Šta je novo?

Karađorđeva ulica

Kao što već rekoh, ulica će biti potpuno ista kao i pre tzv. rekonstrukcije. Cilj je bio samo da se građani muče saobraćajnim kolapsom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ovo što sada imamo je tema: Rekonstrukcija trećine Karadjordjeve ulice, a ne Rekonstrukcija Karađorđeve ulice. Mislim da je Vesić prezadovoljan ovakvim naslovom, da neupućeni steknu utisak da se radi 3 puta više nego što se zapravo radi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638376#p638376:nhjxc7mp je napisao(la):
dejjan » Today, 06:03[/url]":nhjxc7mp]Kao što već rekoh, ulica će biti potpuno ista kao i pre tzv. rekonstrukcije. Cilj je bio samo da se građani muče saobraćajnim kolapsom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk

Kako? Jedino je isto da će u svakom smeru ostati po jedna traka.

Ovo je jedna od retkih rekonstrukcija koja menja nešto konkretno, tj, koja izlazi iz okvira zatečene regulacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638365#p638365:2a8ornrw je napisao(la):
Gazi Bengazi » Pet Jul 12, 2019 2:01 am[/url]":2a8ornrw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638337#p638337:2a8ornrw je napisao(la):
Zuma » Pet Jul 12, 2019 12:29 am[/url]":2a8ornrw]Meni izgleda da je širina trotoara sasvim dosledno svuda ista i da je to konačno stanje.

I meni. Nego se ipak nadam da ce biti prosirenje u tom delu, tj. nastaviti poplocanje iza trotoara. Logicno je da tamo gde staju turisticki autobusi bude neko prosirenje, neki plato za putnike. Kao i veza sa obalom (promenadom). Mada nas iskustvo uci da je logika poslednja stvar na koju bi trebali da se pozivamo.
Na to se pozivaju samo kada njima ide u prilog. Naprimer , kažu ti ne može tu da bude stajalište , jer glupo bi bilo da vozila prvo stanu na semafor , pa posle na stanicu i onda opet blokiraju saobraćaj. Pa ja nisam ni mislio da staju u postojećoj traci , već da se napravi uvučeno stajalište. Ne može , buniće se ambasada. Već imamo takav slučaj. A šta je sa time što imamo u okolini da su stajališta posle semafora? Pa ne može nikako drukčije. :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638433#p638433:1g04ndvp je napisao(la):
astrodule » 12 Jul 2019 11:11 am[/url]":1g04ndvp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638376#p638376:1g04ndvp je napisao(la):
dejjan » Today, 06:03[/url]":1g04ndvp]Kao što već rekoh, ulica će biti potpuno ista kao i pre tzv. rekonstrukcije. Cilj je bio samo da se građani muče saobraćajnim kolapsom.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
Kako? Jedino je isto da će u svakom smeru ostati po jedna traka.

Ovo je jedna od retkih rekonstrukcija koja menja nešto konkretno, tj, koja izlazi iz okvira zatečene regulacije.
Da, to je zaista redak kvalitet u rekonstrukcijama po Beogradu. Ali bi trebalo uvek dodati ZAŠTO je to ovde bilo moguće. Zato što su neki raniji i pametniji ljudi porušili oštećene stare zgrade na obali proširivši na taj način javni prostor iz reku. UMESTO da im je ideal bio da svaki kvadratni metar pretvore u građevinsko zemljište i ODMAH izvuku pare iz njega, kao sad. Zato se ova ulica sada mogla pomeriti. Kao što treba uraditi i uzvodno od Brankovog mosta rušenjem ovih par preostalih baraka i skoro porušene zgrade Brodarskog društva. I kao što je trebalo uraditi na čitavom ostatku BNV-a ostavljnjem mnogo šire javne obale nego što su je oni ostavili.

