Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

Pa kazem ima to i mana jos vece opterecenje najveca mana upadanje u guzvu na autokomandi.
 
Зашто продужавати још линија ка Славији, када су ту 9, 10, 14? :D
 
Ne mora ka Trgu Slavija, može i drugde. Prokop, Medaković, Stepa Stepanović i tako dalje.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614577#p614577:2rffjss1 je napisao(la):
Рипањац 405 » Ned Apr 07, 2019 2:37 pm[/url]":2rffjss1]Зашто продужавати још линија ка Славији, када су ту 9, 10, 14? :D
Ali tramvaji su tako spori , idu zaobilaznim putem , zavise od struje , ne mogu alternativnim putem u slučaju blokade puta , nepouzdani...
Sa druge strane , produženjem najduže linije (u ovom slučaju 405) do centra , rešili bi se viševekovni problemi građana Avalskih naselja , koji ne mogu druge linije nikako da reše. :)
 
Meni je uredu presedanje, ali drugim ljudima ne odgovara. Često se pojavi gužva i propusti se autobus ka željenom odredištu. Zbog toga ne bi bilo loše da se napravi još veza s centrom.
 
To što ljudi imaju averziju od presedanja , ne znači da sad treba gradski prevoz pretvorimo u sistem megalomanskih linija koje bi direktno povezivale sve delove grada.
 
Nije to averzija od presedanja vidi ovako ja od kuce do posla menjam 4 busa svaki od tih buseva cekam u proseku 10 min.neki manje neki vise.pa ti vidi koliko je to uzalud protracenog vremena svaki dan.
Sto se tice tramvaja veliki su problem trase zato ljudi njih izbegavaju i previse su spori.generalno gde god idu tranvaji nigde nisu dobro iskorisceni bas iz tih razloga
 
To stoji. Ali postoje i slučajevi i situacije gde se brže stigne presedanjem , nego direktno , pa ljudi i dalje čekaju direktnu vezu , i tako izgube više vremena. Primera radi , jednom prilikom ke bio zastoj sa linijom 26 , a linija 18 normalno radila. Ljudi stoje na početnoj 26 pola sata i komentarišu kako je sramota da toliko dugo nema prevoza. Kada im je neko rekao da oni koji idu do centra , mogu sa 18 do Autokomande , pa tu da presedaju na 31 , odgovor bude da ne žele to da rade jer imaju direktnu liniju. Za tih pola sata prošlo je četri 18 - ice ka Autokomandi.
 
Ovi što su rekli da ne žele jer imaju direktnu liniju su drski i nevaspitani. Ako su tako pametni mogu peške da idu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614607#p614607:3dm4lgpt je napisao(la):
solecar » 07 Apr 2019 15:39[/url]":3dm4lgpt]To stoji. Ali postoje i slučajevi i situacije gde se brže stigne presedanjem , nego direktno , pa ljudi i dalje čekaju direktnu vezu , i tako izgube više vremena. Primera radi , jednom prilikom ke bio zastoj sa linijom 26 , a linija 18 normalno radila. Ljudi stoje na početnoj 26 pola sata i komentarišu kako je sramota da toliko dugo nema prevoza. Kada im je neko rekao da oni koji idu do centra , mogu sa 18 do Autokomande , pa tu da presedaju na 31 , odgovor bude da ne žele to da rade jer imaju direktnu liniju. Za tih pola sata prošlo je četri 18 - ice ka Autokomandi.

