
Link ka dijagramu
dragan » 31 Avg 2019 05:33 pm napisao:Pohvalno, svaki put je sve bolje. . . a i ovde je bio mali 'apdate'
viewtopic.php?p=655230#p655230
Za sada je samo najava, ali kada kinezi počnu da sipaju asvalt, onda . . .

Moderator: Igor
dragan » 31 Avg 2019 05:33 pm napisao:Pohvalno, svaki put je sve bolje. . . a i ovde je bio mali 'apdate'
viewtopic.php?p=655230#p655230
GavSa » 31 Aug 2019, 23:43 napisao:Buduća petlja kod Čačka je u mestu Pakovraće, i biće dalja od grada od petlje koja će se praviti u Preljini za Moravski koridor. Možda treba promeniti naziv petlje Čačak u petlja Pakovraće.
Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
GavSa » 31 Avg 2019 11:43 pm napisao:Buduća petlja kod Čačka je u mestu Pakovraće, . .
Železničar » 01 Sep 2019, 12:00 napisao:Da li se Novi Sad - južni prilaz odnosi na isključenje za Novi Sad iz pravca Beograda a Novi Sad - severni prilaz na isključenje za Novi Sad iz pravca Subotice?
Jer ako nije tako, opet će pomisliti ljudi da ima dve petlje. Najbolje je samo da staviš Novi Sad i kraj. Jer je i na terenu zaista tako.
Isključi se sa auto-puta i onda se ide paralelnom saobraćajnicom sa koje se isključuje na tri postojeće petlje.
Još jednom, sve pohvale.
Steva napisao:@Mihailo - sada kad si rekao ne mogu da ne vidim
Kod: Obeleži sve
| |
o |
/| |\
|| ||
o| |o
|| ||
o| |o
|| ||
o| |o
|| ||
\| |/
| o
| |
markomarkovic » 15 Nov 2019, 11:50 napisao:@Steva Malča-Bela Palanka je skroz zeleno od pre neki dan
I predlog da se možda ubaci Y-krak kod Subotice
Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”
Korisnika u ovom forumu: ivan1973 i 8 gosta