Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Веома брзо заменише хабајући слој, мање од недељу дана. Сад да ураде и другу траку.
 
Zna li neko šta se događa u ulici stjepana filipovića iznad prokopa? Da li samo menjaju habajući sloj ili su u pitanju neki ozbiljniji radovi
 
Koji tačno deo rade? Živim tu i nisam primetio nikakve radove , osim povećane aktivnosti ovih iz Zelenila.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639820#p639820:1rzwte3y je napisao(la):
marrecar » 17 Jul 2019 11:41 am[/url]":1rzwte3y]Pa evo ispred moje kuće propada asfalt već pola godine, polako se pravi udubljenje preko trećine širine ulice i dugačko je najmanje dva metra. Uporno već tri meseca prijavljujem Beokomu na Tviteru, možda su mi dva puta rekli da su prosledili prijavu. Nikakav dalje odgovor nisam dobio, niti je iko došao da pogleda, a kamoli da je urađeno. Jedno jutro me je probudila vika nekog čoveka na neku ženu u kolima, jer je ona zamalo udarila neko dete zato što je pokušala da izbegne to ulegnuće. Da ne pričam to da me skoro svako jutro najmanje jednom probudi iznenadan glasan udarac npr nekog kamiona sa prikolicom koja se zatrese kada debili prelete preko rupe.
Ulegnuće je nastalo zato što su tu pre par godina radili onaj magistralni vodovod ili šta god, Makiš-Mladenovac zbog izgradnje Ikee. Na ovom mestu su pravili neki ogroman šaht, zbog čega su u jednom trenutku potpuno zatvorili ulicu za saobraćaj. Na kraju se ispostavilo da su i tu nešto loše uradili, postavili neke cevi ili šta god, što se uopšte ne koristi.
Iskreno ne znam više ja šta mogu da uradim. Da budem iskren, pošto je ispred kuće, našim kolima to ne smeta, čak se vrlo često i ponaša kao "ležeći policajac", pa vozači koji znaju za udubljenje uspore pa idu nekako okolo. Ali me brine da neko ne nastrada, što srećom do sada nije se desilo, ali bilo je situacija.

Evo konačno došli da "srede" ovo, tri meseca nakon prvobitne prijave Beokomu, i naknadnih nekoliko prijava. Ulegnuće je zakrpilo Srbija Put, ne znam iz kog razloga, prvi put ih vidim. Ali su koristili ovu novu metodu. Gledao od početka do kraja. Mašina je zaista impresivna. Mada rezultat mi nešto nije najsrećniji, videćemo za par dana. Smatram da ovo ulegnuće, koje je sada daleko veće nego od prvobitne prijave, kako po dubini, tako i po površini, nije pogodno za ovakav vid popravke. Pri tome nije sređena cela površina, mada možda grešim. Videćemo kako će se držati u narednom periodu, ali mi je ova metoda baš nekako bezveze. Rasipa se asfalt na sve strane, izgleda kao da je nabacan tucanik, ne izgleda kao da je spojeno i čvrsto. Naravno, nije bilo utabavanja, ni ručnog ni sa onom malom mašinom. Nadam se iskreno da će ovi biti dobro jer mi je više preko glave da me u sred jutra bude kamioni i kombiji koji kao ludi prelaze preko rupe i naprave buku i probude me iz sna iznenada.
 
slažem se, živim ovde od rođenja i ulica se samo krpi s vremena na vreme a očito da postoji nekakav strukturni problem sa podlogom koji na ovaj način neće biti rešen. Mada bolje i da im se ne poverava ništa ozbiljno kad se uzme u obzir da su pri kopanju toplovoda pre 2 godine umalo probili u skladište za mazut, što bi se i desilo da iz zgrade nije istrčao neki penzioner da ih spreči
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=645908#p645908:2ucc67vs je napisao(la):
solecar » Uto Avg 06, 2019 1:21 pm[/url]":2ucc67vs]Koji tačno deo rade? Živim tu i nisam primetio nikakve radove , osim povećane aktivnosti ovih iz Zelenila.
Donji deo ulice od stepeništa ka prokopu do raskrsnice sa dragana mancea
 
Video sam kasnije da su odradili taj deo , kao i ono parče kod belih kućica (stanica 34 , 36 i 38A). Na obaveštenju stoji da se skida habajući sloj asfalta. Pretpostavljam da će samo taj površinski sloj asfalta da zamene.

