Сад мало off topic.
Да Београд воде нормални људи аутобуси би сутра били укинути. 75% линија преузели би електробуси, 10% трамваји, 5% тролејбуси. Новца има, али се улаже у фонтане, жичаре и друга средства.
Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Moderator: Igor
-
Expert
-
- Intermediate
- Postovi: 265
- Pridružio se: Pet Mar 01, 2019 11:55 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 208
Pohvalio: 53
Pohvalio: 53
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12723
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15570
Pohvalio: 36497
Pohvalio: 36497
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Рано је још да електробус преузме 75% превоза. Последњих 15 година је било реалније ширити толејбус, трамвај и градску железницу (и градити метро). Сва та три вида јавног превоза на електрични погон су веома деградирани. Аутобуси се форсирају због минималног улагања у инфраструктуру као предуслова за њихово коришћење. А да се паре бацају на глупости то се у потпуности слажем.
-
Gorstak89
- Higher intermediate
- Postovi: 1706
- Pridružio se: Uto Jan 15, 2013 4:42 pm
- Lokacija: Krnjača
- Kontakt:
Pohvaljen: 1159
Pohvalio: 459
Pohvalio: 459
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
pa metro je glavna stvar, kičma sistema, i regionalna železnica. pa tek onda duže linije prošpartaš tramvajima, malo kraće trolama a resto mogu i elektro busevi, mogu i obični busevi za početak. mogao je ikar da pređe na elektro sklopove, da uvozi kondezatore i da sam pravi elektro motore.
@SuroviDadas
-
Дошљак
- Professional
- Postovi: 12723
- Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 15570
Pohvalio: 36497
Pohvalio: 36497
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Икар да прави електро моторе мало теже. Мислим да је некада то могла ЕИ Ниш.
-
SRBO
- Advanced
- Postovi: 3056
- Pridružio se: Pet Jan 23, 2015 9:48 pm
- Lokacija: Учитељско Насеље
- Kontakt:
Pohvaljen: 2722
Pohvalio: 126
Pohvalio: 126
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Ма какви електробуси, невиђена превара
Малтене сви аутобуси могу да се замене тролејбусом
Малтене сви аутобуси могу да се замене тролејбусом
Једино решење за лоше и насилне људе су добри људи који су вештији у насиљу.
https://twitter.com/antisoyadeen
https://twitter.com/antisoyadeen
Pohvale za post: 2
-
Pendolino
- Higher intermediate
- Postovi: 847
- Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 932
Pohvalio: 539
Pohvalio: 539
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
I ja misilm da je za sve linije sa taktom kraćim od 8 minuta nije isplativije uvođenje elektrobuseva umesto trola.
Pohvale za post: 1
-
Žika
- Expert
- Postovi: 5867
- Pridružio se: Ned Mar 23, 2014 7:28 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 7036
Pohvalio: 1946
Pohvalio: 1946
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.
Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.
-
solecar
- Professional
- Postovi: 11081
- Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
- Kontakt:
Pohvaljen: 9732
Pohvalio: 18181
Pohvalio: 18181
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Često koristim 59 i ovo što sam preneo su moja zapažanja , ali o tome možemo da nastavimo u odgovarajućoj temi.
-
sudija
-
- Intermediate
- Postovi: 186
- Pridružio se: Uto Okt 09, 2018 6:16 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 369
Pohvalio: 134
Pohvalio: 134
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
Žika » Uto Mar 12, 2019 3:42 pm napisao:solecar » Pon Mar 11, 2019 11:25 pm napisao:59 ne bih dirao. Dosta ljudi je koristi duž Borske , što da dođu iz centra , što da uđu i dobace se do TC Vidikovac. Naravno , i dosta ljudi iz centra je koristi do Vidikovca. Vrlo često zna da se desi da se linija više puni nego prazni , a onda maltene ceo autobus izađe kod pomenutog TC - a.
Grešiš, 59 nastavlja puna ka Labudovom pa čak i Pevcu.
Ranije dok je saobraćala do Prokopa ili autokomande ona se praznila do Kanarevog brda i već bila prazna ka Banjici i sve do kraja. Sada kad su je produžili do Slabije nešto je punija ali opet manje u odnosu na 47 i 48. U obrnutom smeru ka periferiji često je bila prazna do stajališta pet solitera tu se punila. Uglavnom velika pražnjenja u Rakovici gde se opet puni. Nisam pominjao liniju 50 koja je uvek puna.
Namerno sam stavio 59 i 94 da idu Patrijarha Dimitrija. Preko Miljakovca , Kanarevog ostaju 47 i 50, kasnije im se pridružuje i 48 i sasvim dovoljno za potrebe (pod uslovom da je prevoz redovan). 59, 94 bi savršeno odvlačio putnike ka trojci i beovozu.
Koje ljude bi 94 odvlacila ka trojci i Bg vozu? Iz Resnika ili mozda iz Knezevca? Pa tu vec prolazi Bg voz a trojka polazi iz Knezevca...Jedino iz Pere Velimirovica, par stotina ljudi. Nije realno da se neko sa Banjice spusta na trojku i Bg voz!
59 bi mogla dobro da poveze Vidikovac i Rakovicu sa trojkom i Bg vozom, ali i dalje ostaje Kanarevo brdo, Miljakovac 1, Miljakovac 2...tako blizu, a tako daleko. Malo je ljudi koji hoce da se spustaju 10-15 minuta do trojke i Zeleznicke stanice u Rakovici, a kada sada vrate 42 kroz Pere Velimirovica, tek sad niko nece ici ka sinama...
Pohvale za post: 1
-
Djole Pevcanin
- Higher intermediate
- Postovi: 1754
- Pridružio se: Sre Nov 16, 2016 8:06 pm
- Kontakt:
Pohvaljen: 727
Pohvalio: 583
Pohvalio: 583
Re: Most na Adi: organizacija tramvajskih linija
59 не треба дирати због пензионера из наше велелепне општине. Линија је константно ван тураже поготово петком увече када само 42 иде нормално. Више пута није прошао ни један аутобус са 59 у правцу Катићеве гледано из правца где се 42 и 59 поклапају и због тога долазим мртав уморан кући.
Забрањена је употреба мојих фотографија у било које сврхе без моје сагласности.
Pohvale za post: 1