Šta je novo?

Savski amfiteatar (Beograd na vodi)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KvpeyJa4CWw[/youtube]
 
Чекај Вилсонов булевар иде то Сајма и ? ломи се ту ка Војводе Мишића и улива ??
 
А ови што иду из правца Чукарице у В.Мишића они се укључују у Вилсона код МУП-а Савски Венац ?
 
Pogledajte prilog 1Pa ne bih znao, jedine sledeće ulice koje će izlaziti na Bul. vojvode Mišića i Savsku su ove ispod Gazele i ona kod MUP-a, koja se sad radi, a gde je planiran kružni tok.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617358#p617358:17y30rf1 je napisao(la):
Doctor Who » 18 Apr 2019 10:52 am[/url]":17y30rf1]Po PDR-u se čak uliva samo u smer ka Banovom brdu, što je meni neshvatljivo.
file.php

Ех, шта ти је несхватљиво?
Уведи ту лева скретања и стави катанац на пола града.
Ено га кружни ток код Сајма ни километар одатле, па се лепо окренеш и назад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617360#p617360:lrasywc2 je napisao(la):
Pasarela » Čet Apr 18, 2019 11:58 am[/url]":lrasywc2]А ови што иду из правца Чукарице у В.Мишића они се укључују у Вилсона код МУП-а Савски Венац ?

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617363#p617363:lrasywc2 je napisao(la):
Пантограф » Čet Apr 18, 2019 12:22 pm[/url]":lrasywc2]
Ено га кружни ток код Сајма ни километар одатле, па се лепо окренеш и назад.

Ne na taj kružni tok, nego na polukružno skretanje na Mostaru, udaljeno odatle ~470m. Tako da će tih dodatnih ~940m morati da prelaze oni sa Čukarice koji žele da idu na kraj tog novog Vilsonovog bulevara.

Kružni tok kod mosta na Adi će se možda koristiti kad neko sa kraja Vilsonovog bulevara želi ka centru grada ili na autoput, ali tu će već biti boljih opcija kroz BnV.
 
...или онај ко жели да се из Вилсоновог булевара укључи на аутопут ка Аутокоманди, у Булевар мира, или у Кнеза Милоша. Мада и тај може кроз БнВ, па Савска, па Мостарска петља.
 
ako ja dobro pratim razvoj ovog velicanstvenog projekta bice to na kraju velicanstveno.

postojece skretanje iz bul. vojvode misica na sajam ce biti pomereno jos malo ka gazeli, verovatno je procena da je trenutnih 160 metara od kraja rampe sa gazele do skretanja desno ka sajmu suvise te da ce skracenje za nekih 20-30 metara i postavljanje semafora doprineti boljem protoku i laksem ukrstanju pravaca onih koji sa gazele idu ka banovom brdu i onih koji od mostara zele ka tom novom bulevaru.

dodavanje okretnice autobusa ispod same mostarske petlje i uvodjenja tog dodatnog pravca od i ka reci takodje ce odlicno upotpuniti taj saobracajni cvor i uciniti ga jednim od najneverovatnijih ne samo u regionu nego i u svetskim razmerama pa verujem da ce to biti i jedna od atrakcija za turiste iz obliznjeg bnv-a.
 
Da li bi neko bio ljubazan da ponudi predlog šta je u stvari trebalo da se uradi u ovom slučaju ukrštanja saobraćajnica na vrlo nezgodnom mestu. Koje je rešenje?

Samo molim kolege da se suzdrže od odgovora tipa "ne treba graditi BnV niti Vilsonov bulevar".
Zaista me interesuje šta u ovom haosu saobraćajnica najmanje zlo, jer očigledno najbolje rešenje i ne postoji.
 
posto umem da kritikujem da probam da dokazem da umem i da mislim pa evo bar tri bolja resenja

1. najbolje

umesto pravljenja novog velikog cvora tj problema kod sajma, na par stotina metara od mostarske petlje mogli smo da ukinemo(modifikujemo) oba ta cvora i dobijemo jedan veliki kruzni tok, u koji bi se ulivale/izlivale i bulevar. voj. misica i savska/sarajevska i novi bulaver i ulaz/prilaz za sajam i rampe sa/na gazelu, uz ostavljanje direktnih pravaca k. kilosa/v. misica i gazela/v/misica (sadasnja rampa). nesto slicno kruznom toku ispod mosta na adi a na kolskom izlazu sa sajma samo znatno vece. najlogicnije i najjeftinije i resenje, samo je neko morao da planira. mesta je bilo koliko im treba, ceo taj potez od ulaza u sajam do sarajevske mogao je biti blago pomeren ka reci a kruzni tok mogao je da bude bilo gde na tom velikom prostoru izmedju sajma, mostara, savske i reke.

