Šta je novo?

Naselje rasadnik – „Vila Banjica“

Jel počelo da se gradi ovo čudo?

Pitam jer se tema nalazi u "Projekti u izgradnji".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=620825#p620825:35sjwqv3 je napisao(la):
IvanThe » 06 May 2019 07:55 pm[/url]":35sjwqv3]Prva slika predstavlja granice plana detaljne regulacije dela prve mesne zajednice u naselju Jajinci. Granice plana su Kaljavi potok(na severu), Jelezovački potok(na zapadu), ulice Radomira Markovića i Bulevar JNA(na istoku) i granica kompleksa rasadnika(na jugu). U velikoj meri druga slika se podudara sa prvom(raspored saobraćajnica, spratnost objekata,...). Po prethodnom planu zapadna strana naselja je trebala biti zona kondominijuma, a sada se spominju rezidencijalne vile(slobodnostojeće). Inače u toj podzoni je predviđeno da minimalna površina građevinske parcele iznosi 600 kvm, a spratnost pr+1+pk(ps) što je zaista dovoljna površina za izgradnju luksuznih rezidencijalnih objekata....
36eb363655b1aa3278029e649a3cec96.jpg
ed7e21961135bb097cd0204eacbd20e6.jpg


Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Znaci odustalo se od kondominijuma.
 
Ово ми се баш допада, сличан пројекат је требало да се изгради у Реснику, нажалост до '91 је изграђен само један део..
 
Meni nije jeasno koji je ustvari poslednji projekat? Da li ovaj sa trgom ili bez? Bilo bi zaista lepo da naprave i taj trg, nekako su sva ta nova naselja toliko obična, nemaju nekakav centar zbivanja, samo zgrade i to je to.
 
Meni nije jasno ako su poceli radove po ovom prvom renderu, kako sada nastavljaju po ovom novom planu koji je potpuno drugaciji.
Zar nisu dobili dozvolu za ovo prvo, kako sada rade ovo drugo?
 
Mislim da je taj render više bio za vucaranje po medijima...u svakom slučaju ne bi bilo prvi put da se dobije dozvola za jedno a gradi drugo...
Generalno...plac je dobar...lokacija ok...valjda neće da omanu...
 
Oво је саобраћајно-комунална смртна пресуда Вождовцу. Где год нађеш празан плац, посади насеље, обезбеди неке минималне улице и направи катастрофу. У најбољем случају добијамо нови Јерковић. Сокак од Заплањске који излази на булевар унутар само тог насеља неповезан ни на шта. Ако би се од Трошарине до Насеља Расадник проширио булевар, продужио трамвај од Бебелове дуж Булевара и унутар Насеља, направио булевар од Лисичијег потока до Кружног пута, са булеварским прстеном око целог насеља, добило би се макар половично саобраћајно решење. Овако се прави рупа без везе и са колима и са јавним превозом.
 
Шта је мртво не може умрет

Само ће гадније решавати то, а мораће да буде решено кад тад
 
Са сарадницима тренутно радимо на предлогу јавно-приватног партнерства, да инвеститор сагради следеће саобраћајне правце:

1) Булевар ослобођења + Булевар ЈНА од Саве Машковића до самог насеља у профилу 2+2 са трамвајем од краја Бебелове до Насеља Расадник.
2) Булевар по јужном ободу насеља 2+2 до места где би се у будућности продужио булевар ка Обилазници.
3) Веза са Велизара Станковића (Миљаковац 2) 1+1
4) Слободана Јовића проширити и спојити у правац са Војводе Степе уз обод Фармацеутског факултета. 1+1
5) Трамвајска веза Јајинци-Кошутњак кроз долину Јелезовачког потока, поред Каљавог потока, Хасанагница и Пере Велимировића.

Пословну зону формирати уз Булевар ЈНА где би била трамвајска окретница и ка Новом Београду и ка Славији.

Ако би и само прво урадили, био бих задовољан. Иначе, за овакву припрему, могу евентуално тражити и више квадрата.

За додатне инвестиције од око 110 евра по квадрату добијају разлику у цени некретнина преко 200.
 
Karlo mozes li da okacis fotku sa trasama tramvaja i ulica sa sirinama tj na karti da ucrtas otprilike tako ...
 
Šta se sve gradi po Beogradu i oko Trošarine trenutno ovo naselje će sigurno uticati na saobraćaj ali ništa posebno. Veći problem prave kola koja idu ka Stepi nego sever/jug. Raskrsnica kod Gazprom pumpe mora da se sredi. Ja sam prestao da gledam na semafor tu jer nema smisla...
 