 
настављају се радови у Мештровићевој
1f3b48dddf5f4ee33cbbf9c918534f90.jpg
856dc9490402260fd4e133331f9b4e0b.jpg


Послато са Nokia 7 plus помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629453#p629453:37tqp499 je napisao(la):
direktor » Sre Jun 12, 2019 8:41 am[/url]":37tqp499]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=629415#p629415:37tqp499 je napisao(la):
Гага » Sre Jun 12, 2019 1:24 am[/url]":37tqp499]Радови на реконструкцији Ресавске улице, део од Војводе Миленка -Милоша Поцерса - Вишеградске. Слике од 11.јуна 2019.:

file.php

file.php
Cek sta se ceka sa rusenjem id tih nakarada od sklepanih prodavnica nije valjda da ce to ostaviti tako ...
Valjda mjenjaju neke instalacije tipa vodovod ...
Na inicijativu građana Savskog venca uklonjeni su bespravni objekti u Višegradskoj i Resavskoj ulici, pored Urgentnog centra. Kroz dobru saradnju Opštine sa gradom Beogradom i Javnim komunalnim preduzećima inicijative građana sprovodimo u delo, sve u cilju unapređenja kvaliteta života stanovnika Savskog venca.

68417979_2603255483040751_7492954117300551680_n.jpg


67896134_2603255356374097_5604908355362488320_n.jpg


67703781_2603255353040764_7243967626131537920_n.jpg


67896438_2603255413040758_2116044942659813376_n.jpg


67745699_2603255419707424_8209060061876584448_n.jpg


izvor: FB Savski venac
 
Na inicijativu građana su uklonjeni bespravni objekti - ovo je toliki blam za gradske službe da nemam reči.

Plus što je ceo taj potez rađen i niko nije našao za shodno da izda rešenje da se ti objekti uklone.

Slika i prilika rada gradskih službi. Šta bi tek bilo da ne prijavljujemo sve te stvari preko Beokoma ili direktno inspekcijama?
 
A možda se namerno i radi ovako , jer onda građanin pomisli , vidi mi prijavili , oni odradili , izgleda da zaista rade u našem interesu , daj da ih zaokružim na listiću... :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646265#p646265:qfxn0gdu je napisao(la):
solecar » Sre Avg 07, 2019 4:45 pm[/url]":qfxn0gdu]A možda se namerno i radi ovako , jer onda građanin pomisli , vidi mi prijavili , oni odradili , izgleda da zaista rade u našem interesu , daj da ih zaokružim na listiću... :)
A mi u Stjepana Filipovića što oplavesmo prijavljujući poslednjih 10-15 godina ilegalne i zapuštene objekte pokojnog preduzeća Rad, nas će poslušati drugom prilikom :lol: :lol:
 
Podvožnjak u Tadeuša Košćuškog.
8e8a93f2dfa03ed82554a1297c97ba8c.jpg
7af23916d334c310283002c0692faa9c.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ovih dana je suvo i toplo pa ne kaplje ali ne sekiraj se,kapljaće sigurno!

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Iz kojih razloga saniraju podvožnjak i onaj plavi pešački most iznad budućeg parka kada bi mogli da zatrpaju ovo i da produže ulici do keja???
Nema pruge tako da nema ni razloga da se kola kreću podvožnjacima a ljudi da prelaze preko mosta iznad budućeg linijskog parka...
 
Koste Glavinića-Senjak,postavljaju toplovodne cevi a sređivali su ulicu relativno skoro.
Dobro je samo što će pogasiti lokalne kotlarnice pa će na Senjaku lakše da se diše.
72acdc34ca8151197e3578ac721fb80a.jpg
0bc55a78e7ceb079b946ae2b4efb452e.jpg
e2a5172091cb67d04f91737ab2bd0077.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Mali apdejt za radove u Stjepana Filipovića: nakon cik-cak preupućivanja sa telefona na telefon (jer radnika na gradilištu nema već dva dana, pa da se raspitam koliko će trajati sveukupno) dobio sam odgovor iz gradske uprave da im nikakvo menjanje habajućeg sloja nije poznato, kao i da dozvola za takve radove nije izdata niti je podnet zahtev za izdavanje iste
 
Radovi na Savskom trgu će početi u narednih sedam dana, dok su pripremni radovi uz uklanjanje bespravnih objekata već u toku, rekao je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić gostujući u jutarnjem programu Televizije „Studio B”.

