Šta je novo?

BEOVOZ - BG:VOZ - stanje i mogućnosti

Nije potrebno nikakvo otkupljivanje , za ulicu Dragana Mancea , osim evemtualno objekta gde je sada Aroma. A da treba bolje povezivanje , treba , ali da to ne interesuje aktuelnu vlast , isto tako stoji , jer kao što rekoh u jednom od postova , jedino bitno im je da naprave okretnicu na Mostarskoj petlji pored TC - a na BNV , i tu skrate linije sa Savskog trga , čime će samo da zaje*******avaju građane , jer kome će biti do svraćanja u taj famozni TC , kada mora da ide na posao , školu i sl. Samo ima da ispaštaju 23 , 37 i 58 , koji zalaze dublje u centar , kao i linije koje idu na Zeleni venac. A samim tim će još veće gužve da se stvaraju na stanici kod Sajma. Isto tako , oni misle da će svi oni koji se zeznu pa vozom iz Mladenovca dođu do Prokopa , moći da se uguraju u liniju 1 , jer ako ja jedva mogu da uđem u voz i molim Boga da imam za šta da se držim , onda može i stotinu drugih ljudi , i da je problem rešen.
 
Најбоље решење за Прокоп би било, када би 36 ишао и дубље у центар града, јер овакав какав је, нема генерално никакву сврху...То може ићи и до Трга када заврше радове, или чак Дунавске, да иде од Дунавске - Џорџа Вашингтона - Таковска - Кнеза Милоша - Савски Трг - Мостар - Прокоп и да прави круг... 4 возила на 15 минута по једном смеру, довољно, и да ради 24/7, и то даш приватнику, али под условом да спољни и унутрашњи круг буду на паузи на контра окретници, или 44 пребацити да оде Луке Београд продужи поред Дунавске и одатле преко доњег Дорћола да окреће у Прокопу... 7 возила на 15 минута, ту сви на добитку!
 
Bez previše ulaganja

  • 44 preko Prokopa , Autokomande , Slavije , Kralja Milana i Terazija.
    36 pod prvo da se pojača
    34 isto tako da se pojača , jer ga dosta ljudi koristi od kako je produžen , pa nekad ne može da se uđe
    38A staviti da saobraća celodnevno , umesto 38L
    povezati Sajam , Adu , Banovo brdo / Čukaričku padinu direktnom linijom sa Prokopom
    A1 preusmeriti preko Prokopa ili uvesti A2

Malo infrastrukturnog rada i minimalno ulaganje

  • sprovesti trole pored Prokopa
 
Кад стигну кинески аутобуси неће бити оправдања да се 36 не појача.
 
BG:voz iz Mladenovca i Lazarevca nikako ne sme ići na Prokop u trenutnoj konstelaciji.

Prokop će do decembra 2022. ostati na jednom do dva međunarodna voza u smeru Hrvatske i Slovenije. Sa juga svi međunarodni vozovi (tj. ova šaka jada što je ostala) idu na Topčider. U unutrašnjem saobraćaju sa juga jedino iz Užica ima nešto putnika, iz Niša je šaka jada jer je pruga propala, iz Šida svi koriste Novi Beograd, a iz Vršca Pančevački most, Vukov spomenik i Karađorđev park. Dakle, do decembra 2022. i završetka pruge Inđija - Novi Sad Prokop je potpuno u autu.

E sad, pošto do decembra 2022. ima 3 i po godine to je savršena prilika i sasvim optimalno vreme da se završi Prokop, saobraćajni pristupi oko njega i reše linije GSP. Nadam se da železnice i grad uviđaju to i da će konačno pokrenuti nešto povodom toga ili će železnički putnički saobraćaj ostati marginalizovan.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626216#p626216:he2svovz je napisao(la):
solecar » 31 Мај 2019, 01:42[/url]":he2svovz]A1 preusmeriti preko Prokopa ili uvesti A2

преусмерити А1 би био велики губитак за ту линију, јер би се заглавила на Аутокоманди. једино А2, директно са Прокопа на ауто-пут, стајалиште код Сава Центра и директ на аеродром
 
Ljudi u vozu (Batajnica-Pančevac-Ovča) već neko vreme 'šuškaju' o potpunom ukidanju te linije na neko vreme, valjda tokom leta... Neko je nešto načuo od nekoga, neko zna nekog ko zna nekog i slično... Da li je neko ovde čuo nešto o tome?
Za sad je jednokolosečni saobraćaj od Prokopa do Batajnice (desni kolosek ka NS je u funkciji), ukrštaju se BG vozovi u Zemun Polju, voz za Ovču stoji tu desetak minuta dok ne dođe voz za Batajnicu...
 
Vozio sam se u njima. Meni su perverzija, kako spolja, tako i unutra. Ne znam sad za karakteristike i ostalo, tu sam već laik, ali sa strane običnog putnika ja sam oduševljen. Enterijer odličan, dovoljno prostran, izuzetno udoban. Mislim da ovi modeli, konkretno za ÖBB, imaju toalete pogodni i za invalide. Prilično su prostrani. Sad čistoća je već subjektivni faktor, tamo se sve održava, pa je čistoća besprekorna. Čini mi se da je to Siemens. Iskreno bih voleo da ih vidim i u Beogradu, ali greota kada bi to naša bag** uništila.
 