I ne samo to, čitav stari deo Beograda ima relativno haotičnu strukturu i širinu ulica jednog u osnovi Turskog grada. Delom zbog reljefa doduše, ali delom i zbog nebrige. Emilijan Josimović je uradio šta je mogao na proširenju i ispravljanju ulica, inače bi bilo još mnogo gore, ali je i on bio ograničen pozicijom iole vrednijih privatnih zgrada i količinom para za eksproprijaciju. Mi smo trebali u decenijama od tada do sada da u svakoj zgodnoj prilici porušimo po neku manje vrednu i neugodno postavljenu zgradu, bez građenja nove na njenom mestu, ako bi to proširilo poneki trg ili malo ispravilo ulicu. Korišćenjem prilika kao ova sad na Trgu Republike. To je trebao da bude stalni decenijski program popravljanja početno lošeg kvaliteta ulica u njihovom važnom aspektu jedinstvene povezujuće saobraćajane mreže, što je osnovna infrastruktura grada, koja, ako je loša, drastično ograničava njegov razvoj. Čitavi delovi Beograda su zamrznuti u vremenu upravo zbog loše mreže uskih ulica.

Zbog toga ova rekonstrukcija dela Karađorđeve treba uvek da bude istaknuta kao primer da je kvaliteno poboljšanje regulacije moguće SAMO zato što je neko pametan ranije težio da iza sebe ostavlja sve veći i veći javni prostor, budući da je on istovremeno i razvojna i funkcionalna rezerva grada. A NE sve manji i manji javni prostor. Samo se tada može pronaći i mesto za sasvim nove potrebe koje je ranije često bilo nemoguće predvideti.

keji37.jpg


Trenutna rekonstrukcija je dakle uopšte bila moguća samo zahvaljujući činenici da je front zgrada od reke bio na OVOJ daljini i što ni jedna vlast ovde nije u međuvremenu ubacila svoju "veoma neophodnu" zgradu ili niz zgrada, nego zelenilo koje se uvek može i ukloniti ako baš zatreba. Jeste pruga pomogla u čuvanju, ali to vlasti ne bi sprečilo da su zaista hteli da otmu deo obale. Čini mi se da je rekonstrukcija Krađorđeve sjajna lekcija, pa razlog zašto je bila moguća ne bi smeo da prođe neprimećeno.
 
A u medjuvremenu, otvoreno je "Pozoriste za sve", u Karadjordjevoj 13, sto znaci da se tu u skorije vreme nece nista graditi:

https://www.facebook.com/Pozoristezasve ... ag&__xts__[0]=68.ARA-vxsrBb0VAVka0vk50tjiynb0HTWZnkV8YYm1v-pgfpanzRE6TKHuu1xmSH2PZwRQjq1bzpBD4xFspcylKLUrUw6uGv9Y8T-0786rVD6ytGRgBDZk5ZqoWoqzkqnkpDk_cIW4WMf1jkRyrIVxk-WHybpfIuWvvWnbPOzfj8uRws0_BLAvFigH0m8kOxNT0Pr_lMXq7pWdjOB-JUlh3Vezan7kcHkHLhNbJsF-XC_NcScdS2Cr0tS0a2AkzP8yA-s_lO82AwvvyDOeJKyUMkwvOPCfhpihLZBu

A evo i par slika sa sinocnog otvaranja:

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DB4F5E6

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DC283C6

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DB93A09

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DB0C83F

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DC378B7

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DA3D465

https://scontent.fbeg5-1.fna.fbcdn.net/ ... e=5DC4123A
 
Na svakoj slici gde ima ljudi, dobra vecina gleda u telefon.......
 
Ali toj ekipi koja otvara "ekskluzivne" kafiće, klubove i restorane po raznim ruinama, ruševinama i raskrčenim ledinama (poput ove) se mora odati priznanje: uz minimlno ulaganje maksimalizuju profit uz samo malo šminke i reklame...
 
