Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Meni se sviđaju uvučena terasa na krovu i uvučeni ulaz u prizemlju, sa stubovima...
A ovo između.... teško je prosuditi na osnovu ovog crreža. Može da ispadne i lepo i ukusno, a može da ispadne i kič... zavisi i od upotrebljenih materijala za fasadu...

Možda bi jeda od uslova za sve te buduće nove zgrade u Karađorđevoj mogao da bude da imaju uvučeno prizemlje sa stubovima...
 
Zbog posla svaki dan već godinama koristim ovaj pravac, meni i dalje ne ide u glavu da neko raskopa toliko bitnu i prometnu saobraćajnicu pred zimu, da onda zbog lošeg vremena sve stoji tako raskopano, a da se sada sa dugim periodom lepog vremena radi intezitetom jedan na lopati, jedan u mašini i još jedan 200 metara dalje drži ruke u džepovima i to je to.
 
Danas je brojao radnike na gradskim gradilištima (uzeli nam ideju) https://www.danas.rs/beograd/nevidljivi ... u-beograd/

Inače, na Bežanijskoj kosi već danima polažu neke kablove u Marka Čelebonovića i tamo ima više radnika nego u Karađorđevoj. Pa čak i onih Kineza što su nešto lopatali na Ž stanici NBGD ima više.

A Karađorđeva i Trg su ubedljivo najvažnija gradilišta trenutno u centralnim gradskim opštinama.
 
To su takozvani Stealth radnici. Nova sorta razvijana u tajnosti i puštena sad za 20. godišnjicu bombardovanja i obaranja F-117. :)
 
Više ljudi radi na rasčišćavanju one barake/kuće nego na Karađorđevoj koja je alternativni pravac sada kad je haos oko Trga Republike.Neko zlurad bi mogao da pomisli da ovo namerno rade.
adb980e7727670db1bedded9614f701f.jpg
e04e08f4492bdac16140ae8cbc8e39f3.jpg
3d3721b054e7c9b714c1e3b9e2145da8.jpg
76679573dc9caa88d71423166e2f25f0.jpg
8bd3b4682d29eaa42aa2aa785c7319b4.jpg
d1d6651caaf869f6fd2d5b8310351038.jpg


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Koliko ima radnika oni su uradili brdo posla svaka cast i Peri i Ziki. Mogu biti ponosni da su njih dvojca uradili celu ulicu sa jednom masinom. Za orden !
 
Juce za vreme maratona sam prisustvovao razgovoru preko mobilnog kod garaze Obilicev venac, kako jedna sugradjanka pokusava nekim strancima da dozove taksi do aerodroma.

I onda sam shvatio da put do aeodroma odatle vodi ili preko Vojislava Ilice i plavog mosta ili preko Pancevca i Pupina. Eto nam turizma. Veselo. Vesic.
 
Odugovlačenje sa rokovima, je jasan pokazatelj o nameštenom tenderu.
Izvođači nemaju nikakav ugovoren posao nakon tih radova,i onda se rasteže pita,kako bi se završili prethodni poslovi,jer zbog manjka posla,nisu u stanju da drže optimalan broj zaposlenih radnika.
 
Da se ne lazemo niti ova vlast, niti prethodna je ista ucinila da se promeni zakon oko ovih konkursa. Po nasem zakonu bira se naisplativija ponuda na tenderu....i onda svi znamo kako se sve zavrsi.......

Zakonom treba da se definise koji je minimum za neku firmu da nastupi na nekom tenderu!
-Ispravna Mehanizacija
- Radna Snaga
-Transparentnost poslovanja u poslednjih xxx godina
-Strucnost
- Dostupnost
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616836#p616836:eh4j23cd je napisao(la):
direktor » Uto Apr 16, 2019 4:27 pm[/url]":eh4j23cd]Sve to definisano samo sto se to bas ne postuje

Da, ali se izvodjac radova bira na osnovu najnize cene (koja u tenderima je predstavljena pogresno i bez osnove).

Na osnovu lazne informacije ili nepotpune fantom dobija posao (po zakonu) a gradjani kosku od projekta po zakonu!
 
Najniža cena, ali mora da se ispoštuje zadato. E pa kad budu prvi put odvalili nekoga penalima za neurađeno i probijene rokove onda će se i ponuđene cene povećati.
 
Izbegavajte Karadjordjevu!! Danas su promenili stranu ulice koja se koristi i prebacili je na deo uz Pristanisnu zgradu. Guzve jezive, nervoza, bahati vozaci... Retko koristim kola preko nedelje, ali sam morao prijatelja da sacekam na aerodromu, ukljucio sam se u Karadjordjevu kod Ekonomskog fakulteta, putovao odatle do Pariske 45min. Naravno vecina kola je isla preko tramvajskih sina, na mestu spajanja Crnogorske sa Karadjordjevom (dakle ulazak u deo koji se rekonstruise) je bukvalno bilo 6 redova vozila na jednu traku koja je nastavljala dalje. Prostakluk vozaca u kombinaciji sa bezobraznoscu izvodjaca radova - BUKVALNO nikog na terenu, sem pikera koji rusi asfalt na dosadasnjoj deonici je stvarno ponizavajuce...Bilo je 14.30h!!
Pogledajte prilog 1Nova trasa uz Pristanisnu zgradu


Pogledajte prilog 2Red pocinje kod Ekonomskog fakulteta


NIKOG na gradilistu. Sramota!!
 
Sta su uradili sa Slavijom i koliko se to oteglo pa vise nista ne moze da me iznenadi...
 
Ispod Brankovog mosta danas čep koji regulišu radnici, nerealna slika i ljudi koji kao manijaci preleću preko trotoara.

Saobraćaj u gradu svakodnevno budi najgore u ljudima, nisam to hteo ni da slikam.

Evo i radova, kao malo živnuli desetak radnika danas.
 
Malopre interventna zaustavila 128-icu koja je vozila u kontra smeru Karađorđevom otrpilike u visini gradilišta hotela.
Minut kasnije nalećem na taksistu koji iz pravca Beton hale kreće isto kontra smerom ka mostu. Nadam se da su i njega "dočekali".

Inače onaj deo od Beton hale do Pariske na koji su preusmerili saobraćaj, nije asfaltiran, to je samo nabijena podloga i već je poprilično neravna, nije ni čudo da se saobraćaj još usporio a gužve povećale zadnjih dan-dva.

Bahata vlast, bahati građani.
 
Vrh