2. najskuplje

denivelacija nove raskrsnice, direktni pravaci gazela/sajam i gazela/banovo brdo kao i mostar/b. brdo i sajam(kao i sad, samo bez voz rampe). po mogucstvu podvoznjak koji bi omogicio i pravce b.brdo/sajam i sajam/mostar

3. moguce, manje lose resenje od planiranog

produzetak novog bulevara sve do kruznog toga ispod mosta na adi, paralelno sa bulevarom vojvode misica. pored ili kroz sajam, da li trasom ukinute pruge ili do "promenade"...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616272#p616272:hx9dfoxr je napisao(la):
Homer Jay » 13 Apr 2019 11:31 pm[/url]":hx9dfoxr]Naravno da su je uprostili i poružnili u odnosu na prvobitne rendere.

Belgrade-Waterfront-BW-Terraces-outside-square-1.jpg


Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока

Kupci iz celog sveta otimaju se za stanove u Beogradu na Vodi.

"Odavno imam jahtu a skoro sam nabavio i dva drona pa sam poceo da tragam za pogodnom lokacijom za stan. Moja kuca na Bahamima ima pristaniste za jahtu, a penthouse u Majamiju ima divnu pistu za sletanje dronova, zivotna zelja mi je bila da ove dve pogodnosti objedinim" izjavio je Dr Semy Njake, investitor iz Nigerije.

"Kada sam video rendere Beograda na Vodi moj san se ispunio i odmah sam trazio agentu za nekretnine u Dubaju da mi obezbedi stan sa najlepsim pogledom"

Render koji je odusevio nigerijskog doktora:

Humphreys-Partners-Architects-Pier2-AOTF-Tower-View-1-Rendering-nkwasxzxlw327le09utpn3j7f3orbtw1l3byacjwn4.jpg


"Sada su svi moji prijatelji ljubomorni i pokusavaju da i sami nabave stanove, narocito oni koji imaju pozamasni vozni park dronova pa nemaju gde da ih drze"

Humphreys-Partners-Architects-Pier2-AOTF-Tower-View-2-Rendering-nkwaszvlzk5mutb9yvmys324lvfhr83i9cmx8wh4ao.jpg


"Nadam se da ce jednog dana i moj rodni Lagos imati ovako cudesno zdanje i mudro drzavno rukovodstvo koje je sve ovo omogucilo. Inace, kada smo vec kod toga, ukoliko imate racun u banci zeleo bih da vam prebacim 27 miliona dolara koje je moj pokojni otac ostavio u Narodnoj banci Obale Slonovace na racunu koji jedino partner iz inostranstva moze da odblokira. Moj advokat ce vam se javiti putem emaila oko vase zasluzene provizije."
 
@razgradjevinar
Hvala, konačno da čujemo i nešto konstruktivno, a ne samo kritika kritike radi...

Moja pitanje:

opcija 1 - nova Slavija u nastajanju... veoma komplikovano i zagušeno. Mislim da bi kružni tok u stvari bio čep sam po sebi i gušio sve saobraćajnice koje se na njega naslanjaju.

opcija 2 - na šta bi ličila ta šuma denivelisanih saobraćanica? mislim da bi saobraćaj tekao, ali bi urbanistički bilo užasno

opcija 3 - ima li mesta za 4 trake, sve i da se pruga ukine?
ima li smisla pružiti bulevar sa automobilskim sobraćajem tako blizu reke, sa obalom praktično odsečenom od zaleđa?

Odmah da kažem, ja ne vidim neko rešenje ovde... sva su loša, a ne mogu da procenim koje je najmanje loše.
Čak pomislim da i ovo planirano nije toliko loše, imajući u vidu kompleksnost situacije na terenu.

Da li bi dugoročno neki podvožnjak rešio problem?
Mada sad ne vidim gde bi se on smestio, a da ne govorim o gužvama dok se to čudo ne sagradi...
 
a kako oni misle da iskombinuju sva ova ulivanja u Vilsonov Bulevar sa prvom trasom buduceg metroa? ne treba zaboraviti da su sendvicarski overlordi, u kampanji za prethodne lokalne izbore, delili karte za metro u 2020.
 