IMG-20181002-221308.jpg


IMG-20181002-220320.jpg


IMG-20181002-220436.jpg
 
Kad ste pomenunli Beč, valja pomenuti i njihovu S45 liniju, S-banh u granicama grada, sa intervalom od 10 minuta radnim danima i 15 minuta vikendom i praznicima.

https://en.wikipedia.org/wiki/S45_(Vienna)

Posebno bi bila zanimljiva istorija šinskog sitema u Beču, odnosno kako je nastao metro i S-bahn. Sve vodi poreklo od Wiener Stadtbahna, nastalog 1898, kasnije elektrifikovan. Današnje linije U4 i U6 vode poreklo od Wiener Stadtbahna, kao S45.

https://en.wikipedia.org/wiki/Wiener_Stadtbahn

https://homepage.univie.ac.at/horst.prillinger/ubahn/english/metropolitan.html
 
Menja se red vožnje na deonici od Batajnice do Zemuna od 1.7.2019. (slika sa tvitera, kažu da su delili kondukteri u vozovima na početnim stanicama)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633895#p633895:1y2jiv1x je napisao(la):
Nemanja17 » Сре Јун 26, 2019 10:09 pm[/url]":1y2jiv1x]Meni izgleda odlicno ali sto kazete kod nas ce se to brzo unistiti

Немојте људи тако. Нисмо ми дивљаци и уништавање није ствар једне секунде неко комплекса "болемеуво" приступа.

1. Одржавање мора да буде уведено (сад га нема) и то не тако да доведеш људе и да кажеш: "Да се сија". Мора да буде јасно написано шта се чисти сваки сат, сваки дан, сваких седам дана. Мора да буду технички одвојени термини за то и обуени и попремљени људи да то раде. То је прво што мора да буде урађено, јер се чисто теже уништава-
2. Мора се направити магацин резервних делова да у случају да се уништи нешто да се у току вечери то замени и поправи. Србија је површински мала земља и логистика је једноставна, тј у кратком временском периоду се може ве допремити на ТПС или тамо где се одржавање дешава.
3. Законом морају да се пропишу казне за уништавање јавне имовине и да се као у Белорусији процесуира као кривично а не прекршајно дело. У том смислу и графити.
4. Полиција или милиција мора да буде присутна на станицама и да буде обучена да делује и брзо интервенише
5. Неодложност казне. Ако је неко нешто поломио, покварио, ишарао, умазао треба да плати казну Обавезно. Никакви кумови, ујке и тетке не смеју да помажу.

Већ 1 и 2 ће допринети далеко бољој слици, а 3'-5 би направило да имамо возове и станице као било где у немашким земљама
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633818#p633818:sas8e93t je napisao(la):
Nemanja17 » 26 Јун 2019, 16:31[/url]":sas8e93t]Ovi nisu loši

file.php

file.php

нови Дезиро МЛ. прво, мора да се спусте перони на Вуку и П. мосту, па тек онда можемо да причамо о набавци нових возова, или прабацивању Флиртова на БГВ. ја не знам што им толико треба да то ураде, реално, колико је то велики посао?
 
Mislim da spuštanje perona na Vuku nije toliko veliki, koliko skup posao jer mora da se lepo uradi sa skupim materijalima, a ne samo da nalepe pločice.
U međuvremenu, liniju 2 bi mogli da stave na Prokop i stave nove garniture, liniju 1 pojačaju sa garniturama linije 2 i usklade. Tako bi linija 1 mogla da ide na deset minuta, pa neko sa linije 2 bi brzo obavio presedanje ako ide ka Vuku.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634035#p634035:ixh56cwq je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Jun 27, 2019 10:59 am[/url]":ixh56cwq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633818#p633818:ixh56cwq je napisao(la):
Nemanja17 » 26 Јун 2019, 16:31[/url]":ixh56cwq]Ovi nisu loši

file.php

file.php

нови Дезиро МЛ. прво, мора да се спусте перони на Вуку и П. мосту, па тек онда можемо да причамо о набавци нових возова, или прабацивању Флиртова на БГВ. ја не знам што им толико треба да то ураде, реално, колико је то велики посао?

Rekli su da sledece godine pocinje rekonstrukcija na stanicama Bg voza
 
А зашто не можемо да наручимо возове који могу да се нормално користе на Вуку и Панчевцу? Зашто мора да буде ниски улаз?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634063#p634063:2xicxpjc je napisao(la):
Прле » Čet Jun 27, 2019 1:08 pm[/url]":2xicxpjc]А зашто не можемо да наручимо возове који могу да се нормално користе на Вуку и Панчевцу? Зашто мора да буде ниски улаз?

