Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Krivi su svi sto nisu omogucili pristup invalida stanici jer su invalidi u mozak u zlatokosinom ministarstvu ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638602#p638602:1jz6v4ox je napisao(la):
miki-nbgd » Pet Jul 12, 2019 8:03 pm[/url]":1jz6v4ox]Ne odredjuje projektant da li ce biti liftovi, pokretne stepenice i koliki deo stanice ce biti pokriven. To odredjuje investitor kroz projektni zadatak. Projektant je kriv za bezlicno resenje nadstresnica a ne za to sto nema liftova.
Čemu uopšte angažovanje projektanta ako će maltene za sve da se pita investitor i njegova dobra volja?
 
Zato sto ne može projektant da osmisli nešto sto će izaći iz finansijskih mogucnosti investitora.
 
Obrazloženje za medalju. :)
Po toj logici mi možemo da odaberemo izvođaka koji će imati para samo da promeni asfalt na peronima , jer eto on je dao najjeftiniju ponudu.
 
Investitor se uvek pita za sve zato što je investitor taj koji plaća. Investitor ne mora da angažuje projektantsku firmu ako može sam da uradi projektno-tehničku dokumentaciju. Ako investitor odluči da samo promeni asfalt, samo to će se i raditi i izabraće se izvođač koji da najpovoljniju ponudu (teorijski). Recimo, da hoćeš da sagradiš kuću, projektantu ćeš reći, želim kuću od oko 100 kvadrata u nivou, dve spavaće sobe, dva kupatila, a on uradi projekat za kuću od 200 na dva nivoa sa 5 soba, 5 kupatila i sa bazenom u dvorištu jer je tako bolje ti ćeš ga pitati ko ti je to tražio.
Bitno je da Investior ima stručne ljude u svojim službama koji su u stanju da sagledaju sve aspekte nekog problema i da napišu dobar Projektni zadatak kojim će dati smernice Projektantu ili ako nema stručne ljude, angažuje firmu koja će to uraditi za njega. Važne stvari koje u velikoj meri utiču na cenu koštanja nekog projekta a tu su između ostalog, način pristupanja peronima, orijentacionu površinu koja se natkriva i slične stvari je nešto što definiše Investitor. Projektant je u obavezi da se drži Projektnog zadatka isto kao i propisa ili pravilnika za projektovanje. Ako se ne drži, Tehnička kontrola mu neće prihvatiti projekat. Tako stvari stoje.
 
Ok i kako je projekat prosao bez pristupa slabo pokretnim licima kako...
 
A gde u zakonu pise da se kod rekonstrukcije postojecih objekata mora obezbediti pristup slabo pokretnim licima i da to mora biti lift? To moze biti i lift/platforma za invalide kao sto se postavlja u podzemnim prolazima recimo. Meni bi prvom odgovaralo da imam modernu, funkcionalnu stanicu u kraju. Projektant je kriv za reciklirani projekat nadstresnica iz '95 a za sve ostalo je kriv Investitor jer ocigledno nije hteo da trosi previse para nego je izabrao najjeftinije resenje.
 
Ako ni jedan novi objekat ne moze da prodje bez adekvatnog pristupa invalidima ne moze ni rekonstrukcija
Steta bacenih para mada ploca moze uvjek da se prosjece naknadno i ugradi lift i pokretne stepenice ...
 
Отприлике ће накнадно и бити, да неко узме паре.
 
