Šta je novo?

Aerodrom Konstantin Veliki - Niš

гаси се Аеродром Ниш. мало вас тролујем, гаси се предузеће, а запсолени прелазе у Аеродроми Србије. имовина је већ пребачена на Аеродроме Србије, а Аеродром Ниш је био само оператер. сада више неће ни то, јер све преузимају Аеродроми Србије. и њихово седиште је пребачено у Ниш. иначе, Аеродроми Србије су ДОО, седиште је Ваздухопловаца 24 у Нишу (ја би их пребацио у АД)
 
Nemoj da se šališ sa ti "gašenjem", jer mogu da iskoče razni likovi

kojima sam ovde objašnjavao da je ovaj aerodrom u interesu države.
 
Objasnio da je aerodorm u interesu drzave? K

Nekom je smešno sto se 5 miliona evra daje za subvencije linija koje su do sada tržišno postojale? I to firmi kojoj je do sada naših para upumpano do besvesti.
Troluje se i to je neki vid humora, šale?

Jel ovo društveno ludilo ima kraja?
 
Izgleda da "ludilu nema kraja", jer jedna je stvar ulaganje u aerodrom
koji je u interesu države, a o čemu sam ja ovde pisao kada su neki
govorili da će biti zatvoren zbog koncesije francuzima u Beogradu.

A, druga je stvar ulaganje države u neke linije o čemu ja nisam pisao
jer tada i nije bilo govora o takvim dotiranjima, pa tada nisam to znao.
A, ludilu nema kraja, piše se sve i svašta, tek da se bude "pametan".
 
Mozda nisam postovao ili mi je post obrisan, nebitno je. Svakako smisao fali tvojim postovima. Kako je aerodorm u interesu drzave? Šta pišeš? Razvoj, dogradnja, izgradnja, funkcionisanje aerodroma moze da bude u interesu :lol:

Nikakvih ulaganja nije bilo od strane drzave, te su tvoja izlaganja trosenje stranica na ovoj temi.
Ako nisi mislio na subvencije linija, onda bas nikakvog smisla nema nista sta si napisao.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641726#p641726:3n5vt2jb je napisao(la):
lepi » 23 Jul 2019 06:06 pm[/url]":3n5vt2jb]
Ako nisi mislio na subvencije linija, onda bas nikakvog smisla nema nista sta si napisao.
Ajd, da pojasnim, premda nisi zaslužio tvojim obraćanjem i pišem radi drugih članova foruma.
Do juče nisam pisao na ovoj temi više od godinu dana, jer nisam uopšte pisao na ovom forumu.

U proleće 2018. je ovde grupa likova pisala da će država preuzeti i zatvoriti aerodrom u Nišu
jer je to navodno bio uslov iz koncesije date francuzima u Beogradu, a što sam ja osporavao.
Pisao sam da država ima interes da unapredjuje aerodrom i postavljao razna dokumenta.

U proleće 2018. nije ni bilo ovih subvencionisanih linija, pa o tome niko nije mogao ni da piše!
Možda se samo pominjala i ta mogućnost, kako bi država mogla da potpomogne aerodrom.
Posle tog vremena nisam ni pratio šta se događalo u Nišu i da li je država nešto ulagala.
 
Ja temu posecujem duze od godinu dana, prica o zatvaranju aerodroma nikad nije bila aktuelna.

Nakon predaje imovine i vlasnistva Aerodorma bez naknade Republici, ostavivsi pritom ogroman dug Gradu, koji zbog razvoja Aerodorma morao da uzme okolno zemljiste od Vojske RS, građani Niša su protestom iskazali nezadovoljstvo kroz inicijativu Ne damo niški aerodorm.

Ono sto se krije iza svega, obicnom smrtniku nije poznato jer uvid u dokumenat o koncesiji Tesle i ogranicavanju broja putnika okolnih aerodorma nije javan.
Ono sto je izgledno bilo je da ce ErSrbija izvlačiti pare i preko Konstantina od drzave.
Sva je prilika, videćemo vec sledeće godine u ovo vreme koliko ce niskotarifnih kompanija leteti sa Konstantina. Moje prognoze su da ce ih biti manje, da ne budem bas pesimističan i kazem da ih neće biti, jer ipak verujem da ce na kraju bar neka naci interes da leti.

Iza kulisa, priča se da ce aerodromske takse početi da skaču... a to znaci samo jedno...