Zbog osoba sa invaliditetom i biciklista
 
A zašto ne možemo da naručimo vozove koji bi se koristili normalno na ostalim stanicama?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634063#p634063:3jd9dhik je napisao(la):
Прле » 27 Јун 2019, 13:08[/url]":3jd9dhik]А зашто не можемо да наручимо возове који могу да се нормално користе на Вуку и Панчевцу? Зашто мора да буде ниски улаз?


па имамо их сада, то су РВР гарнинуре. али је пеањање на њих као пењање на планину. и више се таква возила не производе
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634010#p634010:3qseqvyw je napisao(la):
kojekude » Čet Jun 27, 2019 9:31 am[/url]":3qseqvyw]Menja se red vožnje na deonici od Batajnice do Zemuna od 1.7.2019. (slika sa tvitera, kažu da su delili kondukteri u vozovima na početnim stanicama)
file.php
Ovo u suštini znači da su pomereni polasci sa prve tri stanice da budu ranije i da se sada putuje od Zemuna do Tošinog bunara 13 min. umesto dosadašnjih 6?
 
На панчевцу спустити висину мисилим да није претерано скупо, али на Вуку ће бити кидање ушију.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=634034#p634034:11evhy86 je napisao(la):
Прле » Čet Jun 27, 2019 10:57 am[/url]":11evhy86]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633895#p633895:11evhy86 je napisao(la):
Nemanja17 » Сре Јун 26, 2019 10:09 pm[/url]":11evhy86]Meni izgleda odlicno ali sto kazete kod nas ce se to brzo unistiti

Немојте људи тако. Нисмо ми дивљаци и уништавање није ствар једне секунде неко комплекса "болемеуво" приступа.

1. Одржавање мора да буде уведено (сад га нема) и то не тако да доведеш људе и да кажеш: "Да се сија". Мора да буде јасно написано шта се чисти сваки сат, сваки дан, сваких седам дана. Мора да буду технички одвојени термини за то и обуени и попремљени људи да то раде. То је прво што мора да буде урађено, јер се чисто теже уништава-
2. Мора се направити магацин резервних делова да у случају да се уништи нешто да се у току вечери то замени и поправи. Србија је површински мала земља и логистика је једноставна, тј у кратком временском периоду се може ве допремити на ТПС или тамо где се одржавање дешава.
3. Законом морају да се пропишу казне за уништавање јавне имовине и да се као у Белорусији процесуира као кривично а не прекршајно дело. У том смислу и графити.
4. Полиција или милиција мора да буде присутна на станицама и да буде обучена да делује и брзо интервенише
5. Неодложност казне. Ако је неко нешто поломио, покварио, ишарао, умазао треба да плати казну Обавезно. Никакви кумови, ујке и тетке не смеју да помажу.

Већ 1 и 2 ће допринети далеко бољој слици, а 3'-5 би направило да имамо возове и станице као било где у немашким земљама

Za izvesnost kažnjavanja koju si naveo pod br 5. se slažem. Zakon treba da bude primenjljiv na sve, bez izuzetka. Nedostižan ideal jer će uvek biti zaštićenih, pogotovo onih na vrhu vlasti i najbogatiji, ali jeste ideal na kome treba insistirati uključujući i slučajeve sitnog kriminaliteta... Postavlja se samo pitanje dokazivosti. A tu pomaže video nadzor. Verovatno si primetio da su remontovani vozovi pokriveni video nadzorom u briljantnom stanju, nigde ni jedne malene šare, ništa polomljeno, iskrivljeno, uništeno... Kamerna atmosfera što bi rekli... Sramota me je i da krišom uslikam neku lepu devojku mobilnim telefonom na sedištu u blizini mog, a kamoli da pravim neke ozbiljne prestupe...

Pod 3 se ne slažem da šaranje treba da bude krivično gonjeno, mada se policija obaveštava kad se tako nešto napravi... Recimo vozač tramvaja je bio dužan da dvojku isprazni na Kalemegdanu i obavesti policiju kad su neki klinci iskoristili trenutak dok je tramvaj stajao na početnoj stanici da ga spolja išaraju... Ograđujem se da nisam siguran kako se pravno kvalifikuje pravljenje grafita, pod neko delo ga svakako podvode, ali po mom mišljenju to uglavnom nije društveno opasno ponašanje da bi bilo krivično delo, sem ako bi okolnosti konkretnog dela ukazivale na nešto drugo, npr. izvršilac išara prednje staklo voza i tako onemogući polazak voza tog dana i sl.

Trebalo bi da naknadi štetu + 200 sati društveno korisnog rada.. Mislim da je to vrlo svrsishodna sankcija koja se retko izriče...

Kažeš da nema održavanja, međutim vozovi su prilično čisti?

Dugujem od ranije da dopunim post vezano za stanje u javnim staničnim wc-ima na trasi bg voza.. Pre neki dan sam uslikao wc u Ovči... 1.25 sekundi sam izdržao kako bih tapnuo ekran 2 puta i to je to... Celo (da budem pristojan) uriniranje teško da bih izdržao, možda da sam se bavio ronjenjem na dah, ovako verujte na reč vrlo, vrlo teško...
 
Vrh