Далеко од "ништа посебно". Само то насеље ће генирисати око 40.000 кретања. Како се испред капије насеља нуди само аутобус, без трамваја нема услова за развој бизниса у близини већ само за спаваоницу, а ко има за стан има и за некакав ауто, то може бити и до 20.000 аутомобилских кретања. Са обзиром на реални коефицијент неравномерности токова у току дана 3, поделити 20.000 са 2 (смера) и са 8 (24сата/3), долазимо до 1250 додатних возила на сат у једном смеру, већина окренута ка не-безтрамвајска-спаваоница делу града. Једна булеварска трака прима 600-800 возила на сат. У случају трамваја који за 17 минута стиже на Славију, и за исто толико на Нови Београд (Блок 42), може се знатно смањити додатни број кретања аутомобилом, али ће све једно бити повећан.

Самом инвеститору, са обзиром да улаже у пројекат обима скоро као Насеље Степа Степановић се итекако исплати да уложи у додатну инфраструктуру.

Друга ствар је СМТ, односно Саве Машковића итд. где градски слепци планирају обичан булевар у нивоу са 2+2 траке + трака за лево скретање. И Минск, и Брисел, и Ротердам... примењују решења са проласком једног од два главна правца на раскрсници подземно или надземно, са циљем повећања капацитета уз незнатно веће коришћење простора. Слично као Цвијићева и Рузвелтова. Друго, формира се издвојен коридор јавног превоза, који правцем СМТ одавно недостаје. Али, то је требало радити у оквиру Војводе Степе. За јавно-приватно партнерство са Кинезима би очекивали евентуално инфраструктуру на прилазу зони инвестиције, не и да прави СМТ. Овде сам помињао "алтернативни СМТ" од Кумодража 2 до Миљаковца 2, који би доста помогао и на правцу садашњег СМТ као алтернатива.
 
Pa bolje taj neki alternativni...ovaj potez je za 2+2 ne bi ni valjalo više...povlađivati automobilima, grešku ispravljati greškom...ti to bar najbolje znaš...ljudi sad bar imaju izbor...nek prodaju stan tu i pravac Makiš...širina metro milina...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635953#p635953:1acisgrv je napisao(la):
Karlo del Ponte » 03 Jul 2019 10:05 pm[/url]":1acisgrv]Са сарадницима тренутно радимо на предлогу јавно-приватног партнерства, да инвеститор сагради следеће саобраћајне правце:

1) Булевар ослобођења + Булевар ЈНА од Саве Машковића до самог насеља у профилу 2+2 са трамвајем од краја Бебелове до Насеља Расадник.
2) Булевар по јужном ободу насеља 2+2 до места где би се у будућности продужио булевар ка Обилазници.
3) Веза са Велизара Станковића (Миљаковац 2) 1+1
4) Слободана Јовића проширити и спојити у правац са Војводе Степе уз обод Фармацеутског факултета. 1+1
5) Трамвајска веза Јајинци-Кошутњак кроз долину Јелезовачког потока, поред Каљавог потока, Хасанагница и Пере Велимировића.

Пословну зону формирати уз Булевар ЈНА где би била трамвајска окретница и ка Новом Београду и ка Славији.

Ако би и само прво урадили, био бих задовољан. Иначе, за овакву припрему, могу евентуално тражити и више квадрата.

За додатне инвестиције од око 110 евра по квадрату добијају разлику у цени некретнина преко 200.

Klasična srpska priča, napraviš idejno rešenje i onda prodaš stanove za 200€/kvm više, nadam se da na tu foru neće nasedati kupci, kao i da neće neko ubediti investitora (o kome ništa ne znam) da će to proći...

U ovom slučaju ako ne krenu radovi na proširenju Bulevera Oslobodjenja sa 2+2 i izgradnja tramvajske infrastrukture paralelno sa postavljanjem kamena temeljca naselja ja sumnjam u uspešnu priču...

Obaveza države bi bila i izgradnja ozbilnog kolektora i sanacija korita podavalskih potoka uz izgradnju ozbiljne kanalizacione infrastrukture..:mnogo toga treba pre povećanja neznane cene za još 200€/kvm...

U svakom slučaju srećno :)
 
Делови Вождовца и Звездаре близу трамвајских пруга такође грцају у систему комуналних проблема и недостатку разноразне не-саобраћајне инфраструктуре. Међутим, то не обара знатно цену станова, на жалост. Локација је у Београду постало доминантни критеријум. Гледам белоруске огласе за продају некретнина где се описује висина плафона, квалитет столарије итд. и размишљам у каквој прашуми живе Срби?
 
