 
Отприлике нека паралела која се може направити са архитектуром у доба Стаљина код нас су покојна зграда савезног СУПа и она дугачка стамбена зграда преко пута Сајма. За период Хрушчова као паралелу имамо Павиљоне, зграде на Карабурми и разне сличне стамбене зграде скромних фасада.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598242#p598242:1jli3byb je napisao(la):
solecar » Mon Jan 28, 2019 1:38 am[/url]":1jli3byb]Dunavska - Bulevar vojvode Bojivića - Karađorđeva - Savska se i te kako i dan danas koristi kao kamionski transportni koridor.

Koristi se kao kamionski koridor, ali ne na nivou od pre 4 godine. Znam to, jer svaki dan prolazim tamo, a radim u Dunavskoj.
 
Свакако, нема више саобраћаја на релацији Банат-Срем, али ту је и даље Банат-Шумадија као и саобраћај који генерише привредна зона дуж Дунавске и око луке.
 
Ја се извињавам можда је није за ову тему али ме занима ако зна неко који међународни возови полазе из Београда, наравно не рачунам онај за Бар :) ?
 
Vrh