Šta je novo?

Most 'Ada Ciganlija - Blok 70'

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644760#p644760:3gsedvg6 je napisao(la):
astrodule » 02 Avg 2019 12:02 pm[/url]":3gsedvg6]SADA nam nije potreban, . . .
Pa, most neće biti izgradjen tokom sledećeg vikenda i pošten u ponedeljak.

A, da li je potreban, za to bi morali da se pitaju ljidi koji sada prelaze čamcima.
 
Pa pitanje je da li bi ti ljudi što ih prevezu čamcem i dok ih vetar hladi dok su u hladovini i dok ih osvežava voda od koje su udaljeni par desetina cm zamenili tu prijatnu vožnju sa 10-ominutnim pešačenjem po vrelom asfaltu bez hlada i penjanju na taj most pod istim uslovima.

Ne treba ljudi da se pitaju za svaku stvar u gradu. Da se ja pitam i gledam svoj sebični interes, znaš li ti na šta bi grad ličio? Ali ja nisam sebičan i gledam uvek širu sliku.
 
Prevoz čamcima se plaća, ne znam koliko, ali na mesečnom nivou nije malo.

Mostarine neće biti i već kada se ide na Adu nije loše malo protegnuti noge.

Most će se koristiti cele godine, leti više, ali i svakom prilikom kada je lep dan.
 
Oni da hoće da protegnu noge, išli bi biciklom.

Kad pređeš na Adu, tek tada ima da se pešači jer su skoro svi sadržaji na jezeru do kojeg ima još 10-15 minuta hoda.

Naravno da most ne bi škodio, ali potpuno je nerealno da će on skoro biti skoro izgrađen (recimo, 5-10 godina u najoptimističnijom scenariju).

A to da li će oni da raspišu konkurs i šta god ostalo, neće previše ubrzati njegovu izgradnju jer kao i za metro, za par godina će napraviti novi konkurs i tako uvek pred izbore
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644770#p644770:qwugan57 je napisao(la):
astrodule » 02 Avg 2019 12:45 pm[/url]":qwugan57]Oni da hoće da protegnu noge, išli bi biciklom. . .
Pa, most će biti kraći od 300 metara, a biće fenomenalan pogled sa njega
i ko neće da čeka i plaća čamac ili ne zna da pliva, uživaće u prelasku mosta.

Mani se već jednom tih rokova, prvo ide Ankentni konkurs da se vide razne
ideje za dizajn mosta, pre konkursa za izgradnju mosta koji je obavezujući.

Inače, sad sam razovarao sa JP "Ada Ciganlija" i oni su oduševljeni mostom. :)
 
Dodaću još jednu stvar: zašto most u Omladinskih brigada koj koje već sada preopterećena, a ne u dr. Agostina Neta? Zašto ne produžiti stazu na nasipu za tih par stotina metara duž bloka 70A? Zašto da most ne izlazi na postojeću glavnu pešačku stazu na Adi koja već spaja pristan čamaca sa kupalištem na jezeru?
Zato što se planira izgradnja nove zgrade na zelenoj površini uz Dr. Agostina Neta, i naravno da ne žele da kvare "kombinaciju" sa nekakvim pešačkim mostom u blizini. Zato što najverovatnije planiraju da postojeće objekte "kupališta" na Adi "revitalizuju" u "elitne prestoničke ugostiteljske objekete" a ne žele most odmah tu nad glavom.
Od onoga ko planira da ozakoni "komercijalne objekte" na Savskom šetalištu i "rekonstrukciju po ugledu na Sava promenadu", gura "gondolu" i jarbol od 100m ništa drugo i ne očekujem.
 
Nije povoljno da most bude iz A. Neta jer sa druge strane na Adi mora da bude
silazna rampa koja bi bila kod "golf terena" i tu bi im smeto dolazak posetioca.

A, prvo što me je pitao teh.direktor JP "Ada", baš je bilo gde će on biti na Adi i
rekao je da se oni slažu sa izgradnjom mosta, ali da bude dalje od tih terena.
 
Da malo pojasnim, možda nije svima jasno, a vidim da nije.

Most mora da ima propisanu visinu jer je tu Plovni put, pa zato

na Adi mora da postoji "Silazna rampa", koja nije baš mala.

Evo detaljnije slike šta je sve na Adi prekoputa ul. A. Neta.
 
Čekaj: nije u redu da se zbog rampe mosta uklone golf tereni na strani Ade, ali je zato u redu da se na novobeogradskoj strani zbog rampe žrtvuju okretnica JGP i da stanari zgrada imaju rampu mosta pod prozorom?
 
Pa, neće biti "žrtvovanja okretnice", ona može da se pomeri malo dalje - ako treba.

To ćemo videti kada bude završen taj PDR za produženje ulice OB, koji je naručen.

Tu će biti u sklopu i podzemna garaža, pa biće interesantno kako će sve to rešiti.
 
Dragane, gde da se pomeri okretnica?
Ti bi da se nekome ispod prozora izgradi rampa mosta? Da li bi voleo da tebi to urade? Zbog - terena za golf?
Pomiri se, ovo je samo još jedna ideja jedne veoma neozbiljne grupe ljudi koja je na žalost došla na veoma odgovorna mesta.
 
Okretnica može da se pomeri niz ulicu koliko treba i ako treba. To je najmanji problem.

Ta silazna rampa neće biti nikom ispod prozora, ona će se završiti odmah iza nasipa.

Imam neke ideje za dizajn mosta, ali čekam Ankentni konkurs da uzmem neki dinar. :)
 
@Dragan
Dobro, sad je jasno šta ti radiš na svakoj temi...
Sprdaš se sa diskusijom u cilju obesmišljavanja iste...


