Šta je novo?

Brankov most

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633253#p633253:g5ycvaoq je napisao(la):
ris.risis » Mon Jun 24, 2019 6:05 pm[/url]":g5ycvaoq]I sada je sasvim ok stici do garaze, ne vidim u cemu je generalno problem...
Zato sto je pre par godina zatvoreno to skretanje levo jer se formirao cep na BM od tih koji bi lako do garaze pa je prohodna bila samo jedna traka ka tunelu.
mmlad post iznad tvoga lepo objasnio pa ti opet pitas...
 

Zuta traka je skracena, 30-tak metara posle pesackog je bela.
I kad ne budu mogli da se prestroje,
(a) nastavljace pravo (nema kamera)
(b) zaustavice se i praviti cep, kao sto se redovno desava na ulasku na most sa nbgd strane.
 
Odlicno sada su zrtvovali deo zute rake u nivou pesackog prelaza gde ce javni prevoz da se probija kroz kolonu automobila.
Videcemo kako ce to da funkcionise u praksi obzirom na veliki broj autobusa i taksija koji se slivaju iz pravca NBG. Dobra strana je da ce deo saobracaja Pop Lukinom KSM i Pariskom da se odlije levo pre Brankove i teraz tunela
 
Meni lično je zbog posla ovo spas, nakon svakodnevnog mučenja kroz Karadjordjevu.
E sad, ovo će svakako izazvati dosta problema na mostu. Koliko je samo bilo udesa u levoj traci na mostu kada se kolona za skretanje oduži, a u levoj traci svi vole po gasu i eto ga bliski susret treće vrste, svako malo je bio kolaps.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633354#p633354:8ga1p9wm je napisao(la):
tzoran1 » 24 Jun 2019 11:05 pm[/url]":8ga1p9wm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633253#p633253:8ga1p9wm je napisao(la):
ris.risis » Mon Jun 24, 2019 6:05 pm[/url]":8ga1p9wm]I sada je sasvim ok stici do garaze, ne vidim u cemu je generalno problem...
Zato sto je pre par godina zatvoreno to skretanje levo jer se formirao cep na BM od tih koji bi lako do garaze pa je prohodna bila samo jedna traka ka tunelu.
mmlad post iznad tvoga lepo objasnio pa ti opet pitas...

Skretanje je zatvoreno je kada je 2011. počela da se radi rekonstrukcija Gazele. I to je urađeno planski, u sklopu šire slike olakšavanja saobraćaja u gradu.

Ovo otvaranje ima smisla kao privremeno rešenje dok se radi Karađorđeva i dok su manje gužve zbog raspusta i odmora.
Doduše, Karađorđeva je do sada mogla već dva puta da bude završena.
A drugi apsurd je ovo sa žutom trakom od stanice do semafora. Pa zar tamo baš nema nikoga ko ume da bar malo mućne glavom?
 
Ту раскрсницу треба решити овако, али проблем је што би то трајало више месеци и што би било скупље од обичног изваљивања ивичњака, скидања асфалта и новог асфалтирања са новим семафором и новим фарбањем коловоза.
Црвено - проширење тротоара, са леве стране код АПРа прављење нових, ширих, нормалних на тротоар степеница којима се може лакше доћи право на пешачки прелаз, као и продужити ка аутобуском стајалишту (тренутне степениште усмеравају пешаке ка Бранковој и Зеленом венцу), са десне стране без измена на степеништу пошто ту већ постоји ниша.
Жуто - жуте траке, са леве стране без прекида од моста до Бранкове, са десне се губи кривина и аутобуси одмах могу да се престројавају после раскрснице ка стајалишту, а да друге десне траке буду без ометања ако се накупи више аутобуса.
Бело - нормално праволинијско настављање две траке из правца моста ка Бранковој улици без ломљења.
 
Veliko je to cimanje za glavonje u sek za saob i sek za investicije ....
 
То би ваљало одрадити у склопу озбиљније реконструкције мостовних конструкција са те стране реке, има ту много што шта да се среди, прво ово сужење, затим степеништа код АПРа и са друге стране ближе Поп Лукиној су толико расклимана и запуштена, неки степеници су утонули и по 10цм, а доста је и никлог корова, затим, на делу где мост прелази преко Карађорђеву тек има брдо ствари да се среди, од чишћења оних ужасних графита, до крпљења кишне канализације која тушира на све сдране, сређивања конструкције и боље хидроизолације, пошто често након падавина испод моста буду још горе падавине, што је апсурд. По мени би било лепше и на целој овој страни са десне обале саве оне ружне плаве металне ограде заменити стилслком каменом какве имамо код стубова старог срушеног моста Краља Александра, боље би се уклопила у амбијент. Али све то би захтевало много више пара и времена него ова скорашња интервенција.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=633478#p633478:2laqks5g je napisao(la):
direktor » Uto Jun 25, 2019 11:54 am[/url]":2laqks5g]Veliko je to cimanje za glavonje u sek za saob i sek za investicije ....
Ako ništa drugo , barem je u sklopu Starog grada a direktna veza istog sa NBG. :)
 
tako je dosljak...treba samo produziti zutu traku a trake za pravo skreniti u leve dve trake posle mosta....

stvarno mi je nejasno zasto su izabrali ovo resenje


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649206#p649206:3shwboar je napisao(la):
Posmatrac » Pet Avg 16, 2019 10:40 am[/url]":3shwboar]НОВО ОСВЕТЉЕЊЕ СТИЖЕ НА БРАНКОВ МОСТ

https://beogradske.rs/novo-osvetljenje- ... nkov-most/

Lepo :)

Taman da se jos bolje vide svi grafiti koji krase Brankov most, kao spomenik nemara nadleznih gradskih sluzbi :bash:
 
Fino, taman sam danas zapazio da je postojece osvetljenje prestarelo. Nadam se da ce ga srediti malo pride.
 