Ali to je lako: minimalno ulaganje, maksimalni profit, AKO je gradska administracija puna "razumevanja" u raspolaganju prostorom. Ne zaslužuje pohvalu. Teško je uzdržati se u izvlačenu profita iz zemljišta sada i odmah, pa ulagati u infrastrukturu i budućnost. A ne u novi tržni centar, stambenu zgradu ili novu kafanu.
 
lukarts":gnucx9d3 je napisao(la):
Na svakoj slici gde ima ljudi, dobra vecina gleda u telefon.......
Lukarts oni nisu došli tu da uživaju nego da se slikaju pa kače na mreže.
Mala digresija,vodio sam gospoDŽu na koncert "Kjura" na Egzit-u.Svi,ali bukvalno svi do jednog čoveka/žene u našem okruženju su gledali u telefone.Ekipa na bini (možda poslednja turneja) je pržila preko dva sata a ova ekipa u publici je snimala,slikala,brojala lajkove i niko nije uživao u svirci.
Ja ne znam kako su im baterije izdržale.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638530#p638530:m3i9t828 je napisao(la):
relja » Пет Јул 12, 2019 2:43 pm[/url]":m3i9t828]Ali toj ekipi koja otvara "ekskluzivne" kafiće, klubove i restorane po raznim ruinama, ruševinama i raskrčenim ledinama (poput ove) se mora odati priznanje: uz minimlno ulaganje maksimalizuju profit uz samo malo šminke i reklame...
Само исправка, нису ексклузивни већ престонички.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638197#p638197:1f60yfeb je napisao(la):
roger » Čet Jul 11, 2019 1:29 pm[/url]":1f60yfeb]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638175#p638175:1f60yfeb je napisao(la):
Steva » 11 Jul 2019 10:53 am[/url]":1f60yfeb]

Projektovali u Minecraftu.


Nadam se da će neko zbog ovakvog projektovanja i izvođenja da ode na dugogodišnju robiju.

ovde treba da odgovara apsolutno SVAKO ko ne samo da je imao udela u projektovanju i izvodjenju, nego i imao priliku da vidi projekat ili izvodjenje a nije uradio sve sto je u njegovoj moci da spreci ovu budalastinu, jer ce se sigurno raditi ponovo, mediji kad islikaju, to im je dovoljan pritisak da urade opet, a duple pare idu iz naseg dzepa
 
Nije strogo u temi, ali moze li neko ovde da potvrdi- da li je to od pre neki dan, na Brankovom mostu iz smera NBGD-Centar ponovo omoguceno levo skretanje u Pop Lukinu? Jel to samo dok prodje Makarona ili je od sad pa na ubuduce.......
 
Ima par nedelja kako je to skretanje operativno.

A koliko dugo će skretanje biti aktivno, to ćeš teško ovde saznati. Moguće da je vraćeno za stalno.
 
AcaDorcol":oifgztbh je napisao(la):
Nije strogo u temi, ali moze li neko ovde da potvrdi- da li je to od pre neki dan, na Brankovom mostu iz smera NBGD-Centar ponovo omoguceno levo skretanje u Pop Lukinu? Jel to samo dok prodje Makarona ili je od sad pa na ubuduce.......
Verujem da je za stalno jer je sa novom pešačkom zonom taj deo praktično odsečen od grada, nezavisno od Karađorđeve. To je trebalo uraditi odmah po otpočinjanju radova u Karađorđevoj.
Na stranu što je ukidanje tog levog skretanja pre 10 godina bilo potpuno besmisleno jer se saobraćaj na toj raskrsnici nije ubrzao nego su se samo ostali delovi grada opterećivali.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Ukinuto je zbog smanjenja protočnosti Gazele u toku rekonstrukcije, da bi se poveala protočnost na Brankovom ukidanjem zastoja zbog uključenja u tu levu traku za skretanje u Pop Lukinu. D ali ju je trebalo posle rekonstrukcije Gazele ponovo otvoriti? To je za diskusiju.

