Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Diskusije o razvoju u regionu

Moderator: Igor

adža
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 104
Pridružio se: Uto Nov 25, 2014 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 161
Pohvalio: 14

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod adža » Pon Avg 26, 2019 9:17 am

Glavni problem sada nije gde krenuti kada se isključimo kod Obrenovca, problem je čekanje na to isključenje. Ja sam gledao, kada idem ka Čačku, ok mi je da se preko Tenta spustim do kružnog toka, nije prevelika gužva, a u povratku ću da se isključim na Ubu, pa da krenem ka Obrenovcu. Kod Velikog polja ima odvajanje levo i taj put pravo izbija na most kod Tent-a, obilazi se Obrenovac.
Pohvale za post: 3
adža
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 104
Pridružio se: Uto Nov 25, 2014 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 161
Pohvalio: 14

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod adža » Pon Avg 26, 2019 10:15 am

paradox polje » Mon Aug 26, 2019 9:14 am napisao:Градња неког брзог пута који би ишла трасом блиском садашњим путем преко Барича и Умке апслолутно нема смисла, чак и кад клизиште не би било проблем. Узмите само "лењир" и дигитрон с тим што под лењир мислим алат на google earthu. будућа траса од рачвања код будуће петље Обреновац преко Сурчина до изласка из петље остружница преме БГ је 25,6 км, док је траса евентуалне брзе саобраћајнице која би максимално пратила садашњи пут око 15,5 км. У минутима то значи, ако убацимо просечне брзине 120 преко АП односно 90 преко брзог пута добијамо времена 12 мин 50 сек преко Сурчина односно 10 мин 25 сек преко Умке, што је разлика свега око 2,5 мин. Ако још убацимо додатни губитак времена због гломазне петље Сручин разлика не може бити знатно већа од 3 мин.
Наравно постоји и губитак бензина због додатних 10 км, али свакако не оправдава градњу брзог пута.
Један сам од ретких, изгледа, на овом форуму који не сматра изабрану трасу левом обалом много лошом, не само зато што је мени тако ближе јер сам у сремском делу БГ већ и ако погледате карту и повучете најближу линију од петље Обреновац до обилазнице видећете да излази негде између остружнице и петље Сурчин а природно је да АП заврши на обилазници.

Moram se složiti sa tobom. Tih 10 km da je duži put od Obrenovca do Preljine u odnosu na sadašnju trasu, verujem da niko ne bi zamerio jer je eto u pitanju autoput i nije ništa strašno, brzo se ide. Mada što se tiče desne strane, trebalo bi da se na neki način trasa ispravi i dupliraju trake od Ostružnice do Umke bar za početak, to ne bi koštalo mnogo, a znači za umanjenje gužve. Kada se završi ova trasa od Surčina, mislim da će biti mnogo bolja situacija, ne samo zbog toga što će 30-40% ljudi (minimum) ići do petlje na obilaznici nego što će i samo isključenje za Obrenovac ili Beograd na Obrenovačkoj petlji biti uređeno, a ne sada kao što kaže Zemljani, vozila sa autoputa nemaju prednost, prosto neverovatno kako niko o tome nije mislio.
Pohvale za post: 3
fender1
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Avg 26, 2019 7:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am

Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
Prikačeni fajlovi
proba1.jpg
Pohvale za post: 1
Дошљак
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 8774
Pridružio se: Sub Nov 01, 2014 12:14 am
Kontakt:
Pohvaljen: 9083
Pohvalio: 21134

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Дошљак » Pon Avg 26, 2019 11:47 am

Зато што није на време осмишљена природна траса пута до Остружнице, сада имамо ову заврзламу са гужвама, алтернативним правцима, новим планираним и непланираним магистралама. Обреновцу би било боље да их је ауто-пут заобишао него што имају сада ове гужве.
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11086
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 3446

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod astrodule » Pon Avg 26, 2019 12:13 pm

A možda bi bilo rešenje da su istovremeno pravili celu deonicu, tj, prvo da rade problematična mesta, tj, da ne počinju od sredine (pa smo imali onu deonicu koja je bila neaktivna godinama).