Ja pre 10tak dana napisao da bi bilo lepo da uz Karadjordjevu urade i novo osvetljenje kad ono eto ga, kao da su me culi ;)
Lepo nema sta samo neka cepaju
 
Da nije to samo iznad Karađorđeve? Učinilo mi se na nekoj od prethodnih slika da samo iznad Karađorđeve radi dekorativna rasveta.
 
Opet sminka. Bilo bi pametnije da zakrpe rupe na mostu dok neko ne propadne, umesto sto ga osvetljavaju. Nerekonstruisana nizvodna strana je u pet puta gorem stanju nego sto je uzvodna bila kad su je zatvorili. Znajuci koliko im je prosli put trebalo da urade, vec me hvata muka.
 
Ja bih samo ponovio da je na rekonstruisanoj strani urađen samo trotoar između češljeva (izmerio na GE 425m) dok je deo koji je pod nagibom ka NBG (310m) i dalje katastrofa, kao i deo ka Gavrila Principa (oko 150m)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657384#p657384:1czulhr4 je napisao(la):
varos kapija » 05 Sep 2019 10:37 pm[/url]":1czulhr4]Opet sminka. Bilo bi pametnije da zakrpe rupe na mostu dok neko ne propadne, umesto sto ga osvetljavaju. Nerekonstruisana nizvodna strana je u pet puta gorem stanju nego sto je uzvodna bila kad su je zatvorili. Znajuci koliko im je prosli put trebalo da urade, vec me hvata muka.

Apsolutno! I da reše problem na spojnicama, gde se bukvalno razbijaju amortizeri...
 
Jedna odlična vest - Muzej automobila i Muzej Policije se sele u stare garaže ispod mosta :D

Испод Бранковог моста – музеји аутомобила и МУП-а

buduca-garaza.jpg


Под истим кровом два музеја – аутомобила и МУП-а. Сместиће се испод Бранковог моста на новобеоградској страни где је сада гаража републичких органа. У том ограђеном и девастираном простору од око 3.000 квадратних метара паркирана су израубована возила, а тај призор требало би да буде промењен следеће године за када се очекује пресељење Музеја аутомобила из Модерне гараже у Улици Мајке Јевросиме 30, каже Братислав Петковић, његов суоснивач. Један од разлога за селидбу је тај што стари власници потражују зграду у центру града.

– Осим тога, када палимо старе формуле у Музеју аутомобила прави се велика бука и ремети се кућни ред у центру. Предности локације у Новом Београду је и велики паркинг, у тој старој гаражи биће простора не само за 50 аутомобила који су део сталне поставке музеја, него и за друга возила која у Модерној гаражи нису стално изложена. Одабир простора за два музеја са комплементарним садржајима пао је на Нови Београд јер се на стази Ушће шездесетих и седамдесетих година 20. века возио Куп Европе, ту је наступао Ники Лауда као почетник, а на стази су вожене прве трке после Другог светског рата. Она више не задовољава стандарде за такмичење, али може да се користи за ревијалне трке – истиче Петковић.

Гаража републичких органа биће пола-пола у власништву града и републике и Петковић додаје да ће она морати да буде обновљена, а није искључено ни то да ће се срушити и на истом месту градити нови објекат.

Шта ће бити са зградом Модерне гараже, објектом који је 1997. проглашен спомеником културе, засад није познато. Простор у центру град је уступио Петковићу који је власник збирке аутомобила изложених у музеју. Тај ортаклук траје од 1994. године.

Прва модерна гаража изграђена је 1929. године према пројекту руског архитекте Валерија Сташевског. Значај објекта проистиче из чињенице да је зграда Модерне гараже први објекат такве врсте не само у Београду, већ и на Балкану, да је по техничким могућностима био у то време сличан објектима у Западној Европи, да су у њему сачувани значајни пнеуматски алати и да је био центар ауто-спорта у Београду.
– Ко год да буде њен власник мораће да очува не само спољашњи изглед, него и да задржи музејску намену – тврди Петковић, бивши министар културе.

http://www.politika.rs/scc/clanak/43779 ... la-i-MUP-a
 
Ako je ovo to novo dekorativno osvetljenje mosta onda svaka čast.Meni više deluje kao da su krenuli kićenje za novu godinu(kraj septembra,krajnje je vreme da okite).
Slikao sam(usput) i odakle dokle je urađen trotoar.
424707bc392d21131a6680c3b18036b4.jpg
c9cde55094ef9f6e77044493a7d806a8.jpg
c9011a0959636143288d68f9a2760bc6.jpg
7322288329e83e835239ab824854684c.jpg
385292cbf4d25ea92e84e2bf443aee1a.jpg
8130c093e494ff762800fcffb027df0c.jpg
84350bbb8703a4e17e44601d8bc22dd9.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Vrh