Šta je novo?

Koridor 10

hehe, ne, hvala Bogu nije (za sad). od ove slike gore je izvajana ova dole. To je ona stepenicasta kosina pre tunela Manajle.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621334#p621334:3fej9jcb je napisao(la):
Earthmoving » Thu May 09, 2019 10:07 am[/url]":3fej9jcb]I da evo pred pustanje Grdelicke, ponovo podelim za mene najupsecatljiviju sliku sa gradnje, slikanoj na Mominom kamenu leta 2017-e.
Moze se nazvati i "Bager iznad provalije".
file.php

Da li je bagerista držao sva vrata od kabine otvorena, za svaki slučaj ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621304#p621304:1xxcffkw je napisao(la):
Немања » Thu May 09, 2019 7:28 am[/url]":1xxcffkw]КОнкретно мислим, од Пламена, поред Шела и Газпрома не верујем да ће да раде. Вероватно мало даље, као на Кулата - Промахонас.

Bukvalno od ležećeg policajca kod bele kućice. Ruši se Srpska skara, Šel i Gazprom (ili se sele udesno). Novi Free shop je malo dalje (30m od pruge, a projektovana širina AP je 25,5m) pa se nadaju da će preživeti. Imam neku neproverenu informaciju da je granična policija kupila (dobila?) napuštenu pumpu i da će adaptirati za svoje potrebe, vrv za još 1 punkt za kamione što bi trebalo da smanji gužve. Kažem, vest za to je neproverena, za početak je 100% tačna...
 
hehe ne znam Vlasto, mislim da je unutra bio neki stariji iskutan rukovaoc. Inace, zadnje 2 godine rukovaoci masina imaju solidne plate u Srbiji, na ovakvim masinama nije problem i 1.000 evra plate mesecno pa i vise ako je iskusan rukovaoc. Eto ideje za neke ako im treba posao ;) Najteza masina za rukovanje je grejder jer ima cak 10 rucica za radni alat (pored ostalih komandi, volan, gas, kocinica...) i neko mi skoro pricao al nisam siguran dal sam dobro zapamtio da oni cak zarade i do 150 evra dnevno, mada ok ne rade verovatno svaki dan. I to ne samo kod nas, nego cak i u oduvek slabije placenoj Makedoniji, sad imaju situaciju da imaju nestasicu rukovaoca. Prica mi prijatelj iz Makedonije sastanak sa kupcem pre neki dan i kupac mu kaze: kupicu ti masinu ako mi sa njom obezbedis rukovaoca, drugacije necu, nemam rukovaca. hehe bas orginalno uz robu prodas i radnika :) Pa onda iz druge putarske firme tamo gazdi se zali glavni inzinjer jer vise placa grejderistu nego njega. A gazda mu kaze, u pravu si ali sta da ti kazem, evo ti uzmi kljuceve od grejdera pa cu tebe da platim :) Tako da su i iz tih prica i u Makedoniji sad plate rukovaoca oko 700 evra. Inace prvi put sam sa tim pricama o nedostatku rukovaoca poceo da se srecem pre 2 godine, pre toga nikada to ovde kod nas nisam cuo, uglavnom je bilo viska radne snage, ali tad sam prvi put cuo i evo od tad mislim da se situacija samo produbila i da su im plate otisle gore. Sto je u principu dobro, dosta su ovde ljude gledali kao robove, plati lepo pa klati.
 
Zemljani ne kači više onu sliku sa bagerom. :grand: Oćeš srčka da me strefi ?

To za rukovaoce mašina stoji, sad da se malo organizuju pa još da dignu cenu svom radu.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KYEod6j4oRw[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621375#p621375:13qk13in je napisao(la):
caribrod » Чет Мај 09, 2019 12:33 pm[/url]":13qk13in]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621304#p621304:13qk13in je napisao(la):
Немања » Thu May 09, 2019 7:28 am[/url]":13qk13in]КОнкретно мислим, од Пламена, поред Шела и Газпрома не верујем да ће да раде. Вероватно мало даље, као на Кулата - Промахонас.

Bukvalno od ležećeg policajca kod bele kućice. Ruši se Srpska skara, Šel i Gazprom (ili se sele udesno). Novi Free shop je malo dalje (30m od pruge, a projektovana širina AP je 25,5m) pa se nadaju da će preživeti. Imam neku neproverenu informaciju da je granična policija kupila (dobila?) napuštenu pumpu i da će adaptirati za svoje potrebe, vrv za još 1 punkt za kamione što bi trebalo da smanji gužve. Kažem, vest za to je neproverena, za početak je 100% tačna...