Znači, deo od Blokova do Obrenovca i obilaznica oko Čačka su morali da imaju prioritet.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Пантограф
Expert
Postovi: 6980
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8967
Pohvalio: 5831

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Пантограф » Pon Avg 26, 2019 12:20 pm

Дошљак » 26 Aug 2019 10:47 am napisao:Зато што није на време осмишљена природна траса пута до Остружнице, сада имамо ову заврзламу са гужвама, алтернативним правцима, новим планираним и непланираним магистралама. Обреновцу би било боље да их је ауто-пут заобишао него што имају сада ове гужве.

Дошљак, те гужве су ипак орочене на око четири месеца.
Хајде да не претерујемо, проћи ће то. А после Обреновчани добијају - бесплатан аутопут за Београд. Прихватио бих четири месеца гужве заузврат, на њиховом месту.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 6
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 848
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 485
Pohvalio: 187

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod prostorni planer » Pon Avg 26, 2019 12:34 pm

Ja mislim da se te guzve nece uopste resiti. I dalje ce biti guzva jer milion stanovnika zivi sa desne obale Save. Nova infrastruktura generise i novi saobracaj, to znaci da ce ljudi koji sada ne koriste auto put zbog guzve krenuti na njega, plus svi medjugradski autobusi od sledece godine koji sada ne saobracaju auto putem jer nemaju dozvole za te linije. Osnovni postulat kod saobracajne infrastrukture je da nova infrastruktura generise i nov saobracaj. Npr most na adi sada koriste automobili koji sa NBG idu ka Vozdovcu, Savskom vencu i sl, a ne samo oni koji idu ka Cukarici, tako pored sajma prolazi vise vozila nego pre izgradnje mosta na adi. Kada puste saobracaj ka Surcinu krenuce preko Umke ljudi koji sada ne idu preko Umke zbog guzve. Ja prvi i svi ljudi koje znam sa Cukarice necemo ici u Surcin da bi krenuli ka Cacku, jednostavno je to previse okolo
Pohvale za post: 1
boocky
Beginner
Postovi: 59
Pridružio se: Uto Nov 14, 2017 10:35 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 122
Pohvalio: 65

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod boocky » Pon Avg 26, 2019 12:36 pm

Mozda nadlezni nisu verovali da ce toliko saobracaja da se slije sa Ibarske a to se upravo desilo, kako negde procitah, za 7 dana preko Milosa Velikog je proslo 100000 vozila sto je ogroman broj za tako kratko vreme, s obzirom da je to jos uvek parce autoputa.
Пантограф
Expert
Postovi: 6980
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8967
Pohvalio: 5831

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Пантограф » Pon Avg 26, 2019 12:48 pm

prostorni planer » 26 Aug 2019 11:34 am napisao:Ja prvi i svi ljudi koje znam sa Cukarice necemo ici u Surcin da bi krenuli ka Cacku, jednostavno je to previse okolo

Ту мислим да грешиш, временом ће ићи сви, јер, 130 км на сат и одсуство гужве су довољан аргумент да се кружи и доста више него у конкретном случају. То је уобичајена пракса и по свету. Не узима се довољно у обзир квалитативни скок који доноси аутопут.
Па и у Србији имамо пример Нишког аутопута, који иде обилазном трасом првих 100 км јужно од Београда, па опет нико не "скраћује" преко Младеновца и Паланке, пошто се, иако ваздушном линијом доста краће, путује скоро сат дуже.
А Младеновчани би имали више разлога да се буне од Обреновчана: ем што не иду за БГ дирктно, него "изокола", преко Малог Пожаревца, него морају и да плате.
Poslednja izmena od Пантограф u Pon Avg 26, 2019 12:50 pm, izmenjeno 1 put ukupno.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 3
JoeBG
Intermediate
Postovi: 314
Pridružio se: Ned Sep 18, 2016 10:05 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 372
Pohvalio: 38

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod JoeBG » Pon Avg 26, 2019 12:49 pm

fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am napisao:Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
Slika


Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.
prostorni planer
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 848
Pridružio se: Pon Jun 07, 2010 11:13 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 485
Pohvalio: 187

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod prostorni planer » Pon Avg 26, 2019 12:52 pm