DANAS: NOVO NASELJE ZAHTEVA TRAMVAJ I BULEVARE

Voždovcu nedostaje i komunalna, i saobraćajna, zdravstvena i sva ostala infrastruktura, koja nije razvijana u borbi dosadašnjih investitora za novim kvadratima. Sa gradnjom Naselja Stepa Stepanović je propuštena šansa da se isprave ti problemi. Odnosno, ostao nam je gorak ukus pogoršanja urbanističkog haosa Voždovca. Stanari nisu dobili obećane vrtiće, tržni centar, pijacu, zdravstvenu stanicu, a širenje već ranije zagušene saobraćjne mreže nije ni obećano. Tada smo krajem 2013. predložili Građevinskoj direkciji Srbije njima isplativo rešenje: tramvaj za Stepu i Kumodraž. U tom slučaju bi razlika u tržišnoj vrednosti nekretnina višestruko premašila obim potrebnih dodatnih ulaganja. Dok se uz tramvaj poslovni prostori razvijaju i na spratovima, GDS dan danas ne može prodati sve lokale u prizemlju! „Vila Banjica“ je šansa da ne ponovimo dosadašnje greške na štetu i kupaca, i Voždovčana, i investitora.
Pogledajte prilog 1

  • Predložena nova infrastruktura u okviru javno-privatnog partnerstva obuhvata:
  • Tramvaj od Banjice do Košutnjaka preko „Vile Banjica“ i Lisičijeg potoka.
  • Biciklistički koridori od Vile Banjice ka Autokomandi i Mostu na Adi.
  • Proširenje Bulevara oslobođenja od Trošarine do „Vile Banjice“.
  • Nastavak bulevara uz jug „Vile Banjica“ ka razvojnoj zoni Jelezovac.
  • Veza Banjice 2 i Kumodraža 2 putem sa 1+1 trakom.
  • Veza „Vile Banjica“ sa Miljakovcem 2 putem sa 1+1 trakom.
  • Veza „Vile Banjica“ sa Lisičijim potokom putem sa 1+1 trakom
 
Jos kad bi investitor pristao da plati tramvaj posto grad sumljam da ce
 
Sve je to lepo ali ovo je za naše uslove naučna fantastika, ne mogu Save Maškovića da prošire godinama...
 
Klasicna fora, nacrta neko idejno resenje saobracajnica i krene gradnja naselja gde ce da loze kupce kako to krece svaki cas, Save Maskovica ne mogu da rese 8-9 godina iako je prosirenje bilo deo izgradnje naselja Stepa...Ja sam uveren ako ne krenu soabracjanice da se rade zajedno sa pocetkom prodaje u novom naselju imamo dva scenarija:
- niko nece da kupuje od starta, sem ako nije izuzetno niska cena
- stace prodaja i izgradnja posle 1. ili 2.faze. i onda imamo jos jedno u nizu nezavrseno naselje
 
Каква "класична фора"? Идејно решење саобраћајница смислио инжењер Карло Полак из Удружења љубитеља железнице, настањен у Холандији - баш зато што они којима је посао да смисле било какво решење, нису смислили ништа.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640143#p640143:1rwflal8 je napisao(la):
niki » Čet Jul 18, 2019 12:31 pm[/url]":1rwflal8]Klasicna fora, nacrta neko idejno resenje saobracajnica i krene gradnja naselja gde ce da loze kupce kako to krece svaki cas, Save Maskovica ne mogu da rese 8-9 godina iako je prosirenje bilo deo izgradnje naselja Stepa...Ja sam uveren ako ne krenu soabracjanice da se rade zajedno sa pocetkom prodaje u novom naselju imamo dva scenarija:
- niko nece da kupuje od starta, sem ako nije izuzetno niska cena
- stace prodaja i izgradnja posle 1. ili 2.faze. i onda imamo jos jedno u nizu nezavrseno naselje

Ne primajte se puno, od ovog projekta jos dugo nazalost nece biti nista.
 
Svaka čast Karlu...nažalost ljudi koji mogu i hoće da naprave nešto dobro ovoj zemlji su sve češće vani...
 
Jel postoji neki sajt gde bi se videli stanovi i zgrade ili bar neka brosura?
 
На претходној страници се налазе линкови. Иначе, на слично недоступним локацијама у Београду су станови и испод 1000 евра. Ако сам инвеститор не поради на доступности локације, па макар само булевар и трамвај до улаза у насеље, имаће великих потешкоћа да прода те станове. Можда и одустане, или развуче пројекат сто година.
 
Očekujem bar 1300 ako ne i 1500€ ovde, i proći će

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Vrh