Rezime, gašenje aerodroma nikad niko nije pominjao, bar ne od kad sam ja aktivan na ovoj temi
 
Možda i nije direktno pisano o "gašenju aerodroma", ali sigurno jeste o gušenju aerodroma

od strane vlasti u Beogradu zbog ugovora o koncesiji, a koji nije dostupan na uvid javnosti.

Poenta je da sam ja zastupao stav da će država da unapredi aerodrom, a ne da ga unazadi.
 
Perspektiva niške vazdušne luke „više ne postoji“

Direktor Javnog preduzeća „Aerodromi Srbija“ Mihajlo Zdravković rekao je juče da niško javno preduzeće „Aerodrom Niš“ prestaje da postoji i da bi do kraja sledećeg meseca trebalo da bude pripojeno „Aerodromima Srbije“, na koje je već prebačena imovina niške vazdušne luke.

Ovakav „pravni“ epilog rezultat je prošlogodišnjeg besplatnog ustupanja osnivačkih prava, vlasništva i upravljanja niškim aerodromom Republici od strane grada Niša.

– Posle pripajanja, u Nišu će postojati samo jedno privredno društvo, preduzeće „Aerodromi Srbija“, koje će preuzeti i zaposlene u JP „Aerodrom Niš“. Podsećam da je sedište Aerodroma Srbija preseljeno krajem juna u Niš, odakle će se upravljati i kraljevačkim aerodromom, a u perspektivi i aerodromom „Ponikve“ u blizini Užica i ostalim malim sportskim aerodromima u Srbiji – rekao je Zdravković Agenciji Beta.

Bojan Avramović, bivši direktor Regionalne razvojne agencije „Jug“, koja kroz studije i elaborate uređuje poslovanje niškog aerodroma u redovnom saobraćaju, kazao je da je ovakav formalno-pravni epilog logična posledica pogrešne državne odluke da preuzme niški aerodrom, koji je od 2014. beležio poslovnu ekspanziju i, prema rečima njegovih rukovodilaca, postao samoodrživ.

– Ovo je logičan splet nesrećnih okolnosti. Čudno je jedino što su na ovakve odluke „čekali“ godinu dana. Sve za šta su predstavnici državne vlasti govorili da na niškom aerodromu nije valjalo – sada je dobro, pa se sedište „Aerodroma Srbije“ seli u Niš, a znanje i iskustvo zaposlenih na niškom aerodromu koristi za „Aerodrome Srbije“. Zaposleni u niškoj vazdušnoj luci valjda zato svake srede idu na aerodrom „Morava“ u Kraljevu, kako bi ga na sat vremena otvorili, i pri tom učestvovali u stvaranju iluzije da on funkcioniše – kaže Avramović za Danas.

On smatra da će vlast sada imati problem zbog toga što broj putnika na subvencionisanim letovima „Er Srbije“ koji su započeli ovog meseca već sad nije dovoljan. Mada nema zvaničnih podataka, iz onoga što može da se sazna vidi se da problem sa brojem putnika postoji, i to u „top sezoni“.

– Šta će tek biti sa linijama za Salcburg, Budimpeštu i LJubljanu – koje su najkritičnije, u novembru ili oktobru? Koliko će se praznih sedišta u tim avionima plaćati iz budžeta – pita Avramović.

Danijel Dašić, programski savetnik Nacionalne koalicije za decentralizaciju, koja je članica neformalne Inicijative „Ne damo niški aerodrom“, ocenio je za naš list da pripajanje JP „Aerodrom Niš“ državnim „Aerodromima Srbije“ dodatno pokazuje da „perspektiva niškog aerodroma više ne postoji“.

– Aleksandar Vučić je bio potpuno u pravu kada je na RTS kazao da država ne ume da upravlja (beogradskim) aerodromom i da ga zato daje u koncesiju francuskoj kompaniji „Vansi erport“. Da li su nakon toga predstavnici vlasti završili ubrzani kurs na Univerzitetu „Megatrend“, pa sada to znaju, ili su i dalje ozbiljne neznalice? Biće da je u pitanju ovo drugo, a da je niški aerodrom i dalje dimna zavesa za prikrivanje državnih subvencija „Er Srbiji“ koju je, iz nama još uvek nedovoljno poznatih razloga, neophodno sačuvati po svaku cenu, kao i za ispunjavanje želja „Vansi erporta“, kao koncesionara beogradskog aerodroma i pritajenog vlasnika aerodroma „Adem Jašari“ u Prištini – rekao je on.