Хвала. Не знам која им је рачуница да сруше две озбиљне пумпе, али браво за њих. Очекујемо две и по године гужви и нервирања, али после тога нема више вожње иза камиона по 15 км. Надам се да и ово заврше у року.
 
Ne pratim ovu temu detaljno. Vratih nekoliko strana unazad,ali i dalje nisam sigurna pa da pitam konkretno - ovo otvaranje ,pustanje saobraćaja "najtežeg gradilista u Evropi "koje najavljuju od srede- da li je to sve sve sve gotovo ili ima još nekih stvari da se odrade pa političari zamazuju oci?
Gledala sam prve post-ove na ovoj temi jos od 2008,zaista je super što se dočekalo Da neko put i koristi .
Ako je zaista otvaranje radova ,želim svima koji putuju srećnu i bezbednu vožnju! I Blago vama :D
 
Sve osim nekih odvoda kod Bujanovca i regulacija kosina u Grdelici pored puta koje po potrebi mogu značiti preusmeravanje,obzirom da postolje petlje na svakih desetak kilometara ni to više nebi bio veliki problem.

Umalo da zaboravim moju temu,rampe na Bujanovac 2,Leskovac 1 i 2 jos nisu počele sa izgradnjom tako da će lokalni saobraćaj ići besplatno sigurno do jeseni.
 
Videćemo i da li će odmah da puste obe cevi u oba tunela.
Iznad kosina radiće celo leto. Jeste li videli prvu kosinu posle galerije. Baš su je razbucali!
 
https://youtu.be/TdPku_BUcow

Nemam neku euforiju, sagoreo sam izgleda od želje pa sam postao ravnodušan.

Drugari, družimo se i dalje dok se ne zavrsi i istočni. A onda ćemo već naći novu deonicu. A sigurno ce na koridoru 10 imati jos bar 6-12 meseci aktivnosti, sto se tice istocnog kraka. A kompletiranje naplatnih rampi verovatno i do NG.

Pohvale za sve aktivne forumase, zbog pojedinih sam na ovom sajtu a vec se sami prepoznati.
 
Mini reportaža sa istoka. Km 65- sve su uklonili zemlju koja je bila nasipana da drzi kosinu i skidaju sada zemlju za podlogu puta. Ne znam samo gde su nestali oni gabioni. Dosta masina je bilo stacionirano danas oko 13h a radilo se betoniranje ove zavese izmedju sipova u 18h. Dosta se radilo i ako je subota, mislim da ce do 1. Juna da osposobe levi poluprofil. Tunel Sopot i dalje dvosmeran kroz desnu cev i ako se cini da je sve gotovo u levoj cevi. Neki kabl sprovode posle tunela Sopot u levom poluprofilu, mozda je u pitanju optika koja ide do komandnog centra kod Sarlaha.
Pogledajte prilog 9Pogledajte prilog 8Pogledajte prilog 7Pogledajte prilog 6Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2
Pogledajte prilog 1

Tunel Sarlan i dalje dvosmerno kroz desnu cev.
Pitanje za Caribroda. Zasto su 3-4 km pre petlje Bela Palanka u smeru ka Nišu skidali asfalt i ponovo asfaltirali parčiće od po 100-200 m. Poprilicno su to neravno odradili, dok sa druge strane u smeru ka Pirotu to nisam primetio?
 
Otvaranje južnog kraka je u subotu. Izgleda da kiša pomera svečano otvaranje.
 
Pa neka puste put, sta on majmun mora da ga otvara, i ovako malo po malo ljudi ginu na magistralama, pustite vise ljude da voze, treba onaj pickousti g.... u svakoj supi da bude zacin, da bog da otegao papke


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621994#p621994:wvf9bxhf je napisao(la):
Markoni1 » Ned Maj 12, 2019 3:49 pm[/url]":wvf9bxhf]Pa neka puste put, sta on majmun mora da ga otvara, i ovako malo po malo ljudi ginu na magistralama, pustite vise ljude da voze, treba onaj p*** g.... u svakoj supi da bude zacin, da bog da otegao papke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Očigledno da ni konzerva pasulja u Srbiji ne može da se otvori bez svečanosti. :notok:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622027#p622027:e8r9ewae je napisao(la):
Žika » Ned Maj 12, 2019 8:41 pm[/url]":e8r9ewae]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621994#p621994:e8r9ewae je napisao(la):
Markoni1 » Ned Maj 12, 2019 3:49 pm[/url]":e8r9ewae]Pa neka puste put, sta on majmun mora da ga otvara, i ovako malo po malo ljudi ginu na magistralama, pustite vise ljude da voze, treba onaj p*** g.... u svakoj supi da bude zacin, da bog da otegao papke


Sent from my iPhone using Tapatalk

Očigledno da ni konzerva pasulja u Srbiji ne može da se otvori bez svečanosti. :notok:

Pa kako bez svečanosti kad je o autoputu kroz Grdelicu jos "Bizmark govorio". :lol:
 
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0 ... 0%BB%D0%B0)

Лот 1 ГКПП Калотина – Драгоман
На 15 ноември 2018 г. договорът е сключен с „СТРАБАГ БПА“ ДЗЗД за технически проект и строителство за 852 календарни дни, от които 122 са за подготовка на техническия проект.