Drugo je to, ti gledas trasu ispod Mladenovca, a drugo je kada si nadomak Beograda. Svako ce da pomisli ma nije sada guzva brze cu preko Umke i upasce u problem. Aplikacije i navigacije nemaju dovoljno brzo azuriranje a guzva se napravi za 15 minuta. Eto videcemo, nije Nova godina daleko
adža
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 104
Pridružio se: Uto Nov 25, 2014 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 161
Pohvalio: 14

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod adža » Pon Avg 26, 2019 12:56 pm

Poenta je da se obrenovački put mora srediti nezavisno od samog autoputa jer je inače trpeo veliki saobraćaj. I zaista verujem da će gužve biti manje, bar neko vreme, sa krštenim uključenjem. Ne znam, ranije sam živeo na Mirijevu, da sam i dalje tamo, ne bi mi padalo na pamet da idem kroz grad pa na Obrenovački put, nego na obilaznicu pa na petlju Surčin. Ja ću radije da kružim 20 km pri brzini 130 km/h nego da gmilim u koloni 45 minuta. Ako računam koliko ću goriva više potrošiti u tom kruženju, onda mislim da za mene nije vožnja autom.
Pohvale za post: 1
drvopro
Beginner
Postovi: 86
Pridružio se: Pon Avg 12, 2019 11:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 77
Pohvalio: 27

Re: Rekonstrukcija Topličinog venca

Postod drvopro » Pon Avg 26, 2019 1:02 pm

@JoeBG
Zavisi od odredišta.
Evo ja kad putujem za KG iz Beograda idem autoputem pa skrenem ka Mladenovcu i Topoli.
Tim putem je do KG oko 120km a autoputem je 145km.
Put Topola Kragujevac je trebalo da se sredi jos pre dve godine ali nije.
Da jeste 90% Kragujevca bi ga koristilo za put ka Bg. Čak i kamioni koji voze Fiat 500L koriste ovu trasu a ne autoputem.
Put do Niša bi trajao nekih 5-6 sati jer ne postoji put koji ide pravo ka Nišu. Ili bi išao smedervskim putem pa se ukljucio na put ka pozarevcu pa ka velikoj plani i dalje ili bi isao preko avale pa dalje.
Za Novi Sad uvek idem starim putem i to preko Krnjesevaca. Zbog toga sto 5 godina nije radila petlja kod Batajnice.
Kome keš nije problem ići će lakšom varijantom.
Do Sremske Mitrovice imaš lep put od Simanovaca preko Pecinaca do Rume i dalje ka SM.
Tako da negde varijante postoje negde ne.
Ovaj autoput ne odgovara ogromnom broju ljudi iz Lazarevca i okoline i Barajeva sve do Beograda, jer je otišao suvise na zapad.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
fender1
Novice
Postovi: 2
Pridružio se: Pon Avg 26, 2019 7:52 am
Kontakt:
Pohvaljen: 1
Pohvalio: 0

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod fender1 » Pon Avg 26, 2019 1:05 pm

JoeBG » Pon Avg 26, 2019 12:49 pm napisao:
fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am napisao:Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
Slika


Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.

Znam, tu je prilično brdovito, svakako zahtevna deonica za provući nov put, a ako uzmemo u obzir da ovih 8 km. od Surčina do NBG košta 70 mil.ko zna koliko bi bilo ovih 15-ak koje sam obeležio zelenom linijom. Sve u svemu skupa varijanta ali čini mi se , kao laiku, najlogičnija.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7028
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1388
Pohvalio: 152

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod dragan » Pon Avg 26, 2019 1:13 pm

Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2. .


Fender, vidim da misliš da je moguće proširenje IM do tog skretanja, a

da li je moguće i do skretanja za Barajevo, izmedju Meljaka i Vranića?