Nakon zvaničnog preuzimanja od strane države, u avgustu prošle godine, niški aerodrom je počeo da beleži poslovni pad. U prvih pet meseci ove godine imao je 6,37 odsto manje putnika nego u istom periodu prošle, a u 2018. godini je poslovao sa gubitkom od više od 13 miliona dinara. Aerodrom je prestao da na svom veb-sajtu objavljuje finansijske izveštaje, što je do tada bila praksa, te se poslednji objavljeni izveštaj te vrste odnosio na prvi kvartal prošle godine.

Direktor odbio da odgovori na pitanja Danasa

Direktor „Aerodroma „Srbije“ Zdravković juče nije odgovorio na pitanja Danasa vezana za gašenje JP „Aerodrom Niš“. On tokom prepodneva nije odgovarao na telefonske pozive, SMS poruke i pitanja prosleđena Viberom. Umesto odgovora, stiglo je kratko „uputstvo“ da pitanja prosledimo na oficijelni mejl „Aerodroma Srbije“, što smo pred kraj radnog vremena takođe učinili, ali su odgovori i nakon toga izostali.


https://www.danas.rs/ekonomija/perspektiva-niske-vazdusne-luke-vise-ne-postoji/
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=641846#p641846:2zsawmci je napisao(la):
marone » 24 Јул 2019, 00:15[/url]":2zsawmci]Perspektiva niške vazdušne luke „više ne postoji“

Direktor Javnog preduzeća „Aerodromi Srbija“ Mihajlo Zdravković rekao je juče da niško javno preduzeće „Aerodrom Niš“ prestaje da postoji i da bi do kraja sledećeg meseca trebalo da bude pripojeno „Aerodromima Srbije“, na koje je već prebačena imovina niške vazdušne luke.

за мене Данас има исту вредност као Инфомер, тако да...
 
Svi cijepaju bpmbasticme naslove kako bi ih neko kupio...
Novine se listaju jako malo citaju...
 
Сво то претумбавање, мењање назива фирме је само шминка и предуслов да се касније нешто деси. Колико идеја добра показаће година која је прд нама. Хоће ли доћи још који оператер, или се отоворити још по која линија од постојћеих. Линије од ЕС не рачунам, јасно је да служе за дотацију исте.

Јуче сам прочитао на Танго6 да је Рајан заједно са Малтом направио нову компанију. Мислим да руководству не треба много муке да ступи у контакт са истом, верујем да би то био добар посао.

За Турке не знам шта да кажем, немам података, за Русе знам да још неће доћи, док Победа не добије још авиона јер су у катастрофалном мањку.
 
^^
Prle, bice ovaj nepovoljni scenario. No uzivajmo dok ima.
Moje pare, ulupane. Vase pare.
Umesto u terminal da ulazemo, placamo kojekakve tajne klauzule Vansiju i ErSrbiji.

A za običnog smrtnika otprilike to izgleda ovako

Vučić: eto, ne valja kad država daje pare i otvara linije, a bolje im je bilo da nema tih linija.
Masa: aplauz!
Vučić: zmije, pacovi i narkomani po aerodormu.
Masa: aplauz!
Vučić: đilas ,jeremić...
Masa: uaaa.
:grand:
Agresivna propaganda nailazi na jos agresivniji odgovor. Ali teško moze protiv rezimskog medijskog aparata, kolko god bombasticni bili ovi drugi.

@dragan
Ne znam gde si video da se nesto kapitalno radi na aerodromu? kazes da ne pričaš o linijama.
Ali gusiti aerodorm, to je prava reč. Cak i sad broj putnika je manji, no sačekajmo da LC polako pocnu da odlaze, pa ce gušenje biti vidljivo na delu.
 
Nigde nisam napisao da sam "video nešto kapitalno", već da ne pratim ovu temu.

Znam da je država nešto obećala, a da li ili koliko su ispunjena obećanja, to ne znam.

A, ne verujem da će država gušiti aerodrom, samo joj treba više vremena da se uigra. :)
 
рекордан јул, раст од 11,8% у односу на прошлу годину. ипак, година је још у минусу, али само 2,27%, тако да се може очекивати да после августа буде у добром плусу, једно 5% до 7% годишње и око 15% у односу на прошлогодишњи август, јер ће се тек видети пун ефекат нових јулских линија, плус и августовске
 
ето Нишлије, кукасте за ту Малту, и сада је коначно добисте. супер вест
 
Niš postaje ozbiljan regionalni centar...kako je krenulo za par godinaće morati da se razmišlja o novom apronu, terminalu, železničkoj stanici...
 
to da, ali postoje samo planovi za proširenje. A neophodan je skroz nov terminal.
 
Još nije odlučeno da li se ide u proširenje ili u gradnju novog terminala.
 
Vrh