Danas je situacija dosta drugačija: za u međuvremenu uvećanu garažu Obilićev venac postoji samo prilaz iz Maršala Birjuzova, sketanje u Topličin venac ne postoji, nema ni semafora na skretanju u garažu, proširena je pešačka zona....
Najboje bi bilo da ovo ovako ostane do otvaranja Karađorđeve, pa onda da se tada proceni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638585#p638585:190bu88a je napisao(la):
nekianonimnilik » Pet Jul 12, 2019 7:05 pm[/url]":190bu88a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638197#p638197:190bu88a je napisao(la):
roger » Čet Jul 11, 2019 1:29 pm[/url]":190bu88a]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638175#p638175:190bu88a je napisao(la):
Steva » 11 Jul 2019 10:53 am[/url]":190bu88a]

Projektovali u Minecraftu.


Nadam se da će neko zbog ovakvog projektovanja i izvođenja da ode na dugogodišnju robiju.

ovde treba da odgovara apsolutno SVAKO ko ne samo da je imao udela u projektovanju i izvodjenju, nego i imao priliku da vidi projekat ili izvodjenje a nije uradio sve sto je u njegovoj moci da spreci ovu budalastinu, jer ce se sigurno raditi ponovo, mediji kad islikaju, to im je dovoljan pritisak da urade opet, a duple pare idu iz naseg dzepa
Kako da odgovara?
Za sta da odgovara?!

Robiju! :lol: Budalastine trpi ovaj forum.
 
Робија, пошто се ово може третирати као изгубљен новац пореских платиша, је логична мера, али није реална. Реално је, као гест бриге о граду, да бар уклоне на једно две године са било ког тендера/пројекта у држави лице/лица која су радила пројекат, пројектну кућу, надзор, извођача, лица из града која су надзирала/водила ову инвестицију.
Укључивање у посао (што је практично Накнади рад), а који мора бити неком додатно плаћен, истих оних који су направили ову брљотину, је награда за учињено и још једно ругање народу. Грешке се дешавају, али да нико до малтене завршетка посла не мрдне прстом, је за сваку врсту казне.
 
Naravno, robiju i s posla da lete jer nisu iskosili trotoar! :lol:
 
relja":1xwgqoa3 je napisao(la):
Danas je situacija dosta drugačija: za u međuvremenu uvećanu garažu Obilićev venac postoji samo prilaz iz Maršala Birjuzova, sketanje u Topličin venac ne postoji, nema ni semafora na skretanju u garažu, proširena je pešačka zona....
Najboje bi bilo da ovo ovako ostane do otvaranja Karađorđeve, pa onda da se tada proceni.

Ahahahahaaaa opet imaš logičku grešku: garaža nije uvećana nego su u nju premeštena parking mesta koja su bila na ulicama pre prethodne rekonstrukcije i proširenja pešačke zone. Ukupan broj parking mesta je ostao isti nakon prethodne rekonstrukcije, a sada će verovatno biti i smanjen.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Јуче:







Разговарао сам с једним човеком на градилишту који је изгледао као предрадник, рекао му да је све већ у новинама; испрва није разумео о чему говорим, па сам га одвео на лице места и објаснио му о чему се ради. Каже да је ЦИП пројектант ове обнове, да су имали проблема с подземним инсталацијама за које се није знало па су звали људе из "служби" да им кажу шта и како да раде, али, тротоари се раде тако како је пројектовано и он ту не види ништа лоше док се не одреди друкчије. Пошто за сада нико не реагује, наставља се овако како је започето.

А, ево како је могло боље и лепше (зелена је зелена површина, лево од ње је заобљени излаз с паркиралишта, десно је исправљени тротоар; наранџастом стрелицом је означен саобраћајни знак насред тротоара!); исто тако би могло да се исправи с друге стране паркиралишта:





Неко је питао за ова два ивичњака - изједначени су по висини:









 
Vrh