PS. Vidi moju poruku.
Poslednja izmena od dragan u Pon Avg 26, 2019 1:23 pm, izmenjeno 2 puta ukupno.
Пантограф
Expert
Postovi: 6980
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 8967
Pohvalio: 5831

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Пантограф » Pon Avg 26, 2019 1:14 pm

@prostorni planer
A, ipak nećemo videti efekte novog rešenja čim put bude otvoren. U slučaju beogradskih vozača, potrebni su meseci, ako ne i godine da se naviknu na novine. Imam druga koji, dan danas, iz Rakovice vozi za Šid ne preko obilaznice - nego preko Autokomande. Inače inteligentan i obrazovan tip. Samo, isuviše slabo poznaje Beograd izvan kruga dvojke. Pa, po Novom Beogradu polovina Vračaraca ne ume da vozi iole smisleno.

Uz prosečnu brzinu 100 km/h (smanjeno zbog petlji) i nekoliko km duži put, može se i izračunati koliko će se brže stizati preko Surčina. Ja mislim - skoro duplo brže.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
JoeBG
Intermediate
Postovi: 314
Pridružio se: Ned Sep 18, 2016 10:05 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 372
Pohvalio: 38

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod JoeBG » Pon Avg 26, 2019 1:19 pm

fender1 » Pon Avg 26, 2019 1:05 pm napisao:
JoeBG » Pon Avg 26, 2019 12:49 pm napisao:
fender1 » Pon Avg 26, 2019 11:30 am napisao:Pozdrav svima,
evo ukratko moj predlog za rasterećenje desne obale Save: Od petlje Orlovača do prvog isključenja za Lipovicu već postoji 2+1 i ta deonica se može proširiti na 2+2, mislim da to nije neki veliki problem, zatim od prvog uisključenja za Lipovicu do skretanja za Moštanicu je klasična magistrala sa po jednom trakom u oba smera. Veći deo te deonice ide kroz samu Lipovičku šumu i mislim da ni tu nije problem proširiti u 2+2.Od skretanja za moštanicu sa magistrale, odprilike paralelno sa putem koji prolazi kroz Vranić, uraditi nov motoput 2+2 i spojiti ga sa autoputem kod samih naplatnih rampi, znači praktično bi sav saobraćaj koji gravitira prema južnim i jugoistočnim delovima grada kao opciju imao isključenje na toj novoj petlji odmah posle naplatnih rampi. Isto važi naravno i za one koji se uključuju. E sad, to bi bio prilično skup poduhvat ali mislim da bi velikim delom rešio kvalitetan pristup novom autoputu.


Znači kratak rezime: Od petlje Orlovača do nove petlje kod naplatnih rampi moto put 2+2.
Pokušao sam da ubacim sliku gde sam obeležio kako bi to moglo da izgleda, nadam se da sam uspeo.

Izvinjavam se, ja ovako sa neba pa u rebra, ovo mi je prvi post.
Slika


Ne znam da li si nekad proalzio lokalnim putem ovom trasom kuda si povukao liniju. Teren nije uopste naivan.

Znam, tu je prilično brdovito, svakako zahtevna deonica za provući nov put, a ako uzmemo u obzir da ovih 8 km. od Surčina do NBG košta 70 mil.ko zna koliko bi bilo ovih 15-ak koje sam obeležio zelenom linijom. Sve u svemu skupa varijanta ali čini mi se , kao laiku, najlogičnija.


To bi bilo super. Ja sam za.
Ali mislim da je realnije da se uradi 2+2 od Zarkova do Lipovicke sume.
I da se uradi petlja Lazarevac (kod skretnja za Bogovadju), odakle bi imao nekih 65km do Beograda (Mostarska petlja). To bi dovoljno razbilo saobracaj.
Ali ja mislim da je tvoja ideja isplativija dugorocno, jer bi mnogo vise vozila koristilo autoput i placalo putarinu.
astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11086
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 12445
Pohvalio: 3446

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod astrodule » Pon Avg 26, 2019 1:27 pm

Пантограф » 9 minutes ago napisao:@prostorni planer
A, ipak nećemo videti efekte novog rešenja čim put bude otvoren. U slučaju beogradskih vozača, potrebni su meseci, ako ne i godine da se naviknu na novine. Imam druga koji, dan danas, iz Rakovice vozi za Šid ne preko obilaznice - nego preko Autokomande. Inače inteligentan i obrazovan tip. Samo, isuviše slabo poznaje Beograd izvan kruga dvojke. Pa, po Novom Beogradu polovina Vračaraca ne ume da vozi iole smisleno.