Лот 2 Драгоман – Сливница
На 28 декември 2018 г. е сключен договор с „ГБС Инфраструктурно строителство“ АД за технически проект и строителство за 910 календарни дни, от които 180 за техническия проект.[20]
На 11 февруари 2019 г. е избран изпълнител за строителен надзор „План Инвест Калотина“ ДЗЗД с комплексна оценка 93,94 точни в съотношение качество/цена с цена от 1 860 300 лева без ДДС.

Лот 3 Сливница – София
Лот 3 е с дължина 16,165 км от км 32+447,20 до км 48+611.93

Въпреки че има готов технически проект за лот 3, за него няма осигурено финансиране и обявена поръчка за изпълнител.

Realno ovo će biti gotovo 2023. Lot 3 je lakši od ostala dva.
 
Nenade.nis ,
Svaka cast za slike i informacije. Dobro je sto ce do kraja meseca biti resene te devijacije . Sta se desava sa trasom Bacarevo -Crvena reka , kao se tu napreduje. Ozbiljno vreme je vec proslo ,ocekujem da je desni poluprofil blizu ,jesam li u pravu? Dokle se stiglo sa EM opremanjem tunela Bancarevo ?
 
:fijasko:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622100#p622100:121vzat7 je napisao(la):
Niko Kažanegra » Pon Maj 13, 2019 8:25 am[/url]":121vzat7]Nenade.nis ,
Svaka cast za slike i informacije. Dobro je sto ce do kraja meseca biti resene te devijacije . Sta se desava sa trasom Bacarevo -Crvena reka , kao se tu napreduje. Ozbiljno vreme je vec proslo ,ocekujem da je desni poluprofil blizu ,jesam li u pravu? Dokle se stiglo sa EM opremanjem tunela Bancarevo ?
Hvala. Što se tiče lota 2 tu nisam prolazio i ne znam kakvo je stanje. Možda prodjem kada se stabilizuje vreme. Za tu deonicu na samom kraju gde treba da se spoji sa već izgradjenim autoputem, u subotu je bilo dosta mašina, sve je bilo pod prašinom. Trenutno nasipaju rizlu, skoro da su stigli do nivoa sa mostom u nastavku. Mislim da uskoro možemo očekivati zatvaranje za saobracaj desnog poluprofila preko mosta kako bi spojili dve deonice i nadam se izvršili rekonstrukciju mosta koji je pun rupa.
Što se tiče lota 1, onih 150m izmedju 2 mosta, nasip je stigao do polovine visine mosta. Dobar napredak u odnosu na stanje 1. Maja. Nažalost nisam slikao. Mada to i nije problem više, stići ce to do asfalta do 15. Juna i sa ovim tempom. Veći problem je što se pojavila jos jedna deonica od oko 150m isto na lotu 1 koja mora ponovo da se radi. Mada ovog puta samo desni poluprofil.
 
Ukratko za Šoneta Merakliju: nemam pojma što su skidali samo 1 stranu, jel bliže Nišu ili Pirotu gledano od petlje BP?
Na 65. rade zavese: lepo, mada sad za levu nisam 100% siguran za kraj maja, možda uđe koji dan u junu.
Komandni toranj za Sopot i Sarlah je kuća između Pržojine padine i Progona, nemaju si svoj...
Za lot 1 drago mi je ako popunjavaju rupu međ 2 mosta, desnu će popravljav samo asfaltne slojeve, mada nije to samo 150+150m, al nek im bude.
I za lot 2 mi je drago što se ne staje, mada su tu bitnije ključne tačke, koje ću obići kad prođu hiljadugodišnje kiše, nego kvantitet, al ne se bunim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622237#p622237:k933uzdl je napisao(la):
Earthmoving » Pon Maj 13, 2019 52:52 pm[/url]":k933uzdl]Zanimljivo. Verovatno za ciscenje recnih korita, kopanje u njima?

Sutra cu slikati kako radi, moze daleko da odmakne ima neke sigurnosne sape koje spusti kao sidro da moze da radi.
 
Vrh