Vesić je najavio da će među prvim radovima biti izmeštanje crpne stanice koja će se nalaziti kod Spomen-obeležja žrtvama rata i braniocima otadžbine od 1990. do 1999. godine.

– Trg će biti kružnog oblika, saobraćaj će se kretati tokovima, a u sredini će biti pešačka zona. Počećemo i sa rekonstrukcijom fasade i krova zgrade Stare železničke stanice, koja će u budućnosti biti muzej i ispred koje će biti postavljen spomenik velikom županu Stefanu Nemanji – najavio je Vesić.

Prema njegovim rečima, radovi će biti završeni do praznika Sretenje sledeće godine i sa ovim trgom Beograd će dobiti, pored Trga republike, još jedan veliki pešački trg.

– Za vozače je važno da saobraćaj neće biti potpuno zaustavljen jer će se prvo raditi kružni tokovi, da bi se po puštanju saobraćaja zatvarao centralni deo koji će biti pešačka zona. U isto vreme radimo i Bulevar Vudroa Vilsona, koji ima četiri trake i ide paralelno sa Savskom ulicom, završeno je dve trećine ove ulice, a u narednih nekoliko dana biće završena veza koji će poslužiti građanima da se automobilima prebace iz Savske ulice prema ovom bulevaru. Ova veza će pomoći da se potpuno zaobiđe Savski trg i da se od Palate pravde dođe do reke – objasnio je zamenik gradonačelnika.

On je precizirao da će do februara biti gotov Savski trg i rekonstruisana Savska ulica, kao i da će Bulevar Vurdoa Vilsona raditi u punom kapacitetu, što će stvoriti uslove da se započne sa rekonstrukcijom Ulice kneza Miloša.

izvor: studio B
 
Zamenjen asfalt Cerska-Vračar.
27cf96d516cb4a396b2a9fdedff7f659.jpg
9d977b059db7d7b29ca4dcfa939b9620.jpg
77422a12877d267721b3f3ae70627079.jpg
875d8def3205e96344c34e79830ad8c6.jpg
a2f33f27450e7d8c0fed7ca08f64d958.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Ograde, drveće i zasadi pored javnog puta

Član 37.
Zabranjeno je podizanje ograda, drveća i zasada pored javnog puta, na način kojim se ometa zahtevana preglednost javnog puta i ugrožava bezbednost saobraćaja.

Preglednost raskrsnica javnog puta
Član 38.
Na raskrsnici javnog puta sa drugim putem i na ukrštanju javnog puta sa železničkom prugom u istom nivou, moraju se obezbediti zone zahtevane preglednosti u skladu sa tehničkim uslovima za projektovanje.
Na rastojanju kojim je određena zahtevana preglednost zabranjeno je podizati zasade, ograde i drveće, ostavljati predmete i materijale, postavljati postrojenja i uređaje, graditi objekte, odnosno vršiti druge radnje kojima se ometa preglednost javnog puta.
Vlasnik, odnosno neposredni držalac zemljišta, koje se nalazi na rastojanju kojim je određena zahtevana preglednost, dužan je da postupi po zahtevu upravljača javnog puta i ukloni zasade, ograde, drveće, predmete, materijale, postrojenja, uređaje i objekte iz stava 2. ovog člana, u cilju obezbeđenja zahtevane preglednosti puta.
Lica iz stava 3. ovog člana imaju pravo na naknadu štete zbog ograničenja korišćenja zemljišta u zoni zahtevane preglednosti, koju plaća upravljač javnog puta.