@perkan

ne tvrdim ja nista ali mislim da na takvom mestu ne sme da postoji T raskrisnica i da je moralo drugacije da se resi. ovo su moji laicki predlozi. sigurno postoje i bolja resenja a isto tako sigurno svako od njih podrazumeva i odredjeni budzet i ima i poneki negativan efekat na okolinu. nema savrsenog resenja, ne mozemo na istom mestu imati park sa paunovima i protocan saobracaj na najvecem cvoru u gradu, tj jednom od vecih. a sigurno to ne moyemo imati dzabe.

1.
slavija je dobar primer i usporedba. iako nezavrsena i sa pesackim prelazima na obodima nekako funkcionise, sve sa fontanom. zamisli da tu nije kruzni tok nego nekakve semaforizavane raskrsnice, da li misis da bi bilo bolje? nova raskrsnica kod sajma ce u spicu, a to je skoro citav dan, uticati na saobracaj u svim smerovima odakle se u nju sliva saobracaj, od gazele do rampe sa autoputa iz pravca nisa pa i na pravac od b. brda ka gradu zbog rampe na mostaru, za okret u suprotan smer.

2.
ne bi tu bilo nikakve posebne sume, postojeca rampa sa gazele bi bila nesto duza i ukljucivala bi se u kraci nadvoznjak sa dve trake koji bi direktno isao od mostara ka b.brdu dok bi oni koji zele od mostara na sajam(ili bnv) na nivou zemlje isli kao i sada sto idu. oni koji bi sa gazele na sajam/bnv bi sa postojece rampe samo nastavli pravo bez ukrstanja sa ovima iz pravca mostara.... podvoznjak i rape za pravce b.brdo/sajam i sajam/mostar svakako ne bi vizuelno smetale a mnogo bi znacile da se otvore i ta dva pravca. te rampe ne bi morale da budu za brzine od 60km i sa radiusom ko na autoputu, sve to moze biti mnogo skromnije a ipak vrlo funkcionalno

3.
postoje mnogi primeri u svetu gde je obala iako fizicki odvojena od zgrada prugom i bulevarima od po nekoliko traka vrlo dostupna i pesacima i biciklistima. jedno od popularnijih resenja su polu ili skorz ukopani bulevari premosceni pesacko kolskim pasarelama u nivou zemlje kojima se obala "siri" i na drugu starnu ukopanih bulevara.


bespredmetno je ocekivati da ovakav projekat treba sa ostatkom grada da se veze T raskrsnicom. ko prikljucni put sa njive na seosku dzadu. ovde se govori o milionima kvadrata i stotinama hiljada korisnika na dnevnom nivou. svi ti ljudi moraju da dodju i odu, svaki dan. kako znamo da su pruga i stanica uklonjene a da metro po planovima treba samo da ocese bnv onda je valjda neko mislio na to da je neophodno uloziti neke pare da se omoguci kakva takva funkcionalna drumska veza sa svetom tom velelepnom projektu koji ce oplemeniti citav region ako ne i sire
 
Mislim da oni o urbanizmu i saoubraćaju niti razmišljaju niti ih interesuje. Cilje je rasprodati te nekretnine, a šta će posle da rade njihovi vlasnici, to je njihov problem...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617516#p617516:3w0mb7p8 je napisao(la):
vranac » Čet Apr 18, 2019 11:43 pm[/url]":3w0mb7p8]Mislim da oni o urbanizmu i saoubraćaju niti razmišljaju niti ih interesuje. Cilje je rasprodati te nekretnine, a šta će posle da rade njihovi vlasnici, to je njihov problem...

Tacno tako,nego od kada se ubrzala i rasirila ova novogradnja po gradu,kod mene je u toku dana pritisak vode u cevima drasticno opao,
samo se negde posle 01.00h vrati na nivo kao od pre 4-5 godina !?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617476#p617476:26ajv6w5 je napisao(la):
razgradjevinar » Чет Апр 18, 2019 8:30 pm[/url]":26ajv6w5] ... evo bar tri bolja resenja
1. ...
umesto pravljenja novog velikog cvora tj problema kod sajma, na par stotina metara od mostarske petlje mogli smo da ukinemo(modifikujemo) oba ta cvora i dobijemo jedan veliki kruzni tok, u koji bi se ulivale/izlivale i bulevar. voj. misica i savska/sarajevska i novi bulaver i ulaz/prilaz za sajam i rampe sa/na gazelu, uz ostavljanje direktnih pravaca k. kilosa/v. misica i gazela/v/misica (sadasnja rampa). nesto slicno kruznom toku ispod mosta na adi a na kolskom izlazu sa sajma samo znatno vece. najlogicnije i najjeftinije i resenje, samo je neko morao da planira. mesta je bilo koliko im treba, ceo taj potez od ulaza u sajam do sarajevske mogao je biti blago pomeren ka reci a kruzni tok mogao je da bude bilo gde na tom velikom prostoru izmedju sajma, mostara, savske i reke. ...

