Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Могли су на тротоарима мање уличне светиљке, слично решење је у Булевару. До сада нисам нигде видео у граду да су на пругу у средини ставили два реда стубова за носаче КМ.
 
Још нешто ми је пало на памет. Физичко одвајање баштица од коловоза. Колико видим по првобитном плану, баштице су биле предвиђене у нивоу, нешто као Војводе Степе, а будући да ће бандере да иду бочно, између баштица и коловоза ће морати да иде нека разделна површина.
 
Мораће онда неки издигнути ивичњак, као на средини Војводе Степе што имамо.
 
Umesto potrebnih x stubova mi za ovo plaćamo 2x samo zato što dopuštamo da ovakve stvari prolaze i da pojede vuk magarca.
 
Problem je ustvari što često moramo da pogađamo po kom se projektu radi. A ustvari u gradu ne smelo da promeni baš ništa a da ne postoji javno pristupačan i ranije objavljen projekat promena koje se planiraju. Ovako ispada da nam se nešto poklanja pa je dobra volja investitora želi li da nas obavesti šta menja na svom posedu. Međutim MI smo vlasnici grada, pa posrednici (vlada i razne službe), kao i izvođači, moraju NAS, kao vlasnike, da obaveste šta nameravaju sa NAŠIM vlasništvom. Trebalo bi početi insistirati sa ovakvim principijelnim argumentima da bi se uspostavila osnova šta je normalno a šta nije. Pošto se inače svi povedu za inercijom i nenormalno stanje prvo prihvate kao uobičajeno, a zatim kao jedino moguće. Ovo stalno pogađanje je ponižavajuće.
 
Надам се да ће бити на бандерама засебни носачи, а не жица развучена између њих.
 
Ako se pogleda malo bolje, stubovi se udaljavaju od pruge nakon priključenja saobraćajnih traka sa leve strane. U prvom delu su samo oko baštica, jer je samo tolika nova širina na tom delu, a dalje ka Kalemegdanu stubovi su pomereni da naprave mesta za još dve trake. Rekao bih da je stf u pravu i da sa jednim redom nisu mogli da osvetle velike pešačke površine koje su predviđene, tako da će verovatno biti obostrane sijalice sa kontaktnom mrežom na sajlama.
Naravno, ovo je nagađanje jer su se na to i sveli svi javni radovi. Pa da vidimo kako će nas sad iznenaditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=622482#p622482:3p8ke4x9 je napisao(la):
Дошљак » Uto Maj 14, 2019 7:46 pm[/url]":3p8ke4x9]Надам се да ће бити на бандерама засебни носачи, а не жица развучена између њих.

Meni je recimo žica sama srećnije rešenje, nosači dodatno zatvaraju prostor, žica može da bude jedva primetna. Ili da barem nadju neke lepše nosače, a ne one kao za železnicu.
 
Apsolutno jeste, ja sam se isto to pitao. Nema još ni B od betona, ni Š od šina, a oni su već postavili stubove.
 
Doctor Who":f4x46rc1 je napisao(la):
Apsolutno jeste, ja sam se isto to pitao. Nema još ni B od betona, ni Š od šina, a oni su već postavili stubove.
Da bi izgledalo kao da brze napreduje..

Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
 
Tako i u BnV - prvo drvoredi, a onda ulica između njih.
U stvari, baš onako kako malo dete crta...
 
Prvo sam mislio da iz zezanja napišem da su postavili stubove kao repere,sada kada gledam ove slike i znajući kakvi su stručnjaci više nego sam ubeđen da su im to orjentiri.Zanima me i kako će izgledati ovaj prelaz preko šina u traci ka Kalemegdanu posle recimo 6 meseci.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Ne vidim šta je rezultat rekonstrukcije, osim da se zaje*******ava ju građani i nenamenski troše pare, isto će biti kao i pre rekonstrukcije.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Мени сад ништа није јасно, обратите пажњу на сужење код краја уливања друмске саобраћајнице као и на сам правац трамвајске баште као да ће да иде право на стуб моста.
 
Мени су ови моменти збуњујући и спорни.
 
Постаје мучно колико на овом форуму пар лаика покушава да се праве паметнији него што јесу ....
 
Некако ми се чини преузана трака до реке.
 
stf":1b7afv1o je napisao(la):
Постаје мучно колико на овом форуму пар лаика покушава да се праве паметнији него што јесу ....
Najbolje je da ignorišeš to što je mučno...

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Prosto je. Kad bi se gradilišta radila normalno i završavala u normalnim rokovima, ne bi bilo toliko pametovanja. Ovako kad imaš grad koji vode bolidi i 30 otvorenih gradilišta a nijedno blizu kraja, pre ili kasnije, ljudi će početi da komentarišu. I ono što znaju i ono što ne znaju.

I to nije odlika samo ovdašnjih ljudi, nego je tako u globalu. I skandinavci i japanci i svi drugi bi pobesneli i pričali sve i svašta da im grupica šenutih hohštaplera razrovari pola grada i onda ostavi to tako da bleji mesecima bez ijednog logičnog objašnjenja i razloga.
 
Vrh