Obaveze upravljača infrastrukturnog objekta postavljenog u javni put

Član 39.
Lice koje upravlja infrastrukturnim objektom ugrađenim, odnosno postavljenim u javni put: železnička infrastruktura, elektroenergetski vod, naftovod, gasovod, objekat visinskog prevoza, linijska infrastruktura elektronskih komunikacija, vodovodna i kanalizaciona infrastruktura, dužno je da održava taj objekat na način kojim se ne oštećuje javni put, odnosno ne ugrožava bezbednost saobraćaja ili ne ometa održavanje javnog puta.
Lice iz stava 1. ovog člana dužno je da u roku od osam dana pre početka radova obavesti upravljača javnog puta o radovima na održavanju objekta kojim upravlja.
U slučaju oštećenja, odnosno kvara objekata, postrojenja, uređaja, instalacija ili vodova iz stava 1. ovog člana, lice koje upravlja tim objektima, dužno je da bez odlaganja pristupi otklanjanju oštećenja, odnosno kvara i istovremeno o preduzetim radovima obavesti upravljača javnog puta.
Posle otklanjanja oštećenja, odnosno kvara na svom objektu, lice koje upravlja tim objektom dužno je da otkloni oštećenje na javnom putu i vrati ga u prvobitno i tehnički ispravno stanje.
Upravljač javnog puta dužan je da po prijemu obaveštenja iz st. 2. i 3. ovog člana obezbedi stručni nadzor nad izvođenjem radova iz st. 1. i 3. ovog člana.
Troškove izvođenja radova i angažovanja stručnog nadzora iz st. 1, 3, 4. i 5. ovog člana snosi lice iz stava 1. ovog člana.



Postavljanje reklama na javnom putu i zaštitnom pojasu puta
Član 48.
Reklamne table, reklamni panoi, uređaji za obaveštavanje ili oglašavanje mogu se postavljati na državnom putu, odnosno pored tog puta na udaljenosti od sedam metara, odnosno na opštinskom putu i pored tog puta na udaljenosti od pet metara, mereno sa spoljne strane od ivice kolovoza.
Na autoputu i pripadajućem zaštitnom pojasu tog puta, nije dozvoljeno postavljanje reklamnih tabli, reklamnih panoa, uređaja za obaveštavanje ili oglašavanje, osim na odmorištima, i to na način da se ne ugrožava bezbednost saobraćaja na autoputu.

Mere zabrane preduzimanja određenih aktivnosti na putu
Član 49.
Na javnom putu zabranjeno je:
1) trajno zauzimanje puta, a privremeno zauzeće puta je moguće, uz prethodno pribavljenu saglasnost upravljača puta;
2) izvođenje radova na putu koji nisu u vezi sa izgradnjom, rekonstrukcijom, održavanjem i zaštitom puta, bez saglasnosti upravljača puta;
3) izvođenje radova nosilaca prava službenosti i drugih prava ustanovljenih na putu kojima se oštećuje put ili ugrožava nesmetano i bezbedno odvijanje saobraćaja;
 
Označavanje i uklanjanje onesposobljenog vozila za dalju vožnju
Član 63.
Lice koje je vozač, vlasnik ili držalac onesposobljenog vozila za dalju vožnju na javnom putu, dužno je da radi bezbednog odvijanja saobraćaja, odmah označi vozilo na način određen propisima o bezbednosti saobraćaja i preduzme mere da se vozilo u najkraćem roku, koji ne može biti duži od dva sata, ukloni sa javnog puta.
Ako lice koje je vozač, vlasnik ili držalac onesposobljenog vozila za dalju vožnju na javnom putu, ne postupi na način propisan u stavu 1. ovog člana, upravljač javnog puta je dužan da odmah preduzme mere za označavanje, odnosno uklanjanje tog vozila u roku koji ne može biti duži od dva sata od isteka roka iz stava 1. ovog člana.
Troškove uklanjanja vozila sa javnog puta, odnosno njihovog označavanja iz stava 2. ovog člana snosi lice koje je vozač, vlasnik ili držalac onesposobljenog vozila za dalju vožnju na javnom putu.
Uklanjanje vozila sa javnog puta mora biti izvršeno bez nanošenja štete javnom putu.
 
Rekonstruiše se poslednji deo ulice Ratka Mitrovića od Jablaničke do Kneza Višeslava. Radovi bi trebalo da budu gotovi 25.08.2019.
 
Vrh