Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Требали су одма да дају Кинезима да то раде све.
Овако кад буде завршена обилазница, један профил ће бити нов а овај који је експлоатисан као полупрофил аутопута ће већ бити похабан и зрео за комплетну рехабилитацију.
Тако да доћи ће тренутак да историјска обилазница буде комплетирана, а у ствари неће бити нова већ половна!
:(
 
Bravo Plecko! Ocekujemo i da sa tvog brda bacis pogled na most u Baricu i Obrenovacku petlju!
 
А ти би могао мало да обиђеш обилазницу око Париза, мислим у паузи између мечева, да упоредимо :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625512#p625512:2nwnlonk je napisao(la):
Nick Slaughter » Tue May 28, 2019 8:50 am[/url]":2nwnlonk]Требали су одма да дају Кинезима да то раде све.
Овако кад буде завршена обилазница, један профил ће бити нов а овај који је експлоатисан као полупрофил аутопута ће већ бити похабан и зрео за комплетну рехабилитацију.
Тако да доћи ће тренутак да историјска обилазница буде комплетирана, а у ствари неће бити нова већ половна!
:(


Dobro to posle može za dva meseca da se sredi, samo treba da se presvuče novim asfaltom, to je suštinski redovno održavanje gotovog ap.
 
Danas sam išao obilaznicom, nikad nisam video toliko radnika nigde na gradnji nekog autoputa, ni u grdelici, ni na k11. Imam utisak da se u kontinuitetu radi svuda od Resnika do petlje k11.
 
Na Resnik B.Potok ih ceka prvo veliki nadvožnjak preko pruge ,tunel kod 1000 ruža i na kraju ona fensi petlja o kojoj smo već pričali ovde na forumu,mislim da bi trebali bar nešto od ta tih objekta da započnu.....zaboravih petlju 1000 ruža...
 
Pruga ide ispod sadasnjeg kruznog puta,e sad ako je predje tu u zoni izlaza iz tunela tu ima više koloseka ,a ako ide paralelno sa prugom,preći će je iza onog stovarišta.Ima li negde javno dostupan ugovor i projekat ovog sektora???
 
Evo ta 2 razlicita rendera.. nadvožnjak preko pruge nosi br 16.Jedan render ima petlju 1000 ruža a drugi nema.
e4cc9a45e87a98cbf054251d300d8a27.jpg
f281d1cb9c428700050e27d78c1657b5.jpg
 
Gledam prvu sliku, pa dali je uopšte potrebno praviti petlju kod 1000ruža, tu nema nekih bitnijih bočnih puteva i raskrsnica sem onog stovarišta...
 
Гледајући колико је ту тунела, мостовских конструкција и осталих чудеса, као и колико све то кошта и колико траје, пало ми је на памет питање зар није било простије направити ту обилазницу са северне, војвођанске, равничарске стране?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626236#p626236:de9b7hqp je napisao(la):
Astrotrain » 31 May 2019 07:37 am[/url]":de9b7hqp]Гледајући колико је ту тунела, мостовских конструкција и осталих чудеса, као и колико све то кошта и колико траје, пало ми је на памет питање зар није било простије направити ту обилазницу са северне, војвођанске, равничарске стране?

Šezdesetih su se pitali šta će nama toliki auto-put kroz grad, šta će nam toliko velka Gazela i Mostarska petlja, sve je to skupo i komplikovano :) Kaže stara poslovica "nisam dovoljno bogat da kupujem jeftino", a to je najveći naš problem, stalno gledamo da uštedimo oko stvari gde se ne sme štedeti i to je jedna od posledica infrastrukturnog haosa u kome se trenutno nalazimo.

Elem, obilaznica južno iako kroz težak teren ima funkciju da primi i lokalni saobraćaj, ne samo tranzitni.
 
Не мислим да треба штедети по сваку цену него размишљам да би обилазница можда била већ одавно завршена да пројекат није тако захтеван у сваком смислу, мада сам свестан да је то сплет многих околности, од менталитета до недостатка новца. Што се тиче примања локалног саобраћаја, нисам баш сигуран ко ће је користити у локалном саобраћају, односно колико широко треба да дефинишемо локални саобраћај да би га обилазница овако како је замишљена прихватала у неком значајнијем проценту.
 
Znaci onaj nadvoznjak sto vec postoji kod ulaska u tunel u Resniku ce samo prelaziti obilaznicu? Tu kod onog kruznog toka u Resniku nece biti nikakve petlje za ukljucenje na obilaznicu?
 
Pa dobro, s obzirom da ce ostati postojeci kruzni put koji ce se mnogo rasteretiti bice mnogo lakse ljudima koji tu zive. Taj deo od Resnika do Bubanj potoka ne cini se toliko zahtevan. Jedan most i jedan tunel je na slici koju je StaraMo okacio ranije. I naravno ta dzinovska petlja BP.
 
Хвала Стара Мо, сад капирам, петља ће бити (ако буде) мало пре укрштања са Авалским путем, а место укрштања биће у три нивоа: Авалски пут надвожњак, кружни пут у нивоу земље, и обилазница испод земље, тј у тунелу.
 
sektor 5+sektor 6 do bubanj potoka od strazevice je nekih 12,13km?radi se radi se ali nekako mi je sve to sporo...kao i sam most preko save kod ostruznice..podigo se jedan segment i evo 20 dana sigurno nista?pa pre kinezi napravise most preko save i kolubare komplet a mi sa gotovim stubovima u vodi cemo kasnije spojiti...realno sporo...
 
Vrh