Ne primenjuju se uvek isti propisi za nove objekte i za rekonstukciju starih pogotovo ako postoje neka ogranicenja. Recimo novi mostovi se racunaju sa vozilom od 60t a kad se radi rehabilitacija starih, racuna se sa vozilom od 44t. Nema sumnje da bi bilo mnogo bolje da je cela stanica natkrivena i da postoje liftovi ali nije to do projektanta. Pre desetak godina sam radio most u CG, opstina trazila pesacki most ali da preko njega mogu da idu interventna vozila, fakticki most sa jednom trakom. Silnu energiju sam potrosio ubedjujuci investitora da kad se vec radi most da se dodaju jos 2 nosaca i napravi normalan most sa dve trake i da ce to biti mozda 20posto skuplje. Naravno nisu pristali, jer bi morali da menjaju svasta nesto od dokumentacije, odvojili su ovoliko para, drzi se ti idejnog projekta... Kad je most izgradjen nisu ga koristili samo pesaci i interventna vozila vec i stanovnici kolima i onda je nastao krkljanac jer se desava da dva automobila idu u suprotnim smerovima a ima mesta za samo jedno vozilo. I naravno postavlja se pitanje koja je bu**** to projektovala a ne koja je bu**** trazila most sa jednom trakom, kao sto bi trebalo.
 
Ovde ne postoje nikakva fizička ograničenja. Nadležni treba jasno i glasno da kažu da neće da stanicu prilagode slabopokretnima i kolicima i da objasne zašto se ima para za lift za pasarelu kod Beton hale, za NG rasvetu, gondolu... a nema za lift na ž stanici

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Zato ima lift na beton hali 2 komada od toga jedan u pasareli....
Miki-nbgd hvala na primjeru koji si naveo u cg nadlezni nisu adekvatno prepoznali potrebu gradjana kakv most im je potreban
Dok se ovdje nadlezni prave blesavi nekom stednjom pritim ne rade stanicu prema pobjednickom resenju sa konkursa vec se glupiraju ....
 
jel pasarela kod beton hale ima lift sa obe strane, ili su sa druge strane stepenice?
 
Nisu upitanju samo osobe sa invaliditetom, vec je to zeleznicka stanica, znaci dolaze ljudi sa prtljagom, koferima.. Nije normalno da zeleznicka stanca nema eskalatore i lift. Pored toga to je jedna od glavnih stanica gradske zeleznice. Valjda ce u buducnosti kupiti kompozicije cija visina poda je u ravni sa peronom, pa ce moci i decija kolica da se ubace ili bicikl...
 
Људи који руководе и одлучују о железничкој инфраструктури нису приватно путници железнице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639290#p639290:y6564g1d je napisao(la):
dr strangelove » 42 minutes ago[/url]":y6564g1d]jel pasarela kod beton hale ima lift sa obe strane, ili su sa druge strane stepenice?

Stepenice su sa druge strane. Mislim da je stari lift na drugom kraju Beton hale (ka Brankovom mostu)
 
Иначе, и станицу НБГ и пасарелу код Бетон хале је пројектовао ЦИП.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639310#p639310:pl9d5jdf je napisao(la):
astrodule » Today, 17:35[/url]":pl9d5jdf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639290#p639290:pl9d5jdf je napisao(la):
dr strangelove » 42 minutes ago[/url]":pl9d5jdf]jel pasarela kod beton hale ima lift sa obe strane, ili su sa druge strane stepenice?

Stepenice su sa druge strane. Mislim da je stari lift na drugom kraju Beton hale (ka Brankovom mostu)
Pardon, nema nkakvog drugog lifta do onog unutar penjanja na pasarelu
 
Danas sam prošao i nisam ga video. Znam da je tu negde, ali uvek mi promakne

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
 
Nešto su mi se ovi kineski radnici razlenjili.Ni parole ih ne inspirišu.
c130c11f9f2badbd21a2ab28f2c4f085.jpg
040c9ca96b29d4b2d5fcb97e42e38f6b.jpg
988702e70d7285e1e6dfc3ff17859d6d.jpg
e68bb41c537d98e035685c05bd6f80d2.jpg
bafc2fd320c27655b3221c8a2dfae5d9.jpg
212942fc75cdd163959e856e9fbd34cb.jpg
7b29d9bcf9c917525102ca7b036a10d0.jpg
8f69a4d000e69fe9889f2d05409a36c1.jpg
11b96f27cb74d075e0ff0269e8074bf2.jpg
87198307a02ea1c341b63050b596026d.jpg
d15c5f47f8c86e7e0ac259524c7739d9.jpg
8301ffbe3db845e58c0c880b9568e401.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Vrh