Допада ми се идеја с кружним током на том месту. Чињенице које ваља узети у обзир:

1. Преко тог кружног тока би пролазио трамвај.

2. Број возила Савском и Сарајевском улицом се смањио укидањем Железничке станице и додатно ће се смањити укидањем БАСа - путничких кола, таксија, градских и међуградских аутобуса.

3. Неће сва возила из БнВ ићи према Бул. Војводе Мишића, већ и према центру града, преко Бранковог моста, Газеле и Новог моста између (уместо Старог трамвајског).

4. Кад се узму у обзир 2. и 3. укупан број возила у том делу града можда неће бити (знатно) већи него сада. Ако Вилсоновом булеваром возила излазе само у смеру према Мосту преко Аде, ту семафор није ни потребан (уз подземни пешачки пролаз). Пошто нема железничке пруге (с рампом), возила из правца града исто тако могу да улазе у исти Булевар без семафора.
 
KALENIC;158440570 je napisao(la):
57595637_2130988483687857_8089178440789393408_n.jpg


57372988_2130988517021187_8712668393494282240_n.jpg


57446390_2130988597021179_496571281106272256_n.jpg


57503637_2130988633687842_8157802006610706432_n.jpg


57431192_2130988683687837_3039797214374264832_n.jpg


57587048_2130988737021165_8450173577344319488_n.jpg


57852659_2130988787021160_1183211177346334720_n.jpg


57355480_2130988837021155_4788414761492545536_n.jpg


57935919_2130988903687815_3703878194324045824_n.jpg


Barze nasipaji i nasipaju opet blizu obale.

57775128_2130991527020886_203423614077239296_n.jpg


57297706_2130991600354212_522202129805344768_n.jpg


57544665_2130991570354215_357521852337225728_n.jpg


https://scontent.fbeg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/57852312_2130991657020873_6926069514274603008_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_eui2=AeHo2oULj9Woj67nOCyCN2lpuL9Jkk3TtvkQPLGwZEvf_gxBj4xUiSPoZUI6RrT37lWG0DWOaqnfS0EWOAje*******VSrV-5ZNnMEWhlr3GMvU0KhHA&_nc_ht=scontent.fbeg1-1.fna&oh=5baf255919708847e87dd5e688051eea&oe=5D7084B3

58441881_2130991703687535_1006982587517763584_n.jpg


57422045_2130991740354198_6689869870890221568_n.jpg


57502825_2130991810354191_4202433041651466240_n.jpg


57355547_2130991840354188_1835565243015626752_n.jpg


57338732_2130991890354183_9142986698798399488_n.jpg


57987841_2130991993687506_9216751417782435840_n.jpg


57611682_2130991957020843_301704934099779584_n.jpg


57407261_2130992037020835_3561535418992164864_n.jpg


57294242_2130992193687486_6653085391555395584_n.jpg


57486610_2130992263687479_1967320503056072704_n.jpg


57416456_2130992307020808_2356149003374034944_n.jpg


58373799_2130992350354137_6009941861777539072_n.jpg


57936121_2130992373687468_1270475373678690304_n.jpg


57459285_2130992450354127_3806753230977761280_n.jpg


57294115_2130992483687457_3854981792406700032_n.jpg


58381997_2130992537020785_3251516660862943232_n.jpg


57485066_2130992610354111_4888105380543987712_n.jpg


58444677_2130992670354105_939172484207345664_n.jpg


57649275_2130992720354100_5340606229859270656_n.jpg


57882431_2130992793687426_3656399675918909440_n.jpg


57761893_2130992840354088_8601619587399680000_n.jpg


57788217_2130992887020750_8229213104991371264_n.jpg


57611787_2130994637020575_565094920218476544_n.jpg


57319865_2130997537020285_7692576547881877504_n.jpg


58419273_2130997627020276_2955611753678897152_n.jpg


57358132_2130997820353590_6944773401063981056_n.jpg
Kalenić sa SSC
 
Vrh