Uz prosečnu brzinu 100 km/h (smanjeno zbog petlji) i nekoliko km duži put, može se i izračunati koliko će se brže stizati preko Surčina. Ja mislim - skoro duplo brže.


Ni ja nisam imao dobar pregled situacije dok nisam krenuo da vozim kola. I koristio sam mape čak i za vožnju po centru grada. Vremenom se shvati gde su gužve, gde nisu i kada, a imamo i prikaz gužvi preko raznih aplikacija. Pa evo i moj brat koji svaki dan vozi kola, uvek upadne u gužvu i kada mu kažem za aplikacije, otera me u tri lepe.

Plus što volim da gledam i proučavam mape i optimizujem putanje u glavi.

I naravno, nije bitan samo najkraći put, već i brzina, tako da je često bolje kružiti, ali stiže se brže, a ako se stigne i isto, onda se barem štedi gorivo.
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 1
Niko Kažanegra
Korisnikov avatar
Higher intermediate
Postovi: 675
Pridružio se: Čet Avg 24, 2017 11:45 am
Kontakt:
Pohvaljen: 970
Pohvalio: 130

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Niko Kažanegra » Pon Avg 26, 2019 1:29 pm

Браћо Срби ,остали форумаши ,стручњаци ,волонтери,аматери ,ловци ,риболовци ,криволовци и сви остали.....
Смористе бре више са причом типа ШТА БИ БИЛО КАДА БИ БИЛО ....Поента форума је да причамо о изградњи путева а не о нашим појединачним жељама ,куда би ко волео да иде пут....
Ето....
Људи , када видите " друмске разбојнике " :D са радаром поред пута ,блицајте обавезно..... :D :D :D :D
Pohvale za post: 11
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7028
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1388
Pohvalio: 152

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod dragan » Pon Avg 26, 2019 1:36 pm

Evo konkretno pitanje : da li je moguće proširiti Ibarsku magistralu na 2+2

od p.Orlovače do skretanja za Moštanicu ? - kako misli novi član "fender1".
Pohvale za post: 1
drvopro
Beginner
Postovi: 86
Pridružio se: Pon Avg 12, 2019 11:29 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 77
Pohvalio: 27

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod drvopro » Pon Avg 26, 2019 1:44 pm

Naravno da je moguće.
Moguće su petlje za Rušanj, Ripanj, Barajevo, Moštanicu.
Ultonia
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Pon Jan 15, 2018 2:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 140
Pohvalio: 84

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Ultonia » Pon Avg 26, 2019 1:47 pm

Pre ili kasnije očigledno će morati da se napravi autoput i desnom obalom Save. Klizište će morati da se sanira, a tokovi saobraćaja (i nakon otvaranja trase Obrenovac-Surčin) će pokazati da je ova trasa neophodna.
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7028
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1388
Pohvalio: 152

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod dragan » Pon Avg 26, 2019 1:51 pm

To nije klizište u obliku jednog brda, kao po onim klusurama, već je u krugu od 4 kilometra.
Ultonia
Korisnikov avatar
Novice
Postovi: 22
Pridružio se: Pon Jan 15, 2018 2:15 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 140
Pohvalio: 84

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod Ultonia » Pon Avg 26, 2019 1:56 pm

Da. I moraće da se sanira, pre ili kasnije. Detaljan opis situacije i plan saniranja je prikazan u radu:
https://scindeks-clanci.ceon.rs/data/pd ... 02046M.pdf
Pohvale za post: 1
dragan
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7028
Pridružio se: Sub Dec 09, 2006 8:31 pm
Lokacija: Fruška gora
Kontakt:
Pohvaljen: 1388
Pohvalio: 152

Re: Autoput Miloš Veliki / A2: Beograd-Požega-Boljare (Koridor 11)

Postod dragan » Pon Avg 26, 2019 2:00 pm

To ti je stari dokumenat vezan za odbačenu trasu preko Umke

baš zato da bi se izbegli troškovi sanacije , nema od toga ništa.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Regionalni razvoj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: mtuning, spb i 8 gosta