Sent from my moto g(6) play using Tapatalk
 
Dragane - ne, ne može da se pomeri "kolio treba i ako treba" - tu su i isključenja iz Oml. brigada za unutrašnjost bloka 70 i za parking u bloku 70A.
Ne b se završila "odmah iza nasipa". Inače, odmah iza nasipa je - stambena zgrada.
A ako se po tebi "završava odmah iza nasipa" - onda se takođe završava i "odmah iza nasipa" i na suprotnoj obali, zar ne? Da li su golf tereni toliko bitni?
Sve ovo dokazuje koliko je ovo neozbiljna priča. Ono što mene zabrinjava je to što ovi samo srljaju u neozbiljne priče.
 
Relja, napisao sam da mora da se sačeka taj naručeni Plan detaljne regulacije
i onda ćemo da vidimo sva rešenja za podzemnu garažu, okretnicu i ostalo.

Vidim ti si već doneo "presudu" posle samo dva dana čitanja na ovoj temi.
Ja ću prvo da sačekam taj PDR, pa ako se ukapa u moja očekivanja onda OK.
 
Dragane, ja pored tog mesta prolazim svakoga dana, znam tačko kako izgleda i šta se tu nalazi.
Ti, po onome što pišeš i kako pišeš, očigledno - ne.
 
Vidi, mi ne znamo da li okretnica mora da se pomera, to je samo pretpostavka.

A, već sam napisao da je okretnica i parking na oko 2500m2, koliko je i plan
za podzemnu garažu, pa ona možda bude ispod sadašnje okretnice, ko zna.

Nepotrebno je sada nagadjati kakva će biti rešenja, ali nije to nerešiv problem.
 
Jel to "pretpostavka" za NBG stranu? A za golf terene na Adi je fakat i time se ne baviš?
Mnogo neozbiljna priča, Dragane. Mnogo.

Znaš kako će biti urađen taj naručeni PDR? Isto kao za gondolu. Jer niko nema hrabrosti da kaže - e, Vesiću, ideja ti ne valja.
Neće ljudi da ostanu bez posla i završe kao socijalni slučajevi.

Toliko od mene za sada. Nastavite sa maštarijama.
 
Zašto bi se bavio "golf terenima" kada oni nisu na delu Ade gde će biti most.

Kao što vidiš, ja se zalažem od početka ove teme za opciju od ul. O. Brigada.
 
Evo, prihvaćen je moj predlog o kojem ovde pišem već par dana :)
viewtopic.php?p=643292#p643292

" Građani odlučuju kako će izgledati novi most koji će spojiti N. Beograd i Adu Ciganliju"

Kako najavljuju gradski oci, građani Beograda moći će od septembra
da učestvuju u odabiru arhitektonskog rešenja.

Na sajtu grada biće postavljena anketa, pa će zainteresovani Beorađani moći da
izaberu ponuđena rešenja za budući most koji će spajati N.Beograd i Adu Ciganliju.

"Na portalu će biti postavljenje 3 ankete za 3 projekta, sa ponuđenim izgledom i cenama.
Jedna od tema je pešačko-biciklistički mosta koji će ići iz Bloka 70 a, na Adu Cigalniju i
izmeštanja Starog savskog mosta", priča Stojičić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1573277
 
Ako već hoće da prave pešačko-biciklistički most preko Save, najbolje bi bilo da naprave između Beton hale i Ušća. Pešački bi povezali tako Kalemegdan i stari deo grada sa Novim Beogradom i Zemunom, turisti bi dobili lakši pristup postojećim sadržajima na sremskoj strani Beograda - MSU, Sajmište, staro jezgro Zemuna, a Beograđani jedan neprekinuti pešačko biciklistički potez od centra Beograda do centra Zemuna pored reke i kroz park.
@relja, mislim da si u pravu, jedini razlog što je sad pokrenut ovaj projekat je zbog privatnih razloga gradskih vlastodržaca, vreme će pokazati koji su tačno ti razlozi, sad možemo samo da nagađamo.


Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 
Može i taj most kod Ušća, ali to je više za temu Gondola, nego za ovu temu.
 
Ovako izgleda rampa mosta na Savi u SM izgradjenog pre 25god.

Dužina mosta je 262met, a širina 5,5met, betonska konstrukcija.

file.php
 
Na tome bi trebalo da zasnivaš argumente, a ne da imaš tako isključiv pogled na lokaciju i sl. Pešački most koji spaja dve Mitrovice je bukvalno na identičnom rastojanju od drumskog mosta, kao što bi pozicija Blok 70 - Ada u odnosu na postojeći. Druga stvar je što čitava Sremska Mitrovica broji manje stanovnika nego ta 4 najbliža savska bloka.

Ja se slažem da bi izgradnja mosta na ovoj tački bila veoma korisna stvar, ali sam pesimističan da će se izgradnja desiti u narednih 10 godina. Minimum.
 
Pre dizajna mosta, da odagnam sve sumnje da će rampa ići pored spavaćih soba. :)
Na predhodnoj strani je bila pretpostavka da će rampa mosta biti blizu zgrada, a
ja sam odgovorio da neće, već da će se završiti odmah iza nasipa, pa da vidimo :

Za reper uzimam opet most na Savi u SM, jer imam dimenzije i slike situacije mosta.
Sa sremske strane je visoka obaloutvrda sa šetalištem i tu nema mnogo sličnosti, ali
sa mačvanske strane je nasip i nebranjena obala do reke, skoro isto kao na NBG i Adi.

Dužina rampe na mačvanskoj strani je oko 80m, a kod B70 može biti preko 100m !
Dakle, rampa može da se završi na samom nasipu i odatle stepenicama do ulice.
To ćemo sve da vidimo u najavljenom "arhitektonskom rešenju" , pa da sačekamo.
 
Vrh