Šta je novo?

Automobilska industrija

Jesi gledo vertikalnu vjetro turbinubza na krov stub banderu turbina.ba iz kotor varosi u rs
 
@Gorstak89

Pa, bem mu miša. ;)
Šta sad to znači, "druge su baterije"?
Daj, malo mi objasni, nisam alergičan na nove informacije i saznanja.
Uostalom, i mobilni telefoni su prešli put od NiCd, preko NiMh do Litijumjon baterija, pa ko zna šta će još biti....
Nesporno, tehnologije se smenjuju, te možda za deset godina priča okotezine, pada kapaciteta, samo pražnjenja, osetljivosti na visoke i niske temperature (itd) budu zaboravljene, kao sto je danas zaboravljeno okretanje antena po beogradskim krovovima da bi se uhvatio program TV NS




e6de731e094392a3658575ebd107a0b2.jpg

No eto ovaj paket sa gornje slike je u problemu. Opcija jedan, zamena kompletnog paketa - mnogo "bezobrazna" cifra.
Opcija dva, zamena neispravnih segmenata.
Poenta, kapacitet kod svih do sada poznatih baterija opada. Sve do sada poznate baterije imaju problem kod pregrevanja.
Najstariji olovni akumulatori su najotporniji na prepunjavanje, dok su ostali prilično osetljivi na to. Kvar na regulaciji punjenja, kao i brzo punjenje SKRACUJE radni vek baterije.

Ako bilo šta od gore navedenog nije tačno (što je naravno apsolutno moguće), voleo bih da mi se objasni.



Što se tiče toga da će 250 vetroelektrana proizvesti struju potrebnu za prelazak na elektro vozila, zaista bih voleo da je tako.
Mozda i jeste, mada ja nesto sumnjam.
No, sa energijom iz vetroelektrana postoje dva problema.
1. Nije konstanta, posebno u našim predelima.
2. Cena takve energije je veća nego iz drugih konvencionalnih izvora, pa to potire neke od koristi o kojima ovde diskutujemo.
31643c338c8f0d483c8c41198385bf7e.jpg


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
pa prosto je drugacija hemija, razlika izedju raznih li-ion baterija ti je kao razlika izmedju NiMH i NiCd, nije toliko drasticna, ali isto moze da zbuni to sto obe sadrze nikl, tako i ove litijum

ovde je u pitanju razlicita hemija anode i katode, elektrolit je manje vise nebitan

kao sto imas razlicite vrste olovnih akumulatora, i to ne mislim na AGM i te specijalne, nego na obicne flooded, neki imaju poroznije elektrode, koje daju jacu struju, ali zato se raspadaju ako se prazne do kraja, a neki imaju manje porozne koji daju manju struju ali mogu da se prazne do kraja i dugotrajniji su, prvi su oni u kolima za paljenje motora, drugi su u slabim elektricnim vozilima tipa kolica za golf ili tako nesto

tako se telefonske baterije prave sa jako poroznim elektrodama koje brzo propadaju ali daju najvecu gustinu energije, a kod automobilskih nije dobro da baterija bude 2% gusca na ustrb ranijeg propadanja, jer nije problem da auto bude par kilograma tezi, mnogo je veci problem menjati bateriju od 10000 evra cesce, i zato su razvili drugacije elektrode za njih
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605756#p605756:3jity9u2 je napisao(la):
Vox91 » 03 Mar 2019 10:53 am[/url]":3jity9u2]https://www.google.rs/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.nezavisne.com/ekonomija/privreda/VW-otvara-novu-fabriku-u-Srbiji/525639&ved=2ahUKEwirs4Pl2eXgAhWklYsKHTN9CBAQFjAAegQIAhAB&usg=AOvVaw0qYiyvBWnrav1lUOcn3KmA Nešto malo konkretnije..

Ipak... To što ovo pišu "Večernje novosti" ne uliva baš puno poverenja.
 
tzoran1":1o5ay67g je napisao(la):
Vest ko vest... mozda jeste mozda nije...
ali brate komentari i kolicina botova.. ko muve na ...
Uhhh..
"Ništa važnije"

4b036c5449aefaf4b1297bd0866b4d84.jpg


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Jedino što sam našao o ovome kod Nemaca je ovaj tekst iz prošle godine (05.11.2018 ) gde se u poslednjem pasusu pominje samo da su u razgovorima Bugarska i Turska. Nema ni S od Srbije.

Link na tekst u Handelsblatt-u

Nach aktuellem Stand würde der Konzern eine neue Fabrik bauen, die federführend von Skoda betrieben wird, in der aber auch Fahrzeuge anderer Konzernmarken produziert werden können. Tschechien fällt als Standort aus, weil es dort kaum noch verfügbare Arbeitskräfte gibt. Der VW-Konzern dürfte wahrscheinlich noch weiter nach Osten gehen. „Im Gespräch sind etwa Bulgarien und die Türkei“, verlautete dazu aus Konzernkreisen.
 
Volkswagen daje svojim zaposlenima bonus od 4.750 eura za 2018. godinu.

Ove je godine iznos povećan za 650 € u odnosu na 2018. godinu i 1.850 € više nego u 2017. godini . Iznos će se isplatiti korisnicima zajedno s majskom platom.

Očekujem isti status kao i radnici Fiat Srbija koji nisu takođe dobili ništa od profita korporacije FCA, odnosno da VW Srbija i neće imati nikakve veze sa glavnom fabrikom po pitanju dobiti koja se deli radnicima.
 
Kad se vide zahtevi koje je VW postavio, mislim da bi bilo bolje da nas ovaj put promaše. Ne treba nijednom strancu više davati ni dinara subvencija. Na to treba staviti moratorijum, kao što imaju moratorijum na nuklearke. I šta će uraditi? Prebaciće gomilu prljave i stare tehnologije zarad zapošljavanja par hiljada ljudi. Sitna korist, ogromna šteta.
 
Не мора да се укида давање субвенција, него јако селективно. Малтене длака у јајету да се тражи са условима. И тако за све. А ове паре што бацају на странце да нас пљачкају давати домаћим привредницима да и ми имамо неко јако предузеће (пре би се заклали најмучкији него то да дозволе)
 
Složenost jednog BMW-a starog tri generacije (E60 serija 5)

1920px-2007-2010_BMW_520d_%28E60%29_sedan_01.jpg


800px-BMW_530d_%28E60%29_Schnittmodell_%2802%29.jpg


1920px-BMW_530d_%28E60%29_Schnittmodell_%2801%29.jpg


4323sstu4yb21.jpg
 
Pogledajte smederevo na šta liči odnosno radinac za povratkom železae sa koje su skinuli sve moguće filtere. koliko apra je bačeno za tu železaru mogli smo napraviti ozbiljnu industriju sa raznovrsnom proizvodnjom
 
koliko para je baceno na TU zelezaru mogli smo da napravimo tri nove
 
A sto su skinuli filtere nece kinezi da kupe nove ...
 
Na originalnom linku mislim da piše da je razlog taj što Srbija nije deo EU, pa im dodatne procedure ne trebaju, kao i da se nemački sindikati protive da sledeća fabrika bude u zemlji jeftine radne snage. Po svemu sudeći Bugarska, zbog EU kombinacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616201#p616201:3vm0v5de je napisao(la):
direktor » 13 Апр 2019 09:18 pm[/url]":3vm0v5de]
IMG-20190413-205425.jpg



IMG-20190413-205450.jpg


@ Gaga specijal
Хвала @Директоре :sesir: , управо тако кад је Субару у питању. :kk:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nFMt8W8pvcw[/youtube]
 
Nije bilo realno očekivati da firma sa 50 zaposlenih preuzme FAP. A nije realno ni sami da opstanu na današnjem tržištu .
Poslednje kamione koje su napravili za vojsku koštali su duplo više od konkurencije i opet su u gubitku. Moraju reorganizovati fabriku od nule, jer imaju previlike troškove i nemaju potrebu za tolikim prostorom.
Takođe trebaju povesti računa o dizajnu ako žele prodati nešto i van vojske. Od Kineza se može kupiti za male pare kabina koja liči na Actors.
 
Vrh