Лакмус тест за подљуде
 
Predlog za reorganizaciju BG - VOZ-a:
1)Uvođenje novih linija.BG - VOZ trenutno ima 2 linije,koje su brze i povezuju različite delove grada što je super,ali još kada bi iskoristili postojeće neiskoršćene kapacitete bilo bi još bolje.Trenutno postoji pruga Batajnica - Bele Vode - Rakovica,iz koje bi se mogla uvesti linija Batajnica - Prokop.Trebalo bi se napraviti stanice,ali to nije ništa veliko.Ta linija bi stajala na sledećim stanicama:Batajnica,Dobanovci,Aerodrom*,Surčin,Jakovo,Ostružnica,Bele Vode,Cerak,Rakovica,Prokop.* - Za Aerodrom bi se trebalo izgraditi pruga.
Takođe bi uveo liniju Prokop - Ralja.Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem one u Parcanima):prokop,Rakovica,Kneževac,Kijevo,Resnik,Pinosava,Klenje,Ripanj,Ripanj Tunel,Parcani,Ralja.Zatim bi uveo Vrčin - Beograd(Donji Grad).Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem Sajma):Vrčin,Zuce,Beli Potok,Jajinci,Rakovica,Kneževac,Sajam,Beograd(Donji Grad).
Zatim i Bela Reka - Resnik.Na kraju bi linije koje idu do Ovče postojećom prugom produžio do Padinske Skele.U produženom delu stajale bi na stanicama:Jabučki Rit,Glogonjski Rit,Padinska Skela.
Shodno ovim izmenama i uvođenjima imali bi sledeće linije:
Batajnica - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Resnik - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Batajnica - Bele Vode - Prokop*(Takt:15 minuta)
Prokop - Ralja**(Takt:30 minuta)
Vrčin - Beograd(Donji Grad)**(Takt:30 minuta)
Bela Reka - Resnik***(Takt:60 minuta)
2)Kupovina novih vozova
Vozovi koji trenutno voze su veoma stari.Kupio bi 12 novih vozova marke Stadler(https://www.stadlerrail.com/media/pdf/gfgc0815d.pdf)Vozile bi na tri najopterećinije linije(obeležene sa *).Tako da na svakoj bude po 4 voza.Stare vozove bi rasporedio na ostale linije(** - voze 2 stara voza,***- vozi jedan stari voz)
3)Renoviranje stanica i redbrendiranje
Renovirao bi sve stanice,tako da kad ljudi dođu na stanicu to izgleda normalno,kao jedan normalan sistem koji funkcionište.Na ulazu bi postavio obavezno čekiranje Bus Plusa i rebrendirao bi sistem.
 
Колико ја знам, станица Београд /Доњи град/ је угашена летос, ако је то она на Дорћолу.
 
Već duže vreme pratim forum i sad sam resio da se uklučim malo.
Kao prvo mnogo isforsira tu padinsku skelu, em pruga nema dovoljan kapacitet, em nema velikog broja ljudi tamo.
Predlazem da bude Batajnica-Pančevo na 15 minuta, to bi bila i najvažnija linija
Ka Padinskoj Skeli da ide voz na svakih sat (ili više) od prokopa bi bilo dovoljno. Postavio bih isto linije na pola sata iz Lazarevca i Mladenovca (to daje interval od 15 minuta Resnik-Beograd Centar).
Naravno linija ka Aerodromu isto je obavezna (mozda kao deo linije 1 Pančevo-Aerodrom na svakih 30 min) i kad to bude bilo moguće da se produži do Obrenovca. Ovi stadleri po meni imaju nedovoljan kapacitet za Beograd, neki sa malo više kapaciteta bi odradio posao (Rbde 450 recimo)
 
За Падињак ем што мало кружи, ем што би пруга прво морала да се електрификује (нисам сигуран, али мислим да сада није), а и не користи се.

Уз проширење Зрењанинца би врло помогло да се тај крај мало насели
 
Nema tamo (ka Padinjaku) pruge više - pokradeno 90% iste. Inače, nije ni bila elektrifikovana ili su svi stubovi bili odmah poskidani, jer ih nikad nisam video. Inače, najviše pruge na tom potezu od Ovče do Padinjaka je pokradeno u poslednjih 4-6 godina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614858#p614858:xp36y842 je napisao(la):
Mitroslav » 08 Апр 2019, 18:21[/url]":xp36y842]Predlog za reorganizaciju BG - VOZ-a:
1)Uvođenje novih linija.BG - VOZ trenutno ima 2 linije,koje su brze i povezuju različite delove grada što je super,ali još kada bi iskoristili postojeće neiskoršćene kapacitete bilo bi još bolje.Trenutno postoji pruga Batajnica - Bele Vode - Rakovica,iz koje bi se mogla uvesti linija Batajnica - Prokop.Trebalo bi se napraviti stanice,ali to nije ništa veliko.Ta linija bi stajala na sledećim stanicama:Batajnica,Dobanovci,Aerodrom*,Surčin,Jakovo,Ostružnica,Bele Vode,Cerak,Rakovica,Prokop.* - Za Aerodrom bi se trebalo izgraditi pruga.
Takođe bi uveo liniju Prokop - Ralja.Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem one u Parcanima):prokop,Rakovica,Kneževac,Kijevo,Resnik,Pinosava,Klenje,Ripanj,Ripanj Tunel,Parcani,Ralja.Zatim bi uveo Vrčin - Beograd(Donji Grad).Stajala bi na sledećim stanicama(Sve postoje,sem Sajma):Vrčin,Zuce,Beli Potok,Jajinci,Rakovica,Kneževac,Sajam,Beograd(Donji Grad).
Zatim i Bela Reka - Resnik.Na kraju bi linije koje idu do Ovče postojećom prugom produžio do Padinske Skele.U produženom delu stajale bi na stanicama:Jabučki Rit,Glogonjski Rit,Padinska Skela.
Shodno ovim izmenama i uvođenjima imali bi sledeće linije:
Batajnica - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Resnik - Padinska Skela*(Takt:15 minuta)
Batajnica - Bele Vode - Prokop*(Takt:15 minuta)
Prokop - Ralja**(Takt:30 minuta)
Vrčin - Beograd(Donji Grad)**(Takt:30 minuta)
Bela Reka - Resnik***(Takt:60 minuta)
2)Kupovina novih vozova
Vozovi koji trenutno voze su veoma stari.Kupio bi 12 novih vozova marke Stadler(https://www.stadlerrail.com/media/pdf/gfgc0815d.pdf)Vozile bi na tri najopterećinije linije(obeležene sa *).Tako da na svakoj bude po 4 voza.Stare vozove bi rasporedio na ostale linije(** - voze 2 stara voza,***- vozi jedan stari voz)
3)Renoviranje stanica i redbrendiranje
Renovirao bi sve stanice,tako da kad ljudi dođu na stanicu to izgleda normalno,kao jedan normalan sistem koji funkcionište.Na ulazu bi postavio obavezno čekiranje Bus Plusa i rebrendirao bi sistem.

ово је немогуће без неколико милијарди €
 
Занимљив предлог за жуте траке и три експрес линије, није ми јасан баш план за трамвај, да ли мисле само те три линије да постоје или шта, пошто спомињу неке нове, а ја ту видим линије 2, 9, нова једино линија Баново брдо-Устаничка. За БГ воз је опет дискриминисана пруга јужније од Ресника. Није лоше за почетак.
 
Oni vele, uvođenje tri nove ekspresne tramvajske linije, na postojećim kapacitetima. Plan se, ovako na prvi pogled, dobro slaže sa onim što se na BB iskristalisalo kroz diskusije. To pokazuje i saradnja sa grupom Imamo Plan, što posebno raduje. Kvalitetan predlog, sledi glancanje.
 
Meни је већина ових планова делује као већ виђена на форуму. За метро се лепо види да га је цртао Зидар. Само није ми јасно како мисле да направе експресне трамвајске линије? Да ли то значи укидање постојећих линија и прављење ове три? Ако је тако, онда штета што се занемарују краци ка Раковици и Омладинском стадиону, као и мост на Ади.
 
Ni meni nije jesan termin "ekspresne tramvajske linije". Ukidaju se ostale pa postaju i jedine ili na primeru E linija ne staju na svakoj stanici ili nešto treće što bi ih učinilo ekspresnijim od ostalih?
S obzirom da 2 i 9 već postoje, sledi da se ostale ukidaju ali onda ostaje stvarno pitanje šta sa krakom ka Rakovici, Omladinskim stadionom i Mostom na Adi?
 
Нећу ништа да предлажем и решавам, већ бих нешто да питам. Каква је линија 83? Поуздана или не?
 
Да је